Wat de achterliggende gedachte is van het plaatsen van een plaatje die totaal niks met het gesprek van dat moment te maken heeft.quote:
Oe knuffelenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:43 schreef formerjellybean het volgende:
misschien moeten we lief zijn en knuffelen ??
Geilquote:Op maandag 4 juni 2012 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Op TLC My Naked Truth. Vrouw met cupmaat 75 Q
Nee helaas, kan ik een flinke boete voor krijgenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:43 schreef marbasnarf het volgende:
en nschuiven kan ook niet joof... 1 of 2 extra mensen....??
frummen aan haar en oren (geen oorhaarquote:
Hebben we nou opeens teveel mensenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:43 schreef marbasnarf het volgende:
Ga dan staan.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:45 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn kont doet zeer van het zitten
je gooide het zo open op fok dat iedereen ineens mee wilquote:Op maandag 4 juni 2012 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hebben we nou opeens teveel mensen
Oe dan liever bovenin mn nek, op de haargrens zeg maarquote:Op maandag 4 juni 2012 22:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
frummen aan haar en oren (geen oorhaar)
![]()
ook!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe dan liever bovenin mn nek, op de haargrens zeg maar![]()
Ik vind het wel wat voor WT eigenlijkquote:Op maandag 4 juni 2012 22:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je gooide het zo open op fok dat iedereen ineens mee wil
Dat is zo leuk!!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:46 schreef Samzz het volgende:
Oeh, Hardcore Pawn kijken. En daarna slapen. Bye
.
Ja hequote:Op maandag 4 juni 2012 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is zo leuk!!![]()
Slaap lekker chick
Ik heb ze toen bijna allemaal op youtube gekeken.quote:
Sowieso, de meest bizarre dingen johquote:Op maandag 4 juni 2012 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ze toen bijna allemaal op youtube gekeken.
Vooral die ene dat die gast tegen die paal liep nadat hij vertelde dat hij zo slim was. Ik heb toen een kwartier in een lachstuip gelegen
Ik moest net overgeven en toen had ik een beetje bloed gespuugdquote:Op maandag 4 juni 2012 22:54 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb vanmiddag een broodje kaas op en sindsdien ben ik misselijk
En nee ik ben niet zwanger
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:55 schreef Samzz het volgende:
Ik moest net plassen. En toen zat er wat plas bij.
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:55 schreef Samzz het volgende:
Ik moest net plassen. En toen zat er wat plas bij.
Goh hoe zou het nou toch komen dat jij misselijk bentquote:Op maandag 4 juni 2012 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
Niks helpt
Heb al chips op, cake en chocolade
Misschien ga ik wel dood?
En mis ik het ek
misschien moet je je niet zon zorgen makenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
Niks helpt
Heb al chips op, cake en chocolade
Misschien ga ik wel dood?
En mis ik het ek
Theeeeeeeeeequote:Op maandag 4 juni 2012 22:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
misschien moet je je niet zon zorgen makenff warme douche en kop thee
ik heb volgens mij nog briequote:
Ja maar ben na de kaas misselijk gewordenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goh hoe zou het nou toch komen dat jij misselijk bent
Ik lig nu al een uur in badquote:Op maandag 4 juni 2012 22:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
misschien moet je je niet zon zorgen makenff warme douche en kop thee
Bad!quote:Op maandag 4 juni 2012 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik lig nu al een uur in badthee gaat er niet in want dan moet ik kotsen
anders droge boterham (dat bindt je maagsap.. ) en klotst t minder (wel lastiger als je daadwerkelijk wél moet spugen..quote:Op maandag 4 juni 2012 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar ben na de kaas misselijk geworden
Misschien moet je wel gewoon even kotsen om jezelf op te schonen.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik lig nu al een uur in badthee gaat er niet in want dan moet ik kotsen
Ik zeg drink sinaasappelsap en give that motherfucker hell.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
anders droge boterham (dat bindt je maagsap.. ) en klotst t minder (wel lastiger als je daadwerkelijk wél moet spugen..
oe.. dan ga je wel over je nek jaquote:Op maandag 4 juni 2012 23:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zeg drink sinaasappelsap en give that motherfucker hell.
Jijquote:Op maandag 4 juni 2012 23:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien moet je wel gewoon even kotsen om jezelf op te schonen.
Kaakjes of beschuit helpt ookquote:Op maandag 4 juni 2012 23:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
anders droge boterham (dat bindt je maagsap.. ) en klotst t minder (wel lastiger als je daadwerkelijk wél moet spugen..
Nou echt hequote:Op maandag 4 juni 2012 23:02 schreef formerjellybean het volgende:
Ja misselijk gewoon spugen want dat lucht op.
mja als je lichaam aangeeft dat t eruit moet, moet je ernaar luisteren..quote:Op maandag 4 juni 2012 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij
Heb net ook diarree gehad![]()
Ok TMI
Dat kan ik niet gebruiken hoor tijdens het ekquote:Op maandag 4 juni 2012 23:03 schreef formerjellybean het volgende:
Oei charmed dat klinkt als een buikgriepje
Ja charmed daar wacht je maar mee tot na donderdag hoor!quote:Op maandag 4 juni 2012 23:03 schreef formerjellybean het volgende:
Oei charmed dat klinkt als een buikgriepje
iddquote:Op maandag 4 juni 2012 23:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat kan ik niet gebruiken hoor tijdens het ek
Ik vind het wel lekkerquote:Op maandag 4 juni 2012 23:03 schreef marbasnarf het volgende:
ik raak altijd beetje in paniek als ik moet spugen... kan niet ademhalen dan enzo
Vooral na drank en je kamer draait. Dan kies ik eieren voor mn geld en steek ik mn vinger wel in mn strotquote:
Was het 7 of nog net 6?quote:Op maandag 4 juni 2012 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij
Heb net ook diarree gehad![]()
Ok TMI
Dat heb ik van sommige mensen al en dat zonder drankquote:Op maandag 4 juni 2012 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vooral na drank en je kamer draait. Dan kies ik eieren voor mn geld en steek ik mn vinger wel in mn strot
quote:Op maandag 4 juni 2012 23:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat heb ik van sommige mensen al en dat zonder drank
jawel... 6 wolkjesquote:Op maandag 4 juni 2012 23:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je had toch geen diarree in bad hè.
Ik zag het ook even voor mequote:Op maandag 4 juni 2012 23:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je had toch geen diarree in bad hè.
kotsen?quote:Op maandag 4 juni 2012 23:17 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ben ik weer
Ik kan niet kotsen
Ik geloof dat ik zo maar ga slapen
quote:Op maandag 4 juni 2012 23:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee
Sinds mijn broodje kaas vanmiddag
/quote:Op maandag 4 juni 2012 22:43 schreef marbasnarf het volgende:
Wat voor???quote:Op maandag 4 juni 2012 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh ja van de week even op zoek naar extensions
Ik ken het gevoelquote:Op maandag 4 juni 2012 23:36 schreef formerjellybean het volgende:
oei wat frustrerend als je iemand heel graag wilt zien en ik word een beetje moe van mijn zoetsappigheid zelf
Denk haarquote:
Paars!quote:
Hebben ze bij dat goedkope adresje ook paarse extensions?quote:Op maandag 4 juni 2012 23:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow zo
Ik dacht die dingen die ik heb
Want dan weet ik wel een goedkoop adresje
Neequote:Op maandag 4 juni 2012 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hebben ze bij dat goedkope adresje ook paarse extensions?
Helaasquote:
FLauwquote:Elise Koster Leugens! Draai al 3 jaar Linux en heb nooit meer dan 1 pandapunt gehad!
15 minuten geleden · Vind ik leuk · 1
Pandapunten Dus jij bent die ene uitschieter bij de Linuxstatistieken?
10 minuten geleden · Vind ik leuk
Steven Je Weet Wel ik haat panda's, hoop dat ze uitsterven
4 minuten geleden · Vind ik leuk
quote:
Nou ja zegquote:
Oh lol!quote:
Droom fijn, over je cadeautjequote:
Ja halloquote:
Een legende keert terug.quote:
quote:
Opbokken kutusert.quote:
Waarom nou die haatquote:
Geen haat vriendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Oranje is de kleur van de protestanten, mijn opa zou zich in zijn graf omdraaien als ik dat zou doenquote:
Teveel van het goede.quote:
Jij in een Bavariajurkje zou ik wel es willen zien.quote:
Café haar en ogen en oranje jurkje. Ik weet zeker dat het staat.quote:
Wat zijn caféhaar en -ogen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Café haar en ogen en oranje jurkje. Ik weet zeker dat het staat.
De kleur van mijn bank.quote:
Je hebt mijn bank toch gezien?quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Misschien wel maar ik onthoud niet alles. Sorry
Koffie.quote:
''Ik heb het gevoel dat het gene dat ik kies zal leiden naar succes. Ik mag kiezen hoeveel''quote:
Dudequote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
''Ik heb het gevoel dat het gene dat ik kies zal leiden naar succes. Ik mag kiezen hoeveel''
Chicaquote:
Opgewonden dus.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Opgewonden dus.
Had mn vlucht gemist.
Ik dacht dat jequote:
O.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
''Ik heb het gevoel dat het gene dat ik kies zal leiden naar succes. Ik mag kiezen hoeveel''
quote:
Ja toch? Altijd voor het succes gaan, er wordt al genoeg gefaald op de wereld.quote:
Wacht ff, je hebt em eindelijk gekeken?quote:
Ik ben wakker hoorquote:
Je hebt in ieder geval mijn koekjes al vast geaccepteerdquote:
Hongerquote:
Hier heb je een koekje, je moet hem accepteren:quote:
Jaquote:
Ja dit dusquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:50 schreef ook_gek het volgende:
Mooi weer? Het is hier deprimerend qua weer
Hier zonquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:50 schreef ook_gek het volgende:
Mooi weer? Het is hier deprimerend qua weer
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Godsamme
Afwijzing binnen voor magazijnwerk omdat het onder mijn niveau is
Ik wil gewoon aan het werk, kan mij nou schelen dat het onder mijn niveau is, dit is toch niet te begrijpen
Doenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:57 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga denk ik serieus kijken om voor 6maanden naar Ierland te gaan en voor het schilderbedrijf van mijn oom te gaan werken
Ik denk er al heel lang over om een tijdje naar het buitenland te gaanquote:
Oh dat is minderquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik denk er al heel lang over om een tijdje naar het buitenland te gaan
2jaar terug stond ik na het overlijden van een goede vriend van mij op het punt om voor een jaar naar Spanje te gaan, maar dat leek meer op vluchten.
Misschien is dit wel een goed idee om nou alsnog voor een tijdje eens ergens anders te wonen
Plus dat ik al zeker 10jaar niet meer in Ierland ben geweest en zowat mijn hele familie er woontquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat is minderwel goed dat je toen toch gebleven bent.
Maar ik zou het nu absoluut doen als je bij je oom aan de slag kunt. Baangarantie, buitenland, leuke ervaring!
Nou kijk, je hoeft niet onwijs je best te doen om er mensen te leren kennen. Een goed salaris is wel leuk maar het feit dat je gewoon aan de slag kunt en niet te veel kwijt bent aan vaste lasten scheelt ook weer een heleboel. En het is niet ver vliegen dus je kunt redelijk makkelijk heen en weer hoppen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Plus dat ik al zeker 10jaar niet meer in Ierland ben geweest en zowat mijn hele familie er woont
Salaris zal niet top zijn maar ik hoef geen huur niks te betalen
Moet eerst even kijken hoe het zitquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou kijk, je hoeft niet onwijs je best te doen om er mensen te leren kennen. Een goed salaris is wel leuk maar het feit dat je gewoon aan de slag kunt en niet te veel kwijt bent aan vaste lasten scheelt ook weer een heleboel. En het is niet ver vliegen dus je kunt redelijk makkelijk heen en weer hoppen.
Wanneer ga je?
wel lekker duur als je Samzz wil blijven zien in die periode..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Plus dat ik al zeker 10jaar niet meer in Ierland ben geweest en zowat mijn hele familie er woont
Dat is niet aan de orde op dit momentquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
wel lekker duur als je Samzz wil blijven zien in die periode..
ow..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is niet aan de orde op dit moment
Dan kan je tenminste wel ondertussen vast een beetje een buffertje opbouwen als je geen grote vaste lasten hebt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daaromquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan kan je tenminste wel ondertussen vast een beetje een buffertje opbouwen als je geen grote vaste lasten hebt.
wel goed bier!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:43 schreef stevenmac26 het volgende:
En kan meteen stoppen met roken aangezien het tyfusduur is daar
En elke 100meter zowat een kroegquote:
Mijn extra potjes verf zijn onderweg. Morgen ontkleuren en de verf erin.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wat? Hoe is het trouwens met je haar?
Wat gaat fout?quote:
Ik ben benieuwd. Volgens mij gaat dat rood je vet goed staanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn extra potjes verf zijn onderweg. Morgen ontkleuren en de verf erin.
Ja. Veel kroegen, goed bier.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat gaat fout?
Elke 100meter een kroeg?
Ja maar mijn oom begint elke morgen om 7uur geloof ik en de kroegen gaan rond 23uur dicht door de weekquote:
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Volgens mij gaat dat rood je vet goed staan.
Volgens mij is het ontkleuren nog het makkelijkstquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hoop het.Vind het wel dood eng om te ontkleuren. Maar anders krijg ik het gewoon niet goed rood. Ik ga morgen kei nerveus door het huis rondhuppelen de hele dag.
Zwart.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is het ontkleuren nog het makkelijkst.
Wat is je rampenplan?
Echt?quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zwart.Zwart kan er altijd overheen en staat me goed.
Seems legit, maar volgensmij komt het best goed..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zwart.Zwart kan er altijd overheen en staat me goed.
Hee, ik ken perfectiequote:
Topickillerquote:
Hou op hoor, hoelang wacht je al?quote:
4 dagenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hou op hoor, hoelang wacht je al?
2uurtjes?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Topickiller![]()
Ik zweef altijd overal doorheen, maar nooit door perfectie
Ik wacht al stukken langerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
4 dagenik heb geld van mijn spaarrekening moeten gebruiken
Perfectie is dan ook saai.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Topickiller![]()
Ik zweef altijd overal doorheen, maar nooit door perfectie
Altijd pauper boven pauper he.quote:
Mooie is eigenlijk dat ik nooit salaris heb gehad van die gastenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Perfectie is dan ook saai.
[..]
Altijd pauper boven pauper he.
Ken je die gozers niet? Ik zou ze echt helemaal gek maken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mooie is eigenlijk dat ik nooit salaris heb gehad van die gasten
Jawel, 1tje heb ik eerder mee gewerkt en die wou mij er zo graag bij hebbenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ken je die gozers niet? Ik zou ze echt helemaal gek maken.
Molotov door de ruit alles, dat helpt vast.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jawel, 1tje heb ik eerder mee gewerkt en die wou mij er zo graag bij hebben
Alleen zijn fb profiel enzo zijn geblokkeerd enzo
Ehm je hebt gewoon gewerkt en nooit salaris gekregen!?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mooie is eigenlijk dat ik nooit salaris heb gehad van die gasten
Ja en dan ben ik de lulquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Molotov door de ruit alles, dat helpt vast.
Bijna 2,5 maand ervoor gewerkt, elke dag zowat van 10uur smorgens tot 1uur snachtsquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ehm je hebt gewoon gewerkt en nooit salaris gekregen!?
Wat!?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en dan ben ik de lul
[..]
Bijna 2,5 maand ervoor gewerkt, elke dag zowat van 10uur smorgens tot 1uur snachts
Ja, ben er al tijdje mee bezigquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat!?Dat is echt belachelijk! Heb je een contract waarmee je naar de rechtswinkel o.i.d. kunt stappen?
Heerlijkquote:
Saai is relax?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar het lijkt me ook wel eens relaxed eigenlijk
Hó dat heb ik niet gezegd. Maar het lijkt me af en toe wel fijn om de 'perfecte relatie' te hebben. En 'perfect' kun je natuurlijk helemaal zelf invullenquote:
benzin!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hó dat heb ik niet gezegd. Maar het lijkt me af en toe wel fijn om de 'perfecte relatie' te hebben. En 'perfect' kun je natuurlijk helemaal zelf invullen
Wat voor werk doe je als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:09 schreef -Miauw- het volgende:
Pfff, ik zit op mijn werk, wetende dat ik over een tijdje weg moet, ik heb dus totaal géén motivatie meerik krijg nog wel van alles toegeschoven en ik moet twee projecten afronden, help me
Communicatieadviseurquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je als ik vragen mag?
Lukt mij ook wel hoor!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:45 schreef formerjellybean het volgende:
huh als je doorslaapt tot half 4 dan maak je het wel erg bont hoor
Was half 3 al op.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:45 schreef formerjellybean het volgende:
huh als je doorslaapt tot half 4 dan maak je het wel erg bont hoor
Ja, ik baal er ook van ja, was van plan naar het centrum te rijen voor broeken. Maar dat gaat nu dus donderdag gebeuren.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:58 schreef formerjellybean het volgende:
Mij dus niet bij mij is uitslapen minstens tot 12 uur en dan baal ik al dat mijn halve dag voorbij is.
Zaterdag en zondag belt een vriendin mij altijd wakker rond 12 a half 1.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:58 schreef formerjellybean het volgende:
Mij dus niet bij mij is uitslapen minstens tot 12 uur en dan baal ik al dat mijn halve dag voorbij is.
zelf dat lukt me niet meerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:58 schreef formerjellybean het volgende:
Had ik dat maar. Ik slaap altijd heel lang en vast, wekkers werken bijna nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zelf dat lukt me niet meer
Zelfs als ik er om 9 uur inlig, dan nog ben ik om 11 uur wakker
Ik word standaard 11 uur wakker, tenzij ik de wekker eerder zetquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Had ik dat maar. Ik slaap altijd heel lang en vast, wekkers werken bijna niet
Wel handig, zo'n interne wekkerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik word standaard 11 uur wakker, tenzij ik de wekker eerder zet
Maakt niet uit hoe laat ik ga slapen, of hoe vroeg. Geen wekker betekend 11 uur wakker
Ja en de rest van de dag zo brak als ik weet niet watquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:06 schreef formerjellybean het volgende:
Dat heb ik als gedronken heb dan ben ik de volgende dag ook bizar vroeg wakker
Mwah irritant, zeker na een nachtje stappenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel handig, zo'n interne wekker
Hmm, misschien niet echt een goed voorbeeld. Had verwacht dat je moeder met iets zou komen als "Hellup, m'n coffeecreamer is op!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:09 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn moeder kan trouwens ook overdrijven belt ze me op , ik moet je even iets ergs vertellen dus ik denk nou krijg ik iets heel verschrikkelijks te horen , blijkt mijn neefje een gebroken arm te hebben. Ja het is vervelend maar om nou specifiek mij op te gaan bellen en mij dat te melden vind ik een tikje overdreven.
Dat heb ik dus ook , als ik wakker word ben ik wel heel energiek en dan later kak ik in.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en de rest van de dag zo brak als ik weet niet wat
Dat komt er echt helemaal niks meer uit mij handen
Ach, gewoon niks van aantrekken. Je hebt toch niks meer met hem te maken, toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:21 schreef formerjellybean het volgende:
oh ja lekker vaag , een meisje die dus martin in de vriendenkring heeft heeft een vriend die rapt , diegene heeft een nummer voor haar gemaakt , en die zet ze bij martin erop . Dat zijn een beetje huh acties![]()
Dan zouden een hoop hits niet uitgebracht zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:23 schreef formerjellybean het volgende:
Umm ja we zijn allang weer bij elkaarIs ook geen jaloerse reactie actie meer maar meer zoiets als iemand een nummer voor je schrijft en zingt dan zou ik dat lekker voor mezelf houden en niet bij mensen gaan spammen maar dat kan aan mij liggen.
Bij sommige daarvan zou het misschien beter zijn geweest.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan zouden een hoop hits niet uitgebracht zijn.
Daar heb je ook weer gelijk in maar ik denk dan gewoon voor mezelf dat soort dingen te persoonlijk en prive zijn. Ik uit dingen niet makkelijk en als ik het doe dan heb daar liever niet de halve wereld voor .quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zegt 80% van de wereld over die metal die jij luistert...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij sommige daarvan zou het misschien beter zijn geweest.
Jij bent zo idd. Ik het tegenovergestelde.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:29 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Daar heb je ook weer gelijk in maar ik denk dan gewoon voor mezelf dat soort dingen te persoonlijk en prive zijn. Ik uit dingen niet makkelijk en als ik het doe dan heb daar liever niet de halve wereld voor .
Dat weet ik, maar ik blijf er stug aan vasthoudenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zegt 80% van de wereld over die metal die jij luistert...
Khaled - Aisha is gewoon een keimooi nummer.
Mag Adele weer al haar Grammy´s inleverenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik leerde Adele pas kennen toen de net zo volle Colombiaanse zangeres vorige keren in die tent waar ik zaterdag gewond raakte "Rolling in the Deep" zong. Kippenvel.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mag Adele weer al haar Grammy´s inleveren
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik leerde Adele pas kennen toen de net zo volle Colombiaanse zangeres vorige keren in die tent waar ik zaterdag gewond raakte "Rolling in the Deep" zong. Kippenvel.
Ouwe lul loopt achter met veel dingen.
Donequote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
Willen jullie allemaal even liken
Ik wil die prijs winnen
https://duimmeevoororanje(...)d6db1b73b9048436d37a
thx alvast![]()
Hey friend, hoest?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:45 schreef xFriendx het volgende:
Hi Oranje dames, latin lovers en ander gespuis
Prima! Binnenkort wellicht weer eens meeten met een dame die ik hoog heb zitten. Niet dat er iets speelt qua meer dan vrienden, maar tis alweer een tijd terug dus wel zin in. Plus in de mail meen ik een verkapte hint over vakantie te lezen. 'Wat doe jij met vakantie? Alle vriendinnen vrijgezel en zo en zo'n vakantie dus heb ik geen zin in'. Dat idee.quote:
Zal straks even posten, nu eerst vierdaagse lopen!quote:
hou op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |