Gelezenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij komt nooit ergens, hoe weet je dat?
Waar ligt voor jou de grens? Als je goed met elkaar op kan schieten is dat dan genoeg?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, ik zeg niet dat je helemaal verliefd moet zijn en trouw plannen moet maken. Maar seks om de seks vind ik gewoon niet tof.
Ok!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
We hebben een clubje opgericht, je bent er bij
Wedstrijd is 22 danquote:Op maandag 4 juni 2012 22:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en wedstrijd is 23e... en radio zou 22e zijn (vrijdag avond)
potsie... was al blij dak langer dan 3 uur van te voren weet dat er uberhaupt een wedstrijd aan komtquote:Op maandag 4 juni 2012 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wedstrijd is 22 dan
Snarf ga het ek schema uit je hoofd leren! Morgen overhoring
als ik ga, ik.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja... gaan er mensen terug naar rdam..?
Dat zouden we toch niet verklappooooohn!quote:
Oh ja, dan moet het wel waar zijn, idd.quote:
Dan praat je op zich niet van een ONSquote:Op maandag 4 juni 2012 22:14 schreef formerjellybean het volgende:
Ik kan alleen eigenlijk niet veel zeggen want mijn one-nightstand liep uit op 4 jaar later nog steeds doorgaand
herkenbaarquote:Op maandag 4 juni 2012 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh ja!!
Samzz en C_A!!
Ik heb jullie echt nodig hoor donderdag!! Ik was vanmiddag ff in "de stad" en ik heb ontdekt dat ik echt een ramp ben met shoppen. Al bij de ingang, dan kijk ik rond, loop vooral niet de winkel in en besluit daar in de deuropening dat ze toch niks hebben wat mij zal staan ofzo
Komt goedquote:Op maandag 4 juni 2012 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh ja!!
Samzz en C_A!!
Ik heb jullie echt nodig hoor donderdag!! Ik was vanmiddag ff in "de stad" en ik heb ontdekt dat ik echt een ramp ben met shoppen. Al bij de ingang, dan kijk ik rond, loop vooral niet de winkel in en besluit daar in de deuropening dat ze toch niks hebben wat mij zal staan ofzo
Ik blijf wel gewoon in Nederlandquote:Op maandag 4 juni 2012 22:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je het hebt over gemiddelden gaat die dooddoener niet op. En Tijn, sorry, maar ik ben in iets meer landen geweest dan jij. En gewoond in Nederland, Duitsland, Spanje en Colombia.
Niet dat dat extra stoer is ofzo, maar het geeft wel een iets breder beeld.
Nederlandse vrouwen scoren erg goed op de meeste vlakken. Duitse niet. Spaanse wisselend. Het gemiddelde in Colombia (dansmeisje zit daar qua gezicht onder) is gewoon ongelooflijk goed. En ja, ook blond (hardstylemeisje) en ook zwart als je dat zoekt.
De meesten wel klein. Weinig lange vrouwen, dus als je op reuzinnen als Myraela valt, is het wat anders.
en ik maar denken dat iedereen op de hoogte is van ons 3hoekjequote:Op maandag 4 juni 2012 22:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat zouden we toch niet verklappooooohn!
We sleuren je naar binnen.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh ja!!
Samzz en C_A!!
Gelukkig ik ben niet de enigequote:
En dan gaan jullie mij overtuigen dat dat ene jurkje wel leuk is en staat enz?quote:
Whut waarom weet ik dat?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en Snarf, de 22e is ook de autistenmeetin Amsterdam
"goed met iemand op kunnen schieten" dat is meer een friendzone.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waar ligt voor jou de grens? Als je goed met elkaar op kan schieten is dat dan genoeg?
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan gaan jullie mij overtuigen dat dat ene jurkje wel leuk is en staat enz?
Dat was ook niet de bedoeling het was de bedoeling om het een one-stand te laten zijn maar schijnbaar vonden we elkaar toch wat leuker en zo is het doorgegaan tot nu toe.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan praat je op zich niet van een ONS
Ja.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan gaan jullie mij overtuigen dat dat ene jurkje wel leuk is en staat enz?
En dan wat tegen El_Mata zeggenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan praat je op zich niet van een ONS
Graag!!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar als het niet staat zeg ik het ook hoor
Ohh dus ik zou wel geschikt zijn hiervoor?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
"goed met iemand op kunnen schieten" dat is meer een friendzone.
Ik weet het niet eigenlijk, waar de grens ligt. Ik moet me gewoon aangetrokken tot iemand voelen, het leuk hebben, een beetje het gevoel hebben dat het voor vaker/langer is. de impuls acties waarvan je de naam vergeet probeer ik te ontlopen.
Oh ja, dan moet het wel waar zijn, idd.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het was een jaarlijkse verkiezing
Ow dat heb ik ook hoorquote:Op maandag 4 juni 2012 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Graag!!
Maar ik pak dus al niks uit een rek omdat ik bij de deuropening al heb besloten dat er toch niets is wat mij staat
Oh wat leukquote:Op maandag 4 juni 2012 22:17 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat was ook niet de bedoeling het was de bedoeling om het een one-stand te laten zijn maar schijnbaar vonden we elkaar toch wat leuker en zo is het doorgegaan tot nu toe.
Of van die meiden die je gaan overtuigen dat het leuk staat omdat ze weten dat het toch niet staat en zo de competitie willen uitschakelenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:17 schreef Myraela het volgende:
Van die meiden die bij alles zeggen dat het leuk staat terwijl je zelf weet dat het walgelijk is.
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ohh dus ik zou wel geschikt zijn hiervoor?
for real?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Of van die meiden die je gaan overtuigen dat het leuk staat omdat ze weten dat het toch niet staat en zo de competitie willen uitschakelen
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Of van die meiden die je gaan overtuigen dat het leuk staat omdat ze weten dat het toch niet staat en zo de competitie willen uitschakelen
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:17 schreef Myraela het volgende:
Van die meiden die bij alles zeggen dat het leuk staat terwijl je zelf weet dat het walgelijk is.
ghehehehe zo gemeen! nee hoor, je kont lijkt helemaal niet groot in die goud met roze legging!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Oh ja die heb je ook!!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan heb je ook t iq van een kiezelsteen als je daar in traptquote:Op maandag 4 juni 2012 22:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehehe zo gemeen! nee hoor, je kont lijkt helemaal niet groot in die goud met roze legging!
Niks mis met een grote kontquote:Op maandag 4 juni 2012 22:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehehe zo gemeen! nee hoor, je kont lijkt helemaal niet groot in die goud met roze legging!
GLIMMENDE GOUD MET ROZE!!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Nee natuurlijk nietquote:Op maandag 4 juni 2012 22:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
en ik maar denken dat iedereen op de hoogte is van ons 3hoekje
Dit klinkt wel heel erg brugklas.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ga nou niet beweren dat je je niet fysiek tot mij voelt aangetrokken
Waarom uit je het niet op het forum? Al die dms strelen mijn ego zo en dan moet je zo doen op het forumquote:
Nee, studentes maar toen kwam iemand erachter dat je geen studente meer was en dus won Groningenquote:
Belgie?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat zie ik nou, heeft matador gewoond in Nederland, Belgie, Duitsland, Spanje en Colombia? Dat is wel extra stoer. Mag ik je aanraken mata?
Ik hou het nog goed volquote:
Deze is van mij hoorquote:
Ook al deden er dat wel, dan nog zeg ik gewoon eerlijk dat ik iets niet mooi vind.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja die heb je ook!!
Gelukkig vissen ik, Samzz en C_A niet in dezelfde vijver
Jij wil niet daten met mijquote:
Gelukkigquote:Op maandag 4 juni 2012 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook al deden er dat wel, dan nog zeg ik gewoon eerlijk dat ik iets niet mooi vind.
Anders lezen al mijn andere FOK!scharrels dat. Ik wil ze niet jaloers maken.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waarom uit je het niet op het forum? Al die dms strelen mijn ego zo en dan moet je zo doen op het forum
ghehehe ok ok ik zal me beheersen (en je niet in een goud-roze legging hijsen)quote:
Dit dusquote:Op maandag 4 juni 2012 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook al deden er dat wel, dan nog zeg ik gewoon eerlijk dat ik iets niet mooi vind.
Jij reageerde veel leuker op dat plaatje dan dateding, die is namelijk ook niet zo heel grootquote:
Ik studeer nogquote:Op maandag 4 juni 2012 22:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, studentes maar toen kwam iemand erachter dat je geen studente meer was en dus won Groningen
Mijn dank is groot!!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe ok ok ik zal me beheersen (en je niet in een goud-roze legging hijsen)
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Anders lezen al mijn andere FOK!scharrels dat. Ik wil ze niet jaloers maken.
Hoe kom ik daar bijquote:Op maandag 4 juni 2012 22:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Belgie?
Als je lange armen hebt, ga je gang.
Huh wa? Oh die ene waar ik je kutwijf noemde?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij reageerde veel leuker op dat plaatje dan dateding, die is namelijk ook niet zo heel groot
jaja binnenkort...! ik ga nog mensen sprokkelen !quote:Op maandag 4 juni 2012 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
Snarfje we moeten nog kaartje kopen voor de foute party hè
Ja diequote:Op maandag 4 juni 2012 22:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Huh wa? Oh die ene waar ik je kutwijf noemde?
Jaaaaaa, busje moet vol 't liefst!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jaja binnenkort...! ik ga nog mensen sprokkelen !
Ik moest heel stiekem lachenquote:
Uhm.. I dunno, but..quote:Op maandag 4 juni 2012 22:27 schreef formerjellybean het volgende:
Jezus ik moet echt stoppen met zwijmelfilms kijken , ik lijk wel een wijf
quote:
al mailtje gestuurd .. ff afwachtenquote:
Wie, wanneer en waar?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jaja binnenkort...! ik ga nog mensen sprokkelen !
Je moet het positief bekijken!!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moest heel stiekem lachen
Ik zei toch dat ik bezig was met veranderen?![]()
Topquote:Op maandag 4 juni 2012 22:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
al mailtje gestuurd .. ff afwachten
Al mata's vrouwen heten toch projectjequote:Op maandag 4 juni 2012 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Mjah het is toch gebruikelijk om ze bijnamen te geven op FOK!? Projectje, psycho, dateding
je loopt op stelten tegenwoodig....quote:Op maandag 4 juni 2012 22:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik bezig was met veranderen?![]()
Ik wil ook meer info!!quote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je loopt op stelten tegenwoodig....(;) )
Nu snap ik waarom die kikker knuffel...quote:Op maandag 4 juni 2012 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet het positief bekijken!!
Dateding is kleiner dan mij/ik.
Hij gromt dan ook regelmatig naar me als ik weer een opmerking over zijn lengte maak. We zaten zaterdag ff op het terras bij de skihut. Ik moest hem dus wel even de kaart laten zien
Owww jij.. jij.. jij.. Grrrquote:Op maandag 4 juni 2012 22:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je loopt op stelten tegenwoodig....(;) )
Die kreeg ik 's ochtends al. 's Middags zaten we op het terras en toen ging ik losquote:Op maandag 4 juni 2012 22:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom die kikker knuffel...
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Deze had ik op Jofudwerg zn facebook gegooid![]()
[ afbeelding ]
Dansende pener!quote:
Jaloerse mensenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Anders lezen al mijn andere FOK!scharrels dat. Ik wil ze niet jaloers maken.
Klinkt leuk.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
29-06 foute party in de brabanthallen.
We zijn nu met 6 personen toch Snarf? Exclusief Jofu
Hoeveel plek is er nog? Hoe duur?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
Mag ik je vragen wat je wil bereiken met die plaatjespost die totaal niet aansluiten op het gesprek van dat moment ofzo?quote:
Te erg.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Deze had ik op Jofudwerg zn facebook gegooid![]()
[ afbeelding ]
5 ex joof dacht ik... of 6 als james dr vriend meegaat... maar dat weet ik niet, nog niets gehoord. Maar ik heb inmiddels ook een mail eruit gegooit.... hoeveel passen/mogen er max in de bus joof?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
mmm klinkt leukquote:Op maandag 4 juni 2012 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
9 excl jofuquote:Op maandag 4 juni 2012 22:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
5 ex joof dacht ik... of 6 als james dr vriend meegaat... maar dat weet ik niet, nog niets gehoord. Maar ik heb inmiddels ook een mail eruit gegooit.... hoeveel passen/mogen er max in de bus joof?
Ok dan pas ikquote:Op maandag 4 juni 2012 22:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kaartje 28 en busplek 8.. in feite nog 2 plekken..
8 ex ikquote:Op maandag 4 juni 2012 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
9 excl jofu
Jij, ik, Jacq, Jacq vriendin, James, vriend James os 6 toch?
Yupquote:Op maandag 4 juni 2012 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dus 8 personen kunnen ermee ?
ja, maar ik heb net dus ook een mail eruit gegooid... dus misschien 2 plekjes opgevuld... mijn vraag was of er evt meer mensen in mogen... aangezien nu half fok mee wilquote:Op maandag 4 juni 2012 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
9 excl jofu
Jij, ik, Jacq, Jacq vriendin, James, vriend James os 6 toch?
Daarom zei ik al ik pasquote:Op maandag 4 juni 2012 22:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, maar ik heb net dus ook een mail eruit gegooid... dus misschien 2 plekjes opgevuld... mijn vraag was of er evt meer mensen in mogen... aangezien nu half fok mee wilen ik dus ook al mensen heb uitgenodigd. beetje raar om hun te mailen.. "ohnee, kan toch niet
"
PROEST!!quote:
Dat was vanmorgenquote:
oh das niet vanwege de prijs...?quote:
Neuh.quote:
Kleiner stuurquote:
Ik stelde een serieuze vraag hoorquote:
daarom de vraag of we mogen stapelen in de bus... dan wordt busreis ook maar 4,- ppquote:Op maandag 4 juni 2012 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh.
Dat was omdat er nog 2 plekken zijn en jij al een mail eruit hebt gedaan
Dat meisje toch?quote:
Gelukkig ben ik afgevallenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
daarom de vraag of we mogen stapelen in de bus... dan wordt busreis ook maar 4,- pp
Dat doen ze wanneer je weten dat je het opzettelijk probeert niet te gebruiken.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn whatsapp gooit elke keer mn internetverbinding eruit
Helaasch niet..quote:Op maandag 4 juni 2012 22:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
daarom de vraag of we mogen stapelen in de bus... dan wordt busreis ook maar 4,- pp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |