SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
[ Bericht 30% gewijzigd door Pien85 op 08-06-2012 10:33:06 ]En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Goedgekeurdquote:
Versie van Lacuna Coil klinkt ook erg goed. Alleen die clipquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
''Words are very unnecessary
They can only do harm''
Smack my derb van Alpha twins, als we t over MUZIEK hebbenquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
Clip van Smack my Bitch up van the Prodigy blijft geniaal. Nu we het toch over clips hebben
Zoals?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
Jammer dat er van sommige nummers geen clip zijn
Phobia- Bring the Warquote:
Ja, hekje dicht en tot morgenquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
Heeft iemand dat vorige topic dichtgegooid zonder te checken of iedereen al eruit was trouwens?
We kijken morgen wel wie de strijd heeft overleefd dan. Ik zet een tientje op Weissman.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
We kijken morgen wel wie de strijd heeft overleefd dan. Ik zet een tientje op Weissman.
Ja mijquote:
nou je hebt een antwoord niet dat je er wat aan hebt.....maar goedquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:03 schreef sylvesterrr het volgende:
Friends section (Vrienden) niet meer zichtbaar
Stormlooptopic trouwens...
* tijnbrein wat doet die rooie stip op mijn borstquote:
* sylvesterrr doet zijn geweer weg en gooit een granaat richting tijnbrein.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein wat doet die rooie stip op mijn borst
* tijnbrein vangt hem en gooit hem terugquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
* sylvesterrr doet zijn geweer weg en gooit een granaat richting tijnbrein.
* sylvesterrr vangt hem en gooit hem samen met nog een granaat weer terug.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein vangt hem en gooit hem terug
* tijnbrein Boem 07-06-2012 RIP Tijnbreinquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
* sylvesterrr vangt hem en gooit hem samen met nog een granaat weer terug.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein Boem 07-06-2012 RIP Tijnbrein
Dá's nou een tepel, jongen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein wat doet die rooie stip op mijn borst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |