Zwartquote:Op maandag 4 juni 2012 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik blijf zwart veel mooier dan oranje
jij snapt hetquote:
nu hoop ik helemaal dat NL wint...!!quote:Op maandag 4 juni 2012 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
jij snapt het![]()
en voetbal is![]()
Oke als Nederland de finale haalt doe ik een bavaria dress aan
Indruk maken op Drommelquote:
Tja. Ik nietquote:Op maandag 4 juni 2012 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
jij snapt het![]()
en voetbal is![]()
Effe quotenquote:Op maandag 4 juni 2012 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
jij snapt het![]()
en voetbal is![]()
Moet wel met pics he Tijnquote:
Hmmquote:Op maandag 4 juni 2012 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
jij snapt het![]()
en voetbal is![]()
De laatste keer dat ik dat deed kreeg ik een ban van 2 wekenquote:Op maandag 4 juni 2012 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm
Hier moet eigenlijk gewoon even googlebait aan vast zodat we hem sneller terugvinden.
Wie doet dat ff
ook als je een speciale website aanmaakt ervoor...?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat deed kreeg ik een ban van 2 weken
Je hebt toch al een tijdje geen ban gehadquote:Op maandag 4 juni 2012 21:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat deed kreeg ik een ban van 2 weken
Que?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ook als je een speciale website aanmaakt ervoor...?
Ja klopt, maar heb nu tijd teveel dus laat ik het maar niet doenquote:Op maandag 4 juni 2012 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt toch al een tijdje geen ban gehad
Ik zal ook wel in een bavariadress rondlopen hoorquote:Op maandag 4 juni 2012 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm
Hier moet eigenlijk gewoon even googlebait aan vast zodat we hem sneller terugvinden.
Wie doet dat ff
Oh ja is ook weer zoquote:Op maandag 4 juni 2012 21:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar heb nu tijd teveel dus laat ik het maar niet doen
Nee, dat spelletjes spelen is nu juist over, heb ik het idee. Heb haar op de interne MSN gevraagd te lunchen omdat ik met haar wilde praten. En dat ging dus zo. Duidelijk dat we allebei dronken waren vrijdag en ik dus niet wist wat ik met haar geflirt aanmoest.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:33 schreef twi het volgende:
[..]
Niet bang dat je haar daarmee nog onzekerder maakt over je populariteit? Ik vind het altijd moeilijk, dit soort dingen en ga er al vrij snel een soort van spelletje in zien. En spelletjes spelen is kut.
Heb je die baan daar voor onbepaalde tijd of is het een project van X-maanden ofzo?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, dat spelletjes spelen is nu juist over, heb ik het idee. Heb haar op de interne MSN gevraagd te lunchen omdat ik met haar wilde praten. En dat ging dus zo. Duidelijk dat we allebei dronken waren vrijdag en ik dus niet wist wat ik met haar geflirt aanmoest.
Ze zei me dat ze nu geen relatie wil, met niemand niet.
Ik moet dus zorgen dat ze mij leuk genoeg blijft vinden door gewoon vaak leuke dingen te doen. In juli een weekendje weg, soms dansen, massage, koken voor d'r, filmpjes kijken, dat soort dingen. Ze is ook serieus ipv snelle seks. Dat heb ik hier al eerder meegemaakt en zegt niets over wel of niet leuk vinden.
Als vrienden, maar geen friendzone. Dat is hier sowieso anders. Het is heel normaal eerst vrienden te zijn (met of zonder benefits) en dan toch een relatie te krijgen.
En laat haar maar weten dat ik goed in de markt lig. Dat wist ze ook al, want ze beaamde natuurlijk dat ik veel opties heb.
Zo niet dan wil ik er wel iets voor terug. Een date met jou?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nu hoop ik helemaal dat NL wint...!!
Komt wel goedquote:Op maandag 4 juni 2012 21:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet wel met pics he Tijn
Anders kunnen we niet controleren of je je aan de gemaakte afspraken houdt
Hier mag jij mij aan houden Nederland komt toch niet in de finalequote:Op maandag 4 juni 2012 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm
Wie doet dat ff
nou nee, zoveel vertrouwen heb ik ook weer niet in NLquote:Op maandag 4 juni 2012 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo niet dan wil ik er wel iets voor terug. Een date met jou?
3 jaar. En ik denk niet dat ik daarna wegga.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je die baan daar voor onbepaalde tijd of is het een project van X-maanden ofzo?
quote:Op maandag 4 juni 2012 21:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou nee, zoveel vertrouwen heb ik ook weer niet in NL
Ik werk op het Damrak dus op een gegeven moment tikt een collega mij aan en ik kijk uit het raam.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:30 schreef formerjellybean het volgende:
Ik zie hier bij de Lidl vaak een meisje en die ziet er een beetje oranje uit als te veel gezonnebankt. dan krijg een oompa loompa kleurtje
Mjah daarom vroeg ik het ookquote:Op maandag 4 juni 2012 21:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
3 jaar. En ik denk niet dat ik daarna wegga.
En dat weet zij ook.
Dan ga je toch rondkijken of je ergens die verborgen camera kan ontdekken?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:45 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik werk op het Damrak dus op een gegeven moment tikt een collega mij aan en ik kijk uit het raam.
Zie ik twee van types uit Big Fat Gypsy Weddig lopen in kort rokje, met siliconentieten en natuurlijk oranje kleurtje.
Koude rillingen.
Ondertussen zal ik jullie blijven vervelen met de andere sletjes en schatjes die hier allemaal hooggehakt rondlopen.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah daarom vroeg ik het ook![]()
Nou succes ermee dan he!!
Precies volgens verwachting dus!quote:Op maandag 4 juni 2012 21:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ondertussen zal ik jullie blijven vervelen met de andere sletjes en schatjes die hier allemaal hooggehakt rondlopen.
Ik hoef Frans Bauer niet te ontdekken hoor.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ga je toch rondkijken of je ergens die verborgen camera kan ontdekken?
Marbasnarfquote:Op maandag 4 juni 2012 21:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ook als je een speciale website aanmaakt ervoor...?
Nu ga ik echt heel hard balen als Nederland in de finale staatquote:Op maandag 4 juni 2012 21:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou nee, zoveel vertrouwen heb ik ook weer niet in NL
Geen bezwaar tegen.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ondertussen zal ik jullie blijven vervelen met de andere sletjes en schatjes die hier allemaal hooggehakt rondlopen.
Zeg jij dat we de slager op C. Ronaldo moeten zetten?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb wel vertrouwen in het Nederlands elftal
Ik heb een cadeautje voor jouquote:
Durf jij wel te wedden met mij? Mag ook iets anders dan een date zijnquote:Op maandag 4 juni 2012 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
zoveel dat je er een date voor riskeert...?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
quote:
En niet zomaar 1 he, maar een date met tijn!!quote:Op maandag 4 juni 2012 21:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zoveel dat je er een date voor riskeert...?
Tijn is tof hoor.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En niet zomaar 1 he, maar een date met tijn!!
De 3 favorieten zijn Duitsland, Spanje en Nederlandquote:Op maandag 4 juni 2012 21:50 schreef El_Matador het volgende:
Poule:
1 - Duitsland
2 - Portugal
3 - Nederland
4 - Denemarken
Finale:
Spanje - Duitsland
Resultaat:
1-3
Winnaar:
Duitsland
Hartstikke.quote:
Dat heb je goed gezien.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:51 schreef Myraela het volgende:
Maar, Matador. Je zou met haar dus een relatie willen? Terwijl je de rest maar als loze scharreltjes ziet?
Jij hebt toch al gewed?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga niet wedden
Ik zeg alleen dat ik er vertrouwen in heb!
Gelijk tegen Denemarken, winst tegen Portugal en Duitsland!
Noem me maar gek, maar zo gaat het gebeuren!
Ow dag ging over afgelopen zaterdag, we hadden bijna niet gelijk, dus geen emmers! Hahahaquote:Op maandag 4 juni 2012 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt toch al gewed?
Iets met emmer!
Ow ik denk zelfs dat Duitsland het wk niet wintquote:Op maandag 4 juni 2012 21:53 schreef QuintonFortune het volgende:
Duitsland wint het EK wel, maar Portugal gaat de groepsfase niet overleven.
Die eindigen gewoon onder Denemarken.
Hoezo?quote:
Jij en 3 miljard andere vrouwenquote:Op maandag 4 juni 2012 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hartstikke.
Alleen datemateriaal heb ik mijn twijfels over
ja al Bouma erin staatquote:Op maandag 4 juni 2012 21:53 schreef El_Matador het volgende:
Nederland speelde dramatisch, heb ik gelezen. De verdediging is een geitenkaas, en hoewel we vet goeie aanvallers hebben, spelen die beter in clubverband.
Verlies van Duitsland en Portugal, kleine winst op Denemarken.
In de voorbereiding ja, dat zegt toch geen moer.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:53 schreef El_Matador het volgende:
Nederland speelde dramatisch, heb ik gelezen. De verdediging is een geitenkaas, en hoewel we vet goeie aanvallers hebben, spelen die beter in clubverband.
Verlies van Duitsland en Portugal, kleine winst op Denemarken.
Ik snap loze seks sowieso al niet. Seks zonder gevoelens is gewoon bagger. Maar ik snap het al helemaal niet terwijl je eigenlijk iemand anders leuk vind.quote:
Mjah sorry zo denk ik er gewoon overquote:
Willems - Heitinga - Mathijsen (Vlaar) - Van der Wielquote:Op maandag 4 juni 2012 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja al Bouma erin staatGewoon Vlaar erin! En van Persie en Afellay
Helemaal mee eensquote:Op maandag 4 juni 2012 21:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap loze seks sowieso al niet. Seks zonder gevoelens is gewoon bagger. Maar ik snap het al helemaal niet terwijl je eigenlijk iemand anders leuk vind.
Die vreselijke zak van een Mark van Bommel moeten ze 10 meter onder zijn schoonvaders huis begraven.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja al Bouma erin staatGewoon Vlaar erin! En van Persie en Afellay
En hoequote:Op maandag 4 juni 2012 21:55 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
In de voorbereiding ja, dat zegt toch geen moer.
Daarnaast ging Portugal ook onderuit tegen Turkije. Tsja.
quote:Op maandag 4 juni 2012 21:56 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik vrees Duitsland helemaal niet. Leuke vrouwen daar
Bommel onze Matthausquote:Op maandag 4 juni 2012 21:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die vreselijke zak van een Mark van Bommel moeten ze 10 meter onder zijn schoonvaders huis begraven.
Van Persie, Afellay en Huntje is een mooi aanvalstrio.
Seks zonder lust- of zonder liefdesgevoelens?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap loze seks sowieso al niet. Seks zonder gevoelens is gewoon bagger. Maar ik snap het al helemaal niet terwijl je eigenlijk iemand anders leuk vind.
Als we kampioen worden dan feestje in Amsterdamquote:Op maandag 4 juni 2012 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik snap echt niet waar van Marwijk mee bezig maar ja ik heb hoop want op het WK heeft hij ons ook behoorlijk verrast!
Dat weet ik, dat maakt het niet minder vervelendquote:Op maandag 4 juni 2012 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah sorry zo denk ik er gewoon over
Ja dat is wel het beste plan. Dan hoef ik die stomme dress ook niet aan. Meeste metalmeisje houden niet van voetbalquote:
Dan ga ik hoogstpersoonlijk iedereen ophalen voor een feestje in Amsterdam ja!!quote:Op maandag 4 juni 2012 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als we kampioen worden dan feestje in Amsterdam
Dit kan je niet menen?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:56 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik vrees Duitsland helemaal niet. Leuke vrouwen daar
Seks is toch gewoon lekker, hoe kan het dan loos zijnquote:Op maandag 4 juni 2012 21:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
True!quote:Op maandag 4 juni 2012 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ik, dat maakt het niet minder vervelendIk wil nu ook wel eens door iemand echt leuk gevonden worden en niet alleen aardig.
[..]
Ja dat is wel het beste plan. Dan hoef ik die stomme dress ook niet aan. Meeste metalmeisje houden niet van voetbal
Als ze 2e worden in Rotterdam, dat doen jullie toch vakerquote:Op maandag 4 juni 2012 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook nietquote:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)are-dikke-kont.dhtmlquote:Op maandag 4 juni 2012 21:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit kan je niet menen?
De saaiste meest oninteressante "geemancipeerde" slecht verzorgde wijven. Duitsland is het omgekeerde van Colombia.
Overal heb je leuke en minder leuke vrouwen. Kwestie van smaak.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit kan je niet menen?
De saaiste meest oninteressante "geemancipeerde" slecht verzorgde wijven. Duitsland is het omgekeerde van Colombia.
Het staat al in mijn agendaquote:Op maandag 4 juni 2012 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ga ik hoogstpersoonlijk iedereen ophalen voor een feestje in Amsterdam ja!!
Waar woon je? Kom ik bij jou wel kijkenquote:Op maandag 4 juni 2012 21:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ook nietwilde in kroeg kijken op groot scherm, maar dan zit ik maar met 1 dinnetje en zij is niet gezellig (en neemt haar vriend mee waar ze OF nonstop mee zit te kleffen OF keiharde ruzie mee heeft)
Heldinquote:
Gezellig..quote:Op maandag 4 juni 2012 21:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ook nietwilde in kroeg kijken op groot scherm, maar dan zit ik maar met 1 dinnetje en zij is niet gezellig (en neemt haar vriend mee waar ze OF nonstop mee zit te kleffen OF keiharde ruzie mee heeft)
Opbokken ja? Ooit wat met een Duitse gehad en dat was echt een ontzettend leuke lieve schat. En lekkerquote:
Uiteraardquote:Op maandag 4 juni 2012 21:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als ze 2e worden in Rotterdam, dat doen jullie toch vaker
Duitse mannen zijn wel leuk. Vind ik.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit kan je niet menen?
Sommige mensen vinden pis drinken ook lekker, wat is je punt?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Opbokken ja? Ooit wat met een Duitse gehad en dat was echt een ontzettend leuke lieve schat. En lekker
Oke, dat maakt nog niet alle Duitse vrouwen lekkerquote:Op maandag 4 juni 2012 21:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Opbokken ja? Ooit wat met een Duitse gehad en dat was echt een ontzettend leuke lieve schat. En lekker
Argh nu voel ik mij kut omdat ik er weer te veel aan denkquote:
Goed ideequote:Op maandag 4 juni 2012 21:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gezellig..
Maar zolang dat voetbal geneuzel er is hou ik me overal buiten...
Boulah was eerder en die deed het wel goed.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:59 schreef Drommeldaris het volgende:
We moeten gewoon Nigel de Jong in de verdediging hebben. Die schopt hun beste speler wel even dood
[ afbeelding ]
Als je het hebt over gemiddelden gaat die dooddoener niet op. En Tijn, sorry, maar ik ben in iets meer landen geweest dan jij. En gewoond in Nederland, Duitsland, Spanje en Colombia.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Overal heb je leuke en minder leuke vrouwen. Kwestie van smaak.
En ook niet allemaal lelijk.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Oke, dat maakt nog niet alle Duitse vrouwen lekker
Bij mij thuisquote:Op maandag 4 juni 2012 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Klopt. Duitse mannen zijn veel knapper dan Duitse vrouwen.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Duitse mannen zijn wel leuk. Vind ik.
Dit moet niet verkeerd gelezen worden. Niet dat ik opeens homo ben.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:03 schreef El_Matador het volgende:
Duitse mannen zijn veel knapper dan Duitse vrouwen.
Google ---> Colombiaan ---> afbeeldingen ---> * Cassandra87 is het met matador eensquote:Op maandag 4 juni 2012 22:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt. Duitse mannen zijn veel knapper dan Duitse vrouwen.
Colombiaanse mannen zijn over het algemeen lelijk trouwens.
En ik dacht nog wel dat ik een kans hadquote:Op maandag 4 juni 2012 22:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit moet niet verkeerd gelezen worden. Niet dat ik opeens homo ben.
Homo in Colombia. Dat is zoiets als veganist in Argentinie.
Jouw dansende pener is veel blijer met een lekker (latina)meisje, dat kan ik je verzekeren.quote:
Het enige aan me wat wel kan dansenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jouw dansende pener is veel blijer met een lekker (latina)meisje, dat kan ik je verzekeren.
Dat maakt het extra goed voor mij.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Google ---> Colombiaan ---> afbeeldingen ---> * Cassandra87 is het met matador eens
Ja maar als Nederland groepswinnaar wordt dan zit ik in gdansk hèquote:Op maandag 4 juni 2012 22:05 schreef marbasnarf het volgende:
oh CA... wedstrijde 23e gaat misschien niet door, dus zou misschien 22e toch een MMshow kunnen doen
Wees er zuinig op, gebeurt namelijk niet vaakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seks is gewoon niet bijzonder met iemand waar je voor de rest niets mee hebt.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Seks is toch gewoon lekker, hoe kan het dan loos zijn
gdansk was toch alleen als je mensen kon vinden... een dikke misschien...???quote:Op maandag 4 juni 2012 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar als Nederland groepswinnaar wordt dan zit ik in gdansk hè![]()
Het ging om de 15e
Ik ben kwart Duits.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
marbasnarf waarschuwt iedereen in de omgeving van c_a vooral niet met c_a af te sprekenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gdansk was toch alleen als je mensen kon vinden... een dikke misschien...???
ghehehe OF ik koop t hele nederlands elftal om ..quote:Op maandag 4 juni 2012 22:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
marbasnarf waarschuwt iedereen in de omgeving van c_a vooral niet met c_a af te spreken
Zo kan ze niemand vinden
Niks mee hebben en gevoelens hebben zijn 2 verschillende dingenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Seks is gewoon niet bijzonder met iemand waar je voor de rest niets mee hebt.
Ook niet alle Nederlandse vrouwen zijn lekker. For the record: die dame op de foto van Mata daarstraks vond ik ook niet veel bijzonders. Zoveel mensen, zoveel wensenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe OF ik koop t hele nederlands elftal om ..(lukt makkelijk met mijn salaris
)
wat vind jij nou wel lekker dan?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ook niet alle Nederlandse vrouwen zijn lekker. For the record: die dame op de foto van Mata daarstraks vond ik ook niet veel bijzonders. Zoveel mensen, zoveel wensen
Ja maar als ik die mensen niet kan vinden, dan kijk ik sowieso de wedstrijd en dan niet radio makenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Niet mee eens.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
For the record: dat vond ik ook niet en je hebt mij nergens horen zeggen dat alle Nederlandse vrouwen lekker zijn. In Groningen zitten wel de heetste studentesquote:Op maandag 4 juni 2012 22:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ook niet alle Nederlandse vrouwen zijn lekker. For the record: die dame op de foto van Mata daarstraks vond ik ook niet veel bijzonders. Zoveel mensen, zoveel wensen
ja uiteraard wedstrijd kijkenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar als ik die mensen niet kan vinden, dan kijk ik sowieso de wedstrijd en dan niet radio maken
Maar je duikt toch ook niet met de eerste de beste het nest in?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Groningen heeft de studenten met de looks én de brains. Zo stel ik me dat voorquote:Op maandag 4 juni 2012 22:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
For the record: dat vond ik ook niet en je hebt mij nergens horen zeggen dat alle Nederlandse vrouwen lekker zijn. In Groningen zitten wel de heetste studentes
en wedstrijd is 23e... en radio zou 22e zijn (vrijdag avond)quote:Op maandag 4 juni 2012 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar als ik die mensen niet kan vinden, dan kijk ik sowieso de wedstrijd en dan niet radio maken
Jij komt nooit ergens, hoe weet je datquote:Op maandag 4 juni 2012 22:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
For the record: dat vond ik ook niet en je hebt mij nergens horen zeggen dat alle Nederlandse vrouwen lekker zijn. In Groningen zitten wel de heetste studentes
Autistenmeetquote:Op maandag 4 juni 2012 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en Snarf, de 22e is ook de autistenmeetin Amsterdam
Ik ga mee he, durf je dan wel?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
Nou danquote:Op maandag 4 juni 2012 22:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat weet je onderhand welquote:
mja... gaan er mensen terug naar rdam..?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ach, ik zeg niet dat je helemaal verliefd moet zijn en trouw plannen moet maken. Maar seks om de seks vind ik gewoon niet tof.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niks mee hebben en gevoelens hebben zijn 2 verschillende dingen
Waarom alleen dikke mensen?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
De autistenmeet?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ja das waarquote:Op maandag 4 juni 2012 22:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou danIk zei toch ook niet dat álle Duitse vrouwen lekker zijn
[..]
Dat weet je onderhand wel
quote:
Gelezenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij komt nooit ergens, hoe weet je dat?
Waar ligt voor jou de grens? Als je goed met elkaar op kan schieten is dat dan genoeg?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, ik zeg niet dat je helemaal verliefd moet zijn en trouw plannen moet maken. Maar seks om de seks vind ik gewoon niet tof.
Ok!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
We hebben een clubje opgericht, je bent er bij
Wedstrijd is 22 danquote:Op maandag 4 juni 2012 22:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en wedstrijd is 23e... en radio zou 22e zijn (vrijdag avond)
potsie... was al blij dak langer dan 3 uur van te voren weet dat er uberhaupt een wedstrijd aan komtquote:Op maandag 4 juni 2012 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wedstrijd is 22 dan
Snarf ga het ek schema uit je hoofd leren! Morgen overhoring
als ik ga, ik.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja... gaan er mensen terug naar rdam..?
Dat zouden we toch niet verklappooooohn!quote:
Oh ja, dan moet het wel waar zijn, idd.quote:
Dan praat je op zich niet van een ONSquote:Op maandag 4 juni 2012 22:14 schreef formerjellybean het volgende:
Ik kan alleen eigenlijk niet veel zeggen want mijn one-nightstand liep uit op 4 jaar later nog steeds doorgaand
herkenbaarquote:Op maandag 4 juni 2012 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh ja!!
Samzz en C_A!!
Ik heb jullie echt nodig hoor donderdag!! Ik was vanmiddag ff in "de stad" en ik heb ontdekt dat ik echt een ramp ben met shoppen. Al bij de ingang, dan kijk ik rond, loop vooral niet de winkel in en besluit daar in de deuropening dat ze toch niks hebben wat mij zal staan ofzo
Komt goedquote:Op maandag 4 juni 2012 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh ja!!
Samzz en C_A!!
Ik heb jullie echt nodig hoor donderdag!! Ik was vanmiddag ff in "de stad" en ik heb ontdekt dat ik echt een ramp ben met shoppen. Al bij de ingang, dan kijk ik rond, loop vooral niet de winkel in en besluit daar in de deuropening dat ze toch niks hebben wat mij zal staan ofzo
Ik blijf wel gewoon in Nederlandquote:Op maandag 4 juni 2012 22:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je het hebt over gemiddelden gaat die dooddoener niet op. En Tijn, sorry, maar ik ben in iets meer landen geweest dan jij. En gewoond in Nederland, Duitsland, Spanje en Colombia.
Niet dat dat extra stoer is ofzo, maar het geeft wel een iets breder beeld.
Nederlandse vrouwen scoren erg goed op de meeste vlakken. Duitse niet. Spaanse wisselend. Het gemiddelde in Colombia (dansmeisje zit daar qua gezicht onder) is gewoon ongelooflijk goed. En ja, ook blond (hardstylemeisje) en ook zwart als je dat zoekt.
De meesten wel klein. Weinig lange vrouwen, dus als je op reuzinnen als Myraela valt, is het wat anders.
en ik maar denken dat iedereen op de hoogte is van ons 3hoekjequote:Op maandag 4 juni 2012 22:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat zouden we toch niet verklappooooohn!
We sleuren je naar binnen.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh ja!!
Samzz en C_A!!
Gelukkig ik ben niet de enigequote:
En dan gaan jullie mij overtuigen dat dat ene jurkje wel leuk is en staat enz?quote:
Whut waarom weet ik dat?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
"goed met iemand op kunnen schieten" dat is meer een friendzone.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waar ligt voor jou de grens? Als je goed met elkaar op kan schieten is dat dan genoeg?
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan gaan jullie mij overtuigen dat dat ene jurkje wel leuk is en staat enz?
Dat was ook niet de bedoeling het was de bedoeling om het een one-stand te laten zijn maar schijnbaar vonden we elkaar toch wat leuker en zo is het doorgegaan tot nu toe.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan praat je op zich niet van een ONS
Ja.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan gaan jullie mij overtuigen dat dat ene jurkje wel leuk is en staat enz?
En dan wat tegen El_Mata zeggenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan praat je op zich niet van een ONS
Graag!!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar als het niet staat zeg ik het ook hoor
Ohh dus ik zou wel geschikt zijn hiervoor?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
"goed met iemand op kunnen schieten" dat is meer een friendzone.
Ik weet het niet eigenlijk, waar de grens ligt. Ik moet me gewoon aangetrokken tot iemand voelen, het leuk hebben, een beetje het gevoel hebben dat het voor vaker/langer is. de impuls acties waarvan je de naam vergeet probeer ik te ontlopen.
Oh ja, dan moet het wel waar zijn, idd.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het was een jaarlijkse verkiezing
Ow dat heb ik ook hoorquote:Op maandag 4 juni 2012 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Graag!!
Maar ik pak dus al niks uit een rek omdat ik bij de deuropening al heb besloten dat er toch niets is wat mij staat
Oh wat leukquote:Op maandag 4 juni 2012 22:17 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat was ook niet de bedoeling het was de bedoeling om het een one-stand te laten zijn maar schijnbaar vonden we elkaar toch wat leuker en zo is het doorgegaan tot nu toe.
Of van die meiden die je gaan overtuigen dat het leuk staat omdat ze weten dat het toch niet staat en zo de competitie willen uitschakelenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:17 schreef Myraela het volgende:
Van die meiden die bij alles zeggen dat het leuk staat terwijl je zelf weet dat het walgelijk is.
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ohh dus ik zou wel geschikt zijn hiervoor?
for real?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Of van die meiden die je gaan overtuigen dat het leuk staat omdat ze weten dat het toch niet staat en zo de competitie willen uitschakelen
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Of van die meiden die je gaan overtuigen dat het leuk staat omdat ze weten dat het toch niet staat en zo de competitie willen uitschakelen
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:17 schreef Myraela het volgende:
Van die meiden die bij alles zeggen dat het leuk staat terwijl je zelf weet dat het walgelijk is.
ghehehehe zo gemeen! nee hoor, je kont lijkt helemaal niet groot in die goud met roze legging!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Oh ja die heb je ook!!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan heb je ook t iq van een kiezelsteen als je daar in traptquote:Op maandag 4 juni 2012 22:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehehe zo gemeen! nee hoor, je kont lijkt helemaal niet groot in die goud met roze legging!
Niks mis met een grote kontquote:Op maandag 4 juni 2012 22:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehehe zo gemeen! nee hoor, je kont lijkt helemaal niet groot in die goud met roze legging!
GLIMMENDE GOUD MET ROZE!!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Nee natuurlijk nietquote:Op maandag 4 juni 2012 22:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
en ik maar denken dat iedereen op de hoogte is van ons 3hoekje
Dit klinkt wel heel erg brugklas.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ga nou niet beweren dat je je niet fysiek tot mij voelt aangetrokken
Waarom uit je het niet op het forum? Al die dms strelen mijn ego zo en dan moet je zo doen op het forumquote:
Nee, studentes maar toen kwam iemand erachter dat je geen studente meer was en dus won Groningenquote:
Belgie?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat zie ik nou, heeft matador gewoond in Nederland, Belgie, Duitsland, Spanje en Colombia? Dat is wel extra stoer. Mag ik je aanraken mata?
Ik hou het nog goed volquote:
Deze is van mij hoorquote:
Ook al deden er dat wel, dan nog zeg ik gewoon eerlijk dat ik iets niet mooi vind.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja die heb je ook!!
Gelukkig vissen ik, Samzz en C_A niet in dezelfde vijver
Jij wil niet daten met mijquote:
Gelukkigquote:Op maandag 4 juni 2012 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook al deden er dat wel, dan nog zeg ik gewoon eerlijk dat ik iets niet mooi vind.
Anders lezen al mijn andere FOK!scharrels dat. Ik wil ze niet jaloers maken.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waarom uit je het niet op het forum? Al die dms strelen mijn ego zo en dan moet je zo doen op het forum
ghehehe ok ok ik zal me beheersen (en je niet in een goud-roze legging hijsen)quote:
Dit dusquote:Op maandag 4 juni 2012 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook al deden er dat wel, dan nog zeg ik gewoon eerlijk dat ik iets niet mooi vind.
Jij reageerde veel leuker op dat plaatje dan dateding, die is namelijk ook niet zo heel grootquote:
Ik studeer nogquote:Op maandag 4 juni 2012 22:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, studentes maar toen kwam iemand erachter dat je geen studente meer was en dus won Groningen
Mijn dank is groot!!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe ok ok ik zal me beheersen (en je niet in een goud-roze legging hijsen)
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Anders lezen al mijn andere FOK!scharrels dat. Ik wil ze niet jaloers maken.
Hoe kom ik daar bijquote:Op maandag 4 juni 2012 22:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Belgie?
Als je lange armen hebt, ga je gang.
Huh wa? Oh die ene waar ik je kutwijf noemde?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij reageerde veel leuker op dat plaatje dan dateding, die is namelijk ook niet zo heel groot
jaja binnenkort...! ik ga nog mensen sprokkelen !quote:Op maandag 4 juni 2012 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
Snarfje we moeten nog kaartje kopen voor de foute party hè
Ja diequote:Op maandag 4 juni 2012 22:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Huh wa? Oh die ene waar ik je kutwijf noemde?
Jaaaaaa, busje moet vol 't liefst!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jaja binnenkort...! ik ga nog mensen sprokkelen !
Ik moest heel stiekem lachenquote:
Uhm.. I dunno, but..quote:Op maandag 4 juni 2012 22:27 schreef formerjellybean het volgende:
Jezus ik moet echt stoppen met zwijmelfilms kijken , ik lijk wel een wijf
quote:
al mailtje gestuurd .. ff afwachtenquote:
Wie, wanneer en waar?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jaja binnenkort...! ik ga nog mensen sprokkelen !
Je moet het positief bekijken!!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moest heel stiekem lachen
Ik zei toch dat ik bezig was met veranderen?![]()
Topquote:Op maandag 4 juni 2012 22:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
al mailtje gestuurd .. ff afwachten
Al mata's vrouwen heten toch projectjequote:Op maandag 4 juni 2012 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Mjah het is toch gebruikelijk om ze bijnamen te geven op FOK!? Projectje, psycho, dateding
je loopt op stelten tegenwoodig....quote:Op maandag 4 juni 2012 22:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik bezig was met veranderen?![]()
Ik wil ook meer info!!quote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je loopt op stelten tegenwoodig....(;) )
Nu snap ik waarom die kikker knuffel...quote:Op maandag 4 juni 2012 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet het positief bekijken!!
Dateding is kleiner dan mij/ik.
Hij gromt dan ook regelmatig naar me als ik weer een opmerking over zijn lengte maak. We zaten zaterdag ff op het terras bij de skihut. Ik moest hem dus wel even de kaart laten zien
Owww jij.. jij.. jij.. Grrrquote:Op maandag 4 juni 2012 22:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je loopt op stelten tegenwoodig....(;) )
Die kreeg ik 's ochtends al. 's Middags zaten we op het terras en toen ging ik losquote:Op maandag 4 juni 2012 22:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom die kikker knuffel...
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Deze had ik op Jofudwerg zn facebook gegooid![]()
[ afbeelding ]
Dansende pener!quote:
Jaloerse mensenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Anders lezen al mijn andere FOK!scharrels dat. Ik wil ze niet jaloers maken.
Klinkt leuk.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
29-06 foute party in de brabanthallen.
We zijn nu met 6 personen toch Snarf? Exclusief Jofu
Hoeveel plek is er nog? Hoe duur?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
Mag ik je vragen wat je wil bereiken met die plaatjespost die totaal niet aansluiten op het gesprek van dat moment ofzo?quote:
Te erg.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Deze had ik op Jofudwerg zn facebook gegooid![]()
[ afbeelding ]
5 ex joof dacht ik... of 6 als james dr vriend meegaat... maar dat weet ik niet, nog niets gehoord. Maar ik heb inmiddels ook een mail eruit gegooit.... hoeveel passen/mogen er max in de bus joof?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
mmm klinkt leukquote:Op maandag 4 juni 2012 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
9 excl jofuquote:Op maandag 4 juni 2012 22:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
5 ex joof dacht ik... of 6 als james dr vriend meegaat... maar dat weet ik niet, nog niets gehoord. Maar ik heb inmiddels ook een mail eruit gegooit.... hoeveel passen/mogen er max in de bus joof?
Ok dan pas ikquote:Op maandag 4 juni 2012 22:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kaartje 28 en busplek 8.. in feite nog 2 plekken..
8 ex ikquote:Op maandag 4 juni 2012 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
9 excl jofu
Jij, ik, Jacq, Jacq vriendin, James, vriend James os 6 toch?
Yupquote:Op maandag 4 juni 2012 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dus 8 personen kunnen ermee ?
ja, maar ik heb net dus ook een mail eruit gegooid... dus misschien 2 plekjes opgevuld... mijn vraag was of er evt meer mensen in mogen... aangezien nu half fok mee wilquote:Op maandag 4 juni 2012 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
9 excl jofu
Jij, ik, Jacq, Jacq vriendin, James, vriend James os 6 toch?
Daarom zei ik al ik pasquote:Op maandag 4 juni 2012 22:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, maar ik heb net dus ook een mail eruit gegooid... dus misschien 2 plekjes opgevuld... mijn vraag was of er evt meer mensen in mogen... aangezien nu half fok mee wilen ik dus ook al mensen heb uitgenodigd. beetje raar om hun te mailen.. "ohnee, kan toch niet
"
PROEST!!quote:
Dat was vanmorgenquote:
oh das niet vanwege de prijs...?quote:
Neuh.quote:
Kleiner stuurquote:
Ik stelde een serieuze vraag hoorquote:
daarom de vraag of we mogen stapelen in de bus... dan wordt busreis ook maar 4,- ppquote:Op maandag 4 juni 2012 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh.
Dat was omdat er nog 2 plekken zijn en jij al een mail eruit hebt gedaan
Dat meisje toch?quote:
Gelukkig ben ik afgevallenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
daarom de vraag of we mogen stapelen in de bus... dan wordt busreis ook maar 4,- pp
Dat doen ze wanneer je weten dat je het opzettelijk probeert niet te gebruiken.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn whatsapp gooit elke keer mn internetverbinding eruit
Helaasch niet..quote:Op maandag 4 juni 2012 22:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
daarom de vraag of we mogen stapelen in de bus... dan wordt busreis ook maar 4,- pp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |