ruilen tegen de roodblauwe?quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:46 schreef Sandous het volgende:
Wat stoer is ie van GMK?
Ik vind kleuren zo moeilijk. Ik heb hier dat groen/grijze jasje van h&m van KD, van VTmaar de kleuren vind ik niet bij hem passen op de een of ander... (hij draagt m wel gewoon hoor!).
Ik wacht op sale....!!
Kun je de link anders even hier plaatsen? Ben wel benieuwd.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:51 schreef Mamar het volgende:
Hallo allemaal!
Mijn naam is Mar en ik ben moeder van twee jonge kinderen (2 en 4). Ik volg dit topic al een tijdje omdat ik gek ben van kinderkleertjes en zelf een webwinkeltje heb (kan ik iemand mailen om de link in de op te plaatsen?).
Verder ben ik lerares basisonderwijs.
Het lijkt me leuk om mee te schrijven en vind het wel netjes om mezelf voor te stellen..
Ik had ook een zomerbaby, van half Juni. Ze heeft welgeteld 2x korte mouwen aan gehad.quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:56 schreef Phaidra het volgende:
Maat 62/68 heb ik ook al aardig wat verzameld. Is ook makkelijker, want de kans dat het dan winter is, is erg groot. Dus gewoon lange mouwen, warme stofjes. In de zomer is het zo lastig inschatten... Nu is het koud en regenachtig, morgen kan het zomaar 25-30 graden zijn...
oh grappig, mijn zomerbaby heeft echt heel veel met korte mouwen aan gehad. In de kraamweek al, terwijl het niet heel erg overdreven warm was buiten toen. Eind aug. 2009.quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:59 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik had ook een zomerbaby, van half Juni. Ze heeft welgeteld 2x korte mouwen aan gehad.
Het moet toch al flink warm zijn wil dat kunnen. Vaak is het dan eerder een romper met lange mouwen en blote benen met/zonder sokjes, dan echt alles kort. En als het echt heet is dan is een romper met korte mouwen ook prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |