Ik moest net overgeven en toen had ik een beetje bloed gespuugdquote:Op maandag 4 juni 2012 22:54 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb vanmiddag een broodje kaas op en sindsdien ben ik misselijk
En nee ik ben niet zwanger
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:55 schreef Samzz het volgende:
Ik moest net plassen. En toen zat er wat plas bij.
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:55 schreef Samzz het volgende:
Ik moest net plassen. En toen zat er wat plas bij.
Goh hoe zou het nou toch komen dat jij misselijk bentquote:Op maandag 4 juni 2012 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
Niks helpt
Heb al chips op, cake en chocolade
Misschien ga ik wel dood?
En mis ik het ek
misschien moet je je niet zon zorgen makenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
Niks helpt
Heb al chips op, cake en chocolade
Misschien ga ik wel dood?
En mis ik het ek
Theeeeeeeeeequote:Op maandag 4 juni 2012 22:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
misschien moet je je niet zon zorgen makenff warme douche en kop thee
ik heb volgens mij nog briequote:
Ja maar ben na de kaas misselijk gewordenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goh hoe zou het nou toch komen dat jij misselijk bent
Ik lig nu al een uur in badquote:Op maandag 4 juni 2012 22:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
misschien moet je je niet zon zorgen makenff warme douche en kop thee
Bad!quote:Op maandag 4 juni 2012 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik lig nu al een uur in badthee gaat er niet in want dan moet ik kotsen
anders droge boterham (dat bindt je maagsap.. ) en klotst t minder (wel lastiger als je daadwerkelijk wél moet spugen..quote:Op maandag 4 juni 2012 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar ben na de kaas misselijk geworden
Misschien moet je wel gewoon even kotsen om jezelf op te schonen.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik lig nu al een uur in badthee gaat er niet in want dan moet ik kotsen
Ik zeg drink sinaasappelsap en give that motherfucker hell.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
anders droge boterham (dat bindt je maagsap.. ) en klotst t minder (wel lastiger als je daadwerkelijk wél moet spugen..
oe.. dan ga je wel over je nek jaquote:Op maandag 4 juni 2012 23:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zeg drink sinaasappelsap en give that motherfucker hell.
Jijquote:Op maandag 4 juni 2012 23:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien moet je wel gewoon even kotsen om jezelf op te schonen.
Kaakjes of beschuit helpt ookquote:Op maandag 4 juni 2012 23:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
anders droge boterham (dat bindt je maagsap.. ) en klotst t minder (wel lastiger als je daadwerkelijk wél moet spugen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |