klompsloffen?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:19 schreef Vanyel het volgende:
Pff. Wij dachten in het kader van het nietlopende kind nog maar een stel aapies te kopen. Large, want inmiddels zit M niet zo heel ruim meer. Ik geloof dat haar voeten er twee keer in passen.
Waar vind ik nou simpele dunne soepele slofjes in minimaat? Liefst niet te tuttig.
Nee, die is weg. Ik heb nog wel een paar ongebruikt in de kast staan, die mag je zo hebben. Welke maat heb je nodig?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:02 schreef Sandous het volgende:
Ja hier ben ik ook op zoek naar goede slofjes.
Die ebay, bestaat niet meer he? (die waren goedkoop en ok!)
Die hebben wij ook voor jongste, gekregen van Wickiequote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:10 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
klompsloffen?
ik trek ze zelf ook aan bij Lex, en ze blijven aan.
[ afbeelding ]
10 eur.
tip gekregen van Juud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Dat kan, het leer is wisselend, soms zijn ze mat, soms glanzend, soms heel soepel en soms wat stug.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:15 schreef oeke het volgende:
Ik had voor Ko ook klompsloffen gekocht op aanraden van Buuf, maar hij heeft ze nooit aangehad, ik vond ze heel onbuigzaam en van stroef leer gemaakt.
Hadden jullie dat niet?
Had ik gewoon een rottig paar?
waar heb jij ze gekocht? Hier namelijk hetzelfde probleemquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:32 schreef Kleurdoos het volgende:
De klompslofjes die ik voor lex heb zijn juist heel soepel, ik krijg zijn pootjes niet in oxxy's of bobux omdat ie zijn tenen kromtrekt
dit werkt prima(ook omdat ie een potenwrijver is (voetjes tegen elkaar waardoor sokken en sloffen altijd uitgaan)
Wat leuk, deze roze met poezensnoetquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:15 schreef mignonne het volgende:
Mijn jongste loopt dus op klompslofjes, of op haar aapies, en tegenwoordig trek ik haar steeds vaker haar sandaaltjes of teva's aan. Van mn vader en zn vriendin heeft ze knetter-hysterische Skechers gekregen mét lichtjes erin. Ik vind haar blik hilarisch als die lichtjes aan gaan als ze staptwait whut?
![]()
en een paar nikes <3
van B.'s broertje kregen we als kraamcadeau al een paar hi tops maar die zijn nog te groot.
[ afbeelding ]
Ja, vind ik ookquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk, deze roze met poezensnoetBeetje fout maar wel leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze heeft Leah ook gehad. Ik vind ze ook mooi.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:52 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind deze Babypaws echt heel lief:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:43 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook
echt leuk..ik heb even gezocht; het zijn Girls' Twinkle Toes: Shuffles - Purdy Paws (die naam alleen al)
Je hebt ze ook nog in een andere veel lelijkere uitvoering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zat al te googlen, maar kwam ze niet zo snel tegen. Thanks!Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Maar als ik ze irl tegenkom, en een soepel paar.. meenemen voor je of niet?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:21 schreef Claudia_x het volgende:
Als dat ook weer een gok is, laat maar zitten dan.Arme Leen moet het maar gewoon doen met de te grote sloffen die we al hebben en het probleem zal zich, in ieder geval tijdelijk, vanzelf oplossen.
Ze heeft binnen trouwens bijna altijd blote voeten. Buiten zou ik het in onze tuin wel oké vinden, maar omdat ze nog vaak op haar knieën loopt maakt ze zo de bovenkant van haar voeten kapot (want daar zet ze zich mee af).
Marks&Spencer verzendt niet overseasquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:55 schreef Jore het volgende:
Die pyjama!Kan ik die ook online vinden ergens?
Misschien bij Little sunflowers?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:55 schreef Jore het volgende:
Die pyjama!Kan ik die ook online vinden ergens?
zara groningen?quote:Op zondag 10 juni 2012 14:46 schreef pessie het volgende:
Pf, gekke vraag: ik moet voor dinsdag nieuwe kleren kopen voor Nathan, we willen nu graag een witte lange zomerbroek en een blauw overhemd, liefst met lange mouwen. Iemand een idee waar we dat in de buurt van Groningen/Drachten het beste kunnen vinden?
bedankt! Maar ¤ 5,95 verzendkosten voor 1 romper.....quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:16 schreef Twinkly het volgende:
Kyara, nog een! Er is nog 1 gele
http://www.novany.nl/Webw(...)mper-lange-mouw.html
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:09 schreef Kyara het volgende:
[..]
bedankt! Maar ¤ 5,95 verzendkosten voor 1 romper.....
Wanneer ga jij?quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:35 schreef mefke79 het volgende:
Ik kreeg gisteravond een sale uitnodiging van 4ff en aangezien Eindhoven voor ons om de hoek is meteen gereageerd. Gelukt! Ik ga samen met mijn zusje lekker shoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |