Nou echt hequote:Op maandag 4 juni 2012 23:02 schreef formerjellybean het volgende:
Ja misselijk gewoon spugen want dat lucht op.
mja als je lichaam aangeeft dat t eruit moet, moet je ernaar luisteren..quote:Op maandag 4 juni 2012 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij
Heb net ook diarree gehad![]()
Ok TMI
Dat kan ik niet gebruiken hoor tijdens het ekquote:Op maandag 4 juni 2012 23:03 schreef formerjellybean het volgende:
Oei charmed dat klinkt als een buikgriepje
Ja charmed daar wacht je maar mee tot na donderdag hoor!quote:Op maandag 4 juni 2012 23:03 schreef formerjellybean het volgende:
Oei charmed dat klinkt als een buikgriepje
iddquote:Op maandag 4 juni 2012 23:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat kan ik niet gebruiken hoor tijdens het ek
Ik vind het wel lekkerquote:Op maandag 4 juni 2012 23:03 schreef marbasnarf het volgende:
ik raak altijd beetje in paniek als ik moet spugen... kan niet ademhalen dan enzo
Vooral na drank en je kamer draait. Dan kies ik eieren voor mn geld en steek ik mn vinger wel in mn strotquote:
Was het 7 of nog net 6?quote:Op maandag 4 juni 2012 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij
Heb net ook diarree gehad![]()
Ok TMI
Dat heb ik van sommige mensen al en dat zonder drankquote:Op maandag 4 juni 2012 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vooral na drank en je kamer draait. Dan kies ik eieren voor mn geld en steek ik mn vinger wel in mn strot
quote:Op maandag 4 juni 2012 23:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat heb ik van sommige mensen al en dat zonder drank
jawel... 6 wolkjesquote:Op maandag 4 juni 2012 23:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je had toch geen diarree in bad hè.
Ik zag het ook even voor mequote:Op maandag 4 juni 2012 23:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je had toch geen diarree in bad hè.
kotsen?quote:Op maandag 4 juni 2012 23:17 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ben ik weer
Ik kan niet kotsen
Ik geloof dat ik zo maar ga slapen
quote:Op maandag 4 juni 2012 23:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee
Sinds mijn broodje kaas vanmiddag
/quote:Op maandag 4 juni 2012 22:43 schreef marbasnarf het volgende:
en nschuiven kan ook niet joof... 1 of 2 extra mensen....??
Wat voor???quote:Op maandag 4 juni 2012 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh ja van de week even op zoek naar extensions
Ik ken het gevoelquote:Op maandag 4 juni 2012 23:36 schreef formerjellybean het volgende:
oei wat frustrerend als je iemand heel graag wilt zien en ik word een beetje moe van mijn zoetsappigheid zelf
Denk haarquote:
Paars!quote:
Hebben ze bij dat goedkope adresje ook paarse extensions?quote:Op maandag 4 juni 2012 23:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow zo
Ik dacht die dingen die ik heb
Want dan weet ik wel een goedkoop adresje
Neequote:Op maandag 4 juni 2012 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hebben ze bij dat goedkope adresje ook paarse extensions?
Helaasquote:
FLauwquote:Elise Koster Leugens! Draai al 3 jaar Linux en heb nooit meer dan 1 pandapunt gehad!
15 minuten geleden · Vind ik leuk · 1
Pandapunten Dus jij bent die ene uitschieter bij de Linuxstatistieken?
10 minuten geleden · Vind ik leuk
Steven Je Weet Wel ik haat panda's, hoop dat ze uitsterven
4 minuten geleden · Vind ik leuk
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |