SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hopen dat het nu goed gaatWith the stars as her umbrella
Alleen degenen die kunnen dansen.quote:
Eenschquote:Op zondag 3 juni 2012 00:05 schreef Myraela het volgende:
En de TT mag sowieso wel weer normaal. Dat [SC versieren j/n] is stom.
maar op deze manier zie ik de TT mobiel tenminste, eerst was ie veuls te langquote:Op zondag 3 juni 2012 00:05 schreef Myraela het volgende:
Ik vond 'm erg tegenvallenquote:Op zondag 3 juni 2012 00:05 schreef formerjellybean het volgende:
Is de film friend with benefits wat ???
Ik kijk altijd en als t niks is zet ik m afquote:Op zondag 3 juni 2012 00:05 schreef formerjellybean het volgende:
Laat meer ruimte aan originele TTs.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:05 schreef Myraela het volgende:
Dan gewoon [SC versieren] of whatever.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar op deze manier zie ik de TT mobiel tenminste, eerst was ie veuls te lang
Nooit zo goed als The Fountain.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:05 schreef formerjellybean het volgende:
Appelflapjestheekransentopic. Zo zal ik hem de volgende keer noemen.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Laat meer ruimte aan originele TTs.
Originele TTs
Dat is ook wel weer zo maar ik acht de kans klein dat ik Justin Timberlake afzetquote:Op zondag 3 juni 2012 00:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik kijk altijd en als t niks is zet ik m af
wordt het net zo'n zooitje als bij de TAL SC de laatste tijdquote:Op zondag 3 juni 2012 00:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Appelflapjestheekransentopic. Zo zal ik hem de volgende keer noemen.
Trust me.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:07 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo maar ik acht de kans klein dat ik Justin Timberlake afzet
TAL SC? Klinkt niet bestquote:Op zondag 3 juni 2012 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wordt het net zo'n zooitje als bij de TAL SC de laatste tijd
Maak daar gelijk rotte appels van dan.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Appelflapjestheekransentopic. Zo zal ik hem de volgende keer noemen.
Of AutistenSC ;')quote:Op zondag 3 juni 2012 00:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maak daar gelijk rotte appels van dan.
dat dus!quote:Op zondag 3 juni 2012 00:09 schreef -Miauw- het volgende:
Wat Myr zei vind ik wel een goede: SC Versieren
Daar pas ik niet tussen.quote:
Het was daar echt druk op een gegeven momentquote:Op zondag 3 juni 2012 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
postte ik vorig jaar veel en ken ik Miauw ook van
Die zitten niet altijd stil in een hoekjequote:Op zondag 3 juni 2012 00:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar pas ik niet tussen.
Stil in een hoekje zitten is niet mijn sterkste punt.
owja, vorig jaar was ik daar al weg inderdaadquote:Op zondag 3 juni 2012 00:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het was daar echt druk op een gegeven moment![]()
En het is alweer twee jaar terug trouwens
Autisten moeten ook naar de supermarkt...quote:Op zondag 3 juni 2012 00:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die zitten niet altijd stil in een hoekje
Wijze vrouw.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die zitten niet altijd stil in een hoekje
Ik ook, januari zo'n beetjequote:Op zondag 3 juni 2012 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owja, vorig jaar was ik daar al weg inderdaad
Dankje lieverdquote:Op zondag 3 juni 2012 00:10 schreef Detroit het volgende:
*is het i.t.t. Myraela wél met de TT eens!
maar ik ben misschien wat vooringenomen
Als firefly wildvreemde vrouwen zoenen¿quote:Op zondag 3 juni 2012 00:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Autisten moeten ook naar de supermarkt...
Wildvreemde vrouwen vingeren tochquote:Op zondag 3 juni 2012 00:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als firefly wildvreemde vrouwen zoenen¿
Jouw stem telt niet.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:10 schreef Detroit het volgende:
*is het i.t.t. Myraela wél met de TT eens!
maar ik ben misschien wat vooringenomen
Bijvoorbeeldquote:Op zondag 3 juni 2012 00:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Autisten moeten ook naar de supermarkt...
Wel altijd op dezelfde plek en het zelfde tijdstip.quote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik ga slapie doen
Doei en welterusten
Dat doen autisten niet. Doodsbang voor een onverwachte/negatieve reactie of eigenlijk uberhaupt reactie.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als firefly wildvreemde vrouwen zoenen¿
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |