nou je hebt een antwoord niet dat je er wat aan hebt.....maar goedquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:03 schreef sylvesterrr het volgende:
Friends section (Vrienden) niet meer zichtbaar
Stormlooptopic trouwens...
* tijnbrein wat doet die rooie stip op mijn borstquote:
* sylvesterrr doet zijn geweer weg en gooit een granaat richting tijnbrein.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein wat doet die rooie stip op mijn borst
* tijnbrein vangt hem en gooit hem terugquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
* sylvesterrr doet zijn geweer weg en gooit een granaat richting tijnbrein.
* sylvesterrr vangt hem en gooit hem samen met nog een granaat weer terug.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein vangt hem en gooit hem terug
* tijnbrein Boem 07-06-2012 RIP Tijnbreinquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
* sylvesterrr vangt hem en gooit hem samen met nog een granaat weer terug.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein Boem 07-06-2012 RIP Tijnbrein
Dá's nou een tepel, jongen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein wat doet die rooie stip op mijn borst
Wat gek maar die tepel bewoogquote:
Oh het was een lieveheersbeestjequote:Op donderdag 7 juni 2012 22:21 schreef henrivo het volgende:
[..]
Dan zou ik morgen maar es naar de dokter bellen.
And the winner is...quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
We kijken morgen wel wie de strijd heeft overleefd dan. Ik zet een tientje op Weissman.
En dat heb je nergens anders die teksten?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nee serieus. Al mijn grappen, grollen, episch proza & poëzie en anderssoortige DIJKEN van teksten, het is weg...
En dat terwijl ik net de Baasheid ervan wilde bundelen en op zoek was naar een uitgever...
Neequote:Op donderdag 7 juni 2012 22:32 schreef henrivo het volgende:
[..]
Ohhhh..., kutfuckshit...
Ben al weer weg hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |