SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
[ Bericht 30% gewijzigd door Pien85 op 08-06-2012 10:33:06 ]En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Goedgekeurdquote:
Versie van Lacuna Coil klinkt ook erg goed. Alleen die clipquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
''Words are very unnecessary
They can only do harm''
Smack my derb van Alpha twins, als we t over MUZIEK hebbenquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
Clip van Smack my Bitch up van the Prodigy blijft geniaal. Nu we het toch over clips hebben
Zoals?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
Jammer dat er van sommige nummers geen clip zijn
Phobia- Bring the Warquote:
Ja, hekje dicht en tot morgenquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
Heeft iemand dat vorige topic dichtgegooid zonder te checken of iedereen al eruit was trouwens?
We kijken morgen wel wie de strijd heeft overleefd dan. Ik zet een tientje op Weissman.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
We kijken morgen wel wie de strijd heeft overleefd dan. Ik zet een tientje op Weissman.
Ja mijquote:
nou je hebt een antwoord niet dat je er wat aan hebt.....maar goedquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:03 schreef sylvesterrr het volgende:
Friends section (Vrienden) niet meer zichtbaar
Stormlooptopic trouwens...
* tijnbrein wat doet die rooie stip op mijn borstquote:
* sylvesterrr doet zijn geweer weg en gooit een granaat richting tijnbrein.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein wat doet die rooie stip op mijn borst
* tijnbrein vangt hem en gooit hem terugquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
* sylvesterrr doet zijn geweer weg en gooit een granaat richting tijnbrein.
* sylvesterrr vangt hem en gooit hem samen met nog een granaat weer terug.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein vangt hem en gooit hem terug
* tijnbrein Boem 07-06-2012 RIP Tijnbreinquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
* sylvesterrr vangt hem en gooit hem samen met nog een granaat weer terug.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein Boem 07-06-2012 RIP Tijnbrein
Dá's nou een tepel, jongen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein wat doet die rooie stip op mijn borst
Wat gek maar die tepel bewoogquote:
Oh het was een lieveheersbeestjequote:Op donderdag 7 juni 2012 22:21 schreef henrivo het volgende:
[..]
Dan zou ik morgen maar es naar de dokter bellen.
And the winner is...quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
We kijken morgen wel wie de strijd heeft overleefd dan. Ik zet een tientje op Weissman.
En dat heb je nergens anders die teksten?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nee serieus. Al mijn grappen, grollen, episch proza & poëzie en anderssoortige DIJKEN van teksten, het is weg...
En dat terwijl ik net de Baasheid ervan wilde bundelen en op zoek was naar een uitgever...
Neequote:Op donderdag 7 juni 2012 22:32 schreef henrivo het volgende:
[..]
Ohhhh..., kutfuckshit...
Ben al weer weg hoor
quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:03 schreef sylvesterrr het volgende:
Friends section (Vrienden) niet meer zichtbaar
Stormlooptopic trouwens...
quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:33 schreef sylvesterrr het volgende:
Als tussenoplossing heb ik de verschillende lijsten maar toegevoegd aan de favorieten via https://www.facebook.com/bookmarks/lists...
Nee. Wist ik veel dat FB dat besloot voor mij weg te halenquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat heb je nergens anders die teksten?
Timeline is onoverzichtelijk en zeer selectief in het laten zien van posts en likes...quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ben sinds een maand of drie overgestapt op die nieuwe timeline van facebook. Was even wennen, maar nu vind ik het wel praktisch. Anyway, vanmiddag wilde ik iets opzoeken wat ik ergens eind vorig jaar gepost had als statusupdate.
Wat blijkt nu tot mijn grote ontzetting? Meer dan de helft van mijn oude updates zijn pleite, foetsie! Of het nu linkjes betreft of teksten, ik ben gigantisch veel kwijt. En dat zuigt hard.
Zijn er meer mensen die dat hebben? En waarom is dat?
Binnenkort komt je teksten opeens tegen heel ergens anders. Een zekere Mark Wahlberg die dichter blijkt te zijnquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee. Wist ik veel dat FB dat besloot voor mij weg te halen
Ga naar je Timeline en scroll een beetje naar beneden. Er verschijnt nu bovenaan een horizontaal menu. Daar kan je de periode selecteren (jaartal, daarna kan je ook de maand selecteren), deze staat standaard op Highlights.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nee serieus. Al mijn grappen, grollen, episch proza & poëzie en anderssoortige DIJKEN van teksten, het is weg...
En dat terwijl ik net de Baasheid ervan wilde bundelen en op zoek was naar een uitgever...
Maar is er een mogelijkheid dat er een en ander op verborgen staat dan?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:35 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Timeline is onoverzichtelijk en zeer selectief in het laten zien van posts en likes...
Probleem opgelost nu HJ?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Maar is er een mogelijkheid dat er een en ander op verborgen staat dan?
Kapitein, geef deze man een oorlam!quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ga naar je Timeline en scroll een beetje naar beneden. Er verschijnt nu bovenaan een horizontaal menu. Daar kan je de periode selecteren (jaartal, daarna kan je ook de maand selecteren), deze staat standaard op Highlights.
Dat is dan ¤ 500 ex BTW.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Kapitein, geef deze man een oorlam!
Sylvesterrr, het is gefixed. ALLES is weer netjes zichtbaar voor mezelf.
Zou ik ook doen nu ik 500 euro heb verdientquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:42 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik denk dat ik voor de verandering eens een keer op tijd naar bed ga...
Welterusten.
Nee, wacht! Ho! Hoe kan ik voortaan gewoon alles standaard (dus ook in de toekomst) zichtbaar zetten?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:42 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik denk dat ik voor de verandering eens een keer op tijd naar bed ga...
Welterusten.
Trustenquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:45 schreef henrivo het volgende:
Kga dr ook maar es van tusse, batterij van m'n mobieltje geeft nog maar 2% aan dus ik zeg slaaplekker y'all!
Simpel. Druk op dat knopje wat Syl net zei, dan scrollt ie naar beneden en veranderd dat knopje in een knopje 'hoogtepunten'. Daar druk je op en dat verander je in 'alle verslagen'. Moet je alleen wel van onderaf elke keer een jaar verder klikken zie ik nu. Maar hij verbergt dan niks meer.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, wacht! Ho! Hoe kan ik voortaan gewoon alles standaard (dus ook in de toekomst) zichtbaar zetten?
Ga ik even proberen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Simpel. Druk op dat knopje wat Syl net zei, dan scrollt ie naar beneden en veranderd dat knopje in een knopje 'hoogtepunten'. Daar druk je op en dat verander je in 'alle verslagen'. Moet je alleen wel van onderaf elke keer een jaar verder klikken zie ik nu. Maar hij verbergt dan niks meer.
Moet je overigens wel voor elke maand opnieuw doen en dan maar hopen dat ie dat onthoudtquote:
Leuk he!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wauw, wat een onthaal. Wordt er verlegen van
Goed hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:09 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zeker! Daar kan ik best aan wennen denk ik
Hoe'st daar?
Me 2quote:
Nee joh.. ik heb gewerkt vandaag, vanmorgen was het nat, vanavond heb ik even een vriend geholpen met inpakken voor de verhuizing en ik ben eigenlijk nog maar een half uurtje thuis..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Goed hoorHoe ist met jou? Nog op de motor weggeweest?
Daar wil ik foto's van maken!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nee joh.. ik heb gewerkt vandaag, vanmorgen was het nat, vanavond heb ik even een vriend geholpen met inpakken voor de verhuizing en ik ben eigenlijk nog maar een half uurtje thuis..
Van het weekend maar eens kijken wat het weer doet. Kan nog steeds naar die bikini-bikewash. Hij moet al tijden gewassen worden
Dan maar foto's maken van andere dingenquote:
* JK1982 don't wanna knowquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan maar foto's maken van andere dingen
Die zonnebril is vanwege mijn stralende persoonlijkheid?quote:
Uhuh!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die zonnebril is vanwege mijn stralende persoonlijkheid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |