Whehequote:
Ja, sorry, ik ga wel snel weer. Was de afgelopen dagen al niet veel op Fok, dus ook niet hier en het gaat zo snel dat het gewoon moeilijk bij te houden is.quote:
quote:
trek t je niet aanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik ga wel snel weer. Was de afgelopen dagen al niet veel op Fok, dus ook niet hier en het gaat zo snel dat het gewoon moeilijk bij te houden is.
Ik ook niet hoor, dus trek je van mij niks aanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik ga wel snel weer. Was de afgelopen dagen al niet veel op Fok, dus ook niet hier en het gaat zo snel dat het gewoon moeilijk bij te houden is.
Je hebt me hier echt al wel vaker gezienquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, dus trek je van mij niks aanIk had je gewoon hier nog nooit gezien, maar dat kan ook best kloppen aangezien ik hier niet dagelijks zit
![]()
Gefeliciteerd in ieder geval
Ohquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Je hebt me hier echt al wel vaker gezienVolgens mij is het zelfde niet de eerste keer dat je zoiets zegt
Oh tof, mooie leeftijd.quote:
Ik heb de shirtjes van de honden maar al es klaar gelegd, met dit weer kunnen ze die tenminste eens lekker aanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
Laatst voor Koninginnedag de doos met oranje meuk al van zolder gehaald, bizar wat voor troep er eigenlijk in zit, en ieder jaar komt er wel weer wat bij als je ergens weer een prulletje krijgt![]()
Best wel hequote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
Laatst voor Koninginnedag de doos met oranje meuk al van zolder gehaald, bizar wat voor troep er eigenlijk in zit, en ieder jaar komt er wel weer wat bij als je ergens weer een prulletje krijgt![]()
Dit weekend aanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb de shirtjes van de honden maar al es klaar gelegd, met dit weer kunnen ze die tenminste eens lekker aan![]()
![]()
Megawuppie en grote beessie bevinden zich standaard al op mijn kast. 2 jaar gelden was mijn naamplaatbordje aan mijn kamerdeur (dus in het pand, waar ik toen woonde) goed versierd met kleine beessies..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:33 schreef Miniem het volgende:
Had vorig jaar mijn megawuppies weg gedaan
Grappig dat dat toch jammer is als het ek voetbal en oranjegekte weer aanbreekt
quote:
quote:
Het ken net!quote:
Heb allebei mijn megawuppies vorig jaar naar de kringloop gedaan, nu spijtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Megawuppie en grote beessie bevinden zich standaard al op mijn kast. 2 jaar gelden was mijn naamplaatbordje aan mijn kamerdeur (dus in het pand, waar ik toen woonde) goed versierd met kleine beessies..
Net aanquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ze hebben ze al aangehad, Chico is vandaag ook in het oranje, oranje shirtje met oranje trui erover
![]()
De echte voetbalshirts doe ik ze denk ik al eerder aan ook. Nu zijn het de gewone oranje dingen nog maar
quote:
Die periode heb ik niet meegedaan met sparen.. Boeide me toen niet zoquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:57 schreef Miniem het volgende:
[..]
Heb allebei mijn megawuppies vorig jaar naar de kringloop gedaan, nu spijt![]()
Heb wel mijn megawelpie nog
Ik had gister Frank de Boerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:11 schreef Loveless85 het volgende:
Je krijgt nu voetbalplaatjes, in t eerste pakje zat Clarence Seedorf?
AH slaat de plank finaal mis met nep Panini plaatjes. De officiële lijn blijft wel briljant. Zag ook Leroy Fer voorbijkomen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:11 schreef Loveless85 het volgende:
Je krijgt nu voetbalplaatjes, in t eerste pakje zat Clarence Seedorf?
Is dat niet een wuppie? Ik heb in ieder geval daar ook de 'grote' variant van, die stonden ze uit te delen bij de Arena voor de uitzwaaiwedstrijd voor het vorige WKquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb die sjaal met kop op het eind, hoe heette die ook alweer?
Ik heb 1 tenue, uit 1994, toen Lotto nog de sponsor wasVoor mij nooit geen andere. Met deze ben ik ook op Anfield Road geweest, EK in 1996.
Ja die, net als op m'n avatarquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is dat niet een wuppie? Ik heb in ieder geval daar ook de 'grote' variant van, die stonden ze uit te delen bij de Arena voor de uitzwaaiwedstrijd voor het vorige WK
Zo'n boa-achtig ding, met een kop waar je dan je hand in kan doen, toch?
echt kansloos, al staat er dus bij hem op het plaatje zelf niet het EURO2012 logo zie ik net, kan me voorstellen als ze hem en dan bv. de Boer (zoals Pisces had) in een soort allstar team willen doen ofzo, dat je per land ook wat 'oldbies' heb. Maar Leroy Fer?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
AH slaat de plank finaal mis met nep Panini plaatjes. De officiële lijn blijft wel briljant. Zag ook Leroy Fer voorbijkomen.
Hoe bedoel je? Het zijn wel 'echte' Panini plaatjes (ze zijn daar in ieder geval gemaakt), en er staat ook op de verpakking een EURO2012 logo, maar je hebt dus volgens mij dan per pakje 4 echte EURO2012 spelers, en een 'veteraan' ofzo?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:01 schreef Pisces29 het volgende:
Maar het zijn verder dus wel de echte Panini plaatjes voor het album, behalve het recente Oranje, oh daar vermaak ik me wel mee
Ja dus echte plaatjes (andere landen) + oude Oranje?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Het zijn wel 'echte' Panini plaatjes (ze zijn daar in ieder geval gemaakt), en er staat ook op de verpakking een EURO2012 logo, maar je hebt dus volgens mij dan per pakje 4 echte EURO2012 spelers, en een 'veteraan' ofzo?
Zou onze 'extra' plaatjes verklaren, maar weer niet Leroy Fer (quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dus echte plaatjes (andere landen) + oude Oranje?
Ik heb Cocu en v. Bronckhorst, Koeman en Frank de Boer.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zou onze 'extra' plaatjes verklaren, maar weer niet Leroy Fer ().
En ik hoop toch dat het huidige oranje er ook gewoon tussen zit? Niet alleen de Clarence Seedorfjes en Arthur Numannetjes van jaren terug![]()
Straks haal je Aron Winter nog uit zo'n pakje
Ik heb echt geen idee meerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:07 schreef Pisces29 het volgende:
Als Leroy Fer niet geselecteerd is, voor dit EK, dan verklaart het het wel. Krijg je oude veteranen en nieuwe van nu, maar die niet nú in het team/op de bank zitten?
Ik heb ruud gullitquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:24 schreef Loveless85 het volgende:
Echt hé, alle andere spelers staan ook in het tenue van het land, hij gewoon op de foto in een wit shirtje, want hij was volgens mij zelfs bij het vorige EK al niet meer geselecteerd![]()
En dat is dan de EK12 editie van die kutplaatjes
Maar die was wel mee naar het WK volgens mij, dus die kan je zien als 'veteraan', maar serieus... Leroy Fer?? Die heeft één oefeninterlandje gespeeld omdat Bertje toen 22 van de 23 WK spelers rust gundequote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:12 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien zit Eljero Elia dan ook als bonus erbijWel Oranje, niet dit EK geselecteerd.
3 jaar in Oranje, als dat al veteraan isquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar die was wel mee naar het WK volgens mij, dus die kan je zien als 'veteraan', maar serieus... Leroy Fer?? Die heeft één oefeninterlandje gespeeld omdat Bertje toen 22 van de 23 WK spelers rust gunde
Wat mij betreft niet, maar dat zou ik dan nog een enigszins verklaarbare reden vinden, dat ze iedereen die mee was met een groot toernooi als 'veteraan' zien.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
3 jaar in Oranje, als dat al veteraan is
Ik snap het wel, als Appie ook Oranje erin mikt, dan koopt niemand de eckte eckte Panini pakjes meer...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet, maar dat zou ik dan nog een enigszins verklaarbare reden vinden, dat ze iedereen die mee was met een groot toernooi als 'veteraan' zien.
nope, alleen gullitquote:
Maar zitten alleen de oldies er in dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap het wel, als Appie ook Oranje erin mikt, dan koopt niemand de eckte eckte Panini pakjes meer...
Alleen de oudjesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar zitten alleen de oldies er in dan?niet ook gewoon het huidige elftal? Ik snap er nu echt geen flikker meer van
Dat is echt lompquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alleen de oudjesVoor het recente elftal moet je de eckte pakjes kopen.
Ja maar anders koopt geen hond Panini pakjes meer, en op zich zijn die oude toch ook leuk?quote:
Haha, vroeger had je ook die 'glitterplaatjes', dat was ook echt kitschquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:19 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb wel Rommedahl, Gomez en ergens Buffon in de tas geloof ik
En een sticker 'creating history together' wat qua vormgeving echt een ESF plaatje had kunnen zijn
Mijn eerste Panini album is van 1990, WK Italië. Maar gewoon zilver, geen tribal letters ofzoquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Haha, vroeger had je ook die 'glitterplaatjes', dat was ook echt kitschdat waren dan de topspelers, en dan hadden ze zo'n zilverkleurig glitterrandje om het plaatje
Nee, maar het reflecteerde wel een beetje toch? Ik spaarde ergens in de 90s ook nog een blauwe maandag die dingen, kan me wel herinneren dat er 'glimmende' bij zaten?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn eerste Panini album is van 1990, WK Italië. Maar gewoon zilver, geen tribal letters ofzo
Ja maar plane jane basic zilverquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, maar het reflecteerde wel een beetje toch? Ik spaarde ergens in de 90s ook nog een blauwe maandag die dingen, kan me wel herinneren dat er 'glimmende' bij zaten?
Ouwe lulquote:
Bijnaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ouwe lulWanneer word jij 30 Ll? Ben je al 27?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:26 schreef Loveless85 het volgende:
En jij dan Piscie, de 30 al gepasseerd? Want dat 29 blijft niet eeuwig staan natuurlijk
Mijne ook. Ligt hier nog in m'n kast!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn eerste Panini album is van 1990, WK Italië. Maar gewoon zilver, geen tribal letters ofzo
Nog geen maandquote:
Was dat ook jouw eerste Vaduschk?quote:
Yes! Ik was 6 en enorm fanatiek. Mijn favoriet naast het Nederlands elftal was toen Roberto Baggio. Dat staartje van hem fascineerde me tot het uiterste.quote:
Wat leukquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Yes! Ik was 6 en enorm fanatiek. Mijn favoriet naast het Nederlands elftal was toen Roberto Baggio. Dat staartje van hem fascineerde me tot het uiterste.
Ahhhhhhquote:
Ja die 2 op 1 iddquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:43 schreef -Vaduz- het volgende:
En al die onbekende elftallen met een hoop negers, ze werden met z'n 2en op 1 plaatje gedrukt. Soms inclusief vliegjes er omheen.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zal ze straks eens bekijken, het zou me niet verbazen als er een paar spelers zijn die op vier verschillende plaatjes staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |