inbderdaadquote:Op zondag 3 juni 2012 00:40 schreef formerjellybean het volgende:
hij wilde schijnbaar dus een afscheidswip
hij moet een laagje over haha al valt het nu (met sfeerverlichting) tottaal niet opquote:
Geeft niet joh.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:40 schreef El_Matador het volgende:
En Miauw, sorry. Was een beetje bang voor de reactie van je moeder.
quote:Op zondag 3 juni 2012 00:40 schreef formerjellybean het volgende:
hij wilde schijnbaar dus een afscheidswip
Super! Heb je 'm nog doorgetrokken of nog even niet?quote:Op zondag 3 juni 2012 00:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hij moet een laagje over haha al valt het nu (met sfeerverlichting) tottaal niet op
Geeft niet joh.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Geeft niet joh.
Het spijt mij ook van die pizza's en taxi's die ik naar je huis heb gestuurd.
nee nog niet, eerst ff kijken wat ik over een paar dagen ga doen (voor t geval ik doorsla in mn enthousiastme haha)quote:Op zondag 3 juni 2012 00:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Super! Heb je 'm nog doorgetrokken of nog even niet?
een hele taxiquote:Op zondag 3 juni 2012 00:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geeft niet joh.
Heb ze opgegeten met mijn nieuwe chick.
Feeders en Gainersquote:
Dat dabladdingquote:
Ojaa, jij ging daarna met Lydia Chlamydiaquote:Op zondag 3 juni 2012 00:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geeft niet joh.
Heb ze opgegeten met mijn nieuwe chick.
Hahaha alles paarsquote:Op zondag 3 juni 2012 00:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee nog niet, eerst ff kijken wat ik over een paar dagen ga doen (voor t geval ik doorsla in mn enthousiastme haha)
zoiets wil ik idd voorkomenquote:
En daarna met haar zusje, Gonny Gonorroe.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ojaa, jij ging daarna met Lydia Chlamydia![]()
Zo heet ze niet echt hoor, zo noemen de jongens op de hoek van de straat haar gewoon. Ze kennen haar allemaal vrij goed
quote:
Minstensquote:Op zondag 3 juni 2012 00:46 schreef formerjellybean het volgende:
En hopelijk gaf die Lydia hem ook chlamydia dan
jaja mn broek is te groot en mn kont komt er niet goed in uit.... vond t iets teveel moeite om over elk beeld een andere broek heen te sjoppenquote:
Doe er nog 1, daarna gaan jullie slapen en ik es schoonmaken hier. Mijn mooie huis.quote:
Hoop dat je er inmiddels een beetje vanaf bentquote:Op zondag 3 juni 2012 00:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En daarna met haar zusje, Gonny Gonorroe.
Ja, dat waren tijden...
Oh?quote:Op zondag 3 juni 2012 00:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Doe er nog 1, daarna gaan jullie slapen
Ik ben er postief uitgekomen.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoop dat je er inmiddels een beetje vanaf bent
ik pas over 22 minuten.. dan is mn filmpje gecomprimeertquote:
Vingeren dan.quote:
Negatief toch mag ik hopenquote:Op zondag 3 juni 2012 00:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben er postief uitgekomen.
En hier altijd een jasje aan, met die gore sletten.
Mijn iPhone moet nog bijgewerkt worden. Geen idee hoe lang het nog gaat durenquote:Op zondag 3 juni 2012 00:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik pas over 22 minuten.. dan is mn filmpje gecomprimeert
Ik niet hoorquote:Op zondag 3 juni 2012 00:49 schreef Koen66 het volgende:
ik mis wat mensen
Zijn er dan toch die een weekendleven hebben
Uiteraard. Pessimistisch als een fruitvliegje met een baaldag.quote:
De melkboer komt nog langs in 020?quote:
wat doe je allemaal niet?quote:Op zondag 3 juni 2012 00:53 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben dit weekend heel braaf voor mijn doen .
Geen gangbangs met Satudarah?quote:Op zondag 3 juni 2012 00:53 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben dit weekend heel braaf voor mijn doen .
Oh ja. Over 40 minuten vertrekt mn vlucht. Plannen, wanneer ga ik het leren?quote:
Wat heb je grote kuiten.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jaja mn broek is te groot en mn kont komt er niet goed in uit.... vond t iets teveel moeite om over elk beeld een andere broek heen te sjoppen
quote:Op zondag 3 juni 2012 00:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh ja. Over 40 minuten vertrekt mn vlucht. Plannen, wanneer ga ik het leren?
dat klopt grote wolf, dan kan ik hard rennenquote:
En lekker om in te bijtenquote:Op zondag 3 juni 2012 00:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat klopt grote wolf, dan kan ik hard rennen
Hey, ik gun je je zondagsrust!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |