Vreselijk lijkt me dat. Chaosquote:Op zondag 3 juni 2012 00:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld
[..]
Wel altijd op dezelfde plek en het zelfde tijdstip.
September dusquote:Op zondag 3 juni 2012 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
20-08 17 dagen vakantie miauw
10-08 verjaardag vieren
15-08 volgens mij een voetbal fok meet
Voor de rest nog geen plannen
Tot straksquote:Op zondag 3 juni 2012 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik ga slapie doen
Doei en welterusten
Gelukkig was er hier geen sprake van stemmen.quote:
hey, ik moest net ook al inloggenquote:Op zondag 3 juni 2012 00:15 schreef formerjellybean het volgende:
lieve fok zit me niet steeds dwars , ik word nu weer uitgelogd steeds
quote:
ik moest weer ff denken wat mijn password ook al weer wasquote:
25 vrouwen en ik op een palmenstrand.quote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 00:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik niet, moet ik mij nu zorgen gaan maken?
Die functie wil ik ookquote:Op zondag 3 juni 2012 00:15 schreef formerjellybean het volgende:
lieve fok zit me niet steeds dwars , ik word nu weer uitgelogd steeds
Of.....quote:
Oude schooltijden herleven.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:19 schreef formerjellybean het volgende:
Ik niet want je word er om de sodemieter uitgegooid terwijl je net wat typt heel irritant
Jij was het eerste leven op het land.quote:
Ik wilde meteen baby'squote:Op zondag 3 juni 2012 00:20 schreef formerjellybean het volgende:
ahhh dat zijn nog de baby jaren wacht maar tot de grote 30 langskomt brrrrrrr
Bij jou begint de fruitmand mee te schimmelen.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:20 schreef formerjellybean het volgende:
wat dacht je van de grote 40quote:Op zondag 3 juni 2012 00:20 schreef formerjellybean het volgende:
Hmm nu weet ik het niet meer zo zekerquote:Op zondag 3 juni 2012 00:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
en nu niet meer?
Ik wil wel baby's,niet
Nou wel handig dat je dat zo zeker weetquote:Op zondag 3 juni 2012 00:22 schreef formerjellybean het volgende:
Die wil ik niet en nog steeds niet mijn rammelende eierstokken slaan over
Ik had een milf.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:23 schreef formerjellybean het volgende:
Dan ga je bij de geboorte een peukje halen en kom je jaren later terug
Ben je meteen weggerend ???quote:Op zondag 3 juni 2012 00:24 schreef Koen66 het volgende:
ik had ooit een vriendinnetje, die begon na een week al over kinderen krijgen te miepen
Dat wilde ik net zeggenquote:Op zondag 3 juni 2012 00:23 schreef formerjellybean het volgende:
Dan ga je bij de geboorte een peukje halen en kom je jaren later terug
Nou een week is een beetje overdrevenquote:Op zondag 3 juni 2012 00:24 schreef Koen66 het volgende:
ik had ooit een vriendinnetje, die begon na een week al over kinderen krijgen te miepen
Wowquote:Op zondag 3 juni 2012 00:24 schreef Koen66 het volgende:
Open een topic.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:24 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nou een week is een beetje overdreven
Maar over een jaar of 2 moet ik toch keuzes maken vrees ik. Hopelijk komen we er samen uit
ze nam het me kwalijk dat ik er niet echt een mening over had (ik was toen 22 en kon het woord niet eens spellenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |