inbderdaadquote:Op zondag 3 juni 2012 00:40 schreef formerjellybean het volgende:
hij wilde schijnbaar dus een afscheidswip
hij moet een laagje over haha al valt het nu (met sfeerverlichting) tottaal niet opquote:
Geeft niet joh.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:40 schreef El_Matador het volgende:
En Miauw, sorry. Was een beetje bang voor de reactie van je moeder.
quote:Op zondag 3 juni 2012 00:40 schreef formerjellybean het volgende:
hij wilde schijnbaar dus een afscheidswip
Super! Heb je 'm nog doorgetrokken of nog even niet?quote:Op zondag 3 juni 2012 00:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hij moet een laagje over haha al valt het nu (met sfeerverlichting) tottaal niet op
Geeft niet joh.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Geeft niet joh.
Het spijt mij ook van die pizza's en taxi's die ik naar je huis heb gestuurd.
nee nog niet, eerst ff kijken wat ik over een paar dagen ga doen (voor t geval ik doorsla in mn enthousiastme haha)quote:Op zondag 3 juni 2012 00:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Super! Heb je 'm nog doorgetrokken of nog even niet?
een hele taxiquote:Op zondag 3 juni 2012 00:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geeft niet joh.
Heb ze opgegeten met mijn nieuwe chick.
Feeders en Gainersquote:
Dat dabladdingquote:
Ojaa, jij ging daarna met Lydia Chlamydiaquote:Op zondag 3 juni 2012 00:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geeft niet joh.
Heb ze opgegeten met mijn nieuwe chick.
Hahaha alles paarsquote:Op zondag 3 juni 2012 00:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee nog niet, eerst ff kijken wat ik over een paar dagen ga doen (voor t geval ik doorsla in mn enthousiastme haha)
zoiets wil ik idd voorkomenquote:
En daarna met haar zusje, Gonny Gonorroe.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ojaa, jij ging daarna met Lydia Chlamydia![]()
Zo heet ze niet echt hoor, zo noemen de jongens op de hoek van de straat haar gewoon. Ze kennen haar allemaal vrij goed
quote:
Minstensquote:Op zondag 3 juni 2012 00:46 schreef formerjellybean het volgende:
En hopelijk gaf die Lydia hem ook chlamydia dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |