SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hopen dat het nu goed gaatWith the stars as her umbrella
Alleen degenen die kunnen dansen.quote:
Eenschquote:Op zondag 3 juni 2012 00:05 schreef Myraela het volgende:
En de TT mag sowieso wel weer normaal. Dat [SC versieren j/n] is stom.
maar op deze manier zie ik de TT mobiel tenminste, eerst was ie veuls te langquote:Op zondag 3 juni 2012 00:05 schreef Myraela het volgende:
Ik vond 'm erg tegenvallenquote:Op zondag 3 juni 2012 00:05 schreef formerjellybean het volgende:
Is de film friend with benefits wat ???
Ik kijk altijd en als t niks is zet ik m afquote:Op zondag 3 juni 2012 00:05 schreef formerjellybean het volgende:
Laat meer ruimte aan originele TTs.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:05 schreef Myraela het volgende:
Dan gewoon [SC versieren] of whatever.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar op deze manier zie ik de TT mobiel tenminste, eerst was ie veuls te lang
Nooit zo goed als The Fountain.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:05 schreef formerjellybean het volgende:
Appelflapjestheekransentopic. Zo zal ik hem de volgende keer noemen.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Laat meer ruimte aan originele TTs.
Originele TTs
Dat is ook wel weer zo maar ik acht de kans klein dat ik Justin Timberlake afzetquote:Op zondag 3 juni 2012 00:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik kijk altijd en als t niks is zet ik m af
wordt het net zo'n zooitje als bij de TAL SC de laatste tijdquote:Op zondag 3 juni 2012 00:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Appelflapjestheekransentopic. Zo zal ik hem de volgende keer noemen.
Trust me.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:07 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo maar ik acht de kans klein dat ik Justin Timberlake afzet
TAL SC? Klinkt niet bestquote:Op zondag 3 juni 2012 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wordt het net zo'n zooitje als bij de TAL SC de laatste tijd
Maak daar gelijk rotte appels van dan.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Appelflapjestheekransentopic. Zo zal ik hem de volgende keer noemen.
Of AutistenSC ;')quote:Op zondag 3 juni 2012 00:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maak daar gelijk rotte appels van dan.
dat dus!quote:Op zondag 3 juni 2012 00:09 schreef -Miauw- het volgende:
Wat Myr zei vind ik wel een goede: SC Versieren
Daar pas ik niet tussen.quote:
Het was daar echt druk op een gegeven momentquote:Op zondag 3 juni 2012 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
postte ik vorig jaar veel en ken ik Miauw ook van
Die zitten niet altijd stil in een hoekjequote:Op zondag 3 juni 2012 00:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar pas ik niet tussen.
Stil in een hoekje zitten is niet mijn sterkste punt.
owja, vorig jaar was ik daar al weg inderdaadquote:Op zondag 3 juni 2012 00:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het was daar echt druk op een gegeven moment![]()
En het is alweer twee jaar terug trouwens
Autisten moeten ook naar de supermarkt...quote:Op zondag 3 juni 2012 00:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die zitten niet altijd stil in een hoekje
Wijze vrouw.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die zitten niet altijd stil in een hoekje
Ik ook, januari zo'n beetjequote:Op zondag 3 juni 2012 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owja, vorig jaar was ik daar al weg inderdaad
Dankje lieverdquote:Op zondag 3 juni 2012 00:10 schreef Detroit het volgende:
*is het i.t.t. Myraela wél met de TT eens!
maar ik ben misschien wat vooringenomen
Als firefly wildvreemde vrouwen zoenen¿quote:Op zondag 3 juni 2012 00:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Autisten moeten ook naar de supermarkt...
Wildvreemde vrouwen vingeren tochquote:Op zondag 3 juni 2012 00:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als firefly wildvreemde vrouwen zoenen¿
Jouw stem telt niet.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:10 schreef Detroit het volgende:
*is het i.t.t. Myraela wél met de TT eens!
maar ik ben misschien wat vooringenomen
Bijvoorbeeldquote:Op zondag 3 juni 2012 00:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Autisten moeten ook naar de supermarkt...
Wel altijd op dezelfde plek en het zelfde tijdstip.quote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik ga slapie doen
Doei en welterusten
Dat doen autisten niet. Doodsbang voor een onverwachte/negatieve reactie of eigenlijk uberhaupt reactie.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als firefly wildvreemde vrouwen zoenen¿
Vreselijk lijkt me dat. Chaosquote:Op zondag 3 juni 2012 00:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld
[..]
Wel altijd op dezelfde plek en het zelfde tijdstip.
September dusquote:Op zondag 3 juni 2012 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
20-08 17 dagen vakantie miauw
10-08 verjaardag vieren
15-08 volgens mij een voetbal fok meet
Voor de rest nog geen plannen
Tot straksquote:Op zondag 3 juni 2012 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik ga slapie doen
Doei en welterusten
Gelukkig was er hier geen sprake van stemmen.quote:
hey, ik moest net ook al inloggenquote:Op zondag 3 juni 2012 00:15 schreef formerjellybean het volgende:
lieve fok zit me niet steeds dwars , ik word nu weer uitgelogd steeds
quote:
ik moest weer ff denken wat mijn password ook al weer wasquote:
25 vrouwen en ik op een palmenstrand.quote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 00:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik niet, moet ik mij nu zorgen gaan maken?
Die functie wil ik ookquote:Op zondag 3 juni 2012 00:15 schreef formerjellybean het volgende:
lieve fok zit me niet steeds dwars , ik word nu weer uitgelogd steeds
Of.....quote:
Oude schooltijden herleven.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:19 schreef formerjellybean het volgende:
Ik niet want je word er om de sodemieter uitgegooid terwijl je net wat typt heel irritant
Jij was het eerste leven op het land.quote:
Ik wilde meteen baby'squote:Op zondag 3 juni 2012 00:20 schreef formerjellybean het volgende:
ahhh dat zijn nog de baby jaren wacht maar tot de grote 30 langskomt brrrrrrr
Bij jou begint de fruitmand mee te schimmelen.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:20 schreef formerjellybean het volgende:
wat dacht je van de grote 40quote:Op zondag 3 juni 2012 00:20 schreef formerjellybean het volgende:
Hmm nu weet ik het niet meer zo zekerquote:Op zondag 3 juni 2012 00:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
en nu niet meer?
Ik wil wel baby's,niet
Nou wel handig dat je dat zo zeker weetquote:Op zondag 3 juni 2012 00:22 schreef formerjellybean het volgende:
Die wil ik niet en nog steeds niet mijn rammelende eierstokken slaan over
Ik had een milf.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:23 schreef formerjellybean het volgende:
Dan ga je bij de geboorte een peukje halen en kom je jaren later terug
Ben je meteen weggerend ???quote:Op zondag 3 juni 2012 00:24 schreef Koen66 het volgende:
ik had ooit een vriendinnetje, die begon na een week al over kinderen krijgen te miepen
Dat wilde ik net zeggenquote:Op zondag 3 juni 2012 00:23 schreef formerjellybean het volgende:
Dan ga je bij de geboorte een peukje halen en kom je jaren later terug
Nou een week is een beetje overdrevenquote:Op zondag 3 juni 2012 00:24 schreef Koen66 het volgende:
ik had ooit een vriendinnetje, die begon na een week al over kinderen krijgen te miepen
Wowquote:Op zondag 3 juni 2012 00:24 schreef Koen66 het volgende:
Open een topic.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:24 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nou een week is een beetje overdreven
Maar over een jaar of 2 moet ik toch keuzes maken vrees ik. Hopelijk komen we er samen uit
ze nam het me kwalijk dat ik er niet echt een mening over had (ik was toen 22 en kon het woord niet eens spellenquote:
Sjonge, 22quote:Op zondag 3 juni 2012 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze nam het me kwalijk dat ik er niet echt een mening over had (ik was toen 22 en kon het woord niet eens spellen)
we hadden daarna even geen contact en toen maakte ze het schriftelijk uitquote:
Nee, er zitten ook nog wel harde appels en groene bananen hier, het zou niet eerlijk zijnquote:
Schriftelijk?quote:Op zondag 3 juni 2012 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we hadden daarna even geen contact en toen maakte ze het schriftelijk uit
Jaja, de pre-internet en pre-SMS periode
Het leven is niet eerlijk.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, er zitten ook nog wel harde appels en groene bananen hier, het zou niet eerlijk zijn
YEP, een half jaar later kwam ik d'r tegen met een andere gast, ze keek me een beetje dommig aan. Waarschijnlijk was ze een jaar daarna zwangerquote:
yep, treurigquote:
Een briefquote:Op zondag 3 juni 2012 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, treurig
net zo erg als per Whatsapp tegenwoordig
Na een facial.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, treurig
net zo erg als per Whatsapp tegenwoordig
ja, maar dan toch, kom ff langs of bel mequote:
Ja, jij hebt tieten, ik niet.quote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 00:31 schreef formerjellybean het volgende:
Toen pas , heb ik je niet gezegd ik vind het raar dat je pas zo laat zwanger bent geworden
Dumpen is ook een techniek op zichquote:Op zondag 3 juni 2012 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, maar dan toch, kom ff langs of bel me
Ook al heb ik de pest aan bellen eigenlijk
Elke maand uit Amsterdam. Ik moet nog steeds terugschrijven.quote:
ik heb eigenlijk nooit iemand gedumptquote:
Oja?quote:Op zondag 3 juni 2012 00:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Elke maand uit Amsterdam. Ik moet nog steeds terugschrijven.
Ik heb er nog 76 75. Hierna es wat gaan doen. Het lijkt wel zondag.quote:
ik heb ook niet echt tientallen relaties gehadquote:Op zondag 3 juni 2012 00:34 schreef formerjellybean het volgende:
ja er zijn een boel rare manieren om het uit te maken
Gaat het nu weer beter?quote:Op zondag 3 juni 2012 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk nooit iemand gedumpt
Al heb ik de laatste jaren wel op het punt gestaan
laatste half jaar beter te doenquote:
das stoerquote:Op zondag 3 juni 2012 00:35 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb iemand per e-mail gedumpt poosje terug maar dat is eigenlijk dus nu weer aan
Wat een pussy...quote:Op zondag 3 juni 2012 00:35 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb iemand per e-mail gedumpt poosje terug maar dat is eigenlijk dus nu weer aan
uit was bij mij ook altijd wel uit, meesten heb ik nooit meet egzienquote:Op zondag 3 juni 2012 00:35 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben een keer gedumpt toe we in de auto zaten op weg naar mijn moeder voor de kennismakingquote:Op zondag 3 juni 2012 00:34 schreef formerjellybean het volgende:
ja er zijn een boel rare manieren om het uit te maken
Er moet wel een heel goede reden zijn om weer met je ex te gaan...quote:
75 tieten?quote:Op zondag 3 juni 2012 00:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb er nog 76 75. Hierna es wat gaan doen. Het lijkt wel zondag.
wat een zak hooiquote:Op zondag 3 juni 2012 00:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben een keer gedumpt toe we in de auto zaten op weg naar mijn moeder voor de kennismaking![]()
Ik moest heel hard lachen en toen werd ik boos. Toen heeft hij me uiteindelijk bij mijn beste vriendin voor de deur afgezet, en ojaa -Miauw- ik heb nog een brief voor je, hier!
Toen 'ie wegreed heb ik heel hard gehuildzak.
Ik was 20 ofzo
Dat zou zo uit een boek kunnen komenquote:Op zondag 3 juni 2012 00:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben een keer gedumpt toe we in de auto zaten op weg naar mijn moeder voor de kennismaking![]()
Ik moest heel hard lachen en toen werd ik boos. Toen heeft hij me uiteindelijk bij mijn beste vriendin voor de deur afgezet, en ojaa -Miauw- ik heb nog een brief voor je, hier!
Ik was 20 ofzo
quote:Op zondag 3 juni 2012 00:35 schreef formerjellybean het volgende:
Duidelijk dat ie heeft gewacht tot hij niet anders kon dan dan uitmakenquote:Op zondag 3 juni 2012 00:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik was 20 ofzo
Dat is fijnquote:Op zondag 3 juni 2012 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laatste half jaar beter te doen
(hey, Deja Vu, zei ik net ook bij de buren)
Dat was er toen ook toen hebben we elkaar een poos niet gezien en gesproken en toen later zagen we elkaar weer en toen is het uitgepraat en nu is die eigenlijk veel liever voor me dan eerstquote:Op zondag 3 juni 2012 00:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Er moet wel een heel goede reden zijn om weer met je ex te gaan...
Uitmaken via social media is zo
I wish. Vanavond misschienquote:
Nou at hij het zo lomp heeft angepakt, tja, ik kan me voorstellen dat het niet makkelijk is.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Duidelijk dat ie heeft gewacht tot hij niet anders kon dan dan uitmaken
wat een horkquote:Op zondag 3 juni 2012 00:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou at hij het zo lomp heeft angepakt, tja, ik kan me voorstellen dat het niet makkelijk is.
Maar de avond ervoor bleef hij nog bij mij slapen enzo...
Daar was ik nog het meest boos over. Al die tijd zat die brief gewoon in zijn tas
inbderdaadquote:Op zondag 3 juni 2012 00:40 schreef formerjellybean het volgende:
hij wilde schijnbaar dus een afscheidswip
hij moet een laagje over haha al valt het nu (met sfeerverlichting) tottaal niet opquote:
Geeft niet joh.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:40 schreef El_Matador het volgende:
En Miauw, sorry. Was een beetje bang voor de reactie van je moeder.
quote:Op zondag 3 juni 2012 00:40 schreef formerjellybean het volgende:
hij wilde schijnbaar dus een afscheidswip
Super! Heb je 'm nog doorgetrokken of nog even niet?quote:Op zondag 3 juni 2012 00:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hij moet een laagje over haha al valt het nu (met sfeerverlichting) tottaal niet op
Geeft niet joh.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Geeft niet joh.
Het spijt mij ook van die pizza's en taxi's die ik naar je huis heb gestuurd.
nee nog niet, eerst ff kijken wat ik over een paar dagen ga doen (voor t geval ik doorsla in mn enthousiastme haha)quote:Op zondag 3 juni 2012 00:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Super! Heb je 'm nog doorgetrokken of nog even niet?
een hele taxiquote:Op zondag 3 juni 2012 00:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geeft niet joh.
Heb ze opgegeten met mijn nieuwe chick.
Feeders en Gainersquote:
Dat dabladdingquote:
Ojaa, jij ging daarna met Lydia Chlamydiaquote:Op zondag 3 juni 2012 00:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geeft niet joh.
Heb ze opgegeten met mijn nieuwe chick.
Hahaha alles paarsquote:Op zondag 3 juni 2012 00:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee nog niet, eerst ff kijken wat ik over een paar dagen ga doen (voor t geval ik doorsla in mn enthousiastme haha)
zoiets wil ik idd voorkomenquote:
En daarna met haar zusje, Gonny Gonorroe.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ojaa, jij ging daarna met Lydia Chlamydia![]()
Zo heet ze niet echt hoor, zo noemen de jongens op de hoek van de straat haar gewoon. Ze kennen haar allemaal vrij goed
quote:
Minstensquote:Op zondag 3 juni 2012 00:46 schreef formerjellybean het volgende:
En hopelijk gaf die Lydia hem ook chlamydia dan
jaja mn broek is te groot en mn kont komt er niet goed in uit.... vond t iets teveel moeite om over elk beeld een andere broek heen te sjoppenquote:
Doe er nog 1, daarna gaan jullie slapen en ik es schoonmaken hier. Mijn mooie huis.quote:
Hoop dat je er inmiddels een beetje vanaf bentquote:Op zondag 3 juni 2012 00:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En daarna met haar zusje, Gonny Gonorroe.
Ja, dat waren tijden...
Oh?quote:Op zondag 3 juni 2012 00:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Doe er nog 1, daarna gaan jullie slapen
Ik ben er postief uitgekomen.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoop dat je er inmiddels een beetje vanaf bent
ik pas over 22 minuten.. dan is mn filmpje gecomprimeertquote:
Vingeren dan.quote:
Negatief toch mag ik hopenquote:Op zondag 3 juni 2012 00:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben er postief uitgekomen.
En hier altijd een jasje aan, met die gore sletten.
Mijn iPhone moet nog bijgewerkt worden. Geen idee hoe lang het nog gaat durenquote:Op zondag 3 juni 2012 00:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik pas over 22 minuten.. dan is mn filmpje gecomprimeert
Ik niet hoorquote:Op zondag 3 juni 2012 00:49 schreef Koen66 het volgende:
ik mis wat mensen
Zijn er dan toch die een weekendleven hebben
Uiteraard. Pessimistisch als een fruitvliegje met een baaldag.quote:
De melkboer komt nog langs in 020?quote:
wat doe je allemaal niet?quote:Op zondag 3 juni 2012 00:53 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben dit weekend heel braaf voor mijn doen .
Geen gangbangs met Satudarah?quote:Op zondag 3 juni 2012 00:53 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben dit weekend heel braaf voor mijn doen .
Oh ja. Over 40 minuten vertrekt mn vlucht. Plannen, wanneer ga ik het leren?quote:
Wat heb je grote kuiten.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jaja mn broek is te groot en mn kont komt er niet goed in uit.... vond t iets teveel moeite om over elk beeld een andere broek heen te sjoppen
quote:Op zondag 3 juni 2012 00:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh ja. Over 40 minuten vertrekt mn vlucht. Plannen, wanneer ga ik het leren?
dat klopt grote wolf, dan kan ik hard rennenquote:
En lekker om in te bijtenquote:Op zondag 3 juni 2012 00:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat klopt grote wolf, dan kan ik hard rennen
Hey, ik gun je je zondagsrust!quote:
Opladen voor de maandagquote:Op zondag 3 juni 2012 00:59 schreef formerjellybean het volgende:
Zondag is juist niet de dag dat je rust moet hebben
Dat is godverdomme goed nieuws.quote:
Ja erg hè!quote:Op zondag 3 juni 2012 01:00 schreef Koen66 het volgende:
hou op, dit weekend gaat alweer veuls te snel
hmmm ja okquote:Op zondag 3 juni 2012 01:00 schreef DigitalGirl het volgende:
Het geratel van de uitgebluste, de mars gaat door.
nou wat doe je hier dan ... hop doorlopen...!quote:Op zondag 3 juni 2012 01:00 schreef DigitalGirl het volgende:
Het geratel van de uitgebluste, de mars gaat door.
Op onze leeftijd wel.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:59 schreef formerjellybean het volgende:
Zondag is juist niet de dag dat je rust moet hebben
quote:Op zondag 3 juni 2012 01:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou wat doe je hier dan ... hop doorlopen...!
Kan je gewoon niet missen snarf.quote:Op zondag 3 juni 2012 01:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou wat doe je hier dan ... hop doorlopen...!
goed plan!quote:Op zondag 3 juni 2012 01:03 schreef Dientje12 het volgende:
iemand wees dit aan, en ik dacht ik post hier
denken bij jou niet ook veel anderen dat je een dame bent?quote:Op zondag 3 juni 2012 01:03 schreef Dientje12 het volgende:
iemand wees dit aan, en ik dacht ik post hier
ik heb dit weleens meegemaakt, maar let niet op de verwarringquote:Op zondag 3 juni 2012 01:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denken bij jou niet ook veel anderen dat je een dame bent?
bij ijn buren niet... meisje verderop viert haar 18e verjaardag... en tis zulke leuke muziek! denk alleen niet dat ze zit te wachten op haar "volwassen en duidelijk oudere" buurvrouw (= ik) die best in in haar pyama mee wil feestenquote:
Dat zou echt een stoere zet zijn , in pyama een party crashenquote:Op zondag 3 juni 2012 01:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
bij ijn buren niet... meisje verderop viert haar 18e verjaardag... en tis zulke leuke muziek! denk alleen niet dat ze zit te wachten op haar "volwassen en duidelijk oudere" buurvrouw (= ik) die best in in haar pyama mee wil feesten
verkeerde huis...?quote:Op zondag 3 juni 2012 01:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, ergens zit een slot op, niemand kan de sleutel vinden
best wel hequote:Op zondag 3 juni 2012 01:10 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat zou echt een stoere zet zijn , in pyama een party crashen
ah, UDOWUquote:Op zondag 3 juni 2012 01:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, ergens zit een slot op, niemand kan de sleutel vinden
dan schrik je je echt helemaal de ziekte denk ik....!quote:Op zondag 3 juni 2012 01:12 schreef formerjellybean het volgende:
ahhh ik had een keer een man naast mijn bed liggen, die was over mijn balkon geklommen , ik heb hem wakker gemaakt en toen was die heel snel weg , sindsdien is die deur op de knip s'nachts
nou ik hebt een ker gehad (en was toen nuchter... woonde gewoon nog niet zo lang in mn flatje) ik maar pielen met die sleutel.... staat er een vrouw achter me en toen vroeg ze wat ik aan t doen was...quote:
Dat viel bij mij mee , ik lag te slapen en hoorde ritselen en dacht dat kan mijn kat niet zijn , was zijn leren jas en toen werd die ook wakker en toen zei ik what the fuck en hij schrok zich ook rot en was snel weg , het was heel bizar en toen hij weg was heb ik even in de woonkamer zitten lachen omdat het zo bizar was.quote:Op zondag 3 juni 2012 01:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dan schrik je je echt helemaal de ziekte denk ik....!
Wie ben jij?quote:Op zondag 3 juni 2012 01:06 schreef formerjellybean het volgende:
Plastic zak lang niet gezien geloof ik
ook handigquote:Op zondag 3 juni 2012 01:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou ik hebt een ker gehad (en was toen nuchter... woonde gewoon nog niet zo lang in mn flatje) ik maar pielen met die sleutel.... staat er een vrouw achter me en toen vroeg ze wat ik aan t doen was...
dus ik antwoord dak naar binnen wil maar dat t niet lukt...
dus zij een beetje bozig "ja dat kotm omdat IK hier woon...!!" en toen ik heel zielig "oh... maar waar woon ik dan..????" bleek dak gewoon in een heel verkeerde straat was ghehehe
ghehehe tis idd nogal een bizarre situatie...quote:Op zondag 3 juni 2012 01:16 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat viel bij mij mee , ik lag te slapen en hoorde ritselen en dacht dat kan mijn kat niet zijn , was zijn leren jas en toen werd die ook wakker en toen zei ik what the fuck en hij schrok zich ook rot en was snel weg , het was heel bizar en toen hij weg was heb ik even in de woonkamer zitten lachen omdat het zo bizar was.
trustequote:Op zondag 3 juni 2012 01:17 schreef marbasnarf het volgende:
filmpje is klaaar.... nu snel mn bed in over 5 uur alweer de wekker....
Ik zie dat je geen pener hebt dus ik wil je best leren kennen hoor popje.quote:Op zondag 3 juni 2012 01:17 schreef formerjellybean het volgende:
oh volgens mij ken ik je dan dus niet sorry plastic zak
Slaap lekkerquote:Op zondag 3 juni 2012 01:17 schreef marbasnarf het volgende:
filmpje is klaaar.... nu snel mn bed in over 5 uur alweer de wekker....
oh van gistern ahah ja nu komt het weer boven water als ballon die vast zat aan touwtje onder water maar is doorgknaagt door visjequote:
ik wou dat ik m'n geheugen kon wissenquote:Op zondag 3 juni 2012 01:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
oh van gistern ahah ja nu komt het weer boven water als ballon die vast zat aan touwtje onder water maar is doorgknaagt door visje
Tjah, je hebt het er naar gemaakt. Excuses gaat nu niet meer helpen.quote:
Walgelijkquote:Op zondag 3 juni 2012 01:27 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Tjah, je hebt het er naar gemaakt. Excuses gaat nu niet meer helpen.
En je bent dronkenquote:Op zondag 3 juni 2012 02:26 schreef Dientje12 het volgende:
ik ben altijd de laatste jwz
ik ben 1 yuit zoveel
hey, HEY! wie segt danquote:Op zondag 3 juni 2012 02:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En je bent dronken
Zo lekker uit ipv film. Beter.
wat je bent uit, net als een tv?quote:Op zondag 3 juni 2012 02:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En je bent dronken
Zo lekker uit ipv film. Beter.
24 degrees and rising hier.quote:
Ik kom nu naar Malta ok?quote:Op zondag 3 juni 2012 09:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
24 degrees and rising hier.Na werk aan de BBQ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:Op zondag 3 juni 2012 09:39 schreef kree het volgende:
Het is hier maar koud, maar lig dan ook nog gewoon in bed
quote:Op zondag 3 juni 2012 09:40 schreef Cassandra87 het volgende:
Vannacht na 2 gaan slapen, vanochtend om 7 uur op. Moet nog een heeeeleboel foto's bewerken en online gooien..
Maar straks eerst paardrijdenZal ook weer leuke foto's van Bart op de knol schieten hihi
Is het droog bij jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella
Welkom!quote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 09:40 schreef Cassandra87 het volgende:
Vannacht na 2 gaan slapen, vanochtend om 7 uur op. Moet nog een heeeeleboel foto's bewerken en online gooien..
Maar straks eerst paardrijdenZal ook weer leuke foto's van Bart op de knol schieten hihi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Saaiquote:
Het valt mee hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |