Helaas... Ook Voicemail bericht ingesproken. Volgende week maar weer bellen/ mailen. Zucht.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:52 schreef bitterend het volgende:
loeszie heb je al wat gehoord van marie?
Komt die gele kussen ook van Ikea? die is leuk!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:52 schreef Claudia_x het volgende:
Vandaag dit T-shirt. Poeh, wat heeft hij een hoop reacties gehad.
[ afbeelding ]
Het staat op de doos erachter.quote:
Preciesquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:42 schreef Claudia_x het volgende:
Zolang je ze nog je eigen smaak op kunt dringen: doen.
Dat vind ik niet zo erg. Al te breed wordt hier snel heel genant.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja dat doe ik om jou op de kast te krijgen Vanyel
Das wel lastig bij online winkelen en niet merkvast zijn!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:04 schreef mefke79 het volgende:
Ik kijk gewoon niet meer naar maten, maar naar wat past, probleem opgelost.
En dan komt die volle bos van Puck eroverheenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Past mooi![]()
En haartjes![]()
Ik heb nog steeds die kale baby in mijn hoofd joh!
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:18 schreef mefke79 het volgende:
vanyel, ik ben en niet echt merkvast en winkel veel online, meestal gaat het goed. Wat ik lastiger vind is dat de jongens zo in postuur verschillen, dan denk ik terug aan wanneer driekus iets aan kon en dan moet ik daar al snel 6 maanden vanaf trekken, want anders is het voor tienus te klein.
Gaaf pakje, zit goed toch?
Ivan zat rond zijn 1e verjaardag in 86, en hij was altijd wat groter dan gemiddeld. Ik denk dat 1,5 jaar inderdaad een redelijk goede inschatting is.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:35 schreef Kyara het volgende:
Hoe oud zijn kindjes als ze in maat 92 passen ongeveer?
Ik heb een pyama in maat 92 gekregen als kraamcadeau
Hoe zit hij op de groeicurve eigenlijk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |