"goed met iemand op kunnen schieten" dat is meer een friendzone.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waar ligt voor jou de grens? Als je goed met elkaar op kan schieten is dat dan genoeg?
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan gaan jullie mij overtuigen dat dat ene jurkje wel leuk is en staat enz?
Dat was ook niet de bedoeling het was de bedoeling om het een one-stand te laten zijn maar schijnbaar vonden we elkaar toch wat leuker en zo is het doorgegaan tot nu toe.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan praat je op zich niet van een ONS
Ja.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan gaan jullie mij overtuigen dat dat ene jurkje wel leuk is en staat enz?
En dan wat tegen El_Mata zeggenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan praat je op zich niet van een ONS
Graag!!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar als het niet staat zeg ik het ook hoor
Ohh dus ik zou wel geschikt zijn hiervoor?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
"goed met iemand op kunnen schieten" dat is meer een friendzone.
Ik weet het niet eigenlijk, waar de grens ligt. Ik moet me gewoon aangetrokken tot iemand voelen, het leuk hebben, een beetje het gevoel hebben dat het voor vaker/langer is. de impuls acties waarvan je de naam vergeet probeer ik te ontlopen.
Oh ja, dan moet het wel waar zijn, idd.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het was een jaarlijkse verkiezing
Ow dat heb ik ook hoorquote:Op maandag 4 juni 2012 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Graag!!
Maar ik pak dus al niks uit een rek omdat ik bij de deuropening al heb besloten dat er toch niets is wat mij staat
Oh wat leukquote:Op maandag 4 juni 2012 22:17 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat was ook niet de bedoeling het was de bedoeling om het een one-stand te laten zijn maar schijnbaar vonden we elkaar toch wat leuker en zo is het doorgegaan tot nu toe.
Of van die meiden die je gaan overtuigen dat het leuk staat omdat ze weten dat het toch niet staat en zo de competitie willen uitschakelenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:17 schreef Myraela het volgende:
Van die meiden die bij alles zeggen dat het leuk staat terwijl je zelf weet dat het walgelijk is.
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ohh dus ik zou wel geschikt zijn hiervoor?
for real?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Of van die meiden die je gaan overtuigen dat het leuk staat omdat ze weten dat het toch niet staat en zo de competitie willen uitschakelen
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Of van die meiden die je gaan overtuigen dat het leuk staat omdat ze weten dat het toch niet staat en zo de competitie willen uitschakelen
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:17 schreef Myraela het volgende:
Van die meiden die bij alles zeggen dat het leuk staat terwijl je zelf weet dat het walgelijk is.
ghehehehe zo gemeen! nee hoor, je kont lijkt helemaal niet groot in die goud met roze legging!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Oh ja die heb je ook!!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan heb je ook t iq van een kiezelsteen als je daar in traptquote:Op maandag 4 juni 2012 22:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehehe zo gemeen! nee hoor, je kont lijkt helemaal niet groot in die goud met roze legging!
Niks mis met een grote kontquote:Op maandag 4 juni 2012 22:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehehe zo gemeen! nee hoor, je kont lijkt helemaal niet groot in die goud met roze legging!
GLIMMENDE GOUD MET ROZE!!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Nee natuurlijk nietquote:Op maandag 4 juni 2012 22:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
en ik maar denken dat iedereen op de hoogte is van ons 3hoekje
Dit klinkt wel heel erg brugklas.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |