Mooie is eigenlijk dat ik nooit salaris heb gehad van die gastenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Perfectie is dan ook saai.
[..]
Altijd pauper boven pauper he.
Ken je die gozers niet? Ik zou ze echt helemaal gek maken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mooie is eigenlijk dat ik nooit salaris heb gehad van die gasten
Jawel, 1tje heb ik eerder mee gewerkt en die wou mij er zo graag bij hebbenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ken je die gozers niet? Ik zou ze echt helemaal gek maken.
Molotov door de ruit alles, dat helpt vast.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jawel, 1tje heb ik eerder mee gewerkt en die wou mij er zo graag bij hebben
Alleen zijn fb profiel enzo zijn geblokkeerd enzo
Ehm je hebt gewoon gewerkt en nooit salaris gekregen!?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mooie is eigenlijk dat ik nooit salaris heb gehad van die gasten
Ja en dan ben ik de lulquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Molotov door de ruit alles, dat helpt vast.
Bijna 2,5 maand ervoor gewerkt, elke dag zowat van 10uur smorgens tot 1uur snachtsquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ehm je hebt gewoon gewerkt en nooit salaris gekregen!?
Wat!?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en dan ben ik de lul
[..]
Bijna 2,5 maand ervoor gewerkt, elke dag zowat van 10uur smorgens tot 1uur snachts
Ja, ben er al tijdje mee bezigquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat!?Dat is echt belachelijk! Heb je een contract waarmee je naar de rechtswinkel o.i.d. kunt stappen?
Heerlijkquote:
Saai is relax?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar het lijkt me ook wel eens relaxed eigenlijk
Hó dat heb ik niet gezegd. Maar het lijkt me af en toe wel fijn om de 'perfecte relatie' te hebben. En 'perfect' kun je natuurlijk helemaal zelf invullenquote:
benzin!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hó dat heb ik niet gezegd. Maar het lijkt me af en toe wel fijn om de 'perfecte relatie' te hebben. En 'perfect' kun je natuurlijk helemaal zelf invullen
Wat voor werk doe je als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:09 schreef -Miauw- het volgende:
Pfff, ik zit op mijn werk, wetende dat ik over een tijdje weg moet, ik heb dus totaal géén motivatie meerik krijg nog wel van alles toegeschoven en ik moet twee projecten afronden, help me
Communicatieadviseurquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je als ik vragen mag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |