SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Esses pareltjes:
[DEF] LR #1 | We love Rave_NL
Skeerekip pareltjes:
Dreigen het huis uit te meppen
Naar politie voor fietsen op de stoep
Bureau Halt.
Puma pareltjes:
Houding Nederland tijdens WO1
Tas gezocht
Gouwe ouwe: Duitsland won de 2e Wereldoorlog.
Telefoon noob
ThaBoel pareltjes:
Net zo veel als z'n maten zussen hebben
Hoogvlieger Pareltjes:
[GEZ] Partij opblaaskrokodillen
Kansloze verkeersboetes
Samthegreat5 pareltjes:
Snap het niet helemaal
Erwinrommel is soms ook slim:
LG Flatscreen TV van kast geflikkerd door ons katertje
Is het nu een wapenstok of een ploertendoder erwin?
[DEF] SC#359 Troostjongetjes en koperen buksen
Wijnand_Bierenstein pareltjes:
Krassen in lcd tv
Marktplaats kopers
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Posts top 10 vanaf april:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Posts top 10 van de maand mei:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicreeks: DEF SC
[ Bericht 0% gewijzigd door Cobra4 op 04-06-2012 19:24:55 ]![]()
Whahaha reetbud
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]![]()
Ga lekker bij de kmar ofzeuOp zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.![]()
quote:quote:Op zondag 3 juni 2012 22:48 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik word nu nieuwsgierig of dit om meer gaat dan alleen uit elkaar getrokken worden door zijn overmaatse geslacht...Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 00:09 schreef SkeereKip het volgende:
Je mag me gerust een B-Advies geven op de er gerust van langs geven na de MAST!![]()
Jij al natres commando?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Na de MAST gaat hij waarschijnlijk iets verzinnen om mij van de bergen af te duwen in Noorwegenquote:![]()
![]()
Ik hoop dat rave ervoor zorgt dat je de poort niet eens doorkomtquote:Op maandag 4 juni 2012 00:13 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Na de MAST gaat hij waarschijnlijk iets verzinnen om mij van de bergen af te duwen in NoorwegenOp zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Verhaaltje kwaliteit en kwantiteit hequote:Op maandag 4 juni 2012 00:13 schreef Rave_NL het volgende:
Ik dacht dat Erwin de spamhoer van DEF was, maar het is dus die lul van een Esses.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Heb je het over mij of jan kaas in het algemeen?quote:Op zondag 3 juni 2012 23:53 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Of zal dat komen door Jan Kaas die de nieuwste designerzonnebrillen liet declareren door de zogeheten mazen?
Ja, schuldig.We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..![]()
Gemene jongens jullie, op de landmachtdagen zag het er allemaal zo aardig uitquote:Op maandag 4 juni 2012 00:14 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik hoop dat rave ervoor zorgt dat je de poort niet eens doorkomt![]()
![]()
Staat er Jan Kaas of jankaas020?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:14 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Heb je het over mij of jan kaas in het algemeen?![]()
landmachtdagen en je wilt bij rave zijn club?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:15 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Gemene jongens jullie, op de landmachtdagen zag het er allemaal zo aardig uitOp zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Tussen al die groene schijt staat 1 donkerblauwe truck.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:16 schreef Thaboel het volgende:
[..]
landmachtdagen en je wilt bij rave zijn club?![]()
Hertjes? Ik dacht nog wel dat dat corpsballen gelul niet aan jou besteed zou zijn.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:16 schreef Rave_NL het volgende:
Hoe kan het trouwens zo zijn dat er foto's van 16 jarige hertjes circuleren en dat zij nog niet ter inspectie aangeboden zijn?![]()
Daarom vraag ik het.quote:
En nee, ik heb op die manier geen zonnebril gescoord, een paar maten (pleunen, btw) van me trouwens wel.We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..![]()
1 dikke mariniers sectie met muziek spelende boysquote:Op maandag 4 juni 2012 00:17 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Tussen al die groene schijt staat 1 donkerblauwe truck.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |