Zijn ze dan ook een beetje vriendelijk?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:06 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat is zeker spannend ja, nieuwe da na 8 jaar. Hopelijk bevalt het! Die da's die ook veearts zijn hebben vaak juist zo een hele fijne nuchtere houding vind ik.
Ik hou daar wel van
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn ze dan ook een beetje vriendelijk?Niet dat ze je hond in tweeën vouwen, alsof het een koe is
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik heb ze ook nog nooit een koe in tweeën zien vouwen hoor
nouja sorryquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:08 schreef oh-oh het volgende:
Jeez, beetje overdreven he, voor iemand die hier echt zelden komt
![]()
Of dat ie gaat melkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:10 schreef oh-oh het volgende:
Pas wel op dat ie niet meteen zn hele arm tot aan zn schouder naar binnen frot
Straks komt iedereen vragen wie 'ze' isquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:08 schreef oh-oh het volgende:
Jeez, beetje overdreven he, voor iemand die hier echt zelden komt
![]()
quote:
JA DAT IS SHIRLEY BASSYYYYYYYYYYYYquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:14 schreef Bos81 het volgende:
Stel ik een domme vraag als ik vraag wie de vrouw is tussen Richard en Tom?
Oh Bosquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:14 schreef Bos81 het volgende:
Stel ik een domme vraag als ik vraag wie de vrouw is tussen harry en Tom?
Okee, ja ik ken haar wel, maar eigenlijk alleen van haar stemquote:
Daaaaaaaaaimunds aaaaaaaaaare forefferrrrrrrrquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ja ik ken haar wel, maar eigenlijk alleen van haar stem![]()
![]()
Jee, post gewoon die foto dan ook zegquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:16 schreef Pisces29 het volgende:
OH, ik heb gister een leuke foto gemaakt van een beeld, althans, nou ja... straks ff overzetten.
I'm in needs for a kabelquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daaaaaaaaaimunds aaaaaaaaaare forefferrrrrrrr
En het erge is nog dat ik meteen denk 'ik krijg op m'n lazer als ik vanavond ga posten over een beeld zonder foto'quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En het erge is nog dat ik meteen denk 'ik krijg op m'n lazer als ik vanavond ga posten over een beeld zonder foto'
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:24 schreef Pisces29 het volgende:
En ik zag een vrouw op een McDonalds fiets, wtf, nooit eerder gezien of over gehoord
Je hebt je roeping als juf gemistquote:
Ik kom nooit bij de Mac, bestaan die dingen al lang?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]Kolere, dat is echt erger dan een postcodeloterijfiets zeg
Windhonden word je toch ook mee doodgegooid?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt je roeping als juf gemist![]()
Oh en ik zag afgelopen week een Basset toen ik de kliko buiten ging zetten, de eerste niet-cliche hond hier, halelujahOp de paar windhonden na dan.
In mijn oude buurt zag ik die zeldenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Windhonden word je toch ook mee doodgegooid?
Geen idee, even snel gegoogled nadat jij er over postte. Ik ga liever naar een wedstrijd van Ajax in de Arena (en dan niet tegen PSV, maar tegen NEC of NAC ofzo) dan dat ik een Big Mac ga eten..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij de Mac, bestaan die dingen al lang?Was een vrouw met tijgerprint tas (hallo oh-oh
)
Haha, Bos, wat een vergelijkingquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee, even snel gegoogled nadat jij er over postte. Ik ga liever naar een wedstrijd van Ajax in de Arena (en dan niet tegen PSV, maar tegen NEC of NAC ofzo) dan dat ik een Big Mac ga eten..
Wacht even, hoe ging dat dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:29 schreef Pisces29 het volgende:
Dat ding in haar wiel had ze niet, gewoon een rode fiets, ze vertelde zelf dat ze een McDonalds fiets had, toen ik de weg vroeg
Nee, peuter keek naar haar (tijgerprint)tas, en zij "JA MOOI HE, EEN MACDONALDS FIETSSSSSSSS"quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wacht even, hoe ging dat dan?
Mevrouw mag ik u iets vragen, kunt u mij vertellen waar het postkantoor is?
Ja dat kan ik, kijk, ik heb een MacDonaldsfiets!!!!!!!!!!
Ha zuurpruimpjequote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
wat een slechte tekst, dat cookie verhaal, natuurlijk weer een shitload aan boohoo FOK kan het allemaal niet aan, en we worden zo benadeeld
Ik weet niet, wat is erger, die fiets of tijgerprintttasquote:
Maar moeten we nu élke dag gaan klikken of eenmalig? Zag het gister op m'n mobiel, maar niet geheel gelezen nog.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
wat een slechte tekst, dat cookie verhaal, natuurlijk weer een shitload aan boohoo FOK kan het allemaal niet aan, en we worden zo benadeeld
En die is haske tof johquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]Kolere, dat is echt erger dan een postcodeloterijfiets zeg
Op ieder device/browser eenmalig, totdat je je cookies weggooidquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar moeten we nu élke dag gaan klikken of eenmalig? Zag het gister op m'n mobiel, maar niet geheel gelezen nog.
Ja nie ikke, FOK loopt weer te boohoohoo'enquote:
IK ZIE ALLEEN JOU BOOHOOHOO'EN HOOR!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Op ieder device/browser, en ook iedere keer als je je cookies weggooid
[..]
Ja nie ikke, FOK loopt weer te boohoohoo'en
Niks, het was puur de combi hoogblond-peukindebakkes-tijgerprintquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:36 schreef oh-oh het volgende:
Wat is er dan eigenlijk mis met een tijgerprinttas trouwens?
Niet dat ik er een heb maar toch.
Ik ben meer van de panter en zebraprint
Blame it on the buggiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
ja ik ga dat toch nie lezen, daar stond geen gejammer volgens mij, ik heb gewoon geklikt en klaaaaaarquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OH JE HEBT DIE PAGINA NIET GEZIEN TOEN JE VANDAAG OP FOK KWAM?
De strekking van het verhaal was wel een beetje ala 'boohoo cookieverbod, boohoo we kunnen er niks aan doen, boohoo klik nu dus maar dat je ze gewoon ALLEMAAL accepteert, dan is het goed'quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ja ik ga dat toch nie lezen, daar stond geen gejammer volgens mij, ik heb gewoon geklikt en klaaaaaar
Boobies en cookies, what's nextquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De strekking van het verhaal was wel een beetje ala 'boohoo cookieverbod, boohoo we kunnen er niks aan doen, boohoo klik nu dus maar dat je ze gewoon ALLEMAAL accepteert, dan is het goed'
Het kutje, ik las het niet voor niks niet, ik vraag toch niet om een samenvatting, of wel dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De strekking van het verhaal was wel een beetje ala 'boohoo cookieverbod, boohoo we kunnen er niks aan doen, boohoo klik nu dus maar dat je ze gewoon ALLEMAAL accepteert, dan is het goed'
sorry maar dat ben ik niet met je eensquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:35 schreef Loveless85 het volgende:
Ja nie ikke, FOK loopt weer te boohoohoo'en
quote:Cookiewetgeving
Sinds de nieuwe telecomwet op 1 juni 2012 van kracht is geworden, is elke website wettelijk verplicht de gebruiker te informeren over de aard van de geleverde cookies en toestemming te vragen voor het gebruik hiervan. We beseffen dat dit lastig en onvriendelijk is. Onze excuses.
De reden dat FOK.nl alleen bezocht kan worden als je aangeeft alle cookies te accepteren, is dat het voor ons onmogelijk is te garanderen dat er geen cookies geplaatst worden. Onze bezoekers kunnen bijvoorbeeld zelf reacties plaatsen waarin plaatjes opgenomen kunnen zijn. Zelfs via die plaatjes kunnen er cookies op jouw computer terechtkomen.
Meer informatie over cookies
» Wikipedia
» Leerwiki
» Consumentenbond
Wil je geen tracking-cookies, maar wel die van FOK.nl, dan is het mogelijk om via deze pagina externe cookies uit te schakelen en hieronder toch alle cookies te accepteren. De meeste cookies van adverteerders worden dan geblokkeerd, maar FOK.nl blijft wel functioneren.
Cookies kunnen nooit gebruikt worden om privégegevens van je computer uit te lezen of wachtwoorden te onderscheppen. Ook kunnen ze een computer niet infecteren met een virus of trojan. Ze zijn dus volkomen veilig en worden al sinds de jaren 90 zonder incident gebruikt op bijna ALLE websites in de wereld.
Je hebt nog geen toestemming gegeven
(Deze melding krijg je ook als de voorkeur uit je browser is verdwenen, of als je gebruik maakt van een andere browser. Je moet dan opnieuw toestemming verlenen)
IK WIL NAAR FOK.NL EN ACCEPTEER ALLE COOKIES ik wil geen cookies!
» Meer informatie
Uitleg over onze cookies
Wat Doen Cookies?
Bezoekers van websites krijgen te maken met cookies. Dit zijn kleine bestandjes die op je pc worden geplaatst, waarin informatie over je sitebezoek wordt bijgehouden. Ondanks negatieve geluiden in de media, zijn cookies erg handig. Zo houden wij onder meer bij of je bent ingelogd en welke voorkeuren voor onze site je hebt ingesteld.
Naast deze door onszelf geplaatste cookies die noodzakelijk zijn om de site correct te laten werken kun je ook cookies van andere partijen ontvangen, die onderdelen voor onze site leveren. Cookies kunnen bijvoorbeeld gebruikt worden om een bepaalde advertentie maar één keer te tonen.
Cookies kunnen nooit gebruikt worden om privégegevens van je computer uit te lezen of wachtwoorden te onderscheppen. Ook kunnen ze een computer niet infecteren met een virus of trojan. Ze zijn dus volkomen veilig en worden al sinds de jaren 90 zonder incident gebruikt op bijna ALLE websites in de wereld.
Bij het bezoeken van FOK.nl (en bijna alle andere websites) kun je de volgende soorten cookies verwachten:
- Functionele cookies
Cookies die noodzakelijk zijn voor het gebruik van FOK!, bijvoorbeeld om in te kunnen loggen en je voorkeuren te onthouden.
- Cookies van Advertentiebedrijven
Advertentiebedrijven meten het succes van hun campagnes, de mogelijke interesses van de bezoeker en eventuele voorkeuren (wil je het geluid uit hebben, heb je de reclameuiting al eerder gezien of moet hij worden weergegeven etc) door cookies uit te lezen. Heeft een advertentiebedrijf banners op meerdere websites dan kunnen de gegevens van deze websites worden gecombineerd om een beter profiel op te stellen. Zo kunnen adverteerders hun cookies op meerdere sites plaatsen en zo een gedetailleerd beeld krijgen van de interesses van de gebruiker. Hiermee kunnen gerichter en relevantere advertenties worden weergegeven. Zo kun je na het bezoeken van een webwinkel op andere sites banners krijgen met juist de door jezelf bekeken producten of soortgelijke producten. De websitehouder kan die cookies overigens niet inzien.
- Cookies voor Website-analyse
Om onze bezoekersstatistieken bij te houden maken we gebruik van Google Analytics. Dit systeem houdt bij welke pagina's onze bezoekers bekijken, waar zij vandaan komen en op klikken, welke browser en schermresolutie ze gebruiken en nog veel meer. Deze informatie gebruiken we om een beter beeld te krijgen van onze bezoekers en om onze site hierop te optimaliseren. Google, die deze dienst levert, gebruikt de informatie om een relevant, anoniem advertentieprofiel op te bouwen waarmee men gerichter advertenties kan aanbieden.
- Cookies van overige externe partijen
Naast bovenstaande zijn er meer onderdelen die een cookie kunnen opleveren. Veelal worden deze gebruikt door de content-partners om te analyseren op welke sites hun gebruikers actief zijn en hoe hun diensten presteren. Denk hierbij aan filmpjes van bijvoorbeeld youtube, foto's van diensten als flickr of picasa, en 'like' knoppen van sociale mediasites als twitter en facebook.
Voor het bezoeken van FOK.nl is het noodzakelijk dat je ons toestaat dergelijke externe cookies te laten plaatsen. Je kunt vervolgens bij veel externe bedrijven gebruik maken van de opt-out mogelijkheid zodat cookies van die specifieke aanbieder niet langer worden toegestaan. Op http://www.youronlinechoices.com/be-nl/ kan dat voor veel adverteerders tegelijk. Je kunt daar ook lezen waar dergelijke cookies voor gebruikt worden.
IK WIL NAAR FOK.NL EN ACCEPTEER ALLE COOKIES ik wil geen cookies!
Duh, je bent crew, wat zou je anders moeten zeggen. Het hele idee is dat je kan reguleren welke cookies je wel en niet wil accepteren, en dat je vooral geen third party cookies ongewenst accepteert. En wat doet FOK; 2 opties, je accepteert gewoon ALLES (dus dan heeft die hele wetgeving geen nut), of NIKS, en dan kan je niet op FOKquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
sorry maar dat ben ik niet met je eens
al die lui die daarover lopen te jankzakken, daar word ik moe van
alle verandering is eng
Maar pop, als de voorwaarden je niet bevallen hoef je hier toch niet te komen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Duh, je bent crew, wat zou je anders moeten zeggen. Het hele idee is dat je kan reguleren welke cookies je wel en niet wil accepteren, en dat je vooral geen third party cookies ongewenst accepteert. En wat doet FOK; 2 opties, je accepteert gewoon ALLES (dus dan heeft die hele wetgeving geen nut), of NIKS, en dan kan je niet op FOK
Linkjeeeeeee?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:44 schreef oh-oh het volgende:
Kolere Ll. heb je issues of zo?
Er is ongetwijfeld een collectief zeiktopic ergens toch?
heeft niets met Crew zijn te maken. dat irriteerde me voorheen ook al, oeh nieuwe layout IS KUHUTquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Duh, je bent crew, wat zou je anders moeten zeggen. Het hele idee is dat je kan reguleren welke cookies je wel en niet wil accepteren, en dat je vooral geen third party cookies ongewenst accepteert. En wat doet FOK; 2 opties, je accepteert gewoon ALLES (dus dan heeft die hele wetgeving geen nut), of NIKS, en dan kan je niet op FOK
Das waarquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar pop, als de voorwaarden je niet bevallen hoef je hier toch niet te komen?
Tis nie verplicht hoor, en FB is toch veel leuker
Nou danquote:
Laat me nou gewoon ff zeiken, als er hier nergens meer over gezeken mocht worden dan werd het erg stil héquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:47 schreef oh-oh het volgende:
Yns ook met je TT, ze komt nu gewoon weer 10 topics niet hier ook he
Je ging door het slotjequote:
Je hoefde m niet vol te plempenquote:
Ja Troel, die komt hier nooit maar bracht wel taartquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:48 schreef Loveless85 het volgende:
Wie is er jarig? Mogen we daar wel op/over zeiken?
quote:
Wie is Troel? En eten in de SC 'brengen'quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja Troel, die komt hier nooit maar bracht wel taart
Maar Q zeikt tegenwoordig ook alweer voornamelijk elders hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Laat me nou gewoon ff zeiken, als er hier nergens meer over gezeken mocht worden dan werd het erg stil héDan kunnen we heel Qwea wel schrappen
Ja weet ik het, die komt heeeeeeeeeeeeeeel soms even langsquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wie is Troel? En eten in de SC 'brengen'
Daar zitten meer 'lotgenoten' in de medische malle mollen, collectief zeiken hoe slecht de zorg is, is natuurlijk fijnerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar Q zeikt tegenwoordig ook alweer voornamelijk elders hoor
# El Hospitalquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar zitten meer 'lotgenoten' in de medische malle mollen, collectief zeiken hoe slecht de zorg is, is natuurlijk fijner
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar zitten meer 'lotgenoten' in de medische malle mollen, collectief zeiken hoe slecht de zorg is, is natuurlijk fijner
Weet ik veel, luister gewoon ffquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:52 schreef Ynske het volgende:
was de flirt je stijf de moeite waard om terug te luisteren van t weekend Ohoh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |