Dat zegt 80% van de wereld over die metal die jij luistert...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij sommige daarvan zou het misschien beter zijn geweest.
Jij bent zo idd. Ik het tegenovergestelde.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:29 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Daar heb je ook weer gelijk in maar ik denk dan gewoon voor mezelf dat soort dingen te persoonlijk en prive zijn. Ik uit dingen niet makkelijk en als ik het doe dan heb daar liever niet de halve wereld voor .
Dat weet ik, maar ik blijf er stug aan vasthoudenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zegt 80% van de wereld over die metal die jij luistert...
Khaled - Aisha is gewoon een keimooi nummer.
Mag Adele weer al haar Grammy´s inleverenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan zouden een hoop hits niet uitgebracht zijn.
Ik leerde Adele pas kennen toen de net zo volle Colombiaanse zangeres vorige keren in die tent waar ik zaterdag gewond raakte "Rolling in the Deep" zong. Kippenvel.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mag Adele weer al haar Grammy´s inleveren
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik leerde Adele pas kennen toen de net zo volle Colombiaanse zangeres vorige keren in die tent waar ik zaterdag gewond raakte "Rolling in the Deep" zong. Kippenvel.
Ouwe lul loopt achter met veel dingen.
Donequote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
Willen jullie allemaal even liken
Ik wil die prijs winnen
https://duimmeevoororanje(...)d6db1b73b9048436d37a
thx alvast![]()
Hey friend, hoest?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:45 schreef xFriendx het volgende:
Hi Oranje dames, latin lovers en ander gespuis
Prima! Binnenkort wellicht weer eens meeten met een dame die ik hoog heb zitten. Niet dat er iets speelt qua meer dan vrienden, maar tis alweer een tijd terug dus wel zin in. Plus in de mail meen ik een verkapte hint over vakantie te lezen. 'Wat doe jij met vakantie? Alle vriendinnen vrijgezel en zo en zo'n vakantie dus heb ik geen zin in'. Dat idee.quote:
Zal straks even posten, nu eerst vierdaagse lopen!quote:
hou op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |