Op de WHO curve net een ietsiepietsie onder de middenlijn. CB curve weet ik niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoe zit hij op de groeicurve eigenlijk?
In zijn hoofd natuurlijk, hij heeft gewoon heel veel hersenen!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:53 schreef mefke79 het volgende:
en dan te bedenken dat driekus een lang lijf heeft en dus de lengte wel nodig heeft. En dan gaat het dus soms echt slobberen, geen gezicht. Maar goed, die van mij is dan ook echt buiten proportie, ik geloof -1 gewicht en rond +1 lengte, met korte pootjes en zonder kont. En hij zat op -2, de extra kilo's zitten niet op zijn buik, maar op ehhhh, geen idee waar ze zijn, maar hij weegt zomaar ineens dik 13 kilo.
Wat knap zeg! Niels wilde steeds niet zelf proberen. Ik probeer hem nu de truc te leren die ze op een kdv gebruiken om de jas zelf aan te trekken.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:56 schreef mefke79 het volgende:
Driekus kan zelf jas aan en uit, broek oefent ie nu op, gaat aardig.
Ja ik ben fan van die broekjes, de stevigere modellen van Name It blijven ook heel erg mooi.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:59 schreef mefke79 het volgende:
twinkly, die name-it broekjes blijven fijn he. Net als mexx (smalle modellen), dirkje en mijn moeder had laatst een smalle van cars, dat is ook een leuke. En we hebben een groene katoenen van de h&m die is ook lekker smal.
Niels wordt ook al zo groot.
Ik vind het stom dat de Small Fit broekjes duurder zijn dan de Regular modellenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:03 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Na de zomer wil ik voor R ook wat name-it spul.
Ja maar, zo afwijkend is Niels toch helemaal niet. Ik vind hem (nog) niet mager en toch zit dat Name it broekje ook niet heel strak.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:04 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Nee, maar afwijkende maten zijn duurder omdat ze minder verkopen, denk ik :-p.
Ik heb ook een dapper snapper, maar dan gaat het zo stom zitten van achteren, zo'n hele dikke bobbel. En ik had geen rood moeten kopen geloof ikquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:06 schreef mefke79 het volgende:
twinkly, het meeste is ook te wijd. Dit is een gekleurde chino, die zijn smaller. En hij heeft ook van die driekwart spijkerbroeken, die mogen wat baggy, dus dat gaat dan nog. O en lang leve de dapper snapper!
Haha dat wist ik wel, maar ik vind de ontwerpers stomquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:07 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Nee, helemaal niet! Zo bedoel ik het ook niet, haha. Ik vind Niels niet mager om te zien. net zoals ik Ivan er niet overdreven stevig uit vind zien op de foto's. Alllemaal gewoon gezond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en voor de stats, 8,7 kg:)
Nou, Ivan moest wel wat broeken betreft op een bepaald moment van 92 op 98 over puur vanwege de breedte. En ineens zaten alle broeken hem dus te lang, maar hij had het in de breedte wel nodig.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:12 schreef mignonne het volgende:
en daar gaat t om hè dames, dat getal zegt iets over de lengtemaat, niets over de breedtemaatje krijgt veruit de meeste kindjes qua breedte nog wel geruime tijd in maat 80 ofzo, alleen t is geen porum qua lengte
![]()
ja de meeste kindjesquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, Ivan moest wel wat broeken betreft op een bepaald moment van 92 op 98 over puur vanwege de breedte. En ineens zaten alle broeken hem dus te lang, maar hij had het in de breedte wel nodig.
Nou, ik bedoelde meer te zeggen dat naarmate de maat groter wordt niet alleen de lengte toeneemt maar ook de breedte. Dus hoewel het getal in strikte zin een aanduiding is van de lengtemaat, zegt het ook iets over de breedtemaat. Alleen is dat misschien niet altijd het geval. Ik heb het idee dat spijkerbroeken nu niet zo heel veel breder meer worden, maar shirts nog wel.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:16 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja de meeste kindjes, Ivan was dus de uitzondering
Toch staan de half lange of korte broekjes in maat 92 echt nergens naar. Het lijken wel clownsbroeken, ook in de lengte.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:12 schreef mignonne het volgende:
Klopt ook wel de broeken in maat 92 kunnen qua lengte nog nét. [sub]en daar gaat t om hè dames, dat getal zegt iets over de lengtemaat, niets over de breedtemaatj
natuurlijk gaat het iets met elkaar op. Maar het valt me gewoon op dat er heel veel moeders zijn die blijven benadrukken dat hun kind met gemak nog maat 80 past. Maar voor de lengte hebben ze wel maat 92/98 nodig. Ja dan past maat 80 dus niet. Die lengte is evengoed belangrijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, ik bedoelde meer te zeggen dat naarmate de maat groter wordt niet alleen de lengte toeneemt maar ook de breedte. Dus hoewel het getal in strikte zin een aanduiding is van de lengtemaat, zegt het ook iets over de breedtemaat. Alleen is dat misschien niet altijd het geval. Ik heb het idee dat spijkerbroeken nu niet zo heel veel breder meer worden, maar shirts nog wel.
Wat rot trouwens van de lengtegroei van je jongste.![]()
True, true!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:22 schreef mignonne het volgende:
[..]
natuurlijk gaat het iets met elkaar op. Maar het valt me gewoon op dat er heel veel moeders zijn die blijven benadrukken dat hun kind met gemak nog maat 80 past. Maar voor de lengte hebben ze wel maat 92/98 nodig. Ja dan past maat 80 dus niet. Die lengte is evengoed belangrijk.
Riem dr op en op zn bierbuiks lekker onder die buik hangenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Puck zijn broeken zakken toch iet wat af omdat ze op zijn bolle buikje niet meer zo goed blijven hangen
Volgens mij was die ene van Name it wel klein genoeg voor Pucken.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb een riem van Iindex in maat S die nog te groot is. Waar kan ik een passende vinden?
mooi? speklap was tquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:19 schreef ferrari_rood het volgende:
En ze had zo'n mooi gewicht bij d'r geboorte mignonne. misschien een stomme vraag maar zijn allergieen al niet van invloed tijdens de zwangerschap? Omdat een kindje toch de voedingsstoffen van de moeder kijgt
Van mij wassie niet... O. is een van de weinige fokkindjes zonder jumpsuits geloof ikquote:Ik vrees het laatste, agz de smafolkjumpsuit in 96 die ik eeuwen geleden van volgens mij reilain gekocht heb ongeveer even groot is. Dan dubbel! Een maand geleden was ze nog 79cm volgens t cb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo onder de spoiler want way in t verkeerde topic
ik wilde nog even een dikke hallelujah doen voor die zwempakken van de etos, wat een fijne dingen zijn dat toch! scheelt een hoop smeerwerk
:)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
klopt volgens mij ookquote:Op zondag 3 juni 2012 09:36 schreef Claudia_x het volgende:
Ja ach, ik vraag me wel af in hoeverre je op deze leeftijd iets kunt zeggen over postuur, aanleg en bouw. Volgens mij heeft de puberteit nog een belangrijke invloed op de groei. Veel mannen zie ik juist in hun twintiger jaren aanzetten, niet alleen qua buik maar ook schouders en bovenarmen en zo. Mijn broertje is altijd mager geweest maar is nu veel peziger.
Hoe het precies zit weet ik verder ook niet, hoor.
Thuis heeft Sofie ook geen zwemluier aan, maar in het zwembad zal het wel moeten.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:57 schreef Juud79 het volgende:
Ben ik dan de enige die geen zwemluiers gebruikt?![]()
Ik doe daar niet aan, ik ben van blote billen in de tuin en in elders een badpak of zwembroek.
Ook geen bikini totdat het noodzakelijk is om iets te bedekken.
jammer dat is te groot voor Lientje...quote:Op zondag 3 juni 2012 22:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Er staat maat Large 18 maanden op het kaartje er aan volgens mij BJ
en happy nappy is er niet in badpakjes? ik vind dat gewoon mooier voor mijn mupke...quote:Op zondag 3 juni 2012 22:12 schreef mefke79 het volgende:
eh, ik heb heel lang geen zwemluiers gebruikt, maar een happy nappy. Dat is een zwembroekje van wetsuitmateriaal dat strak om de benen en de buik zit. Poep blijft daar dus in, plas niet, maar dat is bij een zwemluier ook zo. Driekus heeft een tijdje tijdens de zwemles consequent in zijn luier gepoept. Toen hebben we wel zwemluiers gepakt, want dan heb je het sneller vervangen. Dan ging de luier en het broekje snel uit, broekje was nog schoon en dus weer aan, klaar.
Hier in het zwembad hoeft het niet trouwens en thuis doen we soms bloot, dan weer de broekjes en soms een luier. En zelf heb ik altijd alleen broekjes aangehad totdat er echt iets te bedekken viel.
Ik heb hem in M-L maar mijn zoon is 7 maanden en 8kgquote:Op maandag 4 juni 2012 12:15 schreef Lamb29 het volgende:
Faitz in welke maat heb jij hem? Ik ken ze van mijn werk.... kids met handicap en dus grote maten... echt een verschrikking om uit te krijgen.. zeker wanneer er gepoept is...
Denk het, stond geen reden bij. Het was een rompertje waar ik maar 1,10 voor moest betalen.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:41 schreef Marrije het volgende:
Waarom kreeg jij de kleren niet? Ook ivm verzendkosten?
]quote:Op maandag 4 juni 2012 13:47 schreef loeszie het volgende:
Vind er niks netjes aan. Ben zaterdag even langs geweest en ze had mijn bestelling niet klaar liggen. Haar dichter beloofde mij het langs te brengen kater in de middag. Maar ze kwam niet. Ook reageert ze niet op mijn mails. Ik heb net nog een mail gestuurd met het aanbod om zaterdag langs te komen met mijn dikke buik ( ben inmiddels 37 wekenzwanger) op de fiets of dat ze het langs komt brengen. Wordt voor mij inmiddels een principe kwestie en ik ben best boos.
Als ze direct anders had gehandeld dan ging ik wel akkoord met restitutie maar nu wil ik gewoon mijn bestelling ontvangen.
Tis een katoenenbroekje dus zwempakje naar keuze kan er over.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
en happy nappy is er niet in badpakjes? ik vind dat gewoon mooier voor mijn mupke...
(dan kan je tenminste ergens aan zien dat het een meisje is haha)
Dan kies is toch wel voor 'helaas'quote:Op maandag 4 juni 2012 22:01 schreef Lamb29 het volgende:
Noops Zara in utrecht heeft geen kinderafdeling! (Gelukkig/helaas... invullen wat van toepassing is)
ehm, het gaat dus juist om dat overbroekje, dat is de truc, dat wetsuitspul met strakke pijpjes. Maar...er zijn tegenwoordig leuke bovenstukjes bij! Speciaal voor meisjes.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:55 schreef Faithz het volgende:
[..]
Tis een katoenenbroekje dus zwempakje naar keuze kan er over.
Goeie naamquote:Op maandag 4 juni 2012 22:25 schreef Lamb29 het volgende:
http://www.noahs.nl/noahs-utrecht.php
Deze zit er wel... daar hebben ze wellicht ook wel nette blousjes e.d.. alleen zijn ze niet goedkoop
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 06:52 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Erg mooi! Alleen bij dat model van dat badpak doet me aan mijn oma denken.
Thanks! Ik verwacht een klein ukkie met korte beentjes, grote kans dat een jumpsuit niet gaat passen dan (rondom de geboorte). En als er niet redelijk snel geleverd kan worden schiet het ook niet opquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:48 schreef mefke79 het volgende:
Phaidra vrij groot en breed vind ik GMK. Maar, bij de kleinere maten moet vooral de jumpsuit maar net goed uitvallen. Mijn eerste paste er prima in, de tweede heeft em amper aangehad want die had andere verhoudingen.
en dan breek me de bek niet open over nooit op voorraad zijnde kleuren en maten... Als het je gaat om bedrukken dan kan je net zo goed uitwijken naar Rainbowbabys of SimplyColours.
Weet ik wel, maar na 3 groei-echo's met ongeveer hetzelfde beeld (2 weken achter op groei, net nog binnen de marges) zal het vast niet opeens een 8-9 ponder worden. Hoop ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:04 schreef Kyara het volgende:
pin je ook niet teveel vast op wat ze "verwachten" qua grootte....
Jup, ik vind het bizar, zo zit je met een pasgeboren baby en zo is er een jaar voorbij gevlogen....quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:33 schreef Phaidra het volgende:
Wat schattig Juud! Jeetje, wordt jouw meisje alweer 1?!
ruilen tegen de roodblauwe?quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:46 schreef Sandous het volgende:
Wat stoer is ie van GMK?
Ik vind kleuren zo moeilijk. Ik heb hier dat groen/grijze jasje van h&m van KD, van VTmaar de kleuren vind ik niet bij hem passen op de een of ander... (hij draagt m wel gewoon hoor!).
Ik wacht op sale....!!
Kun je de link anders even hier plaatsen? Ben wel benieuwd.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:51 schreef Mamar het volgende:
Hallo allemaal!
Mijn naam is Mar en ik ben moeder van twee jonge kinderen (2 en 4). Ik volg dit topic al een tijdje omdat ik gek ben van kinderkleertjes en zelf een webwinkeltje heb (kan ik iemand mailen om de link in de op te plaatsen?).
Verder ben ik lerares basisonderwijs.
Het lijkt me leuk om mee te schrijven en vind het wel netjes om mezelf voor te stellen..
Ik had ook een zomerbaby, van half Juni. Ze heeft welgeteld 2x korte mouwen aan gehad.quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:56 schreef Phaidra het volgende:
Maat 62/68 heb ik ook al aardig wat verzameld. Is ook makkelijker, want de kans dat het dan winter is, is erg groot. Dus gewoon lange mouwen, warme stofjes. In de zomer is het zo lastig inschatten... Nu is het koud en regenachtig, morgen kan het zomaar 25-30 graden zijn...
oh grappig, mijn zomerbaby heeft echt heel veel met korte mouwen aan gehad. In de kraamweek al, terwijl het niet heel erg overdreven warm was buiten toen. Eind aug. 2009.quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:59 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik had ook een zomerbaby, van half Juni. Ze heeft welgeteld 2x korte mouwen aan gehad.
Het moet toch al flink warm zijn wil dat kunnen. Vaak is het dan eerder een romper met lange mouwen en blote benen met/zonder sokjes, dan echt alles kort. En als het echt heet is dan is een romper met korte mouwen ook prima.
Heb je al eens Bobux-slofjes geprobeerd Vanyel?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:19 schreef Vanyel het volgende:
Pff. Wij dachten in het kader van het nietlopende kind nog maar een stel aapies te kopen. Large, want inmiddels zit M niet zo heel ruim meer. Ik geloof dat haar voeten er twee keer in passen.
Waar vind ik nou simpele dunne soepele slofjes in minimaat? Liefst niet te tuttig.
Ik hear ya. Dat gedoe met slofjes ook altijd. Lena heeft twee soorten Aapies, maat L (van Ivan geweest) die veel te groot zitten:quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:19 schreef Vanyel het volgende:
Pff. Wij dachten in het kader van het nietlopende kind nog maar een stel aapies te kopen. Large, want inmiddels zit M niet zo heel ruim meer. Ik geloof dat haar voeten er twee keer in passen.
Waar vind ik nou simpele dunne soepele slofjes in minimaat? Liefst niet te tuttig.
Ik vond ze ook duur Vanyel... Het is wel kwalitatief goed spul. Misschien ook eens Marktplaats checken.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:40 schreef Vanyel het volgende:
Nou die ken ik dus allemaal niet. Alleen zootjes en die vinnik lellik.
Eens naar die van jullie kijken.
Damn, die bobuxen zijn iig niet goedkoop...
Ja, echt belachelijk! Die bovenste in ieder geval.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:47 schreef Vanyel het volgende:
Ik kan het bij Lena niet zo goed zien, zijn die ook zo afschuwelijk breed?
Ik hou gewoon niet zo van dat model. Liever gewoon een zool eronder zonder opstaand randje.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:54 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind deze ook wel oké (en maar 6,95 euro):
[ afbeelding ]
Oh ja, voeten meten. Zou ik ook eens moeten doen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:55 schreef Claudia_x het volgende:
D'r voeten zijn nu 11 centimeter lang, geloof ik.
Ach, why bother? Meet je de voeten eens op en ga je af op een maattabel, zitten de sloffen nog steeds niet goed.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oh ja, voeten meten. Zou ik ook eens moeten doen.
klompsloffen?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:19 schreef Vanyel het volgende:
Nee, die is weg. Ik heb nog wel een paar ongebruikt in de kast staan, die mag je zo hebben. Welke maat heb je nodig?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:02 schreef Sandous het volgende:
Ja hier ben ik ook op zoek naar goede slofjes.
Die ebay, bestaat niet meer he? (die waren goedkoop en ok!)
Die hebben wij ook voor jongste, gekregen van Wickiequote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:10 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
klompsloffen?
ik trek ze zelf ook aan bij Lex, en ze blijven aan.
[ afbeelding ]
10 eur.
tip gekregen van Juud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Dat kan, het leer is wisselend, soms zijn ze mat, soms glanzend, soms heel soepel en soms wat stug.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:15 schreef oeke het volgende:
Ik had voor Ko ook klompsloffen gekocht op aanraden van Buuf, maar hij heeft ze nooit aangehad, ik vond ze heel onbuigzaam en van stroef leer gemaakt.
Hadden jullie dat niet?
Had ik gewoon een rottig paar?
waar heb jij ze gekocht? Hier namelijk hetzelfde probleemquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:32 schreef Kleurdoos het volgende:
De klompslofjes die ik voor lex heb zijn juist heel soepel, ik krijg zijn pootjes niet in oxxy's of bobux omdat ie zijn tenen kromtrekt
dit werkt prima(ook omdat ie een potenwrijver is (voetjes tegen elkaar waardoor sokken en sloffen altijd uitgaan)
Wat leuk, deze roze met poezensnoetquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:15 schreef mignonne het volgende:
Mijn jongste loopt dus op klompslofjes, of op haar aapies, en tegenwoordig trek ik haar steeds vaker haar sandaaltjes of teva's aan. Van mn vader en zn vriendin heeft ze knetter-hysterische Skechers gekregen mét lichtjes erin. Ik vind haar blik hilarisch als die lichtjes aan gaan als ze staptwait whut?
![]()
en een paar nikes <3
van B.'s broertje kregen we als kraamcadeau al een paar hi tops maar die zijn nog te groot.
[ afbeelding ]
Ja, vind ik ookquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk, deze roze met poezensnoetBeetje fout maar wel leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze heeft Leah ook gehad. Ik vind ze ook mooi.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:52 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind deze Babypaws echt heel lief:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:43 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook
echt leuk..ik heb even gezocht; het zijn Girls' Twinkle Toes: Shuffles - Purdy Paws (die naam alleen al)
Je hebt ze ook nog in een andere veel lelijkere uitvoering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zat al te googlen, maar kwam ze niet zo snel tegen. Thanks!Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Maar als ik ze irl tegenkom, en een soepel paar.. meenemen voor je of niet?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:21 schreef Claudia_x het volgende:
Als dat ook weer een gok is, laat maar zitten dan.Arme Leen moet het maar gewoon doen met de te grote sloffen die we al hebben en het probleem zal zich, in ieder geval tijdelijk, vanzelf oplossen.
Ze heeft binnen trouwens bijna altijd blote voeten. Buiten zou ik het in onze tuin wel oké vinden, maar omdat ze nog vaak op haar knieën loopt maakt ze zo de bovenkant van haar voeten kapot (want daar zet ze zich mee af).
Marks&Spencer verzendt niet overseasquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:55 schreef Jore het volgende:
Die pyjama!Kan ik die ook online vinden ergens?
Misschien bij Little sunflowers?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:55 schreef Jore het volgende:
Die pyjama!Kan ik die ook online vinden ergens?
zara groningen?quote:Op zondag 10 juni 2012 14:46 schreef pessie het volgende:
Pf, gekke vraag: ik moet voor dinsdag nieuwe kleren kopen voor Nathan, we willen nu graag een witte lange zomerbroek en een blauw overhemd, liefst met lange mouwen. Iemand een idee waar we dat in de buurt van Groningen/Drachten het beste kunnen vinden?
bedankt! Maar ¤ 5,95 verzendkosten voor 1 romper.....quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:16 schreef Twinkly het volgende:
Kyara, nog een! Er is nog 1 gele
http://www.novany.nl/Webw(...)mper-lange-mouw.html
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:09 schreef Kyara het volgende:
[..]
bedankt! Maar ¤ 5,95 verzendkosten voor 1 romper.....
Wanneer ga jij?quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:35 schreef mefke79 het volgende:
Ik kreeg gisteravond een sale uitnodiging van 4ff en aangezien Eindhoven voor ons om de hoek is meteen gereageerd. Gelukt! Ik ga samen met mijn zusje lekker shoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |