jaja mn broek is te groot en mn kont komt er niet goed in uit.... vond t iets teveel moeite om over elk beeld een andere broek heen te sjoppenquote:
Doe er nog 1, daarna gaan jullie slapen en ik es schoonmaken hier. Mijn mooie huis.quote:
Hoop dat je er inmiddels een beetje vanaf bentquote:Op zondag 3 juni 2012 00:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En daarna met haar zusje, Gonny Gonorroe.
Ja, dat waren tijden...
Oh?quote:Op zondag 3 juni 2012 00:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Doe er nog 1, daarna gaan jullie slapen
Ik ben er postief uitgekomen.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoop dat je er inmiddels een beetje vanaf bent
ik pas over 22 minuten.. dan is mn filmpje gecomprimeertquote:
Vingeren dan.quote:
Negatief toch mag ik hopenquote:Op zondag 3 juni 2012 00:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben er postief uitgekomen.
En hier altijd een jasje aan, met die gore sletten.
Mijn iPhone moet nog bijgewerkt worden. Geen idee hoe lang het nog gaat durenquote:Op zondag 3 juni 2012 00:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik pas over 22 minuten.. dan is mn filmpje gecomprimeert
Ik niet hoorquote:Op zondag 3 juni 2012 00:49 schreef Koen66 het volgende:
ik mis wat mensen
Zijn er dan toch die een weekendleven hebben
Uiteraard. Pessimistisch als een fruitvliegje met een baaldag.quote:
De melkboer komt nog langs in 020?quote:
wat doe je allemaal niet?quote:Op zondag 3 juni 2012 00:53 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben dit weekend heel braaf voor mijn doen .
Geen gangbangs met Satudarah?quote:Op zondag 3 juni 2012 00:53 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben dit weekend heel braaf voor mijn doen .
Oh ja. Over 40 minuten vertrekt mn vlucht. Plannen, wanneer ga ik het leren?quote:
Wat heb je grote kuiten.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jaja mn broek is te groot en mn kont komt er niet goed in uit.... vond t iets teveel moeite om over elk beeld een andere broek heen te sjoppen
quote:Op zondag 3 juni 2012 00:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh ja. Over 40 minuten vertrekt mn vlucht. Plannen, wanneer ga ik het leren?
dat klopt grote wolf, dan kan ik hard rennenquote:
En lekker om in te bijtenquote:Op zondag 3 juni 2012 00:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat klopt grote wolf, dan kan ik hard rennen
Hey, ik gun je je zondagsrust!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |