Gelezenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij komt nooit ergens, hoe weet je dat?
Waar ligt voor jou de grens? Als je goed met elkaar op kan schieten is dat dan genoeg?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, ik zeg niet dat je helemaal verliefd moet zijn en trouw plannen moet maken. Maar seks om de seks vind ik gewoon niet tof.
Ok!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
We hebben een clubje opgericht, je bent er bij
Wedstrijd is 22 danquote:Op maandag 4 juni 2012 22:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en wedstrijd is 23e... en radio zou 22e zijn (vrijdag avond)
potsie... was al blij dak langer dan 3 uur van te voren weet dat er uberhaupt een wedstrijd aan komtquote:Op maandag 4 juni 2012 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wedstrijd is 22 dan
Snarf ga het ek schema uit je hoofd leren! Morgen overhoring
als ik ga, ik.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja... gaan er mensen terug naar rdam..?
Dat zouden we toch niet verklappooooohn!quote:
Oh ja, dan moet het wel waar zijn, idd.quote:
Dan praat je op zich niet van een ONSquote:Op maandag 4 juni 2012 22:14 schreef formerjellybean het volgende:
Ik kan alleen eigenlijk niet veel zeggen want mijn one-nightstand liep uit op 4 jaar later nog steeds doorgaand
herkenbaarquote:Op maandag 4 juni 2012 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh ja!!
Samzz en C_A!!
Ik heb jullie echt nodig hoor donderdag!! Ik was vanmiddag ff in "de stad" en ik heb ontdekt dat ik echt een ramp ben met shoppen. Al bij de ingang, dan kijk ik rond, loop vooral niet de winkel in en besluit daar in de deuropening dat ze toch niks hebben wat mij zal staan ofzo
Komt goedquote:Op maandag 4 juni 2012 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh ja!!
Samzz en C_A!!
Ik heb jullie echt nodig hoor donderdag!! Ik was vanmiddag ff in "de stad" en ik heb ontdekt dat ik echt een ramp ben met shoppen. Al bij de ingang, dan kijk ik rond, loop vooral niet de winkel in en besluit daar in de deuropening dat ze toch niks hebben wat mij zal staan ofzo
Ik blijf wel gewoon in Nederlandquote:Op maandag 4 juni 2012 22:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je het hebt over gemiddelden gaat die dooddoener niet op. En Tijn, sorry, maar ik ben in iets meer landen geweest dan jij. En gewoond in Nederland, Duitsland, Spanje en Colombia.
Niet dat dat extra stoer is ofzo, maar het geeft wel een iets breder beeld.
Nederlandse vrouwen scoren erg goed op de meeste vlakken. Duitse niet. Spaanse wisselend. Het gemiddelde in Colombia (dansmeisje zit daar qua gezicht onder) is gewoon ongelooflijk goed. En ja, ook blond (hardstylemeisje) en ook zwart als je dat zoekt.
De meesten wel klein. Weinig lange vrouwen, dus als je op reuzinnen als Myraela valt, is het wat anders.
en ik maar denken dat iedereen op de hoogte is van ons 3hoekjequote:Op maandag 4 juni 2012 22:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat zouden we toch niet verklappooooohn!
We sleuren je naar binnen.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh ja!!
Samzz en C_A!!
Gelukkig ik ben niet de enigequote:
En dan gaan jullie mij overtuigen dat dat ene jurkje wel leuk is en staat enz?quote:
Whut waarom weet ik dat?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en Snarf, de 22e is ook de autistenmeetin Amsterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |