Wat de achterliggende gedachte is van het plaatsen van een plaatje die totaal niks met het gesprek van dat moment te maken heeft.quote:
Oe knuffelenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:43 schreef formerjellybean het volgende:
misschien moeten we lief zijn en knuffelen ??
Geilquote:Op maandag 4 juni 2012 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Op TLC My Naked Truth. Vrouw met cupmaat 75 Q
Nee helaas, kan ik een flinke boete voor krijgenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:43 schreef marbasnarf het volgende:
en nschuiven kan ook niet joof... 1 of 2 extra mensen....??
frummen aan haar en oren (geen oorhaarquote:
Hebben we nou opeens teveel mensenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:43 schreef marbasnarf het volgende:
Ga dan staan.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:45 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn kont doet zeer van het zitten
je gooide het zo open op fok dat iedereen ineens mee wilquote:Op maandag 4 juni 2012 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hebben we nou opeens teveel mensen
Oe dan liever bovenin mn nek, op de haargrens zeg maarquote:Op maandag 4 juni 2012 22:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
frummen aan haar en oren (geen oorhaar)
![]()
ook!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe dan liever bovenin mn nek, op de haargrens zeg maar![]()
Ik vind het wel wat voor WT eigenlijkquote:Op maandag 4 juni 2012 22:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je gooide het zo open op fok dat iedereen ineens mee wil
Dat is zo leuk!!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:46 schreef Samzz het volgende:
Oeh, Hardcore Pawn kijken. En daarna slapen. Bye
.
Ja hequote:Op maandag 4 juni 2012 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is zo leuk!!![]()
Slaap lekker chick
Ik heb ze toen bijna allemaal op youtube gekeken.quote:
Sowieso, de meest bizarre dingen johquote:Op maandag 4 juni 2012 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ze toen bijna allemaal op youtube gekeken.
Vooral die ene dat die gast tegen die paal liep nadat hij vertelde dat hij zo slim was. Ik heb toen een kwartier in een lachstuip gelegen
Ik moest net overgeven en toen had ik een beetje bloed gespuugdquote:Op maandag 4 juni 2012 22:54 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb vanmiddag een broodje kaas op en sindsdien ben ik misselijk
En nee ik ben niet zwanger
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:55 schreef Samzz het volgende:
Ik moest net plassen. En toen zat er wat plas bij.
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:55 schreef Samzz het volgende:
Ik moest net plassen. En toen zat er wat plas bij.
Goh hoe zou het nou toch komen dat jij misselijk bentquote:Op maandag 4 juni 2012 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
Niks helpt
Heb al chips op, cake en chocolade
Misschien ga ik wel dood?
En mis ik het ek
misschien moet je je niet zon zorgen makenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
Niks helpt
Heb al chips op, cake en chocolade
Misschien ga ik wel dood?
En mis ik het ek
Theeeeeeeeeequote:Op maandag 4 juni 2012 22:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
misschien moet je je niet zon zorgen makenff warme douche en kop thee
ik heb volgens mij nog briequote:
Ja maar ben na de kaas misselijk gewordenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goh hoe zou het nou toch komen dat jij misselijk bent
Ik lig nu al een uur in badquote:Op maandag 4 juni 2012 22:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
misschien moet je je niet zon zorgen makenff warme douche en kop thee
Bad!quote:Op maandag 4 juni 2012 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik lig nu al een uur in badthee gaat er niet in want dan moet ik kotsen
anders droge boterham (dat bindt je maagsap.. ) en klotst t minder (wel lastiger als je daadwerkelijk wél moet spugen..quote:Op maandag 4 juni 2012 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar ben na de kaas misselijk geworden
Misschien moet je wel gewoon even kotsen om jezelf op te schonen.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik lig nu al een uur in badthee gaat er niet in want dan moet ik kotsen
Ik zeg drink sinaasappelsap en give that motherfucker hell.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
anders droge boterham (dat bindt je maagsap.. ) en klotst t minder (wel lastiger als je daadwerkelijk wél moet spugen..
oe.. dan ga je wel over je nek jaquote:Op maandag 4 juni 2012 23:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zeg drink sinaasappelsap en give that motherfucker hell.
Jijquote:Op maandag 4 juni 2012 23:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien moet je wel gewoon even kotsen om jezelf op te schonen.
Kaakjes of beschuit helpt ookquote:Op maandag 4 juni 2012 23:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
anders droge boterham (dat bindt je maagsap.. ) en klotst t minder (wel lastiger als je daadwerkelijk wél moet spugen..
Nou echt hequote:Op maandag 4 juni 2012 23:02 schreef formerjellybean het volgende:
Ja misselijk gewoon spugen want dat lucht op.
mja als je lichaam aangeeft dat t eruit moet, moet je ernaar luisteren..quote:Op maandag 4 juni 2012 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij
Heb net ook diarree gehad![]()
Ok TMI
Dat kan ik niet gebruiken hoor tijdens het ekquote:Op maandag 4 juni 2012 23:03 schreef formerjellybean het volgende:
Oei charmed dat klinkt als een buikgriepje
Ja charmed daar wacht je maar mee tot na donderdag hoor!quote:Op maandag 4 juni 2012 23:03 schreef formerjellybean het volgende:
Oei charmed dat klinkt als een buikgriepje
iddquote:Op maandag 4 juni 2012 23:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat kan ik niet gebruiken hoor tijdens het ek
Ik vind het wel lekkerquote:Op maandag 4 juni 2012 23:03 schreef marbasnarf het volgende:
ik raak altijd beetje in paniek als ik moet spugen... kan niet ademhalen dan enzo
Vooral na drank en je kamer draait. Dan kies ik eieren voor mn geld en steek ik mn vinger wel in mn strotquote:
Was het 7 of nog net 6?quote:Op maandag 4 juni 2012 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij
Heb net ook diarree gehad![]()
Ok TMI
Dat heb ik van sommige mensen al en dat zonder drankquote:Op maandag 4 juni 2012 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vooral na drank en je kamer draait. Dan kies ik eieren voor mn geld en steek ik mn vinger wel in mn strot
quote:Op maandag 4 juni 2012 23:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat heb ik van sommige mensen al en dat zonder drank
jawel... 6 wolkjesquote:Op maandag 4 juni 2012 23:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je had toch geen diarree in bad hè.
Ik zag het ook even voor mequote:Op maandag 4 juni 2012 23:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je had toch geen diarree in bad hè.
kotsen?quote:Op maandag 4 juni 2012 23:17 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ben ik weer
Ik kan niet kotsen
Ik geloof dat ik zo maar ga slapen
quote:Op maandag 4 juni 2012 23:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee
Sinds mijn broodje kaas vanmiddag
/quote:Op maandag 4 juni 2012 22:43 schreef marbasnarf het volgende:
Wat voor???quote:Op maandag 4 juni 2012 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh ja van de week even op zoek naar extensions
Ik ken het gevoelquote:Op maandag 4 juni 2012 23:36 schreef formerjellybean het volgende:
oei wat frustrerend als je iemand heel graag wilt zien en ik word een beetje moe van mijn zoetsappigheid zelf
Denk haarquote:
Paars!quote:
Hebben ze bij dat goedkope adresje ook paarse extensions?quote:Op maandag 4 juni 2012 23:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow zo
Ik dacht die dingen die ik heb
Want dan weet ik wel een goedkoop adresje
Neequote:Op maandag 4 juni 2012 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hebben ze bij dat goedkope adresje ook paarse extensions?
Helaasquote:
FLauwquote:Elise Koster Leugens! Draai al 3 jaar Linux en heb nooit meer dan 1 pandapunt gehad!
15 minuten geleden · Vind ik leuk · 1
Pandapunten Dus jij bent die ene uitschieter bij de Linuxstatistieken?
10 minuten geleden · Vind ik leuk
Steven Je Weet Wel ik haat panda's, hoop dat ze uitsterven
4 minuten geleden · Vind ik leuk
quote:
Nou ja zegquote:
Oh lol!quote:
Droom fijn, over je cadeautjequote:
Ja halloquote:
Een legende keert terug.quote:
quote:
Opbokken kutusert.quote:
Waarom nou die haatquote:
Geen haat vriendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Oranje is de kleur van de protestanten, mijn opa zou zich in zijn graf omdraaien als ik dat zou doenquote:
Teveel van het goede.quote:
Jij in een Bavariajurkje zou ik wel es willen zien.quote:
Café haar en ogen en oranje jurkje. Ik weet zeker dat het staat.quote:
Wat zijn caféhaar en -ogen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Café haar en ogen en oranje jurkje. Ik weet zeker dat het staat.
De kleur van mijn bank.quote:
Je hebt mijn bank toch gezien?quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Misschien wel maar ik onthoud niet alles. Sorry
Koffie.quote:
''Ik heb het gevoel dat het gene dat ik kies zal leiden naar succes. Ik mag kiezen hoeveel''quote:
Dudequote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
''Ik heb het gevoel dat het gene dat ik kies zal leiden naar succes. Ik mag kiezen hoeveel''
Chicaquote:
Opgewonden dus.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Opgewonden dus.
Had mn vlucht gemist.
Ik dacht dat jequote:
O.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
''Ik heb het gevoel dat het gene dat ik kies zal leiden naar succes. Ik mag kiezen hoeveel''
quote:
Ja toch? Altijd voor het succes gaan, er wordt al genoeg gefaald op de wereld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |