Argh nu voel ik mij kut omdat ik er weer te veel aan denkquote:
Goed ideequote:Op maandag 4 juni 2012 21:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gezellig..
Maar zolang dat voetbal geneuzel er is hou ik me overal buiten...
Boulah was eerder en die deed het wel goed.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:59 schreef Drommeldaris het volgende:
We moeten gewoon Nigel de Jong in de verdediging hebben. Die schopt hun beste speler wel even dood
[ afbeelding ]
Als je het hebt over gemiddelden gaat die dooddoener niet op. En Tijn, sorry, maar ik ben in iets meer landen geweest dan jij. En gewoond in Nederland, Duitsland, Spanje en Colombia.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Overal heb je leuke en minder leuke vrouwen. Kwestie van smaak.
En ook niet allemaal lelijk.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Oke, dat maakt nog niet alle Duitse vrouwen lekker
Bij mij thuisquote:Op maandag 4 juni 2012 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als we kampioen worden dan feestje in Amsterdam
Klopt. Duitse mannen zijn veel knapper dan Duitse vrouwen.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Duitse mannen zijn wel leuk. Vind ik.
Dit moet niet verkeerd gelezen worden. Niet dat ik opeens homo ben.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:03 schreef El_Matador het volgende:
Duitse mannen zijn veel knapper dan Duitse vrouwen.
Google ---> Colombiaan ---> afbeeldingen ---> * Cassandra87 is het met matador eensquote:Op maandag 4 juni 2012 22:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt. Duitse mannen zijn veel knapper dan Duitse vrouwen.
Colombiaanse mannen zijn over het algemeen lelijk trouwens.
En ik dacht nog wel dat ik een kans hadquote:Op maandag 4 juni 2012 22:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit moet niet verkeerd gelezen worden. Niet dat ik opeens homo ben.
Homo in Colombia. Dat is zoiets als veganist in Argentinie.
Jouw dansende pener is veel blijer met een lekker (latina)meisje, dat kan ik je verzekeren.quote:
Het enige aan me wat wel kan dansenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jouw dansende pener is veel blijer met een lekker (latina)meisje, dat kan ik je verzekeren.
Dat maakt het extra goed voor mij.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Google ---> Colombiaan ---> afbeeldingen ---> * Cassandra87 is het met matador eens
Ja maar als Nederland groepswinnaar wordt dan zit ik in gdansk hèquote:Op maandag 4 juni 2012 22:05 schreef marbasnarf het volgende:
oh CA... wedstrijde 23e gaat misschien niet door, dus zou misschien 22e toch een MMshow kunnen doen
Wees er zuinig op, gebeurt namelijk niet vaakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seks is gewoon niet bijzonder met iemand waar je voor de rest niets mee hebt.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Seks is toch gewoon lekker, hoe kan het dan loos zijn
gdansk was toch alleen als je mensen kon vinden... een dikke misschien...???quote:Op maandag 4 juni 2012 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar als Nederland groepswinnaar wordt dan zit ik in gdansk hè![]()
Het ging om de 15e
Ik ben kwart Duits.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Oke, dat maakt nog niet alle Duitse vrouwen lekker
marbasnarf waarschuwt iedereen in de omgeving van c_a vooral niet met c_a af te sprekenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gdansk was toch alleen als je mensen kon vinden... een dikke misschien...???
ghehehe OF ik koop t hele nederlands elftal om ..quote:Op maandag 4 juni 2012 22:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
marbasnarf waarschuwt iedereen in de omgeving van c_a vooral niet met c_a af te spreken
Zo kan ze niemand vinden
Niks mee hebben en gevoelens hebben zijn 2 verschillende dingenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Seks is gewoon niet bijzonder met iemand waar je voor de rest niets mee hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |