quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Godsamme
Afwijzing binnen voor magazijnwerk omdat het onder mijn niveau is
Ik wil gewoon aan het werk, kan mij nou schelen dat het onder mijn niveau is, dit is toch niet te begrijpen
Doenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:57 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga denk ik serieus kijken om voor 6maanden naar Ierland te gaan en voor het schilderbedrijf van mijn oom te gaan werken
Ik denk er al heel lang over om een tijdje naar het buitenland te gaanquote:
Oh dat is minderquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik denk er al heel lang over om een tijdje naar het buitenland te gaan
2jaar terug stond ik na het overlijden van een goede vriend van mij op het punt om voor een jaar naar Spanje te gaan, maar dat leek meer op vluchten.
Misschien is dit wel een goed idee om nou alsnog voor een tijdje eens ergens anders te wonen
Plus dat ik al zeker 10jaar niet meer in Ierland ben geweest en zowat mijn hele familie er woontquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat is minderwel goed dat je toen toch gebleven bent.
Maar ik zou het nu absoluut doen als je bij je oom aan de slag kunt. Baangarantie, buitenland, leuke ervaring!
Nou kijk, je hoeft niet onwijs je best te doen om er mensen te leren kennen. Een goed salaris is wel leuk maar het feit dat je gewoon aan de slag kunt en niet te veel kwijt bent aan vaste lasten scheelt ook weer een heleboel. En het is niet ver vliegen dus je kunt redelijk makkelijk heen en weer hoppen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Plus dat ik al zeker 10jaar niet meer in Ierland ben geweest en zowat mijn hele familie er woont
Salaris zal niet top zijn maar ik hoef geen huur niks te betalen
Moet eerst even kijken hoe het zitquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou kijk, je hoeft niet onwijs je best te doen om er mensen te leren kennen. Een goed salaris is wel leuk maar het feit dat je gewoon aan de slag kunt en niet te veel kwijt bent aan vaste lasten scheelt ook weer een heleboel. En het is niet ver vliegen dus je kunt redelijk makkelijk heen en weer hoppen.
Wanneer ga je?
wel lekker duur als je Samzz wil blijven zien in die periode..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Plus dat ik al zeker 10jaar niet meer in Ierland ben geweest en zowat mijn hele familie er woont
Dat is niet aan de orde op dit momentquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
wel lekker duur als je Samzz wil blijven zien in die periode..
ow..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is niet aan de orde op dit moment
Dan kan je tenminste wel ondertussen vast een beetje een buffertje opbouwen als je geen grote vaste lasten hebt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daaromquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan kan je tenminste wel ondertussen vast een beetje een buffertje opbouwen als je geen grote vaste lasten hebt.
wel goed bier!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:43 schreef stevenmac26 het volgende:
En kan meteen stoppen met roken aangezien het tyfusduur is daar
En elke 100meter zowat een kroegquote:
Mijn extra potjes verf zijn onderweg. Morgen ontkleuren en de verf erin.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wat? Hoe is het trouwens met je haar?
Wat gaat fout?quote:
Ik ben benieuwd. Volgens mij gaat dat rood je vet goed staanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn extra potjes verf zijn onderweg. Morgen ontkleuren en de verf erin.
Ja. Veel kroegen, goed bier.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat gaat fout?
Elke 100meter een kroeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |