Zijn ze dan ook een beetje vriendelijk?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:06 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat is zeker spannend ja, nieuwe da na 8 jaar. Hopelijk bevalt het! Die da's die ook veearts zijn hebben vaak juist zo een hele fijne nuchtere houding vind ik.
Ik hou daar wel van
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn ze dan ook een beetje vriendelijk?Niet dat ze je hond in tweeën vouwen, alsof het een koe is
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik heb ze ook nog nooit een koe in tweeën zien vouwen hoor
nouja sorryquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:08 schreef oh-oh het volgende:
Jeez, beetje overdreven he, voor iemand die hier echt zelden komt
![]()
Of dat ie gaat melkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:10 schreef oh-oh het volgende:
Pas wel op dat ie niet meteen zn hele arm tot aan zn schouder naar binnen frot
Straks komt iedereen vragen wie 'ze' isquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:08 schreef oh-oh het volgende:
Jeez, beetje overdreven he, voor iemand die hier echt zelden komt
![]()
quote:
JA DAT IS SHIRLEY BASSYYYYYYYYYYYYquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:14 schreef Bos81 het volgende:
Stel ik een domme vraag als ik vraag wie de vrouw is tussen Richard en Tom?
Oh Bosquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:14 schreef Bos81 het volgende:
Stel ik een domme vraag als ik vraag wie de vrouw is tussen harry en Tom?
Okee, ja ik ken haar wel, maar eigenlijk alleen van haar stemquote:
Daaaaaaaaaimunds aaaaaaaaaare forefferrrrrrrrquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ja ik ken haar wel, maar eigenlijk alleen van haar stem![]()
![]()
Jee, post gewoon die foto dan ook zegquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:16 schreef Pisces29 het volgende:
OH, ik heb gister een leuke foto gemaakt van een beeld, althans, nou ja... straks ff overzetten.
I'm in needs for a kabelquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daaaaaaaaaimunds aaaaaaaaaare forefferrrrrrrr
En het erge is nog dat ik meteen denk 'ik krijg op m'n lazer als ik vanavond ga posten over een beeld zonder foto'quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En het erge is nog dat ik meteen denk 'ik krijg op m'n lazer als ik vanavond ga posten over een beeld zonder foto'
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:24 schreef Pisces29 het volgende:
En ik zag een vrouw op een McDonalds fiets, wtf, nooit eerder gezien of over gehoord
Je hebt je roeping als juf gemistquote:
Ik kom nooit bij de Mac, bestaan die dingen al lang?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]Kolere, dat is echt erger dan een postcodeloterijfiets zeg
Windhonden word je toch ook mee doodgegooid?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt je roeping als juf gemist![]()
Oh en ik zag afgelopen week een Basset toen ik de kliko buiten ging zetten, de eerste niet-cliche hond hier, halelujahOp de paar windhonden na dan.
In mijn oude buurt zag ik die zeldenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Windhonden word je toch ook mee doodgegooid?
Geen idee, even snel gegoogled nadat jij er over postte. Ik ga liever naar een wedstrijd van Ajax in de Arena (en dan niet tegen PSV, maar tegen NEC of NAC ofzo) dan dat ik een Big Mac ga eten..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij de Mac, bestaan die dingen al lang?Was een vrouw met tijgerprint tas (hallo oh-oh
)
Haha, Bos, wat een vergelijkingquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee, even snel gegoogled nadat jij er over postte. Ik ga liever naar een wedstrijd van Ajax in de Arena (en dan niet tegen PSV, maar tegen NEC of NAC ofzo) dan dat ik een Big Mac ga eten..
Wacht even, hoe ging dat dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:29 schreef Pisces29 het volgende:
Dat ding in haar wiel had ze niet, gewoon een rode fiets, ze vertelde zelf dat ze een McDonalds fiets had, toen ik de weg vroeg
Nee, peuter keek naar haar (tijgerprint)tas, en zij "JA MOOI HE, EEN MACDONALDS FIETSSSSSSSS"quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wacht even, hoe ging dat dan?
Mevrouw mag ik u iets vragen, kunt u mij vertellen waar het postkantoor is?
Ja dat kan ik, kijk, ik heb een MacDonaldsfiets!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |