Sjonge, 22quote:Op zondag 3 juni 2012 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze nam het me kwalijk dat ik er niet echt een mening over had (ik was toen 22 en kon het woord niet eens spellen)
we hadden daarna even geen contact en toen maakte ze het schriftelijk uitquote:
Nee, er zitten ook nog wel harde appels en groene bananen hier, het zou niet eerlijk zijnquote:
Schriftelijk?quote:Op zondag 3 juni 2012 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we hadden daarna even geen contact en toen maakte ze het schriftelijk uit
Jaja, de pre-internet en pre-SMS periode
Het leven is niet eerlijk.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, er zitten ook nog wel harde appels en groene bananen hier, het zou niet eerlijk zijn
YEP, een half jaar later kwam ik d'r tegen met een andere gast, ze keek me een beetje dommig aan. Waarschijnlijk was ze een jaar daarna zwangerquote:
yep, treurigquote:
Een briefquote:Op zondag 3 juni 2012 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, treurig
net zo erg als per Whatsapp tegenwoordig
Na een facial.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, treurig
net zo erg als per Whatsapp tegenwoordig
ja, maar dan toch, kom ff langs of bel mequote:
Ja, jij hebt tieten, ik niet.quote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 00:31 schreef formerjellybean het volgende:
Toen pas , heb ik je niet gezegd ik vind het raar dat je pas zo laat zwanger bent geworden
Dumpen is ook een techniek op zichquote:Op zondag 3 juni 2012 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, maar dan toch, kom ff langs of bel me
Ook al heb ik de pest aan bellen eigenlijk
Elke maand uit Amsterdam. Ik moet nog steeds terugschrijven.quote:
ik heb eigenlijk nooit iemand gedumptquote:
Oja?quote:Op zondag 3 juni 2012 00:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Elke maand uit Amsterdam. Ik moet nog steeds terugschrijven.
Ik heb er nog 76 75. Hierna es wat gaan doen. Het lijkt wel zondag.quote:
ik heb ook niet echt tientallen relaties gehadquote:Op zondag 3 juni 2012 00:34 schreef formerjellybean het volgende:
ja er zijn een boel rare manieren om het uit te maken
Gaat het nu weer beter?quote:Op zondag 3 juni 2012 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk nooit iemand gedumpt
Al heb ik de laatste jaren wel op het punt gestaan
laatste half jaar beter te doenquote:
das stoerquote:Op zondag 3 juni 2012 00:35 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb iemand per e-mail gedumpt poosje terug maar dat is eigenlijk dus nu weer aan
Wat een pussy...quote:Op zondag 3 juni 2012 00:35 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb iemand per e-mail gedumpt poosje terug maar dat is eigenlijk dus nu weer aan
uit was bij mij ook altijd wel uit, meesten heb ik nooit meet egzienquote:Op zondag 3 juni 2012 00:35 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben een keer gedumpt toe we in de auto zaten op weg naar mijn moeder voor de kennismakingquote:Op zondag 3 juni 2012 00:34 schreef formerjellybean het volgende:
ja er zijn een boel rare manieren om het uit te maken
Er moet wel een heel goede reden zijn om weer met je ex te gaan...quote:
75 tieten?quote:Op zondag 3 juni 2012 00:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb er nog 76 75. Hierna es wat gaan doen. Het lijkt wel zondag.
wat een zak hooiquote:Op zondag 3 juni 2012 00:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben een keer gedumpt toe we in de auto zaten op weg naar mijn moeder voor de kennismaking![]()
Ik moest heel hard lachen en toen werd ik boos. Toen heeft hij me uiteindelijk bij mijn beste vriendin voor de deur afgezet, en ojaa -Miauw- ik heb nog een brief voor je, hier!
Toen 'ie wegreed heb ik heel hard gehuildzak.
Ik was 20 ofzo
Dat zou zo uit een boek kunnen komenquote:Op zondag 3 juni 2012 00:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben een keer gedumpt toe we in de auto zaten op weg naar mijn moeder voor de kennismaking![]()
Ik moest heel hard lachen en toen werd ik boos. Toen heeft hij me uiteindelijk bij mijn beste vriendin voor de deur afgezet, en ojaa -Miauw- ik heb nog een brief voor je, hier!
Ik was 20 ofzo
quote:Op zondag 3 juni 2012 00:35 schreef formerjellybean het volgende:
Duidelijk dat ie heeft gewacht tot hij niet anders kon dan dan uitmakenquote:Op zondag 3 juni 2012 00:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik was 20 ofzo
Dat is fijnquote:Op zondag 3 juni 2012 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laatste half jaar beter te doen
(hey, Deja Vu, zei ik net ook bij de buren)
Dat was er toen ook toen hebben we elkaar een poos niet gezien en gesproken en toen later zagen we elkaar weer en toen is het uitgepraat en nu is die eigenlijk veel liever voor me dan eerstquote:Op zondag 3 juni 2012 00:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Er moet wel een heel goede reden zijn om weer met je ex te gaan...
Uitmaken via social media is zo
I wish. Vanavond misschienquote:
Nou at hij het zo lomp heeft angepakt, tja, ik kan me voorstellen dat het niet makkelijk is.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Duidelijk dat ie heeft gewacht tot hij niet anders kon dan dan uitmaken
wat een horkquote:Op zondag 3 juni 2012 00:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou at hij het zo lomp heeft angepakt, tja, ik kan me voorstellen dat het niet makkelijk is.
Maar de avond ervoor bleef hij nog bij mij slapen enzo...
Daar was ik nog het meest boos over. Al die tijd zat die brief gewoon in zijn tas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |