Dit weekend aanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb de shirtjes van de honden maar al es klaar gelegd, met dit weer kunnen ze die tenminste eens lekker aan![]()
![]()
Megawuppie en grote beessie bevinden zich standaard al op mijn kast. 2 jaar gelden was mijn naamplaatbordje aan mijn kamerdeur (dus in het pand, waar ik toen woonde) goed versierd met kleine beessies..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:33 schreef Miniem het volgende:
Had vorig jaar mijn megawuppies weg gedaan
Grappig dat dat toch jammer is als het ek voetbal en oranjegekte weer aanbreekt
quote:
quote:
Het ken net!quote:
Heb allebei mijn megawuppies vorig jaar naar de kringloop gedaan, nu spijtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Megawuppie en grote beessie bevinden zich standaard al op mijn kast. 2 jaar gelden was mijn naamplaatbordje aan mijn kamerdeur (dus in het pand, waar ik toen woonde) goed versierd met kleine beessies..
Net aanquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ze hebben ze al aangehad, Chico is vandaag ook in het oranje, oranje shirtje met oranje trui erover
![]()
De echte voetbalshirts doe ik ze denk ik al eerder aan ook. Nu zijn het de gewone oranje dingen nog maar
quote:
Die periode heb ik niet meegedaan met sparen.. Boeide me toen niet zoquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:57 schreef Miniem het volgende:
[..]
Heb allebei mijn megawuppies vorig jaar naar de kringloop gedaan, nu spijt![]()
Heb wel mijn megawelpie nog
Ik had gister Frank de Boerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:11 schreef Loveless85 het volgende:
Je krijgt nu voetbalplaatjes, in t eerste pakje zat Clarence Seedorf?
AH slaat de plank finaal mis met nep Panini plaatjes. De officiële lijn blijft wel briljant. Zag ook Leroy Fer voorbijkomen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:11 schreef Loveless85 het volgende:
Je krijgt nu voetbalplaatjes, in t eerste pakje zat Clarence Seedorf?
Is dat niet een wuppie? Ik heb in ieder geval daar ook de 'grote' variant van, die stonden ze uit te delen bij de Arena voor de uitzwaaiwedstrijd voor het vorige WKquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb die sjaal met kop op het eind, hoe heette die ook alweer?
Ik heb 1 tenue, uit 1994, toen Lotto nog de sponsor wasVoor mij nooit geen andere. Met deze ben ik ook op Anfield Road geweest, EK in 1996.
Ja die, net als op m'n avatarquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is dat niet een wuppie? Ik heb in ieder geval daar ook de 'grote' variant van, die stonden ze uit te delen bij de Arena voor de uitzwaaiwedstrijd voor het vorige WK
Zo'n boa-achtig ding, met een kop waar je dan je hand in kan doen, toch?
echt kansloos, al staat er dus bij hem op het plaatje zelf niet het EURO2012 logo zie ik net, kan me voorstellen als ze hem en dan bv. de Boer (zoals Pisces had) in een soort allstar team willen doen ofzo, dat je per land ook wat 'oldbies' heb. Maar Leroy Fer?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
AH slaat de plank finaal mis met nep Panini plaatjes. De officiële lijn blijft wel briljant. Zag ook Leroy Fer voorbijkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |