Ook niet alle Nederlandse vrouwen zijn lekker. For the record: die dame op de foto van Mata daarstraks vond ik ook niet veel bijzonders. Zoveel mensen, zoveel wensenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Oke, dat maakt nog niet alle Duitse vrouwen lekker
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe OF ik koop t hele nederlands elftal om ..(lukt makkelijk met mijn salaris
)
wat vind jij nou wel lekker dan?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ook niet alle Nederlandse vrouwen zijn lekker. For the record: die dame op de foto van Mata daarstraks vond ik ook niet veel bijzonders. Zoveel mensen, zoveel wensen
Ja maar als ik die mensen niet kan vinden, dan kijk ik sowieso de wedstrijd en dan niet radio makenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gdansk was toch alleen als je mensen kon vinden... een dikke misschien...???
Niet mee eens.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Seks is gewoon niet bijzonder met iemand waar je voor de rest niets mee hebt.
For the record: dat vond ik ook niet en je hebt mij nergens horen zeggen dat alle Nederlandse vrouwen lekker zijn. In Groningen zitten wel de heetste studentesquote:Op maandag 4 juni 2012 22:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ook niet alle Nederlandse vrouwen zijn lekker. For the record: die dame op de foto van Mata daarstraks vond ik ook niet veel bijzonders. Zoveel mensen, zoveel wensen
ja uiteraard wedstrijd kijkenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar als ik die mensen niet kan vinden, dan kijk ik sowieso de wedstrijd en dan niet radio maken
Maar je duikt toch ook niet met de eerste de beste het nest in?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Seks is gewoon niet bijzonder met iemand waar je voor de rest niets mee hebt.
Groningen heeft de studenten met de looks én de brains. Zo stel ik me dat voorquote:Op maandag 4 juni 2012 22:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
For the record: dat vond ik ook niet en je hebt mij nergens horen zeggen dat alle Nederlandse vrouwen lekker zijn. In Groningen zitten wel de heetste studentes
en wedstrijd is 23e... en radio zou 22e zijn (vrijdag avond)quote:Op maandag 4 juni 2012 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar als ik die mensen niet kan vinden, dan kijk ik sowieso de wedstrijd en dan niet radio maken
Jij komt nooit ergens, hoe weet je datquote:Op maandag 4 juni 2012 22:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
For the record: dat vond ik ook niet en je hebt mij nergens horen zeggen dat alle Nederlandse vrouwen lekker zijn. In Groningen zitten wel de heetste studentes
Autistenmeetquote:Op maandag 4 juni 2012 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en Snarf, de 22e is ook de autistenmeetin Amsterdam
Ik ga mee he, durf je dan wel?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
Nou danquote:Op maandag 4 juni 2012 22:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat weet je onderhand welquote:
mja... gaan er mensen terug naar rdam..?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ach, ik zeg niet dat je helemaal verliefd moet zijn en trouw plannen moet maken. Maar seks om de seks vind ik gewoon niet tof.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niks mee hebben en gevoelens hebben zijn 2 verschillende dingen
Waarom alleen dikke mensen?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gdansk was toch alleen als je mensen kon vinden... een dikke misschien...???
De autistenmeet?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ja das waarquote:Op maandag 4 juni 2012 22:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou danIk zei toch ook niet dat álle Duitse vrouwen lekker zijn
[..]
Dat weet je onderhand wel
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |