abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112512160
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 09:46 schreef Sandous het volgende:
Wat stoer is ie van GMK?

Ik vind kleuren zo moeilijk. Ik heb hier dat groen/grijze jasje van h&m van KD, van VT :D maar de kleuren vind ik niet bij hem passen op de een of ander... (hij draagt m wel gewoon hoor!).

Ik wacht op sale....!!
ruilen tegen de roodblauwe?
pi_112512185
gratis verzendeing vandaag bij baba (als je 2stuks koopt)
pi_112512970
De hele week KD ;) t/m 13 juni
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 6 juni 2012 @ 11:52:58 #154
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_112513923
quote:
7s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:51 schreef Mamar het volgende:
Hallo allemaal!

Mijn naam is Mar en ik ben moeder van twee jonge kinderen (2 en 4). Ik volg dit topic al een tijdje omdat ik gek ben van kinderkleertjes en zelf een webwinkeltje heb (kan ik iemand mailen om de link in de op te plaatsen?).
Verder ben ik lerares basisonderwijs.

Het lijkt me leuk om mee te schrijven en vind het wel netjes om mezelf voor te stellen..
Kun je de link anders even hier plaatsen? Ben wel benieuwd.
Wat betreft linkjes in de OP plaatsen, dat doen we meestal in een volgend topicnummer.
pi_112557289
Zou ik genezen zijn of stel ik mijn 2e dochter ontzettend achter??

Dit is alles in 50-56 en ik vind het echt heel erg meevallen :o

pi_112557399
Waar zijn de kleertjes van je eerste dochter heen? Zomaar verdwenen, stuk, weggedaan? :o

Ik heb ook niet zoveel hoor. Ik denk vergelijkbaar. Ik heb gister nog 2 broekjes bijbesteld in maat 50 omdat ik daar toch echt te weinig van had in vergelijking met de shirtjes. Nu maar afwachten welke maat hij echt heeft bij de geboorte en wat het weer is, dan kan ik altijd nog bijhalen (of krijgen :P).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112557535
Heel veel heb ik al verkocht... ;) wegens echt teveel of niet praktisch (een spijkerjurkje in maat 56 is schattig maar niet handig ;)) dus ik mocht in de kleine maatjes opnieuw shoppen!

Dit is maat 62! 4 keer zoveel al als maat 50-56 :P

donderdag 7 juni 2012 @ 09:50:24 #158
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_112557538
@Gerb

Netjes hoor! :)

Het is in ieder geval genoeg en dan heeft ze de dingen tenminste vaker dan een keer aan. :+
Je hebt ook aardig wat suits, fijn hoor.
Ik ga bij een tweede voornamelijk voor jumpsuits heb ik besloten, ideaal!
pi_112557579
Ja ze krijgt tot maat 68 sowieso vooral jumpsuits en zachte pakjes aan! Kreeg muppet ook maar ik had al dat andere spul wel wat dus nooit gedragen is :P
pi_112557700
Maat 62/68 heb ik ook al aardig wat verzameld. Is ook makkelijker, want de kans dat het dan winter is, is erg groot. Dus gewoon lange mouwen, warme stofjes. In de zomer is het zo lastig inschatten... Nu is het koud en regenachtig, morgen kan het zomaar 25-30 graden zijn...
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 7 juni 2012 @ 09:56:46 #161
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_112557724
Hier ook eigenlijk niet, het moest lekker zitten, lekker slapen en er leuk uitzien. Spijkerstof of stugge dingen trok ik haar gewoon niet aan. Ook in de doek is dat helemaal niet fijn.

Ow en ik koop mutsjes, dat heb ik bij Lientje te weinig gedaan, die had er in elke maat wel een, maar niets bijzonders. Dus de tweede krijgt Duns mutsjes in alle maten. O+
  donderdag 7 juni 2012 @ 09:59:21 #162
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_112557784
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 09:56 schreef Phaidra het volgende:
Maat 62/68 heb ik ook al aardig wat verzameld. Is ook makkelijker, want de kans dat het dan winter is, is erg groot. Dus gewoon lange mouwen, warme stofjes. In de zomer is het zo lastig inschatten... Nu is het koud en regenachtig, morgen kan het zomaar 25-30 graden zijn...
Ik had ook een zomerbaby, van half Juni. Ze heeft welgeteld 2x korte mouwen aan gehad.
Het moet toch al flink warm zijn wil dat kunnen. Vaak is het dan eerder een romper met lange mouwen en blote benen met/zonder sokjes, dan echt alles kort. En als het echt heet is dan is een romper met korte mouwen ook prima.
pi_112557813
In 2010 was het best warm maar ze heeft toch nog wel veel lange mouwen aangehad eigk.. Dus daar ben ik niet zo bang voor... In huis hier is het ook altijd wel koel (zelfs die zomer ;))

Ach we zien het wel!
pi_112558523
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 09:59 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Ik had ook een zomerbaby, van half Juni. Ze heeft welgeteld 2x korte mouwen aan gehad.
Het moet toch al flink warm zijn wil dat kunnen. Vaak is het dan eerder een romper met lange mouwen en blote benen met/zonder sokjes, dan echt alles kort. En als het echt heet is dan is een romper met korte mouwen ook prima.
oh grappig, mijn zomerbaby heeft echt heel veel met korte mouwen aan gehad. In de kraamweek al, terwijl het niet heel erg overdreven warm was buiten toen. Eind aug. 2009.

Bij een derde wil ik alles zacht zachter zachtst O+ bij de jongste hadden we dat ook veel en ik heb haar pas richting maat 74 in wat minder soepele dingen gestoken. Maar ook toen droeg ze nog veel zachte broekjes enzo. Inmiddels draagt ze nog steeds maat 74 :') dus vanaf dat ze echt actief ging staan/lopen dat soort dingen heb ik haar veel meer spijkerbroekjes enzo aan getrokken.
Overigens is die rouwdouwer al volledig door twee spijkerbroeken heen gesleten, grote gaten op de knieën :o en ik dacht dat de oudste een tomboy was...
:)
pi_112558801
Floris heeft regelmatig korte mouwen aangehad (zag k op de foto's :P)
Sowieso sokken had ie weinig aan de eerste tijd. Mutsjes waren ook onzin aankopen hier :')
Ik heb er een paar, ben,benieuwd of k ze ga gebruiken dit keer.
Denk dat t ook wel aan t.kind ligt. Floris hield.gelijk zn temperatuur goed vast. Is sowieso geen koukleum, nog steeds niet.
pi_112558844
bij Lex had ik dat ook idd, zo zacht mogelijk en veel natuurlijk materiaal. Elin had eigenlijk altijd een romper + maillot aan ivm de doek.
bij een evt nummer 3 doe ik dat ook, ze hebben nog zat jaren om er uit te kunnen zien als volwassene :P
pi_112571254
Oh de Hema had zulke leuke jumpsuitjes (zomerdingen) zag ik vanmorgen!

Heb er geen meegenomen en zie ze ook niet op de site nog, maar ze waren echt heel cute O+
pi_112571884
Of je bent gewoon zo scheel als kweet ik het! Ze staan gewoon op de site (inmiddels??) :')
pi_112579740
Ik ga eens koeleloeren Gerbera :D
O. heeft nog nooit een jumpsuit aan gehad.. moet toch eens tijd worden haha

Hier een haarspeltjes tik ;)
De kleintjes passen niet meer dus ik mocht laatst inslaan voor meer grote..

Toch maar eens op zoek naar een mooi speltjesbord... (maar wat doe ik dan weer met de stiekkies?)

KD... Ze had van de week 1 van Elin's rokjes aan... die donkere met groen/blauwe bloemen... stond haar geweldig leuk...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_112581981
Ik koop heel veel speldjes en stiekjes en dingetjes bij de Euroland/knaller/Action etc. etc... dan heb je echt een heleboel voor echt heeeel weinig (aangezien het meeste toch zoek raakt ;))

Ik heb een lush doos waar ik alle dingen in bewaar :D stiekjes los, speldjes allemaal op een stuk karton. Werkt super! 's morgens even de doos erbij, haren doen en doos weer terug ;)
pi_112582440
;) Hier waren ook weer zoveel grote zoek dat er weer een nieuwe lading mocht..
Nu paar heel leuke bij Hema gescoord en een moet idd nog naar action/euroland voor een goedkope lading.....

Wil dus graag een knipjesbord.. maar dan leuk....
We'll have love aplenty
You and Me
pi_112582501
Zeeman heeft ook vaak leuke voor weinig.
*poef* nu is het weg
pi_112582802
Ja die wil ik sowieso ook nog voor beide dames O+ op hun kamer (voor de speldjes die bijv. 's avonds uitgedaan worden bij het naar bed gaan :P) en die wil ik nog ergens in de komende weken zelf gaan maken.... (net zoals haarknipjes zelf maken :D) maar ik heb niet zoveel geduld momenteel :')
pi_112582941
Omdat ik dus echt niets naar mijn smaak kan vinden denk ik dat ik ook maar eens ga proberen er zelf een te maken...

Van zo'n zelfde lijstje als jij met SS had gekregen (maar dan postkaartformaat) heb ik toen een mini knipjesbord gemaakt op Noobniveau....
We'll have love aplenty
You and Me
pi_112585353
Elastiekjes wel uit het bereik houden van peuters :X :X Voor je het weet doen ze ze om de arm (want armbandje) en knelt het de hand af :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')