Effe de WK-Finale bereikt.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat Clasie er niet bij is begrijpen maar weinig mensen.
Ook niet Feyenoorders... maar Bertje is gewoon de weg kwijt., Luuk de Jong met longontsteking de voorkeur boven Dost.. Strootmaninplaats van Clasie., Die Bouma terwijl je de De Vrij of Viergever ervaring kan laten opdoen als derde keus. Na de Uefa cup winst heet hij natuurlijk ook niet veel goeds meer gedaan.
Eens!quote:Op maandag 4 juni 2012 00:59 schreef Gert het volgende:
Moeten die twente en psv spelers nog steeds in de OP trouwens?
Of zijn we daar wel klaar mee. Eigen kracht eerst?
quote:Op maandag 4 juni 2012 00:59 schreef Typisch het volgende:
Ja, zet er een juichende Ron Vlaar in na zijn eerste goal voor Oranje oid.
Dat wordt lastig, zit op mobiel.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:59 schreef Typisch het volgende:
Ja, zet er een juichende Ron Vlaar in na zijn eerste goal voor Oranje oid.
quote:Kuyt: terugkeer bij Feyenoord blijft mijn ambitie
4 juni 2012
Dirk Kuyt beseft dat hij met zijn transfer van Liverpool naar Fenerbahçe heel wat supporters van Feyenoord heeft teleurgesteld, zo laat hij weten in De Telegraaf. Maar hoopt het ooit goed te maken. "Het is nog steeds mijn ambitie bij Feyenoord terug te keren. Ik heb met Feyenoord gekeken wat er nu al mogelijk was, maar we kwamen tot de conclusie dat de tijd nog niet rijp is. Het liefst keer ik als speler terug en anders in een andere rol", aldus de Katwijker. Indien Kuyt zijn contract in Istanbul uitdient, is hij 34. Bij Fenerbahce gaat hij in drie jaar bijna 10 miljoen euro verdienen
Juist loten en ze eruit knikkeren. Karma.quote:Kuyt hoopt Feyenoord te ontlopen in voorronde CL
4 juni 2012
In het programma Studio Voetbal liet Dirk Kuyt zondagavond blijken Feyenoord heel graag te willen ontlopen in de voorronde van de Champions League. Er is een behoorlijke kans dat Feyenoord en Fenerbahce elkaar in de derde of vierde voorronde treffen. "Ik hoop dat we elkaar vermijden in de voorronde", zei Kuyt tegenover de NOS. "Want ik hoop echt dat Feyenoord én Fenerbahçe het hoofdtoernooi halen. Misschien komen we elkaar dan wel tegen."
Inderdaad. BMI eet broodje Kuyt met knoflookquote:Op maandag 4 juni 2012 08:45 schreef Happel het volgende:
[..]
[..]
Juist loten en ze eruit knikkeren. Karma.
Volgens mij gaat hij sowieso keihard falen daar. Turkse supporters lijken mij niet van het type die een niet-scorende spits blijven toejuichen, omdat hij zo hard werkt...quote:Op maandag 4 juni 2012 08:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Inderdaad. BMI eet broodje Kuyt met knoflook
Even de echte versie:quote:Kuyt: terugkeer bij Feyenoord blijft mijn ambitie
4 juni 2012
Dirk Kuyt beseft dat hij met zijn transfer van Liverpool naar Fenerbahçe heel wat supporters van Feyenoord heeft teleurgesteld, zo laat hij weten in De Telegraaf. Maar hoopt het ooit goed te maken. "Het is nog steeds mijn ambitie bij Feyenoord terug te keren. Ik heb met Feyenoord gekeken wat er nu al mogelijk was, maar we kwamen tot de conclusie dat de tijd nog niet rijp is. Het liefst keer ik als speler terug en anders in een andere rol", aldus de Katwijker. Indien Kuyt zijn contract in Istanbul uitdient, is hij 34. Bij Fenerbahce gaat hij in drie jaar bijna 10 miljoen euro verdienen
"In het programma Studio Voetbal liet Dirk Kuyt zondagavond blijken Feyenoord heel graag te willen ontlopen in de voorronde van de Champions League. Er is een behoorlijke kans dat Feyenoord en Fenerbahce elkaar in de derde of vierde voorronde treffen. "Ik hoop dat we elkaar vermijden in de voorronde", zei Kuyt tegenover de NOS. "Want dan haal ik met Fener zeker niet de Champions League én ik ben bang om uitgefloten te worden in De Kuip."quote:Kuyt hoopt Feyenoord te ontlopen in voorronde CL
4 juni 2012
In het programma Studio Voetbal liet Dirk Kuyt zondagavond blijken Feyenoord heel graag te willen ontlopen in de voorronde van de Champions League. Er is een behoorlijke kans dat Feyenoord en Fenerbahce elkaar in de derde of vierde voorronde treffen. "Ik hoop dat we elkaar vermijden in de voorronde", zei Kuyt tegenover de NOS. "Want ik hoop echt dat Feyenoord én Fenerbahçe het hoofdtoernooi halen. Misschien komen we elkaar dan wel tegen."
quote:'Fenerbahçe is na FC Utrecht, Feyenoord en Liverpool weer een volksclub'
Met zijn keuze voor Fenerbahçe heeft Dirk Kuyt Hamburger SV bijzonder teleurgesteld. Technisch directeur Frank Arnesen dacht de beste papieren te hebben om de aanvaller van Liverpool over te nemen, maar zondag zette Kuyt zijn handtekening onder een driejarig contract in Turkije. Volgens De Telegraaf gaat de international in drie seizoenen tijd tien miljoen euro verdienen.
HSV kon een stuk minder bieden, maar volgens zaakwaarnemer Rob Jansen was het salaris niet doorslaggevend. "Dirk wilde heel graag Europees spelen en het liefst Champions League", zegt hij in De Telegraaf. "Fenerbahçe is een club waar je elk seizoen om de titel strijdt.
Waarschijnlijk te horen gekregen dat hij gratis weg mocht.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:14 schreef Sejt het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de transfersom dan? Hij had nog een 1-jaar contract bij Liverpool - daar hoor je helemaal niks over.
Zou me niks verbazen als hij die zelf heeft betaald zodat het lekker snel rond wasquote:Op maandag 4 juni 2012 11:14 schreef Sejt het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de transfersom dan? Hij had nog een 1-jaar contract bij Liverpool - daar hoor je helemaal niks over.
quote:Op maandag 4 juni 2012 08:45 schreef Happel het volgende:
[..]
[..]
Juist loten en ze eruit knikkeren. Karma.
Gelukkig is hij over 3 jaar pas 34.quote:'Alleen terug naar Feyenoord als ik kampioen kan worden'
4 juni 2011
Dirk Kuyt (30) houdt een terugkeer bij Feyenoord in gedachten. De aanvaller annex middenvelder van Liverpool en Oranje verliet Rotterdam in 2006 voor een contract in Engeland: hij staat daar nog tot medio 2013 onder contract. “Over twee jaar, dat zou een moment kunnen zijn”, laat Kuyt zaterdag weten in een interview met het Algemeen Dagblad.
“Op mijn 33ste moet het, kom je later dan ben je alweer op de terugweg. Ik wil iets neerzetten, net als toen ik er speelde. Feyenoord moet weer prijzen pakken, dat kan best, daar ligt de basis al voor”, aldus Kuyt. De Katwijker debuteerde in de Eredivisie bij FC Utrecht en verkaste na vijf seizoenen naar De Kuip. Vervolgens speelde hij drie jaar voor Feyenoord. “Ik heb het gevoel dat ik bij een topclub in Europa zit, het streven is om nog kampioen te worden en bekers te winnen. Maar ik wil dus ook graag terug naar Feyenoord.”
“Echter, alleen als ik met Feyenoord kampioen kan worden”, benadrukt Kuyt in het gesprek. “Ik meen dat serieus wat ik nu zeg: als Feyenoord zijn spelers als Wijnaldum, Fer en De Vrij bij elkaar houden, dan is de stap naar succes niet zo groot. Ik wil ook niet terug op 35-jarige leeftijd. Dan heb je een heel andere Kuyt dan die wegging uit de Kuip. Over twee jaar, dat zou een moment kunnen zijn.”
Ja want daarom gaat ie Feyenoorders meenemen, zodat ze even ervaring op kunnen doenquote:Op maandag 4 juni 2012 00:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat Clasie er niet bij is begrijpen maar weinig mensen.
Ook niet Feyenoorders... maar Bertje is gewoon de weg kwijt., Luuk de Jong met longontsteking de voorkeur boven Dost.. Strootmaninplaats van Clasie., Die Bouma terwijl je de De Vrij of Viergever ervaring kan laten opdoen als derde keus. Na de Uefa cup winst heet hij natuurlijk ook niet veel goeds meer gedaan.
Dat was inderdaad de reden om bijvoorbeeld Maher mee te nemen ja. Jij zal het wel niet willen zien, maar Clasie is een stuk beter dan een boel spelers die in de 1e selectieronde zaten.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja want daarom gaat ie Feyenoorders meenemen, zodat ze even ervaring op kunnen doen
Ja de eerste selectieronde, niet de uiteindelijke selectie. Je kan niet je hele team volzetten met 18-20 jarige die "ervaring op moeten doen"quote:Op maandag 4 juni 2012 11:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat was inderdaad de reden om bijvoorbeeld Maher mee te nemen ja. Jij zal het wel niet willen zien, maar Clasie is een stuk beter dan een boel spelers die in de 1e selectieronde zaten.
Algemene tendens was/is hier dat iedereen ook wel begrijpt dat het EK nog te hoog gegrepen is, maar het onbegrijpelijk was dat hij niet bij de 1e selectie zat. Daar kan ik me best in vinden, en de meeste niet Feyenoorders in mn omgeving ook.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja de eerste selectieronde, niet de uiteindelijke selectie. Je kan niet je hele team volzetten met 18-20 jarige die "ervaring op moeten doen"
Wie was het trouwens ook alweer, HMF? Die er zo van overtuigd was dat Kuyt naar Feyenoord zou gaan "want die heeft nog echte clubliefde"
Hij ook niet, want ik neem aan dat hij het geld hoe dan ook wel zal krijgen.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:51 schreef Scrummie het volgende:
Die Kuyt. Ik lees nu net ergens dat die voorzitter van Fener 30 jaar cel mogelijk krijgt. En dat Fener mogelijk word uitgesloten voor Europees voetbal, en mogelijk degradatie boven het hoofd hangt.
Zal wel niet zo ver komen, maar god, ik ga dan echt niet meer bijkomen van het lachen hoor.
En dan staan we juichend op de banken voor Dirk.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:43 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig is hij over 3 jaar pas 34.
WK Brazilië gaat niet nog effe de winnende erin knallen.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:57 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan staan we juichend op de banken voor Dirk.![]()
![]()
![]()
Oh zo, nee Clasie en de Vrij hadden wmb best bij de eerste selectie gekund. Als Jetro 't zelfs tot de eindselectie haaltquote:Op maandag 4 juni 2012 11:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Algemene tendens was/is hier dat iedereen ook wel begrijpt dat het EK nog te hoog gegrepen is, maar het onbegrijpelijk was dat hij niet bij de 1e selectie zat. Daar kan ik me best in vinden, en de meeste niet Feyenoorders in mn omgeving ook.
Mooi man! Haha, die grijns, tekenendquote:
Nou , dan zou ik me gepasseerd voelen..quote:Op maandag 4 juni 2012 12:17 schreef Caland het volgende:
Het zou trouwens echt episch zijn als de UEFA Fenerbahce er alsnog uitflikkert nu.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat lach ik me dan dood zegquote:Op maandag 4 juni 2012 12:17 schreef Caland het volgende:
Het zou trouwens echt episch zijn als de UEFA Fenerbahce er alsnog uitflikkert nu.
Viergever is geen Feyenoorder en beide hij en de Vrij zijn beter als Bouma plus dat het een voordeel is voor over twee jaar bij het WK.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja want daarom gaat ie Feyenoorders meenemen, zodat ze even ervaring op kunnen doen
Besiktas en Bursaspor hebben al zo'n straf gekregen afgelopen week. Zal mij niks verbazen als Fenerbahce nog gaat volgen.quote:
Mag Dirkie bij de NOS aanschuiven om als "deskundige" over Feyenoord in de CL te pratenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Besiktas en Bursaspor hebben al zo'n straf gekregen afgelopen week. Zal mij niks verbazen als Fenerbahce nog gaat volgen.
Zou echt briljant zijnquote:Op maandag 4 juni 2012 11:51 schreef Scrummie het volgende:
Die Kuyt. Ik lees nu net ergens dat die voorzitter van Fener 30 jaar cel mogelijk krijgt. En dat Fener mogelijk word uitgesloten voor Europees voetbal, en mogelijk degradatie boven het hoofd hangt.
Zal wel niet zo ver komen, maar god, ik ga dan echt niet meer bijkomen van het lachen hoor.
Niet dat ik 'm iets misgun vanuit menselijk perspectief hoor, maar het zou natuurlijk wel een mop van jewelste zijn.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:51 schreef Scrummie het volgende:
Dat zal niet gaan, hij zal dan gewoon in de Turkse 1e divisie moeten spelen, maar dat is natuurlijk ook op het allerhoogste internationale niveau.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mag Dirkie bij de NOS aanschuiven om als "deskundige" over Feyenoord in de CL te praten
Misschien was dat een tactische zet van Van Geel, ons supporters een beetje opjutten om wat druk op Dirk te zetten.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:30 schreef Buitendam het volgende:
Hij was nogal verbaasd dat de gesprekken zo snel op straat lagen, zei Kuyt gister bij de NOS. Best raar ook.
Dat mag ik toch hopen van niet.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Misschien was dat een tactische zet van Van Geel, ons supporters een beetje opjutten om wat druk op Dirk te zetten.
Ze hadden ook ergens in een hotel afgesproken ofzo toch? Dan vind ik dat niet zo gek hoor.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:30 schreef Buitendam het volgende:
Hij was nogal verbaasd dat de gesprekken zo snel op straat lagen, zei Kuyt gister bij de NOS. Best raar ook.
Idd. Dat is een beetje zoals als vrouw een Antilliaan als vriend nemen en vervolgens verbaasd zijn dat hij bij je weg gaat als je zwanger blijkt te zijn.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:10 schreef Caland het volgende:
Transfergesprekken die op straat komen te liggen raar vinden. In de voetballerij.
Hmkay.
In een café of hotel in Nederland als Martin van Geel met Dirk Kuijt koffie gaan drinken en dan verwachten dat dat niet uitlekt.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze hadden ook ergens in een hotel afgesproken ofzo toch? Dan vind ik dat niet zo gek hoor.
Vlakbij het centraal station toch ook nog?quote:Op maandag 4 juni 2012 15:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
In een café of hotel in Nederland als Martin van Geel met Dirk Kuijt koffie gaan drinken en dan verwachten dat dat niet uitlekt.![]()
![]()
![]()
Nee, dat is opzet.
Ik geloof bij Engels, als je daar een uurtje zit heeft de halve stad je gezien.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:27 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Vlakbij het centraal station toch ook nog?
Oh ja.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:08 schreef TN-FR het volgende:
Het gerucht over Castaignos en zijn zaakwaarnemer ging over cafe Engels op centraal, volgens mij is MvG gewoon in Kattuk langs geweest.
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:28 schreef heiden6 het volgende:
Kuijt heeft bij zijn vertrek wel aangegeven dat hij zijn carrière graag wil afsluiten bij Liverpool.
Was dit niks voor Feyenoord geweest? Heb zijn naam hier een aantal keer zien vallen. Leuk buitenspelertje volgens mij!quote:AZ heeft zich voor de komende vier seizoenen versterkt met Mikhail Rosheuvel. De 21-jarige buitenspeler maakt transfervrij de overstap van Almere City. Het is voor de Amsterdammer een terugkeer bij de club waar hij de jeugdopleiding doorliep.
Rosheuvel kwam het afgelopen seizoen in 33 wedstrijden tot acht doelpunten en zestien assists. Hij speelde zich daarmee in de belangstelling van meerdere eredivisionisten.
Technisch directeur Earnest Stewart ziet in Rosheuvel een complete aanvaller. "Mikhail heeft zich in de Jupiler League uitstekend ontwikkeld. Hij is snel, heeft een goede passeerbeweging in huis, is doelgericht en heeft ook oog voor zijn medespelers."
Rosheuvel kijkt met veel plezier terug op zijn tijd in Almere. "De afgelopen drie seizoenen in de Jupiler League hebben me echt goed gedaan. Ik ben een betere voetballer geworden. Mijn trainer bij Almere, Dick de Boer, heeft de details aangescherpt. Hij heeft gehamerd op het feit dat mijn rendement omhoog moest."
Bron: Novum
Ik had hem inderdaad erg graag bij Feyenoord gezien. Het zal mij benieuwen wat ze nu met Beerens gaan doen daar in Alkmaar.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:19 schreef Harry15 het volgende:
[..]
Was dit niks voor Feyenoord geweest? Heb zijn naam hier een aantal keer zien vallen. Leuk buitenspelertje volgens mij!
Europese ambitiesquote:Op maandag 4 juni 2012 11:51 schreef Scrummie het volgende:
Waarom pikt Ajax hem als satalietclub zijnde niet op?quote:Op maandag 4 juni 2012 17:19 schreef Harry15 het volgende:
[..]
Was dit niks voor Feyenoord geweest? Heb zijn naam hier een aantal keer zien vallen. Leuk buitenspelertje volgens mij!
quote:Rotterdam - 3 Maart 2068 Kuijt heeft voor zijn overlijden te kennen gegeven dat zijn as graag wil terugkeren bij Feyenoord, hopelijk als veldspeler maar anders misschien nog in een andere functie. Als bemesting voor het veld bijvoorbeeld. Supporters van Feyenoord zijn sceptisch over de toegevoegde waarde van de speler die bij maar liefst 30 clubs heeft gespeeld. Bij Liverpool is verbolgen gereageerd op het uitblijven van de beloofde terugkeer van Kuijt. "We hadden nog een plekje voor hem in de as van het veld, maar hij laat ons gewoon vallen als een baksteen." Jordy Clasie, de technisch directeur van Feyenoord, heeft nog niet gereageerd.
Staat ie de laatste jaren niet gigantisch stil in zijn ontwikkeling?quote:Op maandag 4 juni 2012 17:39 schreef Guidetti het volgende:
Özyakup naar Besiktas voor 7 ton. Die had ik graag gezien ipv Immers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jazeker.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:19 schreef Harry15 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juni 2012 18:05 schreef Dekatria het volgende:
http://www.fr12.nl/dump/8(...)ek-naar-turkije.html
Goed man.Pfff, gebrek aan ambitie bij FeyenoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''Ik moest grote stappen terugdoen''
Ja, alleen op salarisgebied ja![]()
Wat een enorm geregisseerde antwoorden zeg. Die zal flink gefileerd worden vanavond in VI. Je kan echt zien dat de antwoorden geoefend.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:30 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Pfff, gebrek aan ambitie bij Feyenoord
''Ik moest grote stappen terugdoen''
Ja, alleen op salarisgebied ja
Ja, wtfquote:Op maandag 4 juni 2012 19:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Beelden net van Feyenoord- Real Madrid toen Coentje een schop kreeg.
Knokken heerlijk
Nooit verhalen van je vader of opa meegekregen ?quote:
Dat je ze al niet kende is best treurig, maar na diens overlijden is dat fragment echt op elke zender geweest.quote:
Ken je dan wel de verhalen over de wedstrijden tegen Estudiantes of van Hanegem tegen Neeskens?quote:
Ja, dat begrijp ikquote:Op maandag 4 juni 2012 19:45 schreef Dekatria het volgende:
Moet toch gesneden kost zijn als Feijenoorder
Nee, helaas zijn die niet zulke grote fansquote:Op maandag 4 juni 2012 19:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nooit verhalen van je vader of opa meegekregen ?
Het brilletje van Van Daelequote:Op maandag 4 juni 2012 19:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ken je dan wel de verhalen over de wedstrijden tegen Estudiantes of van Hanegem tegen Neeskens?
bronquote:"Kuyt had niet moeten roepen dat hij terugkwam"
Gepubliceerd op maandag 4 juni 2012 om 16:26
Oud Feyenoord-spits Pierre van Hooijdonk zegt tegen RTV Rijnmond dat Dirk Kuyt niet had moeten praten over een terugkeer bij Feyenoord. Kuyt tekende zondag een driejarig contract bij het Turkse Fenerbahçe, waar Van Hooijdonk tussen 2003-2005 onder contract stond.
Kuyt sprak altijd over een terugkeer bij de Stadionclub en was zelfs in gesprek met de Rotterdamse technisch directeur Martin van Geel, maar besloot toch een contract in Turkije te tekenen. Dat is niet goed gevallen bij de supporters van Feyenoord. Daarom zegt Van Hooijdonk: "Supporters gaan geloven in zulke teksten en dan is het een hard gelach als hij niet komt."
In 2006 speelden Kuyt en Van Hooijdonk nog samen bij Feyenoord. Kuyt liet weten nog altijd de ambitie te hebben om zijn loopbaan af te sluiten in Rotterdam. Als zijn contract bij Fener afloopt is hij 34 jaar oud.
Inderdaad. Die heeft vast ook genoeg van dit soort aanbiedingen gehad toen hij naar Feyenoord kwam. Een baas dusquote:
Die was ook niet voor een miljoentje per jaar gekomen hoor.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Inderdaad. Die heeft vast ook genoeg van dit soort aanbiedingen gehad toen hij naar Feyenoord kwam. Een baas dus
Is hij niet jullie pispaaltje zo'n beetje?quote:Ricky van Haaren heeft het seizoen afgesloten met een individuele prijs • De middenvelder van Feyenoord werd door de organisatie van het vermaarde jeugdtoernooi in Toulon uitgeroepen tot revelatie van het toernooi • Met Oranje werd Van Haaren derde • 'Hier spreekt veel waardering uit. Bij Feyenoord heb ik dit seizoen niet veel gespeeld, dus dan is het lekker om het seizoen op deze manier af te kunnen sluiten.' • Overigens vertrekt Van Haaren deze zomer op transfervrije basis bij Feyenoord •
Nou ja, hij was dus al zeker een jaar van plan om terug te keren bij de club: hij had zijn familie een seizoen eerder laten weten dat het zijn laatste seizoen in Spanje zou zijn.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Die was ook niet voor een miljoentje per jaar gekomen hoor.
Ja.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is hij niet jullie pispaaltje zo'n beetje?
Nelom werd overigens derde in de uitreiking.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is hij niet jullie pispaaltje zo'n beetje?
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:21 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Nelom werd overigens derde in de uitreiking.
Dicky is gewoon een hele slechte inafvaller
quote:Immers aangekomen bij De Kuip voor contractondertekening
Lex Immers zal in de loop van vandaag een handtekening zetten onder een contract dat hem voor vier jaar aan Feyenoord bindt. De middenvelder, die overkomt van provinciegenoot ADO Den Haag, meldde zich vanmorgen rond half tien bij het stadion van de Rotterdamse club om de medische keuring te ondergaan. Vanmiddag verwacht men het bericht op het digitale thuis van Feyenoord dat de opvolger van huurling Otman Bakkal zijn contract ondertekend heeft.
Naar verluidt betaalt Feyenoord zo'n één miljoen euro voor de verdiensten van de 25-jarige voetballer, die vrijdag bovendien zijn verjaardag zal vieren. Tevens maakt Kevin Jansen de overstap van Rotterdam naar Den Haag. Jansen tekent een meerjarig contract bij ADO.
Gerucht gaat dat ADO nog een opleidingsvergoeding betaalt EN dat we 25% van de transferrechten bedongen hebben.quote:
Godquote:
nou mag ook wel als je 1 miljoen voor Immers betaald, beperkte gast.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gerucht gaat dat ADO nog een opleidingsvergoeding betaalt EN dat we 25% van de transferrechten bedongen hebben.
WTF
Toen betaalden we ook nog met de gulden, en hadden we nog geen overdekte zitplaatsen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:10 schreef nomnom het volgende:
In '93 werden we kampioen met een elftal vol "beperkte gasten".
En je punt is...?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toen betaalden we ook nog met de gulden, en hadden we nog geen overdekte zitplaatsen.
Jullie vergissen je net zo hard in immers als in Koeman.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toen betaalden we ook nog met de gulden, en hadden we nog geen overdekte zitplaatsen.
Dan hebben we geen extra spits meer nodig. Scheelt weer geldquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jullie vergissen je net zo hard in immers als in Koeman.
Scoorde al tien keer bij kneuzenkermis ADO.
Met Ahmadi en Clasie achter zich worden dat er minimaal 18 komend seizoen bij Feyenoord (in alle competities)
Ik vind 9 ton geen godsvermogen voor een nummer 10 van 25 jaar die er normaal gesproken 10 gaat maken aankomend seizoen. Mag jij eens betere opties voordragen die voor 9 ton haalbaar zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
God
Met pijn in het hart... Mág je eindelijk weer investeren. Betaal je een godsvermogen voor een ontzettend beperkte voetballer..
Feyenoord Feyenoord toch
Zoiets?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:48 schreef Bonkers. het volgende:
Immers brengt volgens mij ook een beetje gekte/spirit/pit/hoe je het wil noemen in de groep. Naast dat het prima voetballer is, is dat ook een zeer positief punt.
Ook echt dat Van der Brom daar bij staat.quote:
Kan ook, als die 9 ton zijn dagsalaris is.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mensen die denken dat je voor 9 ton Messi op kan pikken
quote:Van Huijgevoort en Van Deelen naar Excelsior
Mats van Huijgevoort en Jordy van Deelen spelen komend seizoen op huurbasis voor Excelsior. De twee spelers worden door Feyenoord het komende jaar op Woudestein gestald.
Rechtsback Van Deelen kwam het afgelopen halfjaar ook al voor de Kralingers uit. De 19-jarige verdediger kwam tot 10 optredens in de hoofdmacht van Excelsior. Linksback Mats van Huijgevoort kwam afgelopen jaar een keer in actie voor Feyenoord. Ronald Koeman gaf de toenmalig a-junior een basisplaats in de verloren uitwedstrijd bij VVV Venlo.
Eerder was al bekend dat Daan Smith de definitieve overstap maakt naar Excelsior. Smith speelde het afgelopen jaar al voor de gedegradeerde Kralingse club. Daan Blij kwam vorige week transfervrij over van Feyenoord.
Ik ben niet negatief over Immers hoor, in tegenstelling tot Buijs en Bosschaart kan hij wel voetballen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:47 schreef Scrummie het volgende:
Ben wel benieuwd naar die Lexie. Het kan, zoals ik geloof 99% verwacht, 3 keer niets zijn, maar ik zie er wel een functionele speler in. Iemand die altijd een 6je haalt, maar vaak 7's of 8'en. Door er gewoon altijd te staan, en het niet van die paar momenten moet hebben.
Bakkal: 29 wedstrijden, 9 goals.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:51 schreef PizzaGeit het volgende:
Immers is nu definitief binnen
Ik weet het nog steeds niet, hij was dit jaar niet geweldig,
quote:maar wat wil je in zo'n kutelftal
Ik denk wél dat hij meer scorend vermogen heeft dan Bakkal, altijd fijn.
Dit jaar stond hij vaak in de spits geloof ik, dan is ie een zak hooi idd, maar op 10 vind ik het een uitstekende optie.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:51 schreef PizzaGeit het volgende:
Immers is nu definitief binnen
Ik weet het nog steeds niet, hij was dit jaar niet geweldig, maar wat wil je in zo'n kutelftal
Ik denk wél dat hij meer scorend vermogen heeft dan Bakkal, altijd fijn.
quote:‘Als ik nodig ben bij het eerste elftal van Feyenoord zal ik er staan’
Erwin Mulder is de onbetwiste eerste keuze in het doel van Feyenoord, maar achter de sluitpost timmert Boy de Jong flink aan de weg. De talentvolle doelman van Feyenoord/Excelsior Onder-19 heeft dinsdag zijn handtekening gezet onder een contract dat hem tot medio 2014 aan de club uit Rotterdam verbindt. Bovendien heeft Feyenoord een optie om de verbintenis met een jaar te verlengen, meldt de club via de officiële kanalen.
“Van dit moment heb ik vaak gedroomd”, laat de achttienjarige De Jong optekenen. “Ik was al een tijdje rond met Feyenoord, maar ik ben er heel erg blij mee dat het contract nu ook getekend is. Ik maak deel uit van een zeer talentvolle generatie, voor de club is het alleen maar goed dat er talenten doorstromen. Dat ik al met het eerste mocht meetrainen, was voor mij een bevestiging dat ik stappen omhoog maak. Het smaakt absoluut naar meer, maar in principe sluit ik komend seizoen gewoon aan bij de Onder-19. Daar wil ik goed presteren, maar als ik nodig ben bij het eerste elftal zal ik er staan.”
Technisch directeur Martin van Geel was blij met de handtekening van De Jong. “Boy is een talentvolle keeper die niet voor niets al jaren deel uit maakt van de nationale jeugdselecties. We zijn dan ook erg blij dat we hem langer aan de club hebben weten te binden. Hij is het volgende bewijs dat we een uitstekende jeugdopleiding hebben”, verzekerde hij.
Ik dacht echt precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:50 schreef Harry15 het volgende:
Ik dacht altijd dat Immers het IQ van een stoeltegel had, maar dat interview valt alles mee!
Dit.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:37 schreef Calciumdude het volgende:
Goed gevoel over...
Hollandse boys in de kuip , beter dan die buiten de eu troep van een tijd geleden !!
Immersquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:12 schreef zoekeenleven het volgende:
Als niemand het doet dan doe ik et maar: WIJ GAAN OP JODENJACHT WIJ GAAN OP JODENJACHT JA WIJ GAAN OP JODENJACHT!!!
Dit. En geloof me nou maar dat die jongen ons niet gaat teleurstellen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:49 schreef Dekatria het volgende:
Immers moet ik eerst maar eens in ons shirt aan het werk zien voor ik m'n oordeel vel. Vind het te makkelijk om hem daarvoor al af te schrijven.
In het geval van Feyenoord is 9 ton zeker een godsvermogen. En ik zou zo 1,2,3 niet weten wie je dan voor 9 ton moet halen. Wat ik wel weet is dat ik die 9 ton lekker op de bank zou zetten en/of nog meer naar de schuldensanering pompen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:43 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind 9 ton geen godsvermogen voor een nummer 10 van 25 jaar die er normaal gesproken 10 gaat maken aankomend seizoen. Mag jij eens betere opties voordragen die voor 9 ton haalbaar zijn.
En dan zonder 10 spelen ?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In het geval van Feyenoord is 9 ton zeker een godsvermogen. En ik zou zo 1,2,3 niet weten wie je dan voor 9 ton moet halen. Wat ik wel weet is dat ik die 9 ton lekker op de bank zou zetten en/of nog meer naar de schuldensanering pompen.
Waarom niet? Je zult nu van El Ahmadi, Clasie of Vormer er ook één op de bank moeten zetten.. Dan speel ik liever zonder 10 en dan met de punt naar achter met Vormer als VM.quote:
Ik niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom niet? Je zult nu van El Ahmadi, Clasie of Vormer er ook één op de bank moeten zetten.. Dan speel ik liever zonder 10 en dan met de punt naar achter met Vormer als VM.
Tja. Ik vind het zonde om van drie geweldige middenvelders er één op de bank te zetten omdat je persé met een (matige) 10 wil spelen, waar je ook nog eens een flink bedrag voor heb moeten betalen.quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Tja. Ik vind het zonde om van drie geweldige middenvelders er één op de bank te zetten omdat je persé met een (matige) 10 wil spelen, waar je ook nog eens een flink bedrag voor heb moeten betalen.
Een sterke bank is belangrijk in een (hopelijk) druk seizoen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Tja. Ik vind het zonde om van drie geweldige middenvelders er één op de bank te zetten omdat je persé met een (matige) 10 wil spelen, waar je ook nog eens een flink bedrag voor heb moeten betalen.
Klopt. Maar dan kan toch nog wel zonde zijn om van drie geweldige spelers er één op de bank te zetten?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Een sterke bank is belangrijk in een (hopelijk) druk seizoen.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:22 schreef inZanity het volgende:
[..]
Klopt. Maar dan kan toch nog wel zonde zijn om van drie geweldige spelers er één op de bank te zetten?
Alsnog beter dan ze alledrie opstellen en na 30 wedstrijden tegen de limieten van alledrie de spelers te lopen, terwijl het seizoen nog 15 wedstrijden doorloopt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:22 schreef inZanity het volgende:
[..]
Klopt. Maar dan kan toch nog wel zonde zijn om van drie geweldige spelers er één op de bank te zetten?
Je bent een topsporter of je bent het niet hé. Er zijn zat clubs waarbij er 35+ wedstrijden worden afgewerkt in 1 seizoen waarvan er heel veel spelers zijn die gewoon die 35 wedstrijden spelen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Alsnog beter dan ze alledrie opstellen en na 30 wedstrijden tegen de limieten van alledrie de spelers te lopen, terwijl het seizoen nog 15 wedstrijden doorloopt.
Want?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Alsnog beter dan ze alledrie opstellen en na 30 wedstrijden tegen de limieten van alledrie de spelers te lopen, terwijl het seizoen nog 15 wedstrijden doorloopt.
Ja maar die kunnen wij niet betalen hé.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent een topsporter of je bent het niet hé. Er zijn zat clubs waarbij er 35+ wedstrijden worden afgewerkt in 1 seizoen waarvan er heel veel spelers zijn die gewoon die 35 wedstrijden spelen.
Die zijn dat al gewend en al een aantal jaartjes verder dan een Clasie/Vormer.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent een topsporter of je bent het niet hé. Er zijn zat clubs waarbij er 35+ wedstrijden worden afgewerkt in 1 seizoen waarvan er heel veel spelers zijn die gewoon die 35 wedstrijden spelen.
want spelers met conditie zijn duurder ??quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja maar die kunnen wij niet betalen hé.
Dat is nou weer net het verkeerde voorbeeld.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:31 schreef macca728 het volgende:
[..]
want spelers met conditie zijn duurder ??
Gewoon spelers het krachthonk insturen en af en toe rust geven in het seizoen, zie Verbeek.
En wat hadden die op het einde ?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:31 schreef macca728 het volgende:
[..]
want spelers met conditie zijn duurder ??
Gewoon spelers het krachthonk insturen en af en toe rust geven in het seizoen, zie Verbeek.
Duur en Matig. Net als Immers.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:34 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Duur ja maar kwalitatief gewoon matig.
Dit dus.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:29 schreef Paul-89 het volgende:
Onderzoekje in vi gelezen over puntverlies na europees voetbal ?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit dus.
Buiten het feit dat Immers duidelijk beter zal zijn dan Bakkal, die alles op Clasie en Ahmadi liet rusten verdedigend en balveroverend gezien.
Nou Bakkal is wel iets beter dan Immers, maar goed die is weg.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit dus.
Buiten het feit dat Immers duidelijk beter zal zijn dan Bakkal, die alles op Clasie en Ahmadi liet rusten verdedigend en balveroverend gezien.
Eigenlijk is hun enige overeenkomst hun positie, voor de rest zijn ze nogal verschillend imo.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:10 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nou Bakkal is wel iets beter dan Immers, maar goed die is weg.
Al is het maar omdat dat middenveld amper scoort.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:47 schreef Muto het volgende:
Een middenveld Vormer - Clasie - El Ahmadi had echt niet gewerkt, denk ik.
Ons middenveld dit jaar scoorde ook niet bijzonder veel ofzoquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Al is het maar omdat dat middenveld amper scoort.
Bakkal heeft er toch wel een aantal ingelegd hoor. Ik denk dat Clasie - Vormer - El Ahmadi ongeveer net zo veel zou scoren als Bakkal dit jaar in z'n eentje deed...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ons middenveld dit jaar scoorde ook niet bijzonder veel ofzo
Als je met de punt naar achteren speelt geeft dat je twee voorste middenvelders natuurlijk wel weer wat meer gelegenheid om meer naar voren te gaan.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Al is het maar omdat dat middenveld amper scoort.
we speelden al met de punt naar achterenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als je met de punt naar achteren speelt geeft dat je twee voorste middenvelders natuurlijk wel weer wat meer gelegenheid om meer naar voren te gaan.
Dit dus. Maar dat InZanity niets snapt van het spelletje is geen nieuws.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:55 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
we speelden al met de punt naar achteren
Niet zo bitchenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit dus. Maar dat InZanity niets snapt van het spelletje is geen nieuws.
Als je hem uitlult reageert hij alleen met "" ....
!
Mwoah. Waar zeg ik trouwens van niet?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:55 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
we speelden al met de punt naar achteren
En dat zeg jij?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit dus. Maar dat InZanity niets snapt van het spelletje is geen nieuws.
Als je hem uitlult reageert hij alleen met "" ....
!
Zoals een echt hagenees zou zeggen, die is kankerlelijkquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:36 schreef Muto het volgende:
VBL-Boulevard: Sanna gaat en Kelly komt.
http://twitter.com/#!/kellyimmers
En @ImmersLex is van Immers.
Ik zeg alleen maar dat dat niet zo heel veel verschil moet maken met nu, dat Clasie en El Ahmadi niet veel meer zouden gaan scoren met Vormer ipv Bakkal.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:20 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mwoah. Waar zeg ik trouwens van niet?
[..]
En dat zeg jij?![]()
Voor wie dacht dat voetballers altijd lekkere wijven hebben, hier het tegendeel.. Wat een gedrocht.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:36 schreef Muto het volgende:
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:46 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat dat niet zo heel veel verschil moet maken met nu, dat Clasie en El Ahmadi niet veel meer zouden gaan scoren met Vormer ipv Bakkal.
Het is wel een echte Kelly.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Voor wie dacht dat voetballers altijd lekkere wijven hebben, hier het tegendeel.. Wat een gedrocht.
Dat dus.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Voor wie dacht dat voetballers altijd lekkere wijven hebben, hier het tegendeel.. Wat een gedrocht.
Mijn zus zei laatst: hoe groter de oorbellen bij een meisje, hoe dommer ze is. Kortom zij moet wel héél dom zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:36 schreef Muto het volgende:
quote:'Feyenoord sterker merk dan Ajax'
Uit een tweejaarlijks merkenonderzoek door Hendrik Beerda Brand Consultancy blijkt dat Feyenoord Ajax voorbij is met de kracht van het merk. Het tijdschrift Marketing Tribune publiceert vandaag uit het onderzoek. In een overzicht van de Nederlandse sportmerken hoeft Feyenoord alleen nog het Nederlands elftal voor zich te dulden. De terugkeer van Feyenoord aan de top van het Nederlands voetbal en het gekrakeel bij Ajax zorgden voor het inhalen van Ajax door Feyenoord.
Opmerkelijk is dat Dirk Kuyt, in het onderzoek gehouden voor de transfer naar Dirk Kuyt, qua merk op de tweede plaats staat van Nederlandse sporters, achter Sven Kramer.
Sportclubs & -ploegen
1. Nederlands voetbalelftal
2. Feyenoord
3. Ajax
4. Rabo wielerploeg
5. FC Twente
6. PSV
7. AZ
8. Sparta
9. FC Utrecht
10. FC Groningen
11. Vitesse
12. De Graafschap
13. ADO Den Haag
14. NAC
15. Heracles
16. N.E.C.
17. Roda JC
18. Excelsior
19. sc Heerenveen
20. Willem II
21. TVM Schaatsploeg
22. FC Volendam
23. RKC Waalwijk
24. VVV-Venlo
25. MVV Maastricht
26. S.V. Kampong
Sportmensen
1. Sven Kramer
2. Dirk Kuijt
3. Ireen Wüst
4. Arjen Robben
5. Ruud van Nistelrooy
6. Anky van Grunsven
7. Rafael van der Vaart
8. Wesley Sneijder
9. Yuri van Gelder
10. Robin van Persie
11. Mark Tuitert
12. Maarten Stekelenburg
13. Epke Zonderland
14. Marianne Vos
15. Bob de Jong
16. Marleen Veldhuis
17. Taeke Taekema
18. Theo Janssen
19. Teun de Nooijer
20. Ron Vlaar
21. Siem de Jong
22. Jan Vertonghen
23. Kenneth Vermeer
Sportstadions en -accommodaties
1. Ahoy Rotterdam
2. De Kuip
3. Amsterdam ArenA
4. Thialf
5. GelreDome
6. Philips Stadion
7. Olympisch Stadion Amsterdam
8. Abe Lenstra Stadion
9. Stadion Galgenwaard
10. Stadion De Goffert
11. De Uithof
12. Jaap Eden IJsbanen
13. Sport Medisch Centrum Papendal
14. Pieter van den Hoogenband zwemstadion
15. De Grolsch Veste
16. Het Kasteel
17. Euroborg
18. Seacon Stadion - De Koel
19. Polman Stadion
20. Rat Verlegh Stadion
21. Kyocera Stadion
Nou, Oranje mag er weer uit in de eerste ronde..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
Vertel?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:25 schreef Caland het volgende:
En dan te bedenken dat we op basis van één of ander obscuur moffenonderzoekje zelfs minder knaken krijgen toebedeeld dan FC fucking Twente.
Ieder jaar zo'n CPM (?) oid onderzoek, stond laatst nog in VI. Meten ze op allerlei vlakken, hoeveel fans een club heeft (waar je meerdere opties kan aangevenquote:
quote:Feyenoord blijft vierde op CPM-ranking voor verdeling tv-geld
17 mei 2012
Feyenoord blijft vooralsnog op de vierde plaats in de nieuwste CPM-ranking. De voetbalclubs laten al gedurende zes jaar allerlei facetten onderzoeken die samen de merkwaarde en imago van de club bepalen. Samen met de sportieve prestaties van de club bepaalt de CPM-ranking de verdeling van de Nederlandse tv-gelden. De nieuwe uitgave van Voetbal International citeert uit het onderzoek.
Op de CPM-ranking, waarvoor de onderzoeken al hebben plaatsgevonden voorafgaand het slot van de competitie is Feyenoord op de vierde plaats gebleven. De achterstand op nummer drie FC Twente is zelfs verder gestegen. 26,6% van de respondenten geeft aan fan van Feyenoord te zijn. Daarmee volgt de club achter Ajax (46%) en voor FC Twente (21,7%) en PSV (21,1%).
BMI dribbel op 2:53quote:Lof voor De Vrij: 'Het is ongelooflijk hoe goed hij is momenteel'
Stefan de Vrij timmert hard aan de weg bij zowel Feyenoord als Jong Oranje. De twintigjarige verdediger speelde in het voorbije seizoen dertig duels bij de uiteindelijke nummer twee van Nederland en is ook als international een belangrijke waarde. Hij viel af uit de trainingsselectie die Bert van Marwijk samenstelde, tot geluk van Cor Pot. De bondscoach van Jong Oranje vond De Vrij de grote uitblinker tegen Jong Bulgarije (5-0).
De Vrij deed anderhalve week geleden negentig minuten mee tegen Jong Oekraïne (0-0) en speelde ook van begin tot eind tegen Jong Luxemburg (5-0) en de Bulgaren. Bondscoach Pot kan merken dat De Vrij groei doormaakt en geprofiteerd heeft van zijn korte verblijf bij de selectie van Van Marwijk in mei. “Dat is wel te merken, want hij heel veel zelfvertrouwen van gekregen. Het is ongelooflijk hoe goed hij is momenteel”, aldus Pot aan RTV Rijnmond.
Pot had ook complimenten in huis voor een collega van De Vrij bij Feyenoord; Jordy Clasie. “Jordy was fantastisch, maar ook Stefan speelde geweldig. Hij is echt een revelatie vind ik. Het grote Oranje komt nog wel te vroeg voor ze. Dat heeft nog tijd nodig, maar zij komen er wel. Als ze zo doorgaan komen ze er vanzelf bij. Je moet het niet forceren, die laatste stap is nog een grote stap. Iedereen praat er makkelijk over, maar het is nog een groot verschil.”
Feyenoord krijgt minder tv-geld dan twente?? Belachelijkquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ieder jaar zo'n CPM (?) oid onderzoek, stond laatst nog in VI. Meten ze op allerlei vlakken, hoeveel fans een club heeft (waar je meerdere opties kan aangeven!!!), hoeveel vrouwen, jeugd, hoe met financiën gaat (beoordeling publiek), en meer van dat soort onzin.
Hier een kleine greep van fnetwerk:
[..]
quote:Castaignos in beeld
Feyenoord praat vrijdag met Internazionale over een eventueel verhuur van Luc Castaignos. Dat meldt het AD. De spits die vorig jaar de overstap maakte van Rotterdam naar Milaan, komt bij de Italiaanse topclubs weinig aan spelen toe. Feyenoord zoekt een oplossing voor de spitspositie, nu John Guidetti terugkeert naar Manchester City.
Wat een dramabericht. Waar heb je dat vandaan? Het zit echt vol spelfouten.quote:
Mooie goal Wijnaldumquote:
Heeft nog geluk dat die bal erin gaat want die had zomaar naast/over kunnen gaan zo ongecontroleerd schiet hij.quote:
Gewoon even zoeken, DK. Vind je het vanzelf.quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:48 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Wat een dramabericht. Waar heb je dat vandaan? Het zit echt vol spelfouten.
quote:'Van die ene negatieve reactie trek ik mij niet zoveel aan'
Ras-Hagenaar Immers kijkt uit naar CL-hymne in De Kuip
In het bijzin van zijn gezin, ouders, broertjes, schoonvader en vrienden zette Lex Immers gistermiddag zijn handtekening onder een contract voor vier jaar bij Feyenoord, nadat hij 's morgens werd gekeurd. De Hagenaar, die vrijdag 26 jaar wordt, bekende daar voor 'best een beetje zenuwachtig te zijn.'
Je bent net terug van vakantie in Turkije. Zeker geen riskante dingen gedaan?
Immers: ,,Zeker niet, nee, ik heb wel voorzichtig aan gedaan, want je wilt niet dat die transfer in gevaar komt. We zouden aan parasailing doen. Dat heb ik maar even afgezegd."
Je krijgt bij Feyenoord het rugnummer 10. Dat is nogal wat.
,,Als je bedenkt dat Guidetti daar vorig seizoen mee gespeeld heeft wel. Daar spreekt veel vertrouwen uit, want ik neem aan dat dat is overlegd met de technische staf. Als extra druk ervaar ik het niet. Ik zal me als ieder ander moeten bewijzen, maar dat is logisch."
Vrijdag praat Inter met Luc Castaignos over een terugkeer naar Feyenoord. Jouw prioriteit ligt op het middenveld. Wat kunnen we van jou verwachten?
,,Als ik dezelfde rol als Otman Bakkal kan invullen, ben ik tevreden. Maar Feyenoord speelt altijd op de helft van de tegenstander dus ik hoop eigenlijk iets meer te scoren."
Waar kijk je het meest naar uit?
,,De presentatie met de helikopter in de Kuip, de eerste training die ook in de Kuip is, en Champions League-voetbal. Dat is voor een voetballer het ultieme. Die hymne. Daar je heb je het met je vrienden over als je prof bent."
Je wordt herenigd met Daryl Janmaat en Guyon Fernandez.
,,Met Daryl heb ik veelvuldig contact gehad de laatste tijd. Met Guyon ben ik op amateurbasis begonnen bij ADO en hebben we een profcontract verdiend. Wat we gemeen hebben: we doen af en toe eens gekke dingen, maar we zijn wel doorzetters en werken keihard om ons doel te bereiken."
Op je rug staat de clubnaam van Den Haag én een Haagse ooievaar getatoeëerd. Nemen ze je de overstap kwalijk in Den Haag?
,,Negen van de tien reacties zijn positief. Van die ene negatieve, daar trek ik me niet zo veel van aan."
Zo kun je iedere droomgoal wel afkrakenquote:Op woensdag 6 juni 2012 09:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Heeft nog geluk dat die bal erin gaat want die had zomaar naast/over kunnen gaan zo ongecontroleerd schiet hij.
Immersquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon even zoeken, DK. Vind je het vanzelf.
Tevens:
[..]
Netjes dat ie ff gebeld heeftquote:Feyenoord neemt afscheid van Bakkal
HOOFDDORP - Het verblijf van Otman Bakkal bij Feyenoord blijft beperkt tot één seizoen. Door de komst van Lex Immers naar De Kuip is er geen financiële ruimte meer voor de speler die vorig seizoen werd gehuurd van PSV.
Foto: ProShots
“Toen we vorige week mondeling rond waren met Lex en ADO Den Haag heb ik Otman op zijn vakantieadres in New York gebeld en hem dat verteld”, vertelt technisch directeur Martin van Geel van Feyenoord aan De Telegraaf.
“Otman had aangegeven eerst naar het buitenland te kijken. Zodoende keken wij ook verder.”
Bakkal gaf begin dit jaar in een interview met het magazine van NUsport al aan dat hij het liefst zijn loopbaan vervolgt buiten de eredivisie.
"Ik zit nu in een fase van mijn carrière waarin het buitenland trekt. Wonen en werken in een ander land lijkt me een mooie uitdaging. Daarvan groei je niet alleen als voetballer, maar ook als mens.”
Bakkal heeft een transfervrije status.
Niet echt vergelijkbaar, een paar meter voor de goal zo ongecontroleerd schieten waarbij jezelf niet eens weet in welke hoek de bal gaat is niet echt een teken van souplese/kwaliteit. Raak je de bal nog iets verder aan de zijkant vliegt hij gewoon keihard naast.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zo kun je iedere droomgoal wel afkraken![]()
Heeft nog geluk dat ie erin zwabbert, had net zo goed naast kunnen gaan!
Je snapt hopelijk wel m'n punt, het was niet de bedoeling om 2 goals met elkaar te gaan vergelijkenquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Niet echt vergelijkbaar, een paar meter voor de goal zo ongecontroleerd schieten waarbij jezelf niet eens weet in welke hoek de bal gaat is niet echt een teken van souplese/kwaliteit. Raak je de bal nog iets verder aan de zijkant vliegt hij gewoon keihard naast.
Raar hoor dat Feijenoord zo snel Immers vastlegt. Waarom Bakal niet een deadline geven tot eind juni of zo? Zo gewild is Immers toch ook weer niet? Nu ben je zeker een speler kwijt waarvan je weet dat ie prima in het team past, en die volledig gewend is aan andere spelers en aan het spel dat Feijenoord speelt. Bovendien is de verkoopwaarde van Bakal (denk ik) hoger dan die van Immers...quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Immers
[..]
Netjes dat ie ff gebeld heeft![]()
Bakkal
Ze blijven het proberen. Krijgen we straks weer 4 miljoen subsidie van de gemeente Eindhoven. Let op: straks willen ze zelfs Het Legioen kopen.twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 06-06-2012 om 10:06:30Kelvin Leerdam staat in de belangstelling van PSV. Leerdam wilde zijn contract (dat in 2013 afloopt) bij #Feyenoord niet verlengen. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 06-06-2012 om 10:08:15Een vertrek van Jerson Cabral deze zomer is ook denkbaar, de eerste clubs hebben zich voorzichtig gemeld bij #Feyenoord. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 06-06-2012 om 10:10:26#Feyenoord staat niet onwelwillend tegenover een vertrek van beide spelers omdat hun contract nog maar een seizoen doorloopt. reageer retweet
Door Van Geel is Feyenoord weer baas in eigen huis, zoals het hoort.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Raar hoor dat Feijenoord zo snel Immers vastlegt. Waarom Bakal niet een deadline geven tot eind juni of zo? Zo gewild is Immers toch ook weer niet? Nu ben je zeker een speler kwijt waarvan je weet dat ie prima in het team past, en die volledig gewend is aan andere spelers en aan het spel dat Feijenoord speelt. Bovendien is de verkoopwaarde van Bakal (denk ik) hoger dan die van Immers...
Daar gaat Leerdam toch ook nooit een basisplaats op het middenveld krijgen ?quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:20 schreef Muto het volgende:
Ze blijven het proberen. Krijgen we straks weer 4 miljoen subsidie van de gemeente Eindhoven. Let op: straks willen ze zelfs Het Legioen kopen.twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 06-06-2012 om 10:06:30Kelvin Leerdam staat in de belangstelling van PSV. Leerdam wilde zijn contract (dat in 2013 afloopt) bij #Feyenoord niet verlengen. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 06-06-2012 om 10:08:15Een vertrek van Jerson Cabral deze zomer is ook denkbaar, de eerste clubs hebben zich voorzichtig gemeld bij #Feyenoord. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 06-06-2012 om 10:10:26#Feyenoord staat niet onwelwillend tegenover een vertrek van beide spelers omdat hun contract nog maar een seizoen doorloopt. reageer retweet
Tja, als het daar om gaat....quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Door Van Geel is Feyenoord weer baas in eigen huis, zoals het hoort.
Lijkt me eerder een berichtje van de zaakwaarneming van Leerdam...quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:20 schreef Muto het volgende:
Wel op rechtsback denk ik.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Daar gaat Leerdam toch ook nooit een basisplaats op het middenveld krijgen ?
Nou, zoveel eisen stelt Bakal toch ook weer niet? Ik kan me voorstellen dat ie ff wil afwachten of er interesse is en het is nog ver weg van de deadline van de transferperiode. Ik heb nou niet het idee dat ie Feijenoord zit te chanteren of zo. En hij was toch een belangrijke speler vorig jaar... Maar misschien spelen er meer dingen mee die ik niet weet....quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat de spelers de baas zijn ?
Dat had hij hier toch ook ?quote:
Waarom? Feyenoord heeft toch het aanbod ingetrokken. PSV mag nu toch interesse tonen? Ik heb er niet zo'n probleem mee. Als Feyenoord hem graag had willen behouden hadden ze hem maar een beter aanbod moeten doen.quote:
Dat is niet de reden. Hij vond het aanbod niet goed. Hij had er meer van verwacht.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat had hij hier toch ook ?
En er komt nu een concurent bij maar als je daarvoor wegloopt ga je het natuurlijk nooit redden.
Weet jij dan hoe goed Feyenoord haar aanbieding was? Volgens mij had het niet eens zo veel met salaris te maken, Leerdam wil gewoon elke week spelen, en dat wordt hem hier niet.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:29 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Waarom? Feyenoord heeft toch het aanbod ingetrokken. PSV mag nu toch interesse tonen? Ik heb er niet zo'n probleem mee. Als Feyenoord hem graag had willen behouden hadden ze hem maar een beter aanbod moeten doen.
Uit alles blijkt wel dat hij gewoon naar het buiteland wil, Feyenoord heeft geen tijd om te wachten tot hij definitief een club heeft om er zeker van te zijn dat hij niet blijft. Van Geel heeft gewoon zijn conclusies getrokken uit eerdere gesprekken met Bakkal en nu snel gehandeld met Immers. Prima gedaan naar mijn idee.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou, zoveel eisen stelt Bakal toch ook weer niet? Ik kan me voorstellen dat ie ff wil afwachten of er interesse is en het is nog ver weg van de deadline van de transferperiode. Ik heb nou niet het idee dat ie Feijenoord zit te chanteren of zo. En hij was toch een belangrijke speler vorig jaar... Maar misschien spelen er meer dingen mee die ik niet weet....
Ah nog niet gehoord, nouja dan moet je idd maar vertrekken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:29 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat is niet de reden. Hij vond het aanbod niet goed. Hij had er meer van verwacht.
Dat is wat Leerdam zelf heeft gezegd. Hij vond het aanbod niet goed genoeg.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Weet jij dan hoe goed Feyenoord haar aanbieding was? Volgens mij had het niet eens zo veel met salaris te maken, Leerdam wil gewoon elke week spelen, en dat wordt hem hier niet.
Bakkal gaf zélf aan dat hij liever naar het buitenland vertrekt. Prima dat je als club dan niet afwachtend gaat zitten hopen dat-ie misschien toch nog wil blijven.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou, zoveel eisen stelt Bakal toch ook weer niet? Ik kan me voorstellen dat ie ff wil afwachten of er interesse is en het is nog ver weg van de deadline van de transferperiode. Ik heb nou niet het idee dat ie Feijenoord zit te chanteren of zo. En hij was toch een belangrijke speler vorig jaar... Maar misschien spelen er meer dingen mee die ik niet weet....
Tja afgaan op zijn woord, wie weet was het wel een goede aanbieding, maar wil hij gewoon veel meer, vindt het makkelijk dat je meteen op Feyenoord afgeeft dat die een betere aanbieding hadden moeten doen. Had hij een topsalaris verwacht als ideale 12e man dan?quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:33 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat is wat Leerdam zelf heeft gezegd. Hij vond het aanbod niet goed genoeg.
En al was de reden dat hij hier geen basisplek meer zou hebben gehad dan heeft PSV het goed recht om hem een aanbod te doen om daar wel als basiskracht op rechtsback te beginnen.
Ik kan het wel begrijpen hoor, hoe dichterbij de deadline je komt hoe hoger de prijs wordt die Ado vraagt. Daarnaast is Immers gewoon een goede vervanger van Bakkal.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Raar hoor dat Feijenoord zo snel Immers vastlegt. Waarom Bakal niet een deadline geven tot eind juni of zo? Zo gewild is Immers toch ook weer niet? Nu ben je zeker een speler kwijt waarvan je weet dat ie prima in het team past, en die volledig gewend is aan andere spelers en aan het spel dat Feijenoord speelt. Bovendien is de verkoopwaarde van Bakal (denk ik) hoger dan die van Immers...
Ik geef niet op Feyenoord af. Ik zeg alleen dat je het niet erg moet vinden als PSV interesse toont en dat hij daar naartoe gaat.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tja afgaan op zijn woord, wie weet was het wel een goede aanbieding, maar wil hij gewoon veel meer, vindt het makkelijk dat je meteen op Feyenoord afgeeft dat die een betere aanbieding hadden moeten doen. Had hij een topsalaris verwacht als ideale 12e man dan?
Het is vrij simpel. Als wat Feijenoord biedt een teleurstelling is (zelfs al is het vijf miljoen per jaar) is het zijn goed recht dat te vinden en op te tiefen. Hij maakt het iig. Vroeg bekent, beter dan clubFerraders als Wijnaldum.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tja afgaan op zijn woord, wie weet was het wel een goede aanbieding, maar wil hij gewoon veel meer, vindt het makkelijk dat je meteen op Feyenoord afgeeft dat die een betere aanbieding hadden moeten doen. Had hij een topsalaris verwacht als ideale 12e man dan?
Zouden ze het door hebben in Eindhoven als we Swerts in de deal betrekken en gewoon een transfersom voor hem vragenquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is vrij simpel. Als wat Feijenoord biedt een teleurstelling is (zelfs al is het vijf miljoen per jaar) is het zijn goed recht dat te vinden en op te tiefen. Hij maakt het iig. Vroeg bekent, beter dan clubFerraders als Wijnaldum.
En als Brandsie daar even zijn laatste tien miljoen subsidiecentjes tegenover wil zetten in een combiverpakking met Cabralverlies, heerlijk man.
10 miljoen voor 2 wissels van Feyenoord.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is vrij simpel. Als wat Feijenoord biedt een teleurstelling is (zelfs al is het vijf miljoen per jaar) is het zijn goed recht dat te vinden en op te tiefen. Hij maakt het iig. Vroeg bekent, beter dan clubFerraders als Wijnaldum.
En als Brandsie daar even zijn laatste tien miljoen subsidiecentjes tegenover wil zetten in een combiverpakking met Cabralverlies, heerlijk man.
Echt beoordelen kun je dat natuurlijk ook niet, tenzij jij weet wat er tijdens die gesprekken met Bakkal is besproken en hoeveel interesse er verder nog was voor Immers. Ik betwijfel of Immers nou zo ontzettend gewild was, anders was ie vorig jaar wel weg geweest. Dus dat Feijenoord geen tijd had om te wachten..... snel handelen lijkt wel daadkrachtig, maar hoeft niet perse efficiënt te zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Uit alles blijkt wel dat hij gewoon naar het buiteland wil, Feyenoord heeft geen tijd om te wachten tot hij definitief een club heeft om er zeker van te zijn dat hij niet blijft. Van Geel heeft gewoon zijn conclusies getrokken uit eerdere gesprekken met Bakkal en nu snel gehandeld met Immers. Prima gedaan naar mijn idee.
Bakkalquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Echt beoordelen kun je dat natuurlijk ook niet, tenzij jij weet wat er tijdens die gesprekken met Bakal is besproken en hoeveel interesse er verder nog was voor Immers. Ik betwijfel of Immers nou zo ontzettend gewild was, anders was ie vorig jaar wel weg geweest. Dus dat Feijenoord geen tijd had om te wachten..... snel handelen lijkt wel daadkrachtig, maar hoeft niet perse efficiënt te zijn.
Anyway, hopelijk komt er niemand voor Bakal en is er ergens toch nog wat geld beschikbaar...
Ik hoop het echtquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan het wel begrijpen hoor, hoe dichterbij de deadline je komt hoe hoger de prijs wordt die Ado vraagt. Daarnaast is Immers gewoon een goede vervanger van Bakkal.
ajax kon 18 miljoen voor babel krijgen door van Geel dus dan moet het nu ook wel lukkenquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
10 miljoen voor 2 wissels van Feyenoord.Nooit.
5.5 miljoen voor Wijnaldum nadat we 10e werden lukte.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
10 miljoen voor 2 wissels van Feyenoord.Nooit.
Mja, hij was toen wel basisspeler bij Ajax + al best wat caps voor het Nederlands elftal. Dat verkoopt natuurlijk wel wat makkelijker.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
ajax kon 18 miljoen voor babel krijgen door van Geel dus dan moet het nu ook wel lukken
Het lijkt me gewoon iemand die altijd een voldoende haalt, bij Bakkal was het alles of niks.quote:
Ach, andere tijden...quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mja, hij was toen wel basisspeler bij Ajax + al best wat caps voor het Nederlands elftal. Dat verkoopt natuurlijk wel wat makkelijker.
Al is 18 miljoen wel
Geloof het maar. Als je bij pure aids als ADO al 8 keer scoort in 31 potten.quote:
Wij lachen er nog omquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mja, hij was toen wel basisspeler bij Ajax + al best wat caps voor het Nederlands elftal. Dat verkoopt natuurlijk wel wat makkelijker.
Al is 18 miljoen wel
Wijnaldum scoorde in dat seizoen 14x he ondanks de klote prestaties.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
5.5 miljoen voor Wijnaldum nadat we 10e werden lukte.
Dan is Leerdam nu zeker minimaal ook 6 miljoen waard.
Andere positie dan Leerdam. Zegt verder niet zoveel. Iedereen zag dat dat rattengifjong zo blind als een paard is.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wijnaldum scoorde in dat seizoen 14x he ondanks de klote prestaties.
Ze moeten wat nu Utrecht een eigen jeugdopleiding is gestart.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:56 schreef Grifte het volgende:
Krijg je straks een heel elftal vol ex Feyenoorders en Spartanen daar in Eindhoven
quote:'PSV wil Leerdam halen, beweging rondom Cabral'
Een jaar na Georginio Wijnaldum komt mogelijk ook Kelvin Leerdam voor de keuze te staan of hij Feyenoord wil verruilen voor PSV. Volgens Voetbal International staat de naam van de 21-jarige Leerdam op een lijstje in Eindhoven, naast de namen van Gianni Zuiverloon en Ronnie Stam. PSV is zoekende naar een waardig opvolger van Stanislav Manolev. De optie in zijn contract werd gelicht, maar dat deed PSV vooral om een transfervrije aftocht van de Bulgaar te voorkomen.
Leerdam debuteerde in het seizoen 2008/09 in de hoofdmacht van Feyenoord en speelde sindsdien 85 duels in het eerste elftal. Het contract van Leerdam in Rotterdam-Zuid loopt nog tot volgend jaar zomer door. Of de elfvoudig jeugdinternational zelf interesse heeft in een vertrek uit De Kuip, is nog niet bekend. PSV lijkt in elk geval belangstelling te hebben.
Behalve Leerdam kan er overigens nóg een speler weggaan bij Feyenoord. Het Algemeen Dagblad weet dat clubs zich verzamelen rond Jerson Cabral. “Er is beweging rondom Jerson. Natuurlijk luisteren we naar de clubs die zich officieel melden. Als trainer Ronald Koeman ze nodig denkt te hebben om Champions League te bereiken, zou dat zomaar kunnen”, zegt technisch directeur Martin van Geel over zowel Cabral als Leerdam.
Als hij daarheen gaat om rechtsback te spelen klopt het verhaal dat hij zich wil ontwikkelen als middevelder dus ook niet.quote:
Het zijn de centjesquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Als hij daarheen gaat om rechtsback te spelen klopt het verhaal dat hij zich wil ontwikkelen als middevelder dus ook niet.
Hoger niveauquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Als hij daarheen gaat om rechtsback te spelen klopt het verhaal dat hij zich wil ontwikkelen als middevelder dus ook niet.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:26 schreef OProg het volgende:
[..]
In het hele stuk staat nog niks over de reactie van Leerdam, dus laten we maar even wachten met dat soort uitspraken.quote:
Daarom zeg ik 'als' en concludeer ik verder nog niets.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
In het hele stuk staat nog niks over de reactie van Leerdam, dus laten we maar even wachten met dat soort uitspraken.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 06-06-2012 om 12:03:41Real Mallorca zal in de Kuip de tegenstander van Feyenoord zijn in de openingswedstrijd op woensdag 25 juli. reageer retweet
7-0.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:05 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 06-06-2012 om 12:03:41Real Mallorca zal in de Kuip de tegenstander van Feyenoord zijn in de openingswedstrijd op woensdag 25 juli. reageer retweet
een, tegen ADO. Voor de rest kan ik me er geen een herinneren.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:44 schreef Grifte het volgende:
Hoeveel penalties heeft Leerdam eigenlijk veroorzaakt dit seizoen?
Net als israël of toch een andere context hier?quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:06 schreef inZanity het volgende:
Interesse voor Leerdam en Cabral? Mooi. Opgeruimd staat netjes!
Heb jij het nou weer man?quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Net als israël of toch een andere context hier?
Rijke historie dat Mallorcaquote:Openingswedstrijd 2012 tegen club met historisch karakter
Feyenoord zal in de traditionele openingswedstrijd voor het nieuwe seizoen (2012/2013, red.) een tegenstander treffen met een historisch karakter, zo laat stadiondirecteur Jan van Merwijk weten in de nieuwste uitgave van Voetbal International. De Kuip viert volgend jaar haar 75-jarig bestaan en er zal op diverse momenten en op diverse manieren stil gestaan worden bij dit jubileum.
Van Merwijk hoopt in juni tevens ook een muzikale verrassing te kunnen presenteren. Dit om aandacht te besteden aan het bestaan van de Kuip als concertpodium. In de historie van het voetbalstadion hebben er al vele grote artiesten opgetreden. Van Michael Jackson tot U2 en van Metallica tot Marco Borsato.
Nou ja, Leerdam is toch een vrij goede rechtsback, toch? Ik kan me voorstellen dat je hem wil zien vertrekken vanwege zijn afgelopende contract.quote:
Ik zie die twee verwende blagen het liefst oprotten bij Feyenoord. En nu die kans zich voordoet, zeg ik dus: opgeruimd staat netjes.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nou ja, Leerdam is toch een vrij goede rechtsback, toch? Ik kan me voorstellen dat je hem wil zien vertrekken vanwege zijn afgelopende contract.
Maar omdat jij het ook altijd hebt over Israël vernietgen / opruimen en shit weet ik nooit zo goed wat je nou exact bedoelt..
Onzin, hij ziet zelf gewoon in dat hij de echte top niet aankan. En hij heeft geen zin om op de bank te gaan zitten. Jammer maar prima, veel plezier bij een andere club.quote:
Mag ik vragen waarom je Leerdam een verwende blaag vindt? Cabral is duidelijk, die weigert een contract te tekenen terwijl hij niets heeft laten zien.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik zie die twee verwende blagen het liefst oprotten bij Feyenoord. En nu die kans zich voordoet, zeg ik dus: opgeruimd staat netjes.
Wat dat in hemelsnaam met Israel te maken heeft ontgaat mij een beetje eerlijk gezegd.....
Mwoah ik had het dan ook met name over Cabral, die van mij echt letterlijk de tyfus kan genieten.quote:
Ben ik wel met je eensquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:30 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mwoah ik had het dan ook met name over Cabral, die van mij echt letterlijk de tyfus kan genieten.
Dat doet hij toch ook?quote:Maar Leerdam mag van mij ook lekker wegwezen. Niet bij willen tekenen? Prima! Dan rot je toch lekker op.
Ik wel.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:52 schreef Helpmefok het volgende:
Er is gewoon letterlijk geen Feijenoorder met een oranje nickname te vinden.
Niemand interesseert zich in het interlandvoetbal?
Ik ook. Interesseer me alleen niet in fucking oranje nicknamesquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:52 schreef Helpmefok het volgende:
Jawel, 3 weken voetbal kijken en bier drinken. En veel vrij nemen van werk. Lekker man.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:52 schreef Helpmefok het volgende:
Alleen jammer dat Mathijssen vandaag niet per ongeluk zo'n oven is ingestruikeld ofzo. Konden we iig nog van Vlaar genietenquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:57 schreef Helpmefok het volgende:
Vind het altijd wel grappig. Gedurende het seizoen:
"Interlandweekend" FFFFFFUUUUUUUUU![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Na het seizoen (een keer per twee seizoenen):
YES, INTERLANDS
Nee man, Fener met Kuijtquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:59 schreef Sejt het volgende:
Ik wel, komende zaterdag Denemarken - Nederland! Kan ik maandag weer m'n collega's verrassen met een oranje shirt
Maar ik hoop / kijk nog het meest uit naar de loting van de voorronde CL. FC Kopenhagen moet uit de koker komen en dan komt alles goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |