Zijn ze dan ook een beetje vriendelijk?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:06 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat is zeker spannend ja, nieuwe da na 8 jaar. Hopelijk bevalt het! Die da's die ook veearts zijn hebben vaak juist zo een hele fijne nuchtere houding vind ik.
Ik hou daar wel van
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn ze dan ook een beetje vriendelijk?Niet dat ze je hond in tweeën vouwen, alsof het een koe is
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik heb ze ook nog nooit een koe in tweeën zien vouwen hoor
nouja sorryquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:08 schreef oh-oh het volgende:
Jeez, beetje overdreven he, voor iemand die hier echt zelden komt
![]()
Of dat ie gaat melkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:10 schreef oh-oh het volgende:
Pas wel op dat ie niet meteen zn hele arm tot aan zn schouder naar binnen frot
Straks komt iedereen vragen wie 'ze' isquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:08 schreef oh-oh het volgende:
Jeez, beetje overdreven he, voor iemand die hier echt zelden komt
![]()
quote:
JA DAT IS SHIRLEY BASSYYYYYYYYYYYYquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:14 schreef Bos81 het volgende:
Stel ik een domme vraag als ik vraag wie de vrouw is tussen Richard en Tom?
Oh Bosquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:14 schreef Bos81 het volgende:
Stel ik een domme vraag als ik vraag wie de vrouw is tussen harry en Tom?
Okee, ja ik ken haar wel, maar eigenlijk alleen van haar stemquote:
Daaaaaaaaaimunds aaaaaaaaaare forefferrrrrrrrquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ja ik ken haar wel, maar eigenlijk alleen van haar stem![]()
![]()
Jee, post gewoon die foto dan ook zegquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:16 schreef Pisces29 het volgende:
OH, ik heb gister een leuke foto gemaakt van een beeld, althans, nou ja... straks ff overzetten.
I'm in needs for a kabelquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daaaaaaaaaimunds aaaaaaaaaare forefferrrrrrrr
En het erge is nog dat ik meteen denk 'ik krijg op m'n lazer als ik vanavond ga posten over een beeld zonder foto'quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En het erge is nog dat ik meteen denk 'ik krijg op m'n lazer als ik vanavond ga posten over een beeld zonder foto'
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:24 schreef Pisces29 het volgende:
En ik zag een vrouw op een McDonalds fiets, wtf, nooit eerder gezien of over gehoord
Je hebt je roeping als juf gemistquote:
Ik kom nooit bij de Mac, bestaan die dingen al lang?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]Kolere, dat is echt erger dan een postcodeloterijfiets zeg
Windhonden word je toch ook mee doodgegooid?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt je roeping als juf gemist![]()
Oh en ik zag afgelopen week een Basset toen ik de kliko buiten ging zetten, de eerste niet-cliche hond hier, halelujahOp de paar windhonden na dan.
In mijn oude buurt zag ik die zeldenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Windhonden word je toch ook mee doodgegooid?
Geen idee, even snel gegoogled nadat jij er over postte. Ik ga liever naar een wedstrijd van Ajax in de Arena (en dan niet tegen PSV, maar tegen NEC of NAC ofzo) dan dat ik een Big Mac ga eten..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij de Mac, bestaan die dingen al lang?Was een vrouw met tijgerprint tas (hallo oh-oh
)
Haha, Bos, wat een vergelijkingquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee, even snel gegoogled nadat jij er over postte. Ik ga liever naar een wedstrijd van Ajax in de Arena (en dan niet tegen PSV, maar tegen NEC of NAC ofzo) dan dat ik een Big Mac ga eten..
Wacht even, hoe ging dat dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:29 schreef Pisces29 het volgende:
Dat ding in haar wiel had ze niet, gewoon een rode fiets, ze vertelde zelf dat ze een McDonalds fiets had, toen ik de weg vroeg
Nee, peuter keek naar haar (tijgerprint)tas, en zij "JA MOOI HE, EEN MACDONALDS FIETSSSSSSSS"quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wacht even, hoe ging dat dan?
Mevrouw mag ik u iets vragen, kunt u mij vertellen waar het postkantoor is?
Ja dat kan ik, kijk, ik heb een MacDonaldsfiets!!!!!!!!!!
Ha zuurpruimpjequote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
wat een slechte tekst, dat cookie verhaal, natuurlijk weer een shitload aan boohoo FOK kan het allemaal niet aan, en we worden zo benadeeld
Ik weet niet, wat is erger, die fiets of tijgerprintttasquote:
Maar moeten we nu élke dag gaan klikken of eenmalig? Zag het gister op m'n mobiel, maar niet geheel gelezen nog.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
wat een slechte tekst, dat cookie verhaal, natuurlijk weer een shitload aan boohoo FOK kan het allemaal niet aan, en we worden zo benadeeld
En die is haske tof johquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]Kolere, dat is echt erger dan een postcodeloterijfiets zeg
Op ieder device/browser eenmalig, totdat je je cookies weggooidquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar moeten we nu élke dag gaan klikken of eenmalig? Zag het gister op m'n mobiel, maar niet geheel gelezen nog.
Ja nie ikke, FOK loopt weer te boohoohoo'enquote:
IK ZIE ALLEEN JOU BOOHOOHOO'EN HOOR!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Op ieder device/browser, en ook iedere keer als je je cookies weggooid
[..]
Ja nie ikke, FOK loopt weer te boohoohoo'en
Niks, het was puur de combi hoogblond-peukindebakkes-tijgerprintquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:36 schreef oh-oh het volgende:
Wat is er dan eigenlijk mis met een tijgerprinttas trouwens?
Niet dat ik er een heb maar toch.
Ik ben meer van de panter en zebraprint
Blame it on the buggiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
ja ik ga dat toch nie lezen, daar stond geen gejammer volgens mij, ik heb gewoon geklikt en klaaaaaarquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OH JE HEBT DIE PAGINA NIET GEZIEN TOEN JE VANDAAG OP FOK KWAM?
De strekking van het verhaal was wel een beetje ala 'boohoo cookieverbod, boohoo we kunnen er niks aan doen, boohoo klik nu dus maar dat je ze gewoon ALLEMAAL accepteert, dan is het goed'quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ja ik ga dat toch nie lezen, daar stond geen gejammer volgens mij, ik heb gewoon geklikt en klaaaaaar
Boobies en cookies, what's nextquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De strekking van het verhaal was wel een beetje ala 'boohoo cookieverbod, boohoo we kunnen er niks aan doen, boohoo klik nu dus maar dat je ze gewoon ALLEMAAL accepteert, dan is het goed'
Het kutje, ik las het niet voor niks niet, ik vraag toch niet om een samenvatting, of wel dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De strekking van het verhaal was wel een beetje ala 'boohoo cookieverbod, boohoo we kunnen er niks aan doen, boohoo klik nu dus maar dat je ze gewoon ALLEMAAL accepteert, dan is het goed'
sorry maar dat ben ik niet met je eensquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:35 schreef Loveless85 het volgende:
Ja nie ikke, FOK loopt weer te boohoohoo'en
quote:Cookiewetgeving
Sinds de nieuwe telecomwet op 1 juni 2012 van kracht is geworden, is elke website wettelijk verplicht de gebruiker te informeren over de aard van de geleverde cookies en toestemming te vragen voor het gebruik hiervan. We beseffen dat dit lastig en onvriendelijk is. Onze excuses.
De reden dat FOK.nl alleen bezocht kan worden als je aangeeft alle cookies te accepteren, is dat het voor ons onmogelijk is te garanderen dat er geen cookies geplaatst worden. Onze bezoekers kunnen bijvoorbeeld zelf reacties plaatsen waarin plaatjes opgenomen kunnen zijn. Zelfs via die plaatjes kunnen er cookies op jouw computer terechtkomen.
Meer informatie over cookies
» Wikipedia
» Leerwiki
» Consumentenbond
Wil je geen tracking-cookies, maar wel die van FOK.nl, dan is het mogelijk om via deze pagina externe cookies uit te schakelen en hieronder toch alle cookies te accepteren. De meeste cookies van adverteerders worden dan geblokkeerd, maar FOK.nl blijft wel functioneren.
Cookies kunnen nooit gebruikt worden om privégegevens van je computer uit te lezen of wachtwoorden te onderscheppen. Ook kunnen ze een computer niet infecteren met een virus of trojan. Ze zijn dus volkomen veilig en worden al sinds de jaren 90 zonder incident gebruikt op bijna ALLE websites in de wereld.
Je hebt nog geen toestemming gegeven
(Deze melding krijg je ook als de voorkeur uit je browser is verdwenen, of als je gebruik maakt van een andere browser. Je moet dan opnieuw toestemming verlenen)
IK WIL NAAR FOK.NL EN ACCEPTEER ALLE COOKIES ik wil geen cookies!
» Meer informatie
Uitleg over onze cookies
Wat Doen Cookies?
Bezoekers van websites krijgen te maken met cookies. Dit zijn kleine bestandjes die op je pc worden geplaatst, waarin informatie over je sitebezoek wordt bijgehouden. Ondanks negatieve geluiden in de media, zijn cookies erg handig. Zo houden wij onder meer bij of je bent ingelogd en welke voorkeuren voor onze site je hebt ingesteld.
Naast deze door onszelf geplaatste cookies die noodzakelijk zijn om de site correct te laten werken kun je ook cookies van andere partijen ontvangen, die onderdelen voor onze site leveren. Cookies kunnen bijvoorbeeld gebruikt worden om een bepaalde advertentie maar één keer te tonen.
Cookies kunnen nooit gebruikt worden om privégegevens van je computer uit te lezen of wachtwoorden te onderscheppen. Ook kunnen ze een computer niet infecteren met een virus of trojan. Ze zijn dus volkomen veilig en worden al sinds de jaren 90 zonder incident gebruikt op bijna ALLE websites in de wereld.
Bij het bezoeken van FOK.nl (en bijna alle andere websites) kun je de volgende soorten cookies verwachten:
- Functionele cookies
Cookies die noodzakelijk zijn voor het gebruik van FOK!, bijvoorbeeld om in te kunnen loggen en je voorkeuren te onthouden.
- Cookies van Advertentiebedrijven
Advertentiebedrijven meten het succes van hun campagnes, de mogelijke interesses van de bezoeker en eventuele voorkeuren (wil je het geluid uit hebben, heb je de reclameuiting al eerder gezien of moet hij worden weergegeven etc) door cookies uit te lezen. Heeft een advertentiebedrijf banners op meerdere websites dan kunnen de gegevens van deze websites worden gecombineerd om een beter profiel op te stellen. Zo kunnen adverteerders hun cookies op meerdere sites plaatsen en zo een gedetailleerd beeld krijgen van de interesses van de gebruiker. Hiermee kunnen gerichter en relevantere advertenties worden weergegeven. Zo kun je na het bezoeken van een webwinkel op andere sites banners krijgen met juist de door jezelf bekeken producten of soortgelijke producten. De websitehouder kan die cookies overigens niet inzien.
- Cookies voor Website-analyse
Om onze bezoekersstatistieken bij te houden maken we gebruik van Google Analytics. Dit systeem houdt bij welke pagina's onze bezoekers bekijken, waar zij vandaan komen en op klikken, welke browser en schermresolutie ze gebruiken en nog veel meer. Deze informatie gebruiken we om een beter beeld te krijgen van onze bezoekers en om onze site hierop te optimaliseren. Google, die deze dienst levert, gebruikt de informatie om een relevant, anoniem advertentieprofiel op te bouwen waarmee men gerichter advertenties kan aanbieden.
- Cookies van overige externe partijen
Naast bovenstaande zijn er meer onderdelen die een cookie kunnen opleveren. Veelal worden deze gebruikt door de content-partners om te analyseren op welke sites hun gebruikers actief zijn en hoe hun diensten presteren. Denk hierbij aan filmpjes van bijvoorbeeld youtube, foto's van diensten als flickr of picasa, en 'like' knoppen van sociale mediasites als twitter en facebook.
Voor het bezoeken van FOK.nl is het noodzakelijk dat je ons toestaat dergelijke externe cookies te laten plaatsen. Je kunt vervolgens bij veel externe bedrijven gebruik maken van de opt-out mogelijkheid zodat cookies van die specifieke aanbieder niet langer worden toegestaan. Op http://www.youronlinechoices.com/be-nl/ kan dat voor veel adverteerders tegelijk. Je kunt daar ook lezen waar dergelijke cookies voor gebruikt worden.
IK WIL NAAR FOK.NL EN ACCEPTEER ALLE COOKIES ik wil geen cookies!
Duh, je bent crew, wat zou je anders moeten zeggen. Het hele idee is dat je kan reguleren welke cookies je wel en niet wil accepteren, en dat je vooral geen third party cookies ongewenst accepteert. En wat doet FOK; 2 opties, je accepteert gewoon ALLES (dus dan heeft die hele wetgeving geen nut), of NIKS, en dan kan je niet op FOKquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
sorry maar dat ben ik niet met je eens
al die lui die daarover lopen te jankzakken, daar word ik moe van
alle verandering is eng
Maar pop, als de voorwaarden je niet bevallen hoef je hier toch niet te komen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Duh, je bent crew, wat zou je anders moeten zeggen. Het hele idee is dat je kan reguleren welke cookies je wel en niet wil accepteren, en dat je vooral geen third party cookies ongewenst accepteert. En wat doet FOK; 2 opties, je accepteert gewoon ALLES (dus dan heeft die hele wetgeving geen nut), of NIKS, en dan kan je niet op FOK
Linkjeeeeeee?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:44 schreef oh-oh het volgende:
Kolere Ll. heb je issues of zo?
Er is ongetwijfeld een collectief zeiktopic ergens toch?
heeft niets met Crew zijn te maken. dat irriteerde me voorheen ook al, oeh nieuwe layout IS KUHUTquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Duh, je bent crew, wat zou je anders moeten zeggen. Het hele idee is dat je kan reguleren welke cookies je wel en niet wil accepteren, en dat je vooral geen third party cookies ongewenst accepteert. En wat doet FOK; 2 opties, je accepteert gewoon ALLES (dus dan heeft die hele wetgeving geen nut), of NIKS, en dan kan je niet op FOK
Das waarquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar pop, als de voorwaarden je niet bevallen hoef je hier toch niet te komen?
Tis nie verplicht hoor, en FB is toch veel leuker
Nou danquote:
Laat me nou gewoon ff zeiken, als er hier nergens meer over gezeken mocht worden dan werd het erg stil héquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:47 schreef oh-oh het volgende:
Yns ook met je TT, ze komt nu gewoon weer 10 topics niet hier ook he
Je ging door het slotjequote:
Je hoefde m niet vol te plempenquote:
Ja Troel, die komt hier nooit maar bracht wel taartquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:48 schreef Loveless85 het volgende:
Wie is er jarig? Mogen we daar wel op/over zeiken?
quote:
Wie is Troel? En eten in de SC 'brengen'quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja Troel, die komt hier nooit maar bracht wel taart
Maar Q zeikt tegenwoordig ook alweer voornamelijk elders hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Laat me nou gewoon ff zeiken, als er hier nergens meer over gezeken mocht worden dan werd het erg stil héDan kunnen we heel Qwea wel schrappen
Ja weet ik het, die komt heeeeeeeeeeeeeeel soms even langsquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wie is Troel? En eten in de SC 'brengen'
Daar zitten meer 'lotgenoten' in de medische malle mollen, collectief zeiken hoe slecht de zorg is, is natuurlijk fijnerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar Q zeikt tegenwoordig ook alweer voornamelijk elders hoor
# El Hospitalquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar zitten meer 'lotgenoten' in de medische malle mollen, collectief zeiken hoe slecht de zorg is, is natuurlijk fijner
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar zitten meer 'lotgenoten' in de medische malle mollen, collectief zeiken hoe slecht de zorg is, is natuurlijk fijner
Weet ik veel, luister gewoon ffquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:52 schreef Ynske het volgende:
was de flirt je stijf de moeite waard om terug te luisteren van t weekend Ohoh?
Whehequote:
Ja, sorry, ik ga wel snel weer. Was de afgelopen dagen al niet veel op Fok, dus ook niet hier en het gaat zo snel dat het gewoon moeilijk bij te houden is.quote:
quote:
trek t je niet aanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik ga wel snel weer. Was de afgelopen dagen al niet veel op Fok, dus ook niet hier en het gaat zo snel dat het gewoon moeilijk bij te houden is.
Ik ook niet hoor, dus trek je van mij niks aanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik ga wel snel weer. Was de afgelopen dagen al niet veel op Fok, dus ook niet hier en het gaat zo snel dat het gewoon moeilijk bij te houden is.
Je hebt me hier echt al wel vaker gezienquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, dus trek je van mij niks aanIk had je gewoon hier nog nooit gezien, maar dat kan ook best kloppen aangezien ik hier niet dagelijks zit
![]()
Gefeliciteerd in ieder geval
Ohquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Je hebt me hier echt al wel vaker gezienVolgens mij is het zelfde niet de eerste keer dat je zoiets zegt
Oh tof, mooie leeftijd.quote:
Ik heb de shirtjes van de honden maar al es klaar gelegd, met dit weer kunnen ze die tenminste eens lekker aanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
Laatst voor Koninginnedag de doos met oranje meuk al van zolder gehaald, bizar wat voor troep er eigenlijk in zit, en ieder jaar komt er wel weer wat bij als je ergens weer een prulletje krijgt![]()
Best wel hequote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
Laatst voor Koninginnedag de doos met oranje meuk al van zolder gehaald, bizar wat voor troep er eigenlijk in zit, en ieder jaar komt er wel weer wat bij als je ergens weer een prulletje krijgt![]()
Dit weekend aanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb de shirtjes van de honden maar al es klaar gelegd, met dit weer kunnen ze die tenminste eens lekker aan![]()
![]()
Megawuppie en grote beessie bevinden zich standaard al op mijn kast. 2 jaar gelden was mijn naamplaatbordje aan mijn kamerdeur (dus in het pand, waar ik toen woonde) goed versierd met kleine beessies..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:33 schreef Miniem het volgende:
Had vorig jaar mijn megawuppies weg gedaan
Grappig dat dat toch jammer is als het ek voetbal en oranjegekte weer aanbreekt
quote:
quote:
Het ken net!quote:
Heb allebei mijn megawuppies vorig jaar naar de kringloop gedaan, nu spijtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Megawuppie en grote beessie bevinden zich standaard al op mijn kast. 2 jaar gelden was mijn naamplaatbordje aan mijn kamerdeur (dus in het pand, waar ik toen woonde) goed versierd met kleine beessies..
Net aanquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ze hebben ze al aangehad, Chico is vandaag ook in het oranje, oranje shirtje met oranje trui erover
![]()
De echte voetbalshirts doe ik ze denk ik al eerder aan ook. Nu zijn het de gewone oranje dingen nog maar
quote:
Die periode heb ik niet meegedaan met sparen.. Boeide me toen niet zoquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:57 schreef Miniem het volgende:
[..]
Heb allebei mijn megawuppies vorig jaar naar de kringloop gedaan, nu spijt![]()
Heb wel mijn megawelpie nog
Ik had gister Frank de Boerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:11 schreef Loveless85 het volgende:
Je krijgt nu voetbalplaatjes, in t eerste pakje zat Clarence Seedorf?
AH slaat de plank finaal mis met nep Panini plaatjes. De officiële lijn blijft wel briljant. Zag ook Leroy Fer voorbijkomen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:11 schreef Loveless85 het volgende:
Je krijgt nu voetbalplaatjes, in t eerste pakje zat Clarence Seedorf?
Is dat niet een wuppie? Ik heb in ieder geval daar ook de 'grote' variant van, die stonden ze uit te delen bij de Arena voor de uitzwaaiwedstrijd voor het vorige WKquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb die sjaal met kop op het eind, hoe heette die ook alweer?
Ik heb 1 tenue, uit 1994, toen Lotto nog de sponsor wasVoor mij nooit geen andere. Met deze ben ik ook op Anfield Road geweest, EK in 1996.
Ja die, net als op m'n avatarquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is dat niet een wuppie? Ik heb in ieder geval daar ook de 'grote' variant van, die stonden ze uit te delen bij de Arena voor de uitzwaaiwedstrijd voor het vorige WK
Zo'n boa-achtig ding, met een kop waar je dan je hand in kan doen, toch?
echt kansloos, al staat er dus bij hem op het plaatje zelf niet het EURO2012 logo zie ik net, kan me voorstellen als ze hem en dan bv. de Boer (zoals Pisces had) in een soort allstar team willen doen ofzo, dat je per land ook wat 'oldbies' heb. Maar Leroy Fer?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
AH slaat de plank finaal mis met nep Panini plaatjes. De officiële lijn blijft wel briljant. Zag ook Leroy Fer voorbijkomen.
Hoe bedoel je? Het zijn wel 'echte' Panini plaatjes (ze zijn daar in ieder geval gemaakt), en er staat ook op de verpakking een EURO2012 logo, maar je hebt dus volgens mij dan per pakje 4 echte EURO2012 spelers, en een 'veteraan' ofzo?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:01 schreef Pisces29 het volgende:
Maar het zijn verder dus wel de echte Panini plaatjes voor het album, behalve het recente Oranje, oh daar vermaak ik me wel mee
Ja dus echte plaatjes (andere landen) + oude Oranje?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Het zijn wel 'echte' Panini plaatjes (ze zijn daar in ieder geval gemaakt), en er staat ook op de verpakking een EURO2012 logo, maar je hebt dus volgens mij dan per pakje 4 echte EURO2012 spelers, en een 'veteraan' ofzo?
Zou onze 'extra' plaatjes verklaren, maar weer niet Leroy Fer (quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dus echte plaatjes (andere landen) + oude Oranje?
Ik heb Cocu en v. Bronckhorst, Koeman en Frank de Boer.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zou onze 'extra' plaatjes verklaren, maar weer niet Leroy Fer ().
En ik hoop toch dat het huidige oranje er ook gewoon tussen zit? Niet alleen de Clarence Seedorfjes en Arthur Numannetjes van jaren terug![]()
Straks haal je Aron Winter nog uit zo'n pakje
Ik heb echt geen idee meerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:07 schreef Pisces29 het volgende:
Als Leroy Fer niet geselecteerd is, voor dit EK, dan verklaart het het wel. Krijg je oude veteranen en nieuwe van nu, maar die niet nú in het team/op de bank zitten?
Ik heb ruud gullitquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:24 schreef Loveless85 het volgende:
Echt hé, alle andere spelers staan ook in het tenue van het land, hij gewoon op de foto in een wit shirtje, want hij was volgens mij zelfs bij het vorige EK al niet meer geselecteerd![]()
En dat is dan de EK12 editie van die kutplaatjes
Maar die was wel mee naar het WK volgens mij, dus die kan je zien als 'veteraan', maar serieus... Leroy Fer?? Die heeft één oefeninterlandje gespeeld omdat Bertje toen 22 van de 23 WK spelers rust gundequote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:12 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien zit Eljero Elia dan ook als bonus erbijWel Oranje, niet dit EK geselecteerd.
3 jaar in Oranje, als dat al veteraan isquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar die was wel mee naar het WK volgens mij, dus die kan je zien als 'veteraan', maar serieus... Leroy Fer?? Die heeft één oefeninterlandje gespeeld omdat Bertje toen 22 van de 23 WK spelers rust gunde
Wat mij betreft niet, maar dat zou ik dan nog een enigszins verklaarbare reden vinden, dat ze iedereen die mee was met een groot toernooi als 'veteraan' zien.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
3 jaar in Oranje, als dat al veteraan is
Ik snap het wel, als Appie ook Oranje erin mikt, dan koopt niemand de eckte eckte Panini pakjes meer...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet, maar dat zou ik dan nog een enigszins verklaarbare reden vinden, dat ze iedereen die mee was met een groot toernooi als 'veteraan' zien.
nope, alleen gullitquote:
Maar zitten alleen de oldies er in dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap het wel, als Appie ook Oranje erin mikt, dan koopt niemand de eckte eckte Panini pakjes meer...
Alleen de oudjesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar zitten alleen de oldies er in dan?niet ook gewoon het huidige elftal? Ik snap er nu echt geen flikker meer van
Dat is echt lompquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alleen de oudjesVoor het recente elftal moet je de eckte pakjes kopen.
Ja maar anders koopt geen hond Panini pakjes meer, en op zich zijn die oude toch ook leuk?quote:
Haha, vroeger had je ook die 'glitterplaatjes', dat was ook echt kitschquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:19 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb wel Rommedahl, Gomez en ergens Buffon in de tas geloof ik
En een sticker 'creating history together' wat qua vormgeving echt een ESF plaatje had kunnen zijn
Mijn eerste Panini album is van 1990, WK Italië. Maar gewoon zilver, geen tribal letters ofzoquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Haha, vroeger had je ook die 'glitterplaatjes', dat was ook echt kitschdat waren dan de topspelers, en dan hadden ze zo'n zilverkleurig glitterrandje om het plaatje
Nee, maar het reflecteerde wel een beetje toch? Ik spaarde ergens in de 90s ook nog een blauwe maandag die dingen, kan me wel herinneren dat er 'glimmende' bij zaten?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn eerste Panini album is van 1990, WK Italië. Maar gewoon zilver, geen tribal letters ofzo
Ja maar plane jane basic zilverquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, maar het reflecteerde wel een beetje toch? Ik spaarde ergens in de 90s ook nog een blauwe maandag die dingen, kan me wel herinneren dat er 'glimmende' bij zaten?
Ouwe lulquote:
Bijnaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ouwe lulWanneer word jij 30 Ll? Ben je al 27?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:26 schreef Loveless85 het volgende:
En jij dan Piscie, de 30 al gepasseerd? Want dat 29 blijft niet eeuwig staan natuurlijk
Mijne ook. Ligt hier nog in m'n kast!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn eerste Panini album is van 1990, WK Italië. Maar gewoon zilver, geen tribal letters ofzo
Nog geen maandquote:
Was dat ook jouw eerste Vaduschk?quote:
Yes! Ik was 6 en enorm fanatiek. Mijn favoriet naast het Nederlands elftal was toen Roberto Baggio. Dat staartje van hem fascineerde me tot het uiterste.quote:
Wat leukquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Yes! Ik was 6 en enorm fanatiek. Mijn favoriet naast het Nederlands elftal was toen Roberto Baggio. Dat staartje van hem fascineerde me tot het uiterste.
Ahhhhhhquote:
Ja die 2 op 1 iddquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:43 schreef -Vaduz- het volgende:
En al die onbekende elftallen met een hoop negers, ze werden met z'n 2en op 1 plaatje gedrukt. Soms inclusief vliegjes er omheen.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zal ze straks eens bekijken, het zou me niet verbazen als er een paar spelers zijn die op vier verschillende plaatjes staan.
Ik zal eens kijken. normaal scheur ik ze in de winkel doormidden en strooi ze buiten tussen die plaatjes bietsende kinderen uit. Geweldig om te zien.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:01 schreef Pisces29 het volgende:
Maar het zijn verder dus wel de echte Panini plaatjes voor het album, behalve het recente Oranje, oh daar vermaak ik me wel mee
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:25 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken. normaal scheur ik ze in de winkel doormidden en strooi ze buiten tussen die plaatjes bietsende kinderen uit. Geweldig om te zien.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:25 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken. normaal scheur ik ze in de winkel doormidden en strooi ze buiten tussen die plaatjes bietsende kinderen uit. Geweldig om te zien.
Heb je die hele bak al zelf op zitten vreten hea?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:26 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat fruit écht voor mij, vrouwtje????
Laatst zo :quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Dat is overigens wel erg ja. Gister ook zo'n rijtje achter een hekje... komt er een vrouw van +- 50 voorbij...
- mevrouw heeft u plaatjes?
JAdie willen we zelf houden
![]()
![]()
Dat gezicht van die vrouw, arme kinderen
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Laatst zo :
MEVROUW MEVROUW HEEFT U VOETBALPLAATJES?
*doet alsof ze doof is*
MEVROUW MEVROUW
*nohg steeds doof is*
Gaat er zoeen snotaap voor me staan![]()
MEVROUW! IK WIL JOUW VOETBAL PLAATJES! *wijst naar mijn hand*
Ik : JONGETJE???????? IK WIL DAT JE JE MUIL HOUDT
Kind :![]()
Ik
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je die hele bak al zelf op zitten vreten hea?
En Boeberd
Vrijdag bij de Hoogvliet: 'Sparen jullie monskeys?'quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:29 schreef Muis006 het volgende:
Plaatjes schooiende kinderen zijn slecht opgevoed. Plaatjes schooiende volwassenen gewoon triest.
Geen kind meer op straat te zien in DH hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:31 schreef Pisces29 het volgende:
En dan de week later doet Qwea weer boodschappen en herkent de jeugd haar nog
Hehequote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Laatst zo :
MEVROUW MEVROUW HEEFT U VOETBALPLAATJES?
*doet alsof ze doof is*
MEVROUW MEVROUW
*nohg steeds doof is*
Gaat er zoeen snotaap voor me staan![]()
MEVROUW! IK WIL JOUW VOETBAL PLAATJES! *wijst naar mijn hand*
Ik : JONGETJE???????? IK WIL DAT JE JE MUIL HOUDT
Kind :![]()
Ik
Ja, kom op hoor. Als ik ergens een schijthekel aan hebquote:
Hier hebben ze 1 of ander aftands afzetlintje waar ze niet achterblijvenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hehe![]()
Hier moeten ze verplicht achter een hek, dat scheelt nog een beetje
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier hebben ze 1 of ander aftands afzetlintje waar ze niet achterblijven
Met stroom?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hehe![]()
Hier moeten ze verplicht achter een hek, dat scheelt nog een beetje
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:35 schreef Qwea het volgende:
En wat ook geweldig is, is vlak voor de neus van die kids je plaatjes verscheuren en in de vuilnisbak flikkeren
/kutwijf
Nou Sjon loopt daar rustig drie keer achter elkaar met zn muil in dus of het die kinderen op afstand houdt, ik weet het nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, dat zou best een beetje helpen he?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zou ze haast door de poep halen en dan in de bak kwakken
OMFGquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:38 schreef Loveless85 het volgende:
Gewoon met klein meisje opensnijden thuis, plaatjes er uit, obscene porno plaatjes (liefst met veel mannen, beesten, of uitwerpselen) printen, op maat snijden, er in frommelen, klein plakbandje er over, en dan bij de plaatselijke appie uitdelen
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:38 schreef Loveless85 het volgende:
Gewoon met klein meisje opensnijden thuis, plaatjes er uit, obscene porno plaatjes (liefst met veel mannen, beesten, of uitwerpselen) printen, op maat snijden, er in frommelen, klein plakbandje er over, en dan bij de plaatselijke appie uitdelen
Wel even handschoentjes aandoen i.v.m. de vingerafdrukken!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:38 schreef Loveless85 het volgende:
Welkom in DHquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier hebben ze 1 of ander aftands afzetlintje waar ze niet achterblijven
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:33 schreef Qwea het volgende:
en ik zo van : Ik weet niet mo hoor, maar lopen jankzakken als er een neger op de straat om een fucking euro loopt te vragen, maar wel schooiende snotapen wat geven? Dacht het niet![]()
Hey volgens mij stond die op m'n (gekozen) literatuurlijst vroegahquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, ik vond deze twee trouwens in de stad net, lagen dus echt zo langs de weg:
[ afbeelding ]
Gewoon nieuw.
WTFquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:38 schreef Loveless85 het volgende:
Inderdaad:quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:07 schreef Loveless85 het volgende:
OH NOES ER IS BREAKING NEWS, ZIE DE FRONTPAGE
foetushoudingquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:11 schreef oh-oh het volgende:
Kolerer Ll, jij ligt vannacht jankend in je bedje he
Cool, I like cookiesquote:
Stadswachten zijn OVERAL lomp volgens mij, het zijn toch van die zwaar gesubsideerde allochtonen-baantjes. Maar wel mooi dat het beeld wat iedereen van ze heeft wordt bevestigdquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad:
'Rotterdamse stadswachten zijn lomp'
Kut stad dat Rotterdam
quote:
quote:
Ja, niks tegen allochtonen heur, maar wat je ziet van die stadswachten is echt 90% allochtoon, en de andere 10% tokkies die het waarschijnlijk ook als semi-gedwongen baantje hebben.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:17 schreef oh-oh het volgende:
Oh man wij hadden hier toch vorig jaar dat gedonder met die stadswachten die geen nederlands spraken en een medewerker van ons kantoor een bekeuring hadden gegeven terwijl de tijdelijke vergunning echt loeigroot achter het raam lag![]()
Man man man wat hebben we toen gelachen hier.
Gewoon uiteindelijk hier op kantoor komen en na een discussie niet willen snappen wat het verschil tussen tot en tot en met is he.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:18 schreef oh-oh het volgende:
En ik belde daar met de naam van kantoor, spelt die man zijn naam, bij het noemen van de letters zei ie dus echt de P van penis![]()
![]()
OMGquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:18 schreef oh-oh het volgende:
En ik belde daar met de naam van kantoor, spelt die man zijn naam, bij het noemen van de letters zei ie dus echt de P van penis![]()
![]()
En echt fucking eigenwijs en keihard liegen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, niks tegen allochtonen heur, maar wat je ziet van die stadswachten is echt 90% allochtoon, en de andere 10% tokkies die het waarschijnlijk ook als semi-gedwongen baantje hebben.
quote:
Ik zie het echt helemaal voor mequote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:29 schreef oh-oh het volgende:
we moesten op een gegeven moment doorspoelen omdat we moesten lachen![]()
GEFELICITEERD HOOR TROEL!!! LAAT ZE MAAR LULLEN!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:12 schreef Troel het volgende:
Joh, laten we dan de topictitel wijzigen. Ik maak me er niet druk om hoor
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzdat is een aktie, ergens een boek wat je goed vind laten liggen voor een andere lezer. Ik vind het leuk!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, ik vond deze twee trouwens in de stad net, lagen dus echt zo langs de weg:
[ afbeelding ]
Gewoon nieuw.
Oh echt?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:59 schreef Strega het volgende:
[..]
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzdat is een aktie, ergens een boek wat je goed vind laten liggen voor een andere lezer. Ik vind het leuk!
Ik heb nog nooit iets van Mulisch gelezenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:51 schreef oh-oh het volgende:
Bos heb jij interesse in die Twee Vrouwen van Mulisch die ik vond vandaag?
Ja, het is iets wat via internet begonnen is.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh echt?
Tof!
Ik ga die Mulisch dan ook maar weer ergens leggen als ik hem al heb, en die ander als ik hem uit heb,
Of iemand hier moet ze willen
Stuur ik die samen met dat boek dat je nog van me tegoed hebt binnenkort eens opquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets van Mulisch gelezen, dus ja
Hij is in ieder geval de meest verwende spreeuw van Nederland ben ik bang!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:05 schreef oh-oh het volgende:
Piet zn vervoers cq badgeval, en zn nieuwe voerbakken![]()
[ afbeelding ]
Er was ook veel vogelspeelgoed, maar duur en rommel, dat zou ik als ik es tijd maakte zelf ook wel kunnen maken denk ik. Ik bewaar nu in elk geval alle felgekleurde drankflesdopjes voor hem, es zien of ie die net zo leuk gaat vinden als Nappie
Ik leg op datzelfde idee al jaren nieuwe tijdschriften in de trein, zodra ik de trein verlaat, in de hoop dat een ander dan ook nog een plezier heeft. Tof idee is het, zeker met boekenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:59 schreef Strega het volgende:
[..]
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzdat is een aktie, ergens een boek wat je goed vind laten liggen voor een andere lezer. Ik vind het leuk!
Echt? Oh ik zou genoeg abo's kunnen slijtenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind tijdschriften echt ruk, ik lees liever boeken
Is het dan niet druk in de stad?Jong Oranje speelt momenteel in de Geusseltquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:03 schreef oh-oh het volgende:
Whehehe als ik thuis ben mot die vogel minstens een uur mama tijd, ik ben nu pas aan het koken
ja leuk is dat hequote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:59 schreef Strega het volgende:
[..]
weeeeeettikhet, das gans aan dandere kaaaaaant van Mestreech hahaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is het dan niet druk in de stad?Jong Oranje speelt momenteel in de Geusselt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En kwam van het weekend deze kekke Mini tegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank jequote:
Nice Zwab!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
Vandaag assessment van m'n watertank gehad, ze waren erg tevreden, moet alleen nog wat details in m'n technische tekeningen aanpassen
Ja ik zie steeds dat koppie omhoog, op diverse foto's, dus ik dacht, klaar om weg te vliegenquote:
Nice, dan al naar jaar 3 toch?quote:
Mwah, laat ik eerst maar eens de vakken van jaar twee afmaken, m'n focus lag nu meer bij het halen van m'n Pquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |