Thuis heeft Sofie ook geen zwemluier aan, maar in het zwembad zal het wel moeten.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:57 schreef Juud79 het volgende:
Ben ik dan de enige die geen zwemluiers gebruikt?![]()
Ik doe daar niet aan, ik ben van blote billen in de tuin en in elders een badpak of zwembroek.
Ook geen bikini totdat het noodzakelijk is om iets te bedekken.
jammer dat is te groot voor Lientje...quote:Op zondag 3 juni 2012 22:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Er staat maat Large 18 maanden op het kaartje er aan volgens mij BJ
en happy nappy is er niet in badpakjes? ik vind dat gewoon mooier voor mijn mupke...quote:Op zondag 3 juni 2012 22:12 schreef mefke79 het volgende:
eh, ik heb heel lang geen zwemluiers gebruikt, maar een happy nappy. Dat is een zwembroekje van wetsuitmateriaal dat strak om de benen en de buik zit. Poep blijft daar dus in, plas niet, maar dat is bij een zwemluier ook zo. Driekus heeft een tijdje tijdens de zwemles consequent in zijn luier gepoept. Toen hebben we wel zwemluiers gepakt, want dan heb je het sneller vervangen. Dan ging de luier en het broekje snel uit, broekje was nog schoon en dus weer aan, klaar.
Hier in het zwembad hoeft het niet trouwens en thuis doen we soms bloot, dan weer de broekjes en soms een luier. En zelf heb ik altijd alleen broekjes aangehad totdat er echt iets te bedekken viel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |