Dat heb je goed gezien.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:51 schreef Myraela het volgende:
Maar, Matador. Je zou met haar dus een relatie willen? Terwijl je de rest maar als loze scharreltjes ziet?
Jij hebt toch al gewed?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga niet wedden
Ik zeg alleen dat ik er vertrouwen in heb!
Gelijk tegen Denemarken, winst tegen Portugal en Duitsland!
Noem me maar gek, maar zo gaat het gebeuren!
Ow dag ging over afgelopen zaterdag, we hadden bijna niet gelijk, dus geen emmers! Hahahaquote:Op maandag 4 juni 2012 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt toch al gewed?
Iets met emmer!
Ow ik denk zelfs dat Duitsland het wk niet wintquote:Op maandag 4 juni 2012 21:53 schreef QuintonFortune het volgende:
Duitsland wint het EK wel, maar Portugal gaat de groepsfase niet overleven.
Die eindigen gewoon onder Denemarken.
Hoezo?quote:
Jij en 3 miljard andere vrouwenquote:Op maandag 4 juni 2012 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hartstikke.
Alleen datemateriaal heb ik mijn twijfels over
ja al Bouma erin staatquote:Op maandag 4 juni 2012 21:53 schreef El_Matador het volgende:
Nederland speelde dramatisch, heb ik gelezen. De verdediging is een geitenkaas, en hoewel we vet goeie aanvallers hebben, spelen die beter in clubverband.
Verlies van Duitsland en Portugal, kleine winst op Denemarken.
In de voorbereiding ja, dat zegt toch geen moer.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:53 schreef El_Matador het volgende:
Nederland speelde dramatisch, heb ik gelezen. De verdediging is een geitenkaas, en hoewel we vet goeie aanvallers hebben, spelen die beter in clubverband.
Verlies van Duitsland en Portugal, kleine winst op Denemarken.
Ik snap loze seks sowieso al niet. Seks zonder gevoelens is gewoon bagger. Maar ik snap het al helemaal niet terwijl je eigenlijk iemand anders leuk vind.quote:
Mjah sorry zo denk ik er gewoon overquote:
Willems - Heitinga - Mathijsen (Vlaar) - Van der Wielquote:Op maandag 4 juni 2012 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja al Bouma erin staatGewoon Vlaar erin! En van Persie en Afellay
Helemaal mee eensquote:Op maandag 4 juni 2012 21:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap loze seks sowieso al niet. Seks zonder gevoelens is gewoon bagger. Maar ik snap het al helemaal niet terwijl je eigenlijk iemand anders leuk vind.
Die vreselijke zak van een Mark van Bommel moeten ze 10 meter onder zijn schoonvaders huis begraven.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja al Bouma erin staatGewoon Vlaar erin! En van Persie en Afellay
En hoequote:Op maandag 4 juni 2012 21:55 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
In de voorbereiding ja, dat zegt toch geen moer.
Daarnaast ging Portugal ook onderuit tegen Turkije. Tsja.
quote:Op maandag 4 juni 2012 21:56 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik vrees Duitsland helemaal niet. Leuke vrouwen daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |