Lukt mij ook wel hoor!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:45 schreef formerjellybean het volgende:
huh als je doorslaapt tot half 4 dan maak je het wel erg bont hoor
Was half 3 al op.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:45 schreef formerjellybean het volgende:
huh als je doorslaapt tot half 4 dan maak je het wel erg bont hoor
Ja, ik baal er ook van ja, was van plan naar het centrum te rijen voor broeken. Maar dat gaat nu dus donderdag gebeuren.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:58 schreef formerjellybean het volgende:
Mij dus niet bij mij is uitslapen minstens tot 12 uur en dan baal ik al dat mijn halve dag voorbij is.
Zaterdag en zondag belt een vriendin mij altijd wakker rond 12 a half 1.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:58 schreef formerjellybean het volgende:
Mij dus niet bij mij is uitslapen minstens tot 12 uur en dan baal ik al dat mijn halve dag voorbij is.
zelf dat lukt me niet meerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:58 schreef formerjellybean het volgende:
Had ik dat maar. Ik slaap altijd heel lang en vast, wekkers werken bijna nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zelf dat lukt me niet meer
Zelfs als ik er om 9 uur inlig, dan nog ben ik om 11 uur wakker
Ik word standaard 11 uur wakker, tenzij ik de wekker eerder zetquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Had ik dat maar. Ik slaap altijd heel lang en vast, wekkers werken bijna niet
Wel handig, zo'n interne wekkerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik word standaard 11 uur wakker, tenzij ik de wekker eerder zet
Maakt niet uit hoe laat ik ga slapen, of hoe vroeg. Geen wekker betekend 11 uur wakker
Ja en de rest van de dag zo brak als ik weet niet watquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:06 schreef formerjellybean het volgende:
Dat heb ik als gedronken heb dan ben ik de volgende dag ook bizar vroeg wakker
Mwah irritant, zeker na een nachtje stappenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel handig, zo'n interne wekker
Hmm, misschien niet echt een goed voorbeeld. Had verwacht dat je moeder met iets zou komen als "Hellup, m'n coffeecreamer is op!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:09 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn moeder kan trouwens ook overdrijven belt ze me op , ik moet je even iets ergs vertellen dus ik denk nou krijg ik iets heel verschrikkelijks te horen , blijkt mijn neefje een gebroken arm te hebben. Ja het is vervelend maar om nou specifiek mij op te gaan bellen en mij dat te melden vind ik een tikje overdreven.
Dat heb ik dus ook , als ik wakker word ben ik wel heel energiek en dan later kak ik in.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en de rest van de dag zo brak als ik weet niet wat
Dat komt er echt helemaal niks meer uit mij handen
Ach, gewoon niks van aantrekken. Je hebt toch niks meer met hem te maken, toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:21 schreef formerjellybean het volgende:
oh ja lekker vaag , een meisje die dus martin in de vriendenkring heeft heeft een vriend die rapt , diegene heeft een nummer voor haar gemaakt , en die zet ze bij martin erop . Dat zijn een beetje huh acties![]()
Dan zouden een hoop hits niet uitgebracht zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:23 schreef formerjellybean het volgende:
Umm ja we zijn allang weer bij elkaarIs ook geen jaloerse reactie actie meer maar meer zoiets als iemand een nummer voor je schrijft en zingt dan zou ik dat lekker voor mezelf houden en niet bij mensen gaan spammen maar dat kan aan mij liggen.
Bij sommige daarvan zou het misschien beter zijn geweest.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan zouden een hoop hits niet uitgebracht zijn.
Daar heb je ook weer gelijk in maar ik denk dan gewoon voor mezelf dat soort dingen te persoonlijk en prive zijn. Ik uit dingen niet makkelijk en als ik het doe dan heb daar liever niet de halve wereld voor .quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zegt 80% van de wereld over die metal die jij luistert...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij sommige daarvan zou het misschien beter zijn geweest.
Jij bent zo idd. Ik het tegenovergestelde.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:29 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Daar heb je ook weer gelijk in maar ik denk dan gewoon voor mezelf dat soort dingen te persoonlijk en prive zijn. Ik uit dingen niet makkelijk en als ik het doe dan heb daar liever niet de halve wereld voor .
Dat weet ik, maar ik blijf er stug aan vasthoudenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zegt 80% van de wereld over die metal die jij luistert...
Khaled - Aisha is gewoon een keimooi nummer.
Mag Adele weer al haar Grammy´s inleverenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik leerde Adele pas kennen toen de net zo volle Colombiaanse zangeres vorige keren in die tent waar ik zaterdag gewond raakte "Rolling in the Deep" zong. Kippenvel.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mag Adele weer al haar Grammy´s inleveren
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik leerde Adele pas kennen toen de net zo volle Colombiaanse zangeres vorige keren in die tent waar ik zaterdag gewond raakte "Rolling in the Deep" zong. Kippenvel.
Ouwe lul loopt achter met veel dingen.
Donequote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
Willen jullie allemaal even liken
Ik wil die prijs winnen
https://duimmeevoororanje(...)d6db1b73b9048436d37a
thx alvast![]()
Hey friend, hoest?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:45 schreef xFriendx het volgende:
Hi Oranje dames, latin lovers en ander gespuis
Prima! Binnenkort wellicht weer eens meeten met een dame die ik hoog heb zitten. Niet dat er iets speelt qua meer dan vrienden, maar tis alweer een tijd terug dus wel zin in. Plus in de mail meen ik een verkapte hint over vakantie te lezen. 'Wat doe jij met vakantie? Alle vriendinnen vrijgezel en zo en zo'n vakantie dus heb ik geen zin in'. Dat idee.quote:
Zal straks even posten, nu eerst vierdaagse lopen!quote:
hou op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |