SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. DOE MEE MET EEN FOK!TEAM
Met een Fok! Team meedoen aan een estafetteloop?
Op zaterdag 7 juli 2012 wordt in Rotterdam de Rotterdam Ekiden gelopen. ( www.rotterdamekiden.nl ) Een leuke gelegenheid om eens de mensen die je online aanmoedigt in levende lijve aan te moedigen. Ook is er na de loop een buffet en een BBQ (die we zelf kunnen meenemen en kosten dus voor eigen rekening), dus gezelligheid achteraf is ook goed mogelijk. De kosten zijn 45 euro per team met nog extra kosten voor 2 chips (totaal 4 euro), dus ongeveer 8 euro per persoon. Het buffet erna kost 14 euro per persoon. De wedstrijd begint om 12 uur en zal toch wel het grootste deel van de middag duren.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.quote:Een EKIDEN is een Japanse estafetteloop. Eki betekent "plaats" en Den staat voor "bezorgen". In vroegere tijden werden in Japan namelijk belangrijke documenten door diverse lopers vliegensvlug van de ene naar de andere plaats gebracht. Het sportieve evenement EKIDEN is op deze klassieke koeriersdienst gebaseerd. Het pakket documenten wordt gesymboliseerd door een sjerp, de Tasuki.
Zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km.In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand.
Deelnemen aan een "EKIDEN" is niet alleen sport bedrijven, maar ook een paar uur gezellig in de buitenlucht met mede sporters en/of vrienden genieten.![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:04 schreef LieLie het volgende:
Ik heb nu geen muziek mee bij het lopen en vind het wel rustgevend eigenlijk.![]()
![]()
Als we nu doorpakken moeten de hardloopschoenen ook maar mee op vakantie. Dan wil ik wel een rondje in Central Park doen!![]()
![]()
Oe, volgende week weer een intervaltraining zie ik. 10x2 minuten wedstrijdtempo met steeds een minuutje wandelen ertussen. Lekker. Ik hou van die harde trainingen
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
• Maximal Crazy - Tiesto
• Ace of Spades - Motorhead
• Battery - Metallica
• Before I Forget - Slipknot
• Breathe - Prodigy
• Die MF Die - Dope
• Enter Sandman - Metallica
• Smells like Teen Spirit - Nirvana
• Smack my bitch up - Prodigy
• Serial Thrilla - Prodigy
• Run with the wolves - Prodigy
• Voodoo People(pendulum remix) - Prodigy
• Warriors dance - Prodigy
• Thunderstruck - AC/DC
• Highway to hell - AC/DC
Voor de hoge tempo rondjes![]()
![]()
Is intervaltraining per definitie wedstrijdtempo? Ik dacht dat je bij interval gewoon zo hard rende als je kon.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:13 schreef mosselmossel het volgende:
Oe, volgende week weer een intervaltraining zie ik. 10x2 minuten wedstrijdtempo met steeds een minuutje wandelen ertussen. Lekker. Ik hou van die harde trainingenNiet meer actief op Fok!![]()
Ik ren vaak op Rammstein, vooral de remixes zijn fijn. Sonne live ook trouwens
.
Niet meer actief op Fok!![]()
Nee hoor, niet per se wedstrijdtempo. Je kan intervallen ook in lager dan wedstrijdtempo doen zelfs. Ook dan pompt je hart sneller door die continuë tempoversnellingen. Op wedstrijdtempo is het nog iets lastiger en je kan uiteraard ook boven je wedstrijdtempo gaan zitten.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is intervaltraining per definitie wedstrijdtempo? Ik dacht dat je bij interval gewoon zo hard rende als je kon.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Vrij makkelijkquote:
Ja doei.![]()
Er staat geen run/running/walk/walking in de titel.quote:
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Ik heb op mijn route een klein stukje met trappen die je op moet lopen en dan moet ik steeds aan dit nummer denkenquote:Maar het is wel de ultieme motivatie nummerquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:35 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Er staat geen run/running/walk/walking in de titel.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Dan moet je dat deuntje gewoon gaan gillen. Kijken hoe mensen reageren.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb op mijn route een klein stukje met trappen die je op moet lopen en dan moet ik steeds aan dit nummer denkenJa, dat dan weer wel.quote:[..]
Maar het is wel de ultieme motivatie nummerIt's funny
Oké. In mijn schema zitten ook climaxtrainingen, dus beginnen in d1, d2 en dan d3. Zelfde effect zo'n beetje?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:33 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nee hoor, niet per se wedstrijdtempo. Je kan intervallen ook in lager dan wedstrijdtempo doen zelfs. Ook dan pompt je hart sneller door die continuë tempoversnellingen. Op wedstrijdtempo is het nog iets lastiger en je kan uiteraard ook boven je wedstrijdtempo gaan zitten.
Denk dat ik idd eens ga spelen met interval, zo eens in de één à twee weken: tijdens een duurloopje een aantal keren een minuut versnellen ofzo.Niet meer actief op Fok!![]()
Ik heb Spotify op mijn telefoon.
Aldus;
http://open.spotify.com/u(...)HmTbr4guIG4obith2MOY
Lekker op de shuffle en gaan met die banaan
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
Ja, hoewel je hartslag in een climaxloop langzaam maar zeker omhoog gaat en bij een interval steeds omhoog en omlaag. Daar zit dus wel verschil in. Misschien aardig voor jou om een paar dingetjes uit een onderhoudsschema van RW te halen misschien. Daarin zitten ook intervaltraiingen en climaxlopen. En die zijn toegespitst op mensen die dus al 10km lopen. Bij mij is het naar de 10km toe uiteraard.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oké. In mijn schema zitten ook climaxtrainingen, dus beginnen in d1, d2 en dan d3. Zelfde effect zo'n beetje?
Denk dat ik idd eens ga spelen met interval, zo eens in de één à twee weken: tijdens een duurloopje een aantal keren een minuut versnellen ofzo.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Met een banaan rennen loopt niet zo heel fijn denk ikquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:40 schreef Finland. het volgende:
Ik heb Spotify op mijn telefoon.
Aldus;
http://open.spotify.com/u(...)HmTbr4guIG4obith2MOY
Lekker op de shuffle en gaan met die banaan![]()
![]()
I got a hangover![]()
Lekker om met een kater te gaan hardlopen
Monsterlijk brak jezelf voortslepen
Chips! wtffffff![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nighwishhad niet anders verwacht met zo'n username
[ Bericht 9% gewijzigd door Dr.Sexy op 02-06-2012 13:50:53 ]![]()
Ik wou nu gaan lopen (ik weet dat ik dat een aantal uurtjes geleden ook zei, kwam ineens wat tussendoor) maar ik heb even vlug een vraag tussendoor.
Ik heb dus een bluetooth hartslagmeter van Polar. Begin van deze week leek ik ineens klinisch dood op het einde van mijn loop. Ik ging ervan uit dat mijn batterij op was. Ik heb net de batterij vervangen en nu krijg ik nog steeds geen verbinding. En ja, de batterij is vol (heb hem met een fluke gemeten) en hij zit er goed in. Is dit een bekend probleem?![]()
Zo. 2 x 15 min met 2 min wandelen ertussen.
Na de eerste 15 minuten dacht ikdit gaat goed!
In de laatste 15 minuten voelden m'n benen loodzwaar en leek ik niet vooruit te komen. Heb 2 keer een tussensprintje gedaan in de hoop het zware gevoel eruit te lopen, maar het wilde niet helpen.
Wel trots dat ik ben doorgelopen ondanks steken in m'n zij
Voor de gluurders: http://runkeeper.com/user/tclinden/activity/92335157♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Zelfde probleem momenteel. Zit ik ineens op een hartslag van 0, terwijl ik ook de batterij vervangen heb.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:45 schreef streamnl het volgende:
Ik wou nu gaan lopen (ik weet dat ik dat een aantal uurtjes geleden ook zei, kwam ineens wat tussendoor) maar ik heb even vlug een vraag tussendoor.
Ik heb dus een bluetooth hartslagmeter van Polar. Begin van deze week leek ik ineens klinisch dood op het einde van mijn loop. Ik ging ervan uit dat mijn batterij op was. Ik heb net de batterij vervangen en nu krijg ik nog steeds geen verbinding. En ja, de batterij is vol (heb hem met een fluke gemeten) en hij zit er goed in. Is dit een bekend probleem?Niet meer actief op Fok!![]()
Hahahaha, dat vind ik zo grappig.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:44 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Met een banaan rennen loopt niet zo heel fijn denk ik![]()
![]()
I got a hangover![]()
Lekker om met een kater te gaan hardlopen
Monsterlijk brak jezelf voortslepen
Chips! wtffffff![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
CHIPZ IS BACK WE ARE BACK IN BLACK MAKING UP A STORY WHILE WE COVER ANY TRACKS.
Heb laatst ook op Pink Floyd gelopen, ik ga daar dan echt helemaal in op![b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Topperquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:46 schreef Yuki het volgende:
Zo. 2 x 15 min met 2 min wandelen ertussen.
Na de eerste 15 minuten dacht ikdit gaat goed!
In de laatste 15 minuten voelden m'n benen loodzwaar en leek ik niet vooruit te komen. Heb 2 keer een tussensprintje gedaan in de hoop het zware gevoel eruit te lopen, maar het wilde niet helpen.
Wel trots dat ik ben doorgelopen ondanks steken in m'n zij
Voor de gluurders: http://runkeeper.com/user/tclinden/activity/92335157
The walking deadquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zelfde probleem momenteel. Zit ik ineens op een hartslag van 0, terwijl ik ook de batterij vervangen heb.![]()
![]()
Ook deze ?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zelfde probleem momenteel. Zit ik ineens op een hartslag van 0, terwijl ik ook de batterij vervangen heb.![]()
Nou ik heb je lijst opgeslagen hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:51 schreef Finland. het volgende:
[..]
Hahahaha, dat vind ik zo grappig.
CHIPZ IS BACK WE ARE BACK IN BLACK MAKING UP A STORY WHILE WE COVER ANY TRACKS.
Heb laatst ook op Pink Floyd gelopen, ik ga daar dan echt helemaal in op!Al zal ik soms van het lachen geen adem meer krijgen. Al die goude oude plaatjes
![]()
Klasgenoot van mij had laatst een albumcover gemaakt voor Kraantje Pappi
* Dr.Sexy Zit mee te bleren op Paradise city![]()
Nee, gewoon een simpel geel geval dat ik vier jaar geleden al gekocht heb. Wel van Polar. Maar tijdens het lopen is 'ie ook niet accuraat, volgens mij.quote:Niet meer actief op Fok!![]()
Daar woon ik dus nietquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:58 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Where the girls are fat and have big titties
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik ben de lijst even weer aan het uitdunnen. Want vaak denk ik: 'lekker nummer' (dat is negen van de tien keer in aangeschoten/dronken staat), maar zodra je er op gaat hardlopen is het niks. Er zitten inderdaad wat van die foute nummers bij, al hebben die vaak wel een lekkere beat waar je goed op kan rennen.
Kraantje Pappi en dergelijke is ook niet hetgeen dat ik ook zou draaien als ik niet aan het hardlopen ben.
Ik ga straks wel weer terug naar de winkel met de bonnetjes. Ben benieuwd, ik laat je wel weten wat ze zeiden. Maar nu wil ik $%@% gaan lopen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, gewoon een simpel geel geval dat ik vier jaar geleden al gekocht heb. Wel van Polar. Maar tijdens het lopen is 'ie ook niet accuraat, volgens mij.![]()
PS over muziek
Ik DM net Finland over deze playlist:
http://open.spotify.com/u(...)Xim1MLYgCbbQ2v1m2nxc
Dit zijn nummers die je vaak zelf net niet zou kiezen maar je loopt er heerlijk op
Edit: nu ben ik weg![]()
![]()
![]()
Ik zal vanmiddag eens kijken of ik net zo'n epische afspeellijst kan makenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:58 schreef Finland. het volgende:
Ik ben de lijst even weer aan het uitdunnen. Want vaak denk ik: 'lekker nummer' (dat is negen van de tien keer in aangeschoten/dronken staat), maar zodra je er op gaat hardlopen is het niks. Er zitten inderdaad wat van die foute nummers bij, al hebben die vaak wel een lekkere beat waar je goed op kan rennen.
Kraantje Pappi en dergelijke is ook niet hetgeen dat ik ook zou draaien als ik niet aan het hardlopen ben.
summerjamx 1000
![]()
Zo gaat 'ie nietquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:58 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Where the girls are fat and have big titties.
Dat nummer loopt wel lekkerquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:59 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik zal vanmiddag eens kijken of ik net zo'n epische afspeellijst kan maken
summerjamx 1000
Idd, nog best lastig om nrs te vinden waar je echt lekker op looptquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:58 schreef Finland. het volgende:
.
www.Jog.fm is heuuull handigquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd, nog best lastig om nrs te vinden waar je echt lekker op loopt.
![]()
Summerjamquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:59 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik zal vanmiddag eens kijken of ik net zo'n epische afspeellijst kan maken
summerjamx 1000
![]()
Sandro Silva/Quintino - Epicx1000
En uiteraard nummers als Dragostea Din Tei, Rien Rien N'a Change, Cambodia, Boom Boom Boom en The Final Countdown.
Daar heb ik geen last vanquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:03 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ja maar dan denk ik automatisch aan in bikini bouncende borsten
Ik heb nu een kleine 100 kilometer op mijn nieuwe schoenen gelopen en eens gekeken naar de slijtage. Op mijn hak heb ik nog reliefjes en op de bal van mijn voet niet. Houdt dat in dat ik op de voorkant land of kun je daar eigenlijk niks van zeggen?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nee, meestal erboven, maar bij langere intervaltrainingen net wat eronder.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is intervaltraining per definitie wedstrijdtempo? Ik dacht dat je bij interval gewoon zo hard rende als je kon.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Jammer, de meeste nrs van The Prodigy zitten ver beneden mijn tempoquote:.
Zo, toch met een voldaan gevoel verder met de dag. Exact 5km in 30 minutenMet aflevering 10 van Evy. Dus flink wat gewandeld.
Ben er wel aardig kapot van. Maar wat een voldoening
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Nicequote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:14 schreef henkde_j het volgende:
Zo, toch met een voldaan gevoel verder met de dag. Exact 5km in 30 minutenMet aflevering 10 van Evy. Dus flink wat gewandeld.
Ben er wel aardig kapot van. Maar wat een voldoening![]()
![]()
-
[ Bericht 100% gewijzigd door henkde_j op 02-06-2012 14:15:06 ]Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Even eten laten zakken en dan ga ik echt
![]()
Startnummer voor morgen net opgehaald![]()
Er doen alleen aan de 10km al zo'n 1200 lopers mee. Mooie opkomst vind ik
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Iedereen aanmoedigen van 250 t/m 259
Ik zie 'm gewoonquote:
Alleen een deel van het startnummer is geblurrd♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Bang voor een groep juichende fokkers langs de zijlijn ?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:17 schreef justmattie het volgende:
[ afbeelding ]
Startnummer voor morgen net opgehaald![]()
Er doen alleen aan de 10km al zo'n 1200 lopers mee. Mooie opkomst vind ik![]()
Meneertje heeft hem al aangepastquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zie 'm gewoon
Alleen een deel van het startnummer is geblurrd
252 volgens mij.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik hoef niet met naam en toenaam op internet. Vandaar de blur
Verzamel ze allemaalquote:
Jij zit in Drenthe. Dat is al 1 fok!ker minder. Maar al die dames van hier mogen mij best supporterenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:20 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Bang voor een groep juichende fokkers langs de zijlijn ?
zo, ik heb m'n waterbelt maar even op maat genaaid, want een afzakkende band of een band die constant afvalt omdat de klittenbandstukken tever over elkaar heen vallen is niet prettig rennen ervaarde ik gisteren
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Alleen als we je mogen aanraken anders doe ik het niet.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
veiligheidsspeld is tha magic word.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:23 schreef DJMO het volgende:
zo, ik heb m'n waterbelt maar even op maat genaaid, want een afzakkende band of een band die constant afvalt omdat de klittenbandstukken tever over elkaar heen vallen is niet prettig rennen ervaarde ik gisterenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
is mij niet stevig genoegquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:24 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
veiligheidsspeld is tha magic word.heb echt een flink stuk moeten inkorten en dat gaat het stevigste met ijzergaren
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Whahaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jij zit in Drenthe. Dat is al 1 fok!ker minder. Maar al die dames van hier mogen mij best supporterenZe kunnen je makkelijk herkennen trouwens: De enige die op zijn startnummer staat de stampen van: Ja maar ik heb hem toch gekocht einz einz einz
![]()
Ik vind je heel lief, maar Friesland is me echt even wat te ver morgenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jij zit in Drenthe. Dat is al 1 fok!ker minder. Maar al die dames van hier mogen mij best supporteren
Leuk, Leeuwarden. Wil ik ook nog wel eens lopen. Gaat het door de stad, justmattie?
Heb je het ooit geprobeerd? 21km lang meegelopen aan 1 stuk door.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:24 schreef DJMO het volgende:
is mij niet stevig genoegheb echt een flink stuk moeten inkorten en dat gaat het stevigste met ijzergaren
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Net trouwens een hele Italiaanse touristenbus gehighfived
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Die chip registreert het moment dat je over start en finish gaat, en evt tussentijden tijdens een loop. Zo heb je een nauwkeurige registratie van je tijd over de wedstrijdafstand.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:25 schreef VKV het volgende:
Wat is nou eigenlijk precies de bedoeling/het nut van zo'n hardloopchip?
Vanaf moment dat het startschot gaat tot je zelf over de startlijn bent gegaan kan soms wel 5-10 minuten durenToch jammer als daarvoor geen correctie plaatsvindt.
Bovendien kan je, adhv je tussentijden, zien of je een beetje vlak gelopen hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
reliefjes.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:07 schreef mosselmossel het volgende:
Ik heb nu een kleine 100 kilometer op mijn nieuwe schoenen gelopen en eens gekeken naar de slijtage. Op mijn hak heb ik nog reliefjes en op de bal van mijn voet niet. Houdt dat in dat ik op de voorkant land of kun je daar eigenlijk niks van zeggen?Snoezig woord.
Ik denk dat je bij zo'n profielslijtage vooral kunt concluderen dat je schurender, dus met meer energie, afzet dan dat je landt.Farts are jazz to assholes![]()
Daarmee wordt tijdens de wedstrijd je tijd geregistreerd. Als je er niet zelf één hebt, moet je er één huren en het is uiteindelijk goedkoper om er zelf één te hebben als je meerdere wedstrijden loopt.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:25 schreef VKV het volgende:
Wat is nou eigenlijk precies de bedoeling/het nut van zo'n hardloopchip?
Maar ik geloof dat ze tegenwoordig steeds meer overgaan op startnrs met een chip erin die je weggooit als je klaar bent.Niet meer actief op Fok!![]()
Daar kan ik best mee leven.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:23 schreef slacker_nl het volgende:
Alleen als we je mogen aanraken anders doe ik het niet.En de enige die met twee geblurde cijfers looptquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:24 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
WhahaZe kunnen je makkelijk herkennen trouwens: De enige die op zijn startnummer staat de stampen van: Ja maar ik heb hem toch gekocht einz einz einz
Dat eerste maakt een hoop goedquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind je heel lief, maar Friesland is me echt even wat te ver morgen
Jep. En een stukje door het bos vlak buiten de stad. De HM gaat zelfs nog door diverse wijkenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:26 schreef Viking84 het volgende:
Leuk, Leeuwarden. Wil ik ook nog wel eens lopen. Gaat het door de stad, justmattie?
Op 30 juni zit m'n chip idd in het startnummerquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daarmee wordt tijdens de wedstrijd je tijd geregistreerd. Als je er niet zelf één hebt, moet je er één huren en het is uiteindelijk goedkoper om er zelf één te hebben als je meerdere wedstrijden loopt.
Maar ik geloof dat ze tegenwoordig steeds meer overgaan op startnrs met een chip erin die je weggooit als je klaar bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Leuk hoor. Wordt nog lastig kiezen volgens jaar, met al die HMs
.
De chips voor Amersfoort zouden in de week van 28 mei verzonden worden, deze week dus, maar nog niets gekregen. Gelukkig staat er nu op de site dat 'ie dinsdag 5 juni in m'n brievenbus moet liggen.Niet meer actief op Fok!![]()
nee, niet zulke afstanden, maar het moet bij mij strak strak zitten, anders ga ik me irriteren. dat is met gewone riemen ook zo. Ik zet dus kracht als ik 'm om m'n middel vast maak, en de meeste veiligheidsspelden overleven dat niet ... nu heb ik m'n gewoon netjes vastgenaaid, hij kan geen kant op en ik kan kracht zetten wat ik wil 't verschuift geen milimeter.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:27 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Heb je het ooit geprobeerd? 21km lang meegelopen aan 1 stuk door.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Op 30 juni zit m'n chip idd in het startnummerLiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En wat Yuki zegt idd. Brutotijd is de tijd vanaf het startschot en de nettotijd is de tijd dat jij daadwerkelijk over de startstreep gaat. Verschilde bij mij toch ruim 5 minuten
.
Ondanks dat ik niet kan lopen ben ik toch naar Waterweg beweegt gegaan. Langs de kant gestaan om oa de collega's aan te moedigen...niet kunnen lopen was wel![]()
Het is prima weer dus lekker in het zonnetje gestaan...
Minpuntje was dat de route blijkbaar niet goed stond aangegeven zodat een groep lopers verkeerd liep. In plaats van 5km liepen die 7.5km. Sommige lopers waren laaiend en stapten uit de race. Kom op mensen, het is niet het OKT maar een plaatselijk loopje... in tranen uitbarsten omdat je gegarandeerde 1ste plek niet uitkomt lijkt me wat ' over the top '![]()
![]()
Ik weet het nu.. Maar nu ga je het vast nooit weer zeggenquote:
De laatste keer verschilde het bij mij zo'n 40 seconden zie ik netquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lief.
En wat Yuki zegt idd. Brutotijd is de tijd vanaf het startschot en de nettotijd is de tijd dat jij daadwerkelijk over de startstreep gaat. Verschilde bij mij toch ruim 5 minuten
.
Als het jou blij maakt, wil ik het best vaker zeggen hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:37 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik weet het nu.. Maar nu ga je het vast nooit weer zeggen
Dan stond je best goed vooraan in het startvak, of niet?quote:[..]
De laatste keer verschilde het bij mij zo'n 40 seconden zie ik net♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Bij mijn laatste wedstrijden waren de lopers in vakken verdeeld obv de verwachte eindtijd, vandaarquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:37 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik weet het nu.. Maar nu ga je het vast nooit weer zeggen
[..]
De laatste keer verschilde het bij mij zo'n 40 seconden zie ik net. Ik had dus een hele mensenmassa voor me die nog in beweging moest komen
.
Natuurlijk maakt mij dat blijquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als het jou blij maakt, wil ik het best vaker zeggen hoor![]()
[..]
Dan stond je best goed vooraan in het startvak, of niet?
Ik stond halverwege, en er deden niet veel mee
Dat met die vakken heb ik morgen ook. Geen idee hoe een chaos dat wordt met 1200 lopersquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bij mijn laatste wedstrijden waren de lopers in vakken verdeeld obv de verwachte eindtijd, vandaar. Ik had dus een hele mensenmassa voor me die nog in beweging moest komen
.
Geen chaos, als het goed is. Daar zijn die vakken juist voor. Plus: start liever in een startvak dat te makkelijk voor je is. Inhalen is leuker dan ingehaald worden
.
Oh, dat scheeltquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt mij dat blij
Ik stond halverwege, en er deden niet veel mee
[..]
Dat met die vakken heb ik morgen ook. Geen idee hoe een chaos dat wordt met 1200 lopers
Wat een heerlijk loopweer. Niet te warm, verfrissend windje. 10.5KM in een uur. Mooi HM schema
Net besloten tóch nieuwe schoenen te gaan kopen. Ervaar nu net na het lopen vermoeide knieen op de 10+ afstanden en dat had ik tot een maand geleden niet.
Kan dat ik gewoon in een kutconditie verkeermaar goed, baat het niet schaadt het niet, draag ik voorlopig 2 paar tegen elkaar in. Volgend weekend maar weer eens naar run2day.
![]()
Ik had dus voor gisteren zo'n chip aan m'n schoenveters geregenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daarmee wordt tijdens de wedstrijd je tijd geregistreerd. Als je er niet zelf één hebt, moet je er één huren en het is uiteindelijk goedkoper om er zelf één te hebben als je meerdere wedstrijden loopt.
Maar ik geloof dat ze tegenwoordig steeds meer overgaan op startnrs met een chip erin die je weggooit als je klaar bent.Ik neem aan dat de eindtijden op de site van de wedstrijd gebaseerd zijn op wat de chip aangeeft?
![]()
![]()
Yup. Die geven de brutotijd aan en de nettotijd. Nettotijd is dus de relevante tijdquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:50 schreef VKV het volgende:
[..]
Ik had dus voor gisteren zo'n chip aan m'n schoenveters geregenIk neem aan dat de eindtijden op de site van de wedstrijd gebaseerd zijn op wat de chip aangeeft?
.
Misschien loop je wel gewoon te veel?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat een heerlijk loopweer. Niet te warm, verfrissend windje. 10.5KM in een uur. Mooi HM schema
Net besloten tóch nieuwe schoenen te gaan kopen. Ervaar nu net na het lopen vermoeide knieen op de 10+ afstanden en dat had ik tot een maand geleden niet.
Kan dat ik gewoon in een kutconditie verkeermaar goed, baat het niet schaadt het niet, draag ik voorlopig 2 paar tegen elkaar in. Volgend weekend maar weer eens naar run2day.
![]()
Zul je zien dat ik ergens halverwege kom te staan en allemaal trage 40+ voor me die niet opschietenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:44 schreef Viking84 het volgende:
Geen chaos, als het goed is. Daar zijn die vakken juist voor. Plus: start liever in een startvak dat te makkelijk voor je is. Inhalen is leuker dan ingehaald worden
.
Yesquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:50 schreef VKV het volgende:
[..]
Ik had dus voor gisteren zo'n chip aan m'n schoenveters geregenIk neem aan dat de eindtijden op de site van de wedstrijd gebaseerd zijn op wat de chip aangeeft?
Ik ga maar eens kijken of ik wat te eten binnen krijg. Leuk, dat afvallen door gebrek aan eetlust, maar voor het hardlopen kan het nooit goed zijn
Of te snel. Ben wel benieuwd naar Swets' hartslag tijdens zo'n loopquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:51 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Misschien loop je wel gewoon te veel?.
Vanaf de start is het pas relevant om in te halen, en daar krijg je ook de ruimte om in te halen. Heb je dus helemaal geen last van die trage 40+ersquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zul je zien dat ik ergens halverwege kom te staan en allemaal trage 40+ voor me die niet opschieten
[..]
Yes
Bij mij ben je 3?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:51 schreef Swetsenegger het volgende:
En ik ben weer #2 in afstand in de challenge zie ik.... RD haal ik niet meer in dit jaar denk ik.
En ik sta weer op de eerste pagina.
Ik ben trouwens best bang voor een motivatiedip als ik m'n loop op 30 juni eenmaal gehad heb...
Hebben jullie een nieuw doel nodig om je te motiveren, of kunnen jullie ook zonder?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik loop niet voor wedstrijden, die zijn slechts een leuke bijkomstigheidquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:55 schreef Yuki het volgende:
Ik ben trouwens best bang voor een motivatiedip als ik m'n loop op 30 juni eenmaal gehad heb...
Hebben jullie een nieuw doel nodig om je te motiveren, of kunnen jullie ook zonder?.
Wie is 2 dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bij mij ben je 3?
En ik sta weer op de eerste pagina.
![]()
Ik loop naar de mudrun toequote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:55 schreef Yuki het volgende:
Hebben jullie een nieuw doel nodig om je te motiveren, of kunnen jullie ook zonder?
http://www.mudmasters.nl/
En ik wil het liefst though mudder ook nog meemaken![]()
http://toughmudder.com/![]()
Ja maar niet alles kun je van hartslag aflezen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of te snel. Ben wel benieuwd naar Swets' hartslag tijdens zo'n loop.
![]()
Ik had echt een groot, vaststaand doel (zeg maar een deadlinequote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik loop niet voor wedstrijden, die zijn slechts een leuke bijkomstigheid.
) nodig om te beginnen en het begin ook vol te houden. Nu gaat het lopen me wel makkelijker af en vind ik het daardoor ook leuker, maar ik merk nog steeds dat ik soms veel moeite heb om mezelf naar buiten te slepen en de gedachte aan de 5km op 30 juni is dan vaak de doorslaggevende factor.
Ik ben bang dat, als ik zo'n deadline niet meer heb, ik mezelf niet zo goed meer kan motiveren op de moeilijke momenten.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Als je elke loop op 80-90% van je max hartslag zit doe je iets niet goedquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:58 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ja maar niet alles kun je van hartslag aflezen..
Ik heb het over de challenge he...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Freddy nog wat... stond gisteren ook op 2.![]()
Dat is jammer. Misschien komt dat nog als je langer looptquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik had echt een groot, vaststaand doel (zeg maar een deadline) nodig om te beginnen en het begin ook vol te houden. Nu gaat het lopen me wel makkelijker af en vind ik het daardoor ook leuker, maar ik merk nog steeds dat ik soms veel moeite heb om mezelf naar buiten te slepen en de gedachte aan de 5km op 30 juni is dan vaak de doorslaggevende factor.
Ik ben bang dat, als ik zo'n deadline niet meer heb, ik mezelf niet zo goed meer kan motiveren op de moeilijke momenten..
Ik loop al bijna 2 jaar en ben pas dit jaar over wedstrijden gaan nadenken.Niet meer actief op Fok!![]()
Ja, maar dat die lui dan ook over de start nog samenklitten en ik niet kan inhalenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vanaf de start is het pas relevant om in te halen, en daar krijg je ook de ruimte om in te halen. Heb je dus helemaal geen last van die trage 40+ers
Ik bedoelde, dat pijn in je benen niet aan je hartslag ligt.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je elke loop op 80-90% van je max hartslag zit doe je iets niet goed.
![]()
Oh ik dacht het leaderboard.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb het over de challenge he...
Maar in de challenge sta je ook niet op 2.
Komt wel goed, schatjequote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja, maar dat die lui dan ook over de start nog samenklitten en ik niet kan inhalen
Zoveel loop ik nu niet eigenlijk. 20~25 KM per week.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:51 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Misschien loop je wel gewoon te veel?Neuh, met 10.5KMu loop ik zeker niet te hard, das cruisetempo. Dan kan ik gewoon praten.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of te snel. Ben wel benieuwd naar Swets' hartslag tijdens zo'n loop.
Schoenen gaan alweer 900KM mee en ik ben wel behoorlijk zwaar voor hardlopen. Lijkt me toch dat schoenen eerder slijten als je 90KG weegt dan 70KG![]()
Wie dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ik dacht het leaderboard.
Maar in de challenge sta je ook niet op 2.
![]()
Oh jij kijkt blijkbaar naar afgelegde kilometers. Deed ik ook, maar toen werd hier meteen gezegd (ook door jou volgens mij) dat het om het percentage gaatquote:).
Iig: naar kilometers kijken vind ik logischer. Dan sta ik 7e. Nu nog even in de top 5 zien te komen.
Eh ja dat zei ik ookquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh jij kijkt blijkbaar naar afgelegde kilometers.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:51 schreef Swetsenegger het volgende:
En ik ben weer #2 in afstand in de challenge zie ik....Het gaat nergens om, hij is nu alleen gesorteerd op degene die de grootste afstand van zijn challenge heeft afgelegd.quote:Deed ik ook, maar toen werd hier meteen gezegd (ook door jou volgens mij) dat het om het percentage gaat).
![]()
Ah, best hard voor cruisetempo. Ik zit dan op 8 km/u. Dan moet je tijdens een wedstrijd wel 12/13 kunnen halenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zoveel loop ik nu niet eigenlijk. 20~25 KM per week.
[..]
Neuh, met 10.5KMu loop ik zeker niet te hard, das cruisetempo. Dan kan ik gewoon praten.
Schoenen gaan alweer 900KM mee en ik ben wel behoorlijk zwaar voor hardlopen. Lijkt me toch dat schoenen eerder slijten als je 90KG weegt dan 70KG. Wanneer is de eerste?
Waarom zou ik tijdens een wedstrijd dat moeten kunnen halenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ah, best hard voor cruisetempo. Ik zit dan op 8 km/u. Dan moet je tijdens een wedstrijd wel 12/13 kunnen halen. Wanneer is de eerste?
Er is voor mij geen verschil tussen georganiseerd of niet georganiseerd lopen. Met 5.45 m/km loop ik lekker ontspannen, geen gehijg en kan ik nog gewoon praten. 6.00 m/km is echt heel rustig bij bloedheet weer bijvoorbeeld en 5.30 m/km begint aardig uit de comfortzone te komen. Dit alles bij 10+ afstanden.
Ik ga in September een halve marathon lopen. Dat zal waarschijnlijk mijn enige wedstrijd ooit zijn die ik ga lopen. Het boeit me verder namelijk niet zo.![]()
Uhm, omdat het vrij gebruikelijk is om onderscheid te maken tussen trainingstempo en wedstrijdtempo? Maar whatever floats your boat hoor, wist niet dat je ongesteld wasquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom zou ik tijdens een wedstrijd dat moeten kunnen halenEr is voor mij geen verschil tussen georganiseerd of niet georganiseerd lopen. Met 5.45 m/km loop ik lekker ontspannen, geen gehijg en kan ik nog gewoon praten. 6.00 m/km is echt heel rustig bij bloedheet weer bijvoorbeeld en 5.30 m/km begint aardig uit de comfortzone te komen. Dit alles bij 10+ afstanden.
Ik ga in September een halve marathon lopen. Dat zal waarschijnlijk mijn enige wedstrijd ooit zijn die ik ga lopen. Het boeit me verder namelijk niet zo..
Mijn voeten doen pijn. Stomme blaren. Volgende keer mooi weer op m'n Asics-sokjes lopen en als die geen problemen opleveren, gaan die van Falke mooi de prullenbak in en koop ik er nog wel een paar Asics bij
. Die Falke-sokken hebben een verdikking aan de onderkant en die Asics zijn gewoon overal even dun, dat kon wel eens het probleem zijn.
Zo even terug van een wandeling door Assen. Hardloopshirt en hardloopshort gekocht. Helemaal weer blij mee
![]()
![]()
Eindelijk weer eens wezen lopen (3 weken ofzo stilgezeten maar wel andere sporten voortgezet) en werd meteen beloond door het zonnetje
Lekker
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Zijn hier trouwens meer mensen die maar een paar kilo's kwijt willen maar daar toch moeite mee hebben?What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Nou ja, je zou toch inmiddels wel moeten weten dat er hier heel veel mensen zijn die niet voor de snelheid aan 'wedstrijden' meedoen? Mensen die 'gewoon hardlopen' en af en toe aan een 'evenement' meedoen om een bepaalde gehaalde afstand te verzegelen. Dat hele gehype van 'wedstrijdtempo'..quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Uhm, omdat het vrij gebruikelijk is om onderscheid te maken tussen trainingstempo en wedstrijdtempo? Maar whatever floats your boat hoor, wist niet dat je ongesteld was.
Ja doei.![]()
Inderdaad, het was heerlijk weer om te lopen!!!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Eindelijk weer eens wezen lopen (3 weken ofzo stilgezeten maar wel andere sporten voortgezet) en werd meteen beloond door het zonnetje
Lekker![]()
Net even 7km gefietst om boodschapjes te doen, met de racefiets. Linker knie was wat gevoelig. Dus morgen maar even uitkijken met de afstand.Ja doei.![]()
De uitdaging van een wedstrijd is voor mij om m uit te lopen. Als dat binnen een x-tijd is ben ik daar blij mee, maar het is geen eis.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, je zou toch inmiddels wel moeten weten dat er hier heel veel mensen zijn die niet voor de snelheid aan 'wedstrijden' meedoen? Mensen die 'gewoon hardlopen' en af en toe aan een 'evenement' meedoen om een bepaalde gehaalde afstand te verzegelen. Dat hele gehype van 'wedstrijdtempo'..
Ik zou niet weten wat dat zogenaamde wedstrijdtempo voor mij zou moeten zijn...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik wil ook afvallen. Niet zo zeer in gewicht, maar meer in omvang. Met mijn benen en bovenlichaam lukt het prima, maar mijn buik is echt een drama. Ik ben het zogenaamde appelfiguur, dus een buikje zal ik altijd blijven houden. Gelukkig heb ik alle discipline en zit ik nu een reep chocola weg te vreten![]()
.
Vandaag ook mijn TT-startnummer gepersonificaliseerd, of hoe dat dan ook heet. Mooi met mijn eigen naam, hoe cool is dat. Haha, eerste hardloopwedstrijd, dus ik vind alles vet leuk
. Hopelijk pakt hij wel de a-accent.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Uhm, omdat het vrij gebruikelijk is om onderscheid te maken tussen trainingstempo en wedstrijdtempo? Maar whatever floats your boat hoor, wist niet dat je ongesteld was.
Misschien moet je eens ophouden met je betweterige toontje in elke post als je er niet tegen kan als men het niet direct met je eens is.
Dat jij nou ontevreden bent over je snelheid betekent niet dat ieder ander per definitie te hard loopt.![]()
Dit dus.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, je zou toch inmiddels wel moeten weten dat er hier heel veel mensen zijn die niet voor de snelheid aan 'wedstrijden' meedoen? Mensen die 'gewoon hardlopen' en af en toe aan een 'evenement' meedoen om een bepaalde gehaalde afstand te verzegelen. Dat hele gehype van 'wedstrijdtempo'..
Elke keer als ik naar buiten ga is het een wedstrijd die ik probeer uit te lopen.![]()
Waarschijnlijk is het al gezegd maar ik kan de topics niet meer bijhouden, sorry daarvoor.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:50 schreef Finland. het volgende:
Ik wil ook afvallen. Niet zo zeer in gewicht, maar meer in omvang. Met mijn benen en bovenlichaam lukt het prima, maar mijn buik is echt een drama. Ik ben het zogenaamde appelfiguur, dus een buikje zal ik altijd blijven houden. Gelukkig heb ik alle discipline en zit ik nu een reep chocola weg te vreten![]()
.
Vandaag ook mijn TT-startnummer gepersonificaliseerd, of hoe dat dan ook heet. Mooi met mijn eigen naam, hoe cool is dat. Haha, eerste hardloopwedstrijd, dus ik vind alles vet leuk
Maar welk wedstrijd loop jij en hoeveel?![]()
Ik heb het precies andersom!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:50 schreef Finland. het volgende:
.
Mijn buik is prima zit geen grammetje vet op maar mijn benen.. daar wordt ik echt niet vrolijk van.
Maar het 'probleem' is dat ik niet dik ben dus het gaat echt maar om een paar kilo's en dat is precies de reden dat ik geen discipline heb..
Vorig jaar was ik 5 kg boven mijn max gewicht en dat had ik er in een paar maanden af, maar nu er niet echt een noodzaak is kan ik het niet volhouden.
Dus heb nu maar gewoon mijn sportactiviteiten omhoog geschroefd, eens kijken wat dat uithaaltWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
@Finland
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die moet ik zeker een keer lopen!!!! Dan kan ik ook zeggen dat ik op het circuit in Assen een wedstrijd heb gedaan.
Al is het in dit geval met de benenwagen ipv de motor
Damn lijkt mij echt een gaaf gevoel om daar op te mogen lopen!!
Dat is mijn voetbalstip (of hoe dat ook heet)
![]()
Ik vind 5km elke keer weer een uitdaging. Of dat nou gewoon m'n rondje is, of dat dat op een evenement is. Het doel is elke keer 'uitlopen'.
En nee, ik (en vele anderen met mij) zijn niet bezig met in welk tempo dat 'moet' of gaat. Gewoon uitlopen en lekker lopen. Geen idee wat wedstrijdtempo of trainingstempo is.I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
@ StreamNL
Ik doe de TT-Run, twee rondjes en de 4Mijl. Voor de TT-Run kun je je nog inschrijven, dus ik zou dan zeker die kans pakken!
@Lotje
Ik ben qua BMI tegen de 25 aan, maar ik geloof er niet heel veel in omdat ik, zeker in mijn benen, een behoorlijke spieropbouw heb. Daarom kijk ik qua afvallen ook alleen naar de omvang. Ik ben 1.74 met 75 kg, maar mijn maten zijn 90-70-100, dus niet te dik. Maar ik erger mij gewoon aan mijn buikje en ik wil niet meer dat mijn kont en benen één zijn (blegs ipv butt+legs), gelukkig is dat al de goede kant aan het opgaan.
Joh bmi zegt helemaal niets!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:05 schreef Finland. het volgende:
@ StreamNL
Ik doe de TT-Run, twee rondjes en de 4Mijl. Voor de TT-Run kun je je nog inschrijven, dus ik zou dan zeker die kans pakken!
@Lotje
Ik ben qua BMI tegen de 25 aan, maar ik geloof er niet heel veel in omdat ik, zeker in mijn benen, een behoorlijke spieropbouw heb. Daarom kijk ik qua afvallen ook alleen naar de omvang. Ik ben 1.74 met 75 kg, maar mijn maten zijn 90-70-100, dus niet te dik. Maar ik erger mij gewoon aan mijn buikje en ik wil niet meer dat mijn kont en benen één zijn (blegs ipv butt+legs), gelukkig is dat al de goede kant aan het opgaan.
Volgens de bmi mag ik geen 5 kg aankomen want dan heb ik overgewicht maar mag er wel 10 afvallen en dan val ik nog onder de noemer gezond gewicht.
Volgens mij ben ik met 10 kg lichter echt graatmager dus lijkt me niet gezond,
Bmi houdt gewoon geen rekening met allerlei factoren zoals lichaamsbouw, spiermassa etc.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Vorige week zondag mijn grote vriend meegenomen met hardlopen. Hij is het afgelopen jaar bijna 60 kilo (!) afgevallen en we hadden samen altijd al een afkeer tegen hardlopen met gym, maar nu ik begonnen was heb ik hem overgehaald dat hij ook een keer mee ging. Hij had het pittig, maar hij vroeg me zojuist of ik hem morgen weer op dezelfde tijd op zou halen![]()
![]()
Hier ook een peer. Bovenlichaam relatief slank, duidelijke taille
Maar heupen, billen en benen...zelfs te veel vet op m'n knieën en onderbenen
Ik val door het hardlopen wel wat af, maar heb het idee dat m'n buik platter wordt ipv dat m'n heupen en benen strakker worden
Ik las het. Maar ik ga pas wedstrijden doen als ik de 10 kan lopen. Eerst rustig opbouwen want ik lees TE veel horror verhalen hierquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:05 schreef Finland. het volgende:
@ StreamNL
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:07 schreef vincm het volgende:
Vorige week zondag mijn grote vriend meegenomen met hardlopen. Hij is het afgelopen jaar bijna 60 kilo (!) afgevallen en we hadden samen altijd al een afkeer tegen hardlopen met gym, maar nu ik begonnen was heb ik hem overgehaald dat hij ook een keer mee ging. Hij had het pittig, maar hij vroeg me zojuist of ik hem morgen weer op dezelfde tijd op zou halen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Squatten en lunges doen!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:10 schreef Yuki het volgende:
Hier ook een peer. Bovenlichaam relatief slank, duidelijke taille
Maar heupen, billen en benen...zelfs te veel vet op m'n knieën en onderbenen
Ik val door het hardlopen wel wat af, maar heb het idee dat m'n buik platter wordt ipv dat m'n heupen en benen strakker worden
Ik zie heel veel verbetering in mijn benen en kont sinds ik dat doe!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Je kan ook een rondje doen van 4,5 kilometer, is dat dan niet iets voor jou?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:10 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik las het. Maar ik ga pas wedstrijden doen als ik de 10 kan lopen. Eerst rustig opbouwen want ik lees TE veel horror verhalen hier[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Er is in dit topic gewoon een tweedeling tussen beginners die het lopen prestatief zien en lopers die gewoon lekker hun rondje rennen maar bij wie het alleen maar om het uitlopen gaat.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Misschien moet je eens ophouden met je betweterige toontje in elke post als je er niet tegen kan als men het niet direct met je eens is.
Dat jij nou ontevreden bent over je snelheid betekent niet dat ieder ander per definitie te hard loopt.
Hier is gewoon een botsing tussen die twee soorten mensen. Geen belerende toontjes, gewoon lekker vragen als je de insteek van iemand niet (zo goed) kent.
Ik ben zelf wel prestatief ingesteld. Ik wil altijd winnen. Heb ook altijd gevoetbald, daar komt het misschien van. En nu is winnen voor mij nog dat uur aan een stuk hardlopen halen. Ik kan me voorstellen dat ik daarna steeds sneller wil als 'wedstrijdje' of steeds verder.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Swets post hier al langer dan twee weken mee en het is zéér duidelijk wat zijn insteek is, net als van de anderen overigens.Ja doei.![]()
Ja en nee.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:12 schreef Finland. het volgende:
[..]
Je kan ook een rondje doen van 4,5 kilometer, is dat dan niet iets voor jou?
Ja ik kan die inderdaad al lopen.
Nee, ik ga niet 2,5 uur heen rijden, half uur lopen en dan 2,5 uur terug rijden! Is mij net iets te ver voor 4,5km!
Maar bedankt voor het meedenken
Edit: Ik ben even naar de winkel voor mijn hartslagmeter, hopelijk krijg ik direct een nieuwe mee. Al weet ik waarschijnlijk het antwoord al daarop![]()
![]()
Swets en Vik posten beide al langer in dit tiopic, dus Vik weet wat en hoe mbt Swets.
Sterker nog, ik benijd hem vanwege z'n insteek en z'n tempo (vooral de combo). Dit omdat als ik weet dat als ie serieus een wedstrijd zou lopen dat ie een stuk sneller is dan vele hier incl. mijzelf. Thank god voor z'n andere insteek, nu heb ik alleen Yur te dulden
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Kusje erop en we gaan weer hardlopen
Wacht maar. Over een paar weken/maande heb je ook van mij te dulden!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:27 schreef slacker_nl het volgende:
Swets en Vik posten beide al langer in dit tiopic, dus Vik weet wat en hoe mbt Swets.
Sterker nog, ik benijd hem vanwege z'n insteek en z'n tempo (vooral de combo). Dit omdat als ik weet dat als ie serieus een wedstrijd zou lopen dat ie een stuk sneller is dan vele hier incl. mijzelf. Thank god voor z'n andere insteek, nu heb ik alleen Yur te dulden
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nounou, hij heeft wel een punt hoor. Als jij eenmaal iets in je hoofd hebt en dat leuk vindt is het meteen 'zo en niet anders' en moet het ook helemaal tot aan 't gaatje, en je doet dan vanaf moment één meteen alsof je 't al járen zo doet en vervolgens is iedereen die dat niet doet niet helemaal goed bezig of op z'n minst 'raar' of niet zo toegewijd als jij. Is dat niet je bedoeling om zo over te komen? Dan zou je inderdaad wel eens wat mogen matigen in je toon. Dat 'euh.... nou, het is anders heel normaal om...' is typisch zoiets dat belerend overkomt, en nog eens éxtra omdat je wéét dat hier twee 'groepen' mensen posten én dat Swets in de andere groep zit.
Het is súper dat je het zo leuk vindt (zo leuk dat je zelfs je oude UI hebt aangepast) en ga vooral zo door met dat waar je plezier aan beleeft, maar erken gewoon dat niet iedereen het zo aanpakt als jij. Ik word zelf juist gek van dat snelheids/prestatiegeneuzel, maargoed, ik hoef het dan ook niet te doen.Ja doei.![]()
waar is de popcorn als je 'm nodig hebt?Ik heb er één en ik ben er trots op
Euh, nee, dat weet ik niet? Swets heeft nog nooit een wedstrijd gelopen? Hij weet zelf ook nog niet eens hoe dat is. Misschien laat 'ie zich wel meesleuren in de vaart der volkeren en zet 'ie een veel snellere tijd neer dan 'ie van zichzelf gewend isquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:33 schreef motorbloempje het volgende:
Nounou, hij heeft wel een punt hoor. Als jij eenmaal iets in je hoofd hebt en dat leuk vindt is het meteen 'zo en niet anders' en moet het ook helemaal tot aan 't gaatje, en je doet dan vanaf moment één meteen alsof je 't al járen zo doet en vervolgens is iedereen die dat niet doet niet helemaal goed bezig of op z'n minst 'raar' of niet zo toegewijd als jij. Is dat niet je bedoeling om zo over te komen? Dan zou je inderdaad wel eens wat mogen matigen in je toon. Dat 'euh.... nou, het is anders heel normaal om...' is typisch zoiets dat belerend overkomt, en nog eens éxtra omdat je wéét dat hier twee 'groepen' mensen posten én dat Swets in de andere groep zit..
Ik zeg alleen maar iets over trainingstempo ws wedstrijdtempo en krijg meteen een bak shit over me heen.
Dit. Maar de witte chocola van de aldi biedt goede vervangingquote:
SCHOP omhoog voor deze mooie foto's! Wat een geweldige omgeving om in te lopen, die zandpaden maken het wel een stuk zwaarder of niet? Ben je lekker zwart van het zand als je terug komt, extra lekker om dan te douchenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:43 schreef streamnl het volgende:
Omdat mijn idee om samen elkaars route te lopen een beetje in het water is gevallen, wil ik jullie niet ontnemen om te laten zien hoe mooi de kempen is.
Dit is de route, lekker rustig gelopen en hier en daar wat foto's gemaakt.
Route : klik
Foto's: Klik![]()
![]()
De PR's vliegen me anders om de oren hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, je zou toch inmiddels wel moeten weten dat er hier heel veel mensen zijn die niet voor de snelheid aan 'wedstrijden' meedoen? Mensen die 'gewoon hardlopen' en af en toe aan een 'evenement' meedoen om een bepaalde gehaalde afstand te verzegelen. Dat hele gehype van 'wedstrijdtempo'... Dus blijkbaar zijn mensen wel geneigd tijdens een wedstrijd een tandje bij te zetten
.
Post je PR's maar tegen die tijd.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wie, ik? Ik ga niet voor een PR hoor, de eerstkomende wedstrijdenquote:. Dat komt wel weer als ik er weer echt goed in zit
.
Aww dat is jezelf echt kwellen! Ik kreeg vorige week ook helemaal de kriebels bij de IJsselsteinloop! Gelukkig weet je voor jezelf dat je echt verstandig bezig bent, liever nu even rust dan doorgaan en nooit meer kunnen lopen! Volgend jaar is die wedstrijd er ook wel weer...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:33 schreef Liesje68 het volgende:
Ondanks dat ik niet kan lopen ben ik toch naar Waterweg beweegt gegaan. Langs de kant gestaan om oa de collega's aan te moedigen...niet kunnen lopen was wel![]()
Het is prima weer dus lekker in het zonnetje gestaan...
Minpuntje was dat de route blijkbaar niet goed stond aangegeven zodat een groep lopers verkeerd liep. In plaats van 5km liepen die 7.5km. Sommige lopers waren laaiend en stapten uit de race. Kom op mensen, het is niet het OKT maar een plaatselijk loopje... in tranen uitbarsten omdat je gegarandeerde 1ste plek niet uitkomt lijkt me wat ' over the top '
In tranen uitbarsten? Misschien de wedstrijdspanning die eruit komt? Wel beetje vreemd idd, hoewel ik wel vol ergernis heb gekeken naar de utrecht marathon die fout ging. Ach ja. Was vast wel leuk voor je om naar te kijken![]()
![]()
Eens, prachtige omgevingquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:36 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
SCHOP omhoog voor deze mooie foto's! Wat een geweldige omgeving om in te lopen, die zandpaden maken het wel een stuk zwaarder of niet? Ben je lekker zwart van het zand als je terug komt, extra lekker om dan te douchen.
mooiquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:43 schreef streamnl het volgende:
Omdat mijn idee om samen elkaars route te lopen een beetje in het water is gevallen, wil ik jullie niet ontnemen om te laten zien hoe mooi de kempen is.
ik zal vanavond m'n kortste rondje even op de foto zetten .. even een kort herstelloopje doen na m'n idiote piek van gisteren
Nee, mosselmossel. Jij hebt eerder in deze draad al gezegd de PR's te laten voor wat ze zijn.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wie, ik? Ik ga niet voor een PR hoor, de eerstkomende wedstrijden. Dat komt wel weer als ik er weer echt goed in zit
.
Waarom heb jij mijn kat gestolen ?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:43 schreef streamnl het volgende:
Nee, die is alweer voorbijquote:. Misschien moet er een sms-functie komen voor rellen
.
Inderdaadquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, die is alweer voorbij. Misschien moet er een sms-functie komen voor rellen
.
![]()
Maar ik ben absoluut niet tegen het prestatie gericht lopen, in tegendeel ik ga het zelf ook doen zodra ik 5 kilometer kan volhouden![]()
![]()
PR's hebben niet per se heel veel te maken met het geneuzel over trainings- en wedstrijdtempo. Een PR is hier ook heel vaak een nieuwe langere afstand aan één stuk door. Dát doel is tenminste nog wel gezamenlijk hier: de afstand uitbreiden en de conditie dus verbeteren. Wat men vervolgens tijdens dat uitbreiden doet gaat in dit topic twee verschillende kanten op: ook nog eens die afstand vervolgens in elke keer een snellere tijd willen lopen óf gewoon constant willen blijven lopen en dus gewoon op dezelfde voet doorgaan.Ja doei.![]()
Maar daarom kunnen we toch wel allemaal vriendjes en vriendinnetjes blijvenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:15 schreef motorbloempje het volgende:
PR's hebben niet per se heel veel te maken met het geneuzel over trainings- en wedstrijdtempo. Een PR is hier ook heel vaak een nieuwe langere afstand aan één stuk door. Dát doel is tenminste nog wel gezamenlijk hier: de afstand uitbreiden en de conditie dus verbeteren. Wat men vervolgens tijdens dat uitbreiden doet gaat in dit topic twee verschillende kanten op: ook nog eens die afstand vervolgens in elke keer een snellere tijd willen lopen óf gewoon constant willen blijven lopen en dus gewoon op dezelfde voet doorgaan.![]()
![]()
Binnenkort heel misschien een andere hardloopomgeving, want uitgenodigd voor een hospi! Wel gewoon in Groningen, maar het is nog net niet andere kant stad.
Nog maar even voor de duidelijkheid: ik doe niet aan allerlei tempo's: ik loop, op een tempo dat het voor mij goed doet. Ik breid m'n afstanden uit en probeer zoveel mogelijk constant te blijven op het tempo dat voor mij persoonlijk het fijnste werkt en dat tempo is 10km/uur. Als ik meedoe aan een loop dan doe ik mee voor het evenement en om een afstand die ik gered heb te bezegelen en niet om elke keer dat ik meedoe een snellere tijd neer te zetten: als ik het goed doe doe ik elke 5km loop in ±30 minuten, elke 10km in ±60 minuten en hopelijk straks een HM in ±126 minuten. En ik trek me vrij weinig aan van hoe hard anderen lopen, maar verwacht wel dat anderen me in mijn waarde laten en niet van mijn tempo spreken als 'da's toch geen hardlopen' en daarom kom ik niet in het amateurslopertopic. Hetzelfde doe ik ook niet bij mensen die langzamer lopen dan ik: je loopt, en da's puik.
Zo.Ja doei.![]()
Ik vind het juist wel leuk dat ieder zijn eigen reden en wijze van hardlopen heeft. Brengt me alleen maar op andere inzichten. Zelf loop ik niet voor pr's, al hoewel het wel leuk is als ik achteraf zie dat ik sneller ben geweest.![]()
Officieel is een langere afstand dan je eerder hebt gelopen geen PR en je snelste trainingstijd ook niet (alleen je wedstrijdtijd op een bepaalde afstand), maar ik ben deze discussie wel een beetje moe. Lopen en laten lopen ofzo
.
Dat vind ik gewoon horen in het Hardlopen voor Beginners topic.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:19 schreef motorbloempje het volgende:
Nog maar even voor de duidelijkheid: ik doe niet aan allerlei tempo's: ik loop, op een tempo dat het voor mij goed doet. Ik breid m'n afstanden uit en probeer zoveel mogelijk constant te blijven op het tempo dat voor mij persoonlijk het fijnste werkt en dat tempo is 10km/uur. Als ik meedoe aan een loop dan doe ik mee voor het evenement en om een afstand die ik gered heb te bezegelen en niet om elke keer dat ik meedoe een snellere tijd neer te zetten: als ik het goed doe doe ik elke 5km loop in ±30 minuten, elke 10km in ±60 minuten en hopelijk straks een HM in ±126 minuten. En ik trek me vrij weinig aan van hoe hard anderen lopen, maar verwacht wel dat anderen me in mijn waarde laten en niet van mijn tempo spreken als 'da's toch geen hardlopen' en daarom kom ik niet in het amateurslopertopic. Hetzelfde doe ik ook niet bij mensen die langzamer lopen dan ik: je loopt, en da's puik.
Zo.![]()
Geen oude hardlopers uit de sloot trekkenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:23 schreef Viking84 het volgende:
Officieel is een langere afstand dan je eerder hebt gelopen geen PR en je snelste trainingstijd ook niet (alleen je wedstrijdtijd op een bepaalde afstand), maar ik ben deze discussie wel een beetje moe. Lopen en laten lopen ofzo
.
![]()
![]()
quote:re·cord [reko:r] het; o -s 1 (sp) prestatie die alle vroegere van dezelfde aard overtreft 2 (bij uitbr) het hoogste, uiterste dat ooit bereikt is![]()
@Kwiwi: het schiet me ineens te binnen maar blarenpleisters mogen alleen op dichte blaren, ik kreeg bij de drogist de tip om voor het slapen gaan wat sudocreme op de blaar te smeren, aangezien sudo huidvernieuwend werkt ofzo. weet ik het .. Voor de rest zoveel mogelijk aan de open lucht laten genezen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Godallemachtig, dat is het zeker jaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:29 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]Dus mijn 4 bigtasty's met bacon in 1 zit is ook een PR .. nice
![]()
![]()
Zaten er in één zo'n ding niet iets van 900Kcal??quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:29 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]Dus mijn 4 bigtasty's met bacon in 1 zit is ook een PR .. nice
Ja doei.![]()
Ik durf al bijna niets meer te zeggenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:19 schreef motorbloempje het volgende:
Zo., maar vanwege een pyramidale opbouw (intensiteit en duur werken elkaar tegen) kun je er in principe van uitgaan dat je 10 km niet in hetzelfde tempo loopt als 5 km. Bij 5 km op 10 km/u kom je bij 10 km op 62.30 min uit en voor een HM op 2 uur en 17 min.
Misschien is dit anders als je niet in wedstrijdtempo loopt, dat weet ik niet, maar mij lijkt 10 km/u op 5 km extreem traag aan te voelen als je dit tempo ook op de 10 km gemakkelijk vol kunt houden.
quote:http://running.about.com/od/faqsforbeginners/f/personalrecord.htmquote:Once you've run your first road race, you have a PR, or a "Personal Record." It refers to your best time in a race of a specific distance.
Plus: dacht dat we het daar wel over eens waren hier?
quote:En zo geschiedde dat ik na die dag een hekel had aan Burgertenten
Yupquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zaten er in één zo'n ding niet iets van 900Kcal??Maar mn maag ging er wel kapot aan. Godzijdank hadden we vochtig toilet papier thuis
![]()
![]()
Ik heb al eerder 15km gelopen en deed dat ook met 10km/uur. Dat lukt, dat vind ik fijn, dat is puik.Ja doei.![]()
TMI!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:32 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]En zo geschiedde dat ik na die dag een hekel had aan Burgertenten
[..]
YupMaar mn maag ging er wel kapot aan. Godzijdank hadden we vochtig toilet papier thuis
Geen wedstrijdtempo dus kennelijk, primaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:33 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb al eerder 15km gelopen en deed dat ook met 10km/uur..
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:33 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb al eerder 15km gelopen en deed dat ook met 10km/uur. Dat lukt, dat vind ik fijn, dat is puik.Netjes
![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Geen wedstrijdtempo dus kennelijk, prima.
Ja doei.![]()
kennelijk wil jij niet snappen dat er in dit topic ook mensen zijn die geen wedstrijdtempo _kennen_ omdat ze niet meedoen aan wedstrijden om te winnen maar voor de fun. Die lopen voor hun gezondheid, om af te vallen what ever. Die kennen niet de prestratiedrift die anderen hier wel hebben.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[..]
sorry maar je bent wel een beetje grappig vandaag.
Verder heb ik les 2 gelopen vandaagging goed.
![]()
[..]
Dames , dames zo kan het wel weer. Anders komt dokter sexy een spuitje uitdelen hoorquote:![]()
Denk dr omme!![]()
wil ik van jou een spuitje krijgen?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:36 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
[..]
Dames , dames zo kan het wel weer. Anders komt dokter sexy een spuitje uitdelen hoor![]()
Denk dr omme!
Ik trek alleen maar een conclusie uit haar post hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]sorry maar je bent wel een beetje grappig vandaag.
Verder heb ik les 2 gelopen vandaagging goed.
. 10 km lopen in hetzelfde wedstrijdtempo als de 5 kan namelijk niet
.
Iemand hier heeft een bord voor der kop....In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ja, klaar nu wel.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik trek alleen maar een conclusie uit haar post hoor. 10 km lopen in hetzelfde wedstrijdtempo als de 5 kan namelijk niet
.
![]()
Ik geloof dat MoBlo heel duidelijk is geweest dat ze geen wedstrijdtempo heeft, er niet naar streeft en er geen behoefte aan heeft.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik trek alleen maar een conclusie uit haar post hoor. 10 km lopen in hetzelfde wedstrijdtempo als de 5 kan namelijk niet
.
Laat het gewoon gaan joh... Jij hecht er waarde aan, anderen totaal niet.
Loop en laten lopen
Topquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik val weer terug op mijn oude tactiek![]()
dus ja
Ik ga yoghurt eteneiwitten helpen bij herstel, toch?
nee, iedereen is klaar, en jij ook.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hallo, de rest gaat ook lekker door?
dit is een topic voor beginnende hardlopers.
zoals in de OP vermeld kan het echte wedstrijdelement naar sport.![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:36 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
[..]
Dames , dames zo kan het wel weer. Anders komt dokter sexy een spuitje uitdelen hoor![]()
Denk dr omme!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jij snapt zelf het verschil ook wel, en hier ellenlang over doormieren werkt niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:42 schreef Viking84 het volgende:
Prima, praten we niet meer over wedstrijden hier.
dus carry on as always. (of niet, hoe je het maar bekijkt)![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
A man thanks a girl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry hoor, maar ik vind het belachelijk dat ik met één post over verschil trainingstempo vs. wedstrijdtempo zo'n bak shit over me heen krijg. Wat boeit het mij nu wat voor motieven anderen hebben? Dat lezen anderen erin, zelf heb ik er niets over gezegd dat je minderwaardig bent oid als dat niet je reden is.Niet meer actief op Fok!![]()
ja, wel goed.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:47 schreef motorbloempje het volgende:
Mirjam: schop Stefan weer 's hierheen trouwens! Hoe gaat 't met hem?
hij moet nodig weer lopen denk ik, si al eventjes geleden.
gisteren een zeer interessante uitzending van palov gezien, over sporten, bewegen en eten en de samenhang.![]()
Was heel boeiend idd! Moest er nog aan denken toen ik aan het lopen was vanmiddagquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, wel goed.
hij moet nodig weer lopen denk ik, si al eventjes geleden.
gisteren een zeer interessante uitzending van palov gezien, over sporten, bewegen en eten en de samenhang.
ik heb ook loopzin gekregen, baal ervan dat het niet magquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Was heel boeiend idd! Moest er nog aan denken toen ik aan het lopen was vanmiddag![]()
![]()
Hoezo mag je niet?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb ook loopzin gekregen, baal ervan dat het niet mag
Bedankt! Ik vind dit zelf ook een hele mooie omgeving. Hier loop ik ook altijd zonder muziek. Kan je nog meer genieten. En ja, sommige zandpaden zijn zwaarder ja. De meeste zijn verhard op die brede paden na. Daar schoot ik vandaag ook ik lach omdat ik aan VKV's post moest denkenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:36 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
SCHOP omhoog voor deze mooie foto's! Wat een geweldige omgeving om in te lopen, die zandpaden maken het wel een stuk zwaarder of niet? Ben je lekker zwart van het zand als je terug komt, extra lekker om dan te douchenGraag, want jij loopt meer stedelijk, toch? Daar zal ik niet vlug lopen dus ik ben benieuwd!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
mooi![]()
ik zal vanavond m'n kortste rondje even op de foto zetten .. even een kort herstelloopje doen na m'n idiote piek van gisterenHij kwam zelf naar mij toe, hij kon het niet meer om al die vrouwen op het bezoekuur te zien van Dr. Sexyquote:![]()
![]()
ja, kapotte rug en linkerbeen.quote:
maar ik ga het een keer weer rustig proberen denk ik, over een lange tijd![]()
Oh, balen zegquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, kapotte rug en linkerbeen.
maar ik ga het een keer weer rustig proberen denk ik, over een lange tijd
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:52 schreef streamnl het volgende:
[..]
Bedankt! Ik vind dit zelf ook een hele mooie omgeving. Hier loop ik ook altijd zonder muziek. Kan je nog meer genieten. En ja, sommige zandpaden zijn zwaarder ja. De meeste zijn verhard op die brede paden na. Daar schoot ik vandaag ook ik lach omdat ik aan VKV's post moest denken![]()
![]()
![]()
Oh ja, VKV mag elke keer wel een wedstrijdverslag plaatsen. Wanneer is je volgende wedstrijd?
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:52 schreef streamnl het volgende:
[..]
Hij kwam zelf naar mij toe, hij kon het niet meer om al die vrouwen op het bezoekuur te zien van Dr. SexySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja, alleen nu al anderhalve week niet wegens een vreselijke keelontstekingquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
ben je nog wel in de sportschool bezig dan Mir?![]()
't rondje van vandaag gaat door oa bos, weilanden, dijkjes en een stuk stad.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:52 schreef streamnl het volgende:
[..]
Bedankt! Ik vind dit zelf ook een hele mooie omgeving. Hier loop ik ook altijd zonder muziek. Kan je nog meer genieten. En ja, sommige zandpaden zijn zwaarder ja. De meeste zijn verhard op die brede paden na. Daar schoot ik vandaag ook ik lach omdat ik aan VKV's post moest denken
[..]
Graag, want jij loopt meer stedelijk, toch? Daar zal ik niet vlug lopen dus ik ben benieuwd!
[..]
Hij kwam zelf naar mij toe, hij kon het niet meer om al die vrouwen op het bezoekuur te zien van Dr. Sexy
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:56 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij kerel.....HEBBEN SMAAKNice!! ben benieuwd!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
't rondje van vandaag gaat door oa bos, weilanden, dijkjes en een stuk stad.![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:56 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]Dr.Sexy houdt wel van poesjes....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
Zo harig hoeven ze nietquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dr.Sexy houdt wel van poesjes....![]()
![]()
![]()
Dacht het niet, omdat jij het verschil niet kan zien betekend niet dat de lol van anderen eronder mag lijden (mijn lol in het bijzonder).quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:42 schreef Viking84 het volgende:
Prima, praten we niet meer over wedstrijden hier.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:56 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, VKV mag elke keer wel een wedstrijdverslag plaatsen. Wanneer is je volgende wedstrijd?
Nou ik hoop 22 juni, maar ligt aan mijn hardloopmaatje
Samen lopen is echt veel leuker!
![]()
Ja ik kan er nu ook wel om lachenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:57 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
Je bracht het ook echt goed!!
![]()
![]()
Ik krijg nog een grijns op mijn gezicht als ik er aan denk!!Tijdens het lopen niet echt haha
![]()
Maar dit is ook geen gezichtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:00 schreef streamnl het volgende:
[..]
Maar dit is ook geen gezicht
Zo lelijk dat ze weer aandoenlijk zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toch wil ik ook nog heel graag een hond![]()
![]()
Eens! Maar wij hebben bewust voor een kat gekozen omdat wij beiden werken. Dan moet je geen hond pakken want die moet je toch vaker uitlaten (IS MIJN MENING!!!!!!!)quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:01 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Zo lelijk dat ze weer aandoenlijk zijn![]()
Toch wil ik ook nog heel graag een hond
/oftopic
Mare iemand nog een mooie rondje regio eindhoven die ik gelopen MOET hebben ??![]()
Awh, getsquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, alleen nu al anderhalve week niet wegens een vreselijke keelontsteking
Ja doei.![]()
O ja, hartslagmeter!!!
Ik ben dus net terug van die winkel. Wat blijkt nou, ik ben dus wel ooit in een RW winkel geweest![]()
En inderdaad de service is goed! Mijn batterij mocht sowieso niet nu al leeg zijn (als ik erheen was gegaan dan had ik van hun een nieuwe batterij gekregen) en mijn dekseltje sloot niet zo goed. Dat had ik ook eerder moeten zeggen. Dus sturen hun nu alles gratis op naar Polar en krijg ik binnenkort bericht.
Goede service tot nu toe.![]()
![]()
vanmorgen zo fijn gelopen
8 km rustig babbelend met de mr die op de fiets mee was in een heerlijk relaxt tempo.
Echt genoten.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Oh ja, dat wil ik ook nog eens doenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:13 schreef DarkElf het volgende:
8 km rustig babbelend met de mr die op de fiets mee was in een heerlijk relaxt tempo.
Echt genoten..
Afgelopen zondag gedaan. Alleen ik dan met mevr.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:13 schreef DarkElf het volgende:
Echt genoten.Was zeker voor herhaling vatbaar ja
![]()
![]()
Ik heb een doel gesteld voor mijzelf: binnen 8 weken wil ik de 10 km kunnen lopen!It's funny
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:17 schreef AntiChrist het volgende:
nog 4 dagen en ik mag weer rustig beginnen
F means you're fucked![]()
Hier ook, nu paar x gedaan en willen dat wel elk weekend gaan doen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:16 schreef streamnl het volgende:
[..]
Afgelopen zondag gedaan. Alleen ik dan met mevr.Was zeker voor herhaling vatbaar ja
Volgend weekend gaan we naar Frankrijk, fiets mee voor hem,loopspullen mee voor mij
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:17 schreef AntiChrist het volgende:
nog 4 dagen en ik mag weer rustig beginnenhoe ga je het aanpakken?
Wat loop je nu al?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:17 schreef Nero22 het volgende:
Ik heb een doel gesteld voor mijzelf: binnen 8 weken wil ik de 10 km kunnen lopen!
Begin je vanaf 0 of kun je al behoorlijk hardlopen ?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:17 schreef Nero22 het volgende:
Ik heb een doel gesteld voor mijzelf: binnen 8 weken wil ik de 10 km kunnen lopen!![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Hier ook, nu paar x gedaan en willen dat wel elk weekend gaan doen.
Volgend weekend gaan we naar Frankrijk, fiets mee voor hem,loopspullen mee voor mij![]()
![]()
Wel loopfoto's maken daar![]()
![]()
zo. m'n veters zitten vastgetaped .. (dank voor de tip RD) eens kijken of dat verschil maakt qua 'irrtatie' nog even een kop koffie en wachten tot m'n telefoon en mp2speler vol zijn en dan ga ik eens foto's maken van m'n route ..Ik heb er één en ik ben er trots op
max 30 minuten en zeker niet te snel gewoon kijken of ik zonder irritatie/pijn kan lopen.quote:
hoop alleen wel dat m'n nieuwe tattoo tegen die tijd goed genoeg is genezen want al dat vieze zweet er over heen zal vast niet goed zijn![]()
![]()
Ik loop nu 5 km binnen 30 minuten. (25 minuten over 4,9 km). Is dat een goed begin?quote:Nou ja, zie hierboven dus.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:18 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Begin je vanaf 0 of kun je al behoorlijk hardlopen ?
It's funny
dat is inderdaad een goede !quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:19 schreef DJMO het volgende:
zo. m'n veters zitten vastgetaped .. (dank voor de tip RD) eens kijken of dat verschil maakt qua 'irrtatie' nog even een kop koffie en wachten tot m'n telefoon en mp2speler vol zijn en dan ga ik eens foto's maken van m'n route ..
mijn veters schieten ook nog wel eens tijdens het lopen in m'n schoen![]()
![]()
Maar jij was toch pas 3 weken bezig?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:20 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik loop nu 5 km binnen 30 minuten. (25 minuten over 4,9 km). Is dat een goed begin?
[..]
Nou ja, zie hierboven dus.
Als je die 5 km netjes hebt opgebouwd, kun je in 10 weken wel naar 10. Zou wel nog even een paar keer 5 km doen voordat je verder gaat
.
Ja, 3 weken intensief bezig. Daarvoor rende ik al wel een paar stukjes in de sportschool. (Al zo'n maand 5 weken lang)quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar jij was toch pas 3 weken bezig?
Als je die 5 km netjes hebt opgebouwd, kun je in 10 weken wel naar 10. Zou wel nog even een paar keer 5 km doen voordat je verder gaat
.
It's funny
Wat mevrouw zegtquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar jij was toch pas 3 weken bezig?
.
![]()
![]()
Mja, lastig in te schatten of je dan naar 10 kunt. Het klinkt wel alsof je ongestructureerd naar de 5 km hebt opgebouwdquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:23 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ja, 3 weken intensief bezig. Daarvoor rende ik al wel een paar stukjes in de sportschool. (Al zo'n maand 5 weken lang). Je zou het kunnen proberen, maar wel een stapje terug doen als je last krijgt.
quote:Ik pas het schema aan naar 10/11 weken! Wat gebeurt er als ik het nu in 6 weken zou willen dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mja, lastig in te schatten of je dan naar 10 kunt. Het klinkt wel alsof je ongestructureerd naar de 5 km hebt opgebouwd. Je zou het kunnen proberen, maar wel een stapje terug doen als je last krijgt.
It's funny
Scheelt teruglezenquote:.
En wat hebben jullie daar gedaan?quote:Wij hebben de halve middag in de Runnersworld gezeten
Dan loop je een verhoogd risico op overbelasting en blessures zijn niet tof kunnen velen je hier wel vertellen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:25 schreef Nero22 het volgende:
[..]
[..]
Ik pas het schema aan naar 10/11 weken! Wat gebeurt er als ik het nu in 6 weken zou willen dan?Niet meer actief op Fok!![]()
Niet te mal doenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:25 schreef Nero22 het volgende:
[..]
[..]
Ik pas het schema aan naar 10/11 weken! Wat gebeurt er als ik het nu in 6 weken zou willen dan?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan loop je een verhoogd risico op overbelasting en blessures zijn niet tof kunnen velen je hier wel vertellen.![]()
![]()
ik ben er speciaal sporttape voor wezen halen vanmiddagquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:20 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
dat is inderdaad een goede !
mijn veters schieten ook nog wel eens tijdens het lopen in m'n schoen
Hahaha.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:27 schreef Viking84 het volgende:
Waarom heb je zo'n haast, Nero?Staat Rome in brand?
Nee, ik weet niet. Ik heb het helemaal in mijn kop zitten geloof ik. Ik wil het, en wel nu.![]()
It's funny
Hier brokkenpiloot #1 , doe nou gewoon rustig aaaaannnnnquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:28 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Hahaha.
Nee, ik weet niet. Ik heb het helemaal in mijn kop zitten geloof ik. Ik wil het, en wel nu.![]()
![]()
Kreeg je koffie?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:23 schreef GotC het volgende:
Wat een ellende in het topic vandaag
Wij hebben de halve middag in de Runnersworld gezeten
Ja doei.![]()
Jahaaaaaa. Doe ik ook heus wel. Ik ga het ook rustig aan doen. Het was maar een vraag, wat er zou gebeuren in die 6 weken.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:29 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Hier brokkenpiloot #1 , doe nou gewoon rustig aaaaannnnn
It's funny
Lekker zitten ouwehoeren met de bedrijfsleider. Paar ideetjes met elkaar gedeeld enzo. En ik heb een korte broek gekocht, en GotC een dun shirt met lange mouwenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Scheelt teruglezen.
[..]
En wat hebben jullie daar gedaan?F means you're fucked![]()
overigens, de meeste mensen hier weten wel dat ik nog steeds rook![]()
nee niet meteen gaan aanvallen! eerst verder lezen voor je gaat zeggen dat het slecht is
wat drie zwangerschappen en een aantal gevallen van kanker in de familie niet konden bewerkstelligen, kan mijn doel, de marathon willen (uit)lopen kan dat wel....
7 juni heb ik een afspraak bij de huisarts om begeleiding te krijgen bij het stoppen met roken (mijn verzekering vergoed gelukkig per persoon, per kalenderjaar, éénmalig een progrmma om te stoppen met roken].
de reden dat ik het hier ook post? etra stok achter de deur om het door te zetten en vol te houden
Goed bezig! Gelijk stoppen. Heb je gelijk wat positiefs te melden bij de huisartsquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:33 schreef DJMO het volgende:
nee niet meteen gaan aanvallen! eerst verder lezen voor je gaat zeggen dat het slecht is
wat drie zwangerschappen en een aantal gevallen van kanker in de familie niet konden bewerkstelligen, kan mijn doel, de marathon willen (uit)lopen kan dat wel....
7 juni heb ik een afspraak bij de huisarts om begeleiding te krijgen bij het stoppen met roken (mijn verzekering vergoed gelukkig per persoon, per kalenderjaar, éénmalig een progrmma om te stoppen met roken].
de reden dat ik het hier ook post? etra stok achter de deur om het door te zetten en vol te houden![]()
![]()
![]()
Nee man, gewoon in 2 weken tijd naar de 10km lopen en dan maanden uit de running zijn vanwege overbelastingsblessures. Die plannen zijn altijd geniaal en doordacht.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
FOEI!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:33 schreef DJMO het volgende:
quote:nee niet meteen gaan aanvallen! eerst verder lezen voor je gaat zeggen dat het slecht is
Goed bezig! Heel veel succes!quote:wat drie zwangerschappen en een aantal gevallen van kanker in de familie niet konden bewerkstelligen, kan mijn doel, de marathon willen (uit)lopen kan dat wel....
de reden dat ik het hier ook post? etra stok achter de deur om het door te zetten en vol te houden![]()
It's funny
Moet lukken. Ik ben een half jaar geleden cold turkey gestopt met 18 jaar roken (pakje per dag ongeveer) op mn conto. En GotC is afgelopen 5 februari (22.00 uur) ook cold turkey gestopt.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:33 schreef DJMO het volgende:
de reden dat ik het hier ook post? etra stok achter de deur om het door te zetten en vol te houden
F means you're fucked![]()
ik zit op iets van 22 jaar ... ben benieuwd .. 't helpt ook wel dat ik er tegenwoordig 's ochtends vroeg misselijk van wordt dus jaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:35 schreef YUR het volgende:
[..]
Moet lukken. Ik ben een half jaar geleden cold turkey gestopt met 18 jaar roken (pakje per dag ongeveer) op mn conto. En GotC is afgelopen 5 februari (22.00 uur) ook cold turkey gestopt.tijd om te kappen
Ben inmiddels zo'n 5 jaar gestopt met roken! Ook gewoon op doorzettingsvermogen, pats boem, geen gezeik. Kan nu ook gewoon héél soms (op FOK! meets) nog wel eens een paar peuken roken voor de lekker en dan de rest van 't pakje weggeven omdat ik 't dan ook wel weer gehad heb. FOK!-meets + bier is eigenlijk nog de enige combinatie waarbij ik rook
Ja doei.![]()
22 jaar??? en ik dacht dat ik er vroeg bij was.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik zit op iets van 22 jaar ... ben benieuwd .. 't helpt ook wel dat ik er tegenwoordig 's ochtends vroeg misselijk van wordt dus jatijd om te kappen
Maar het is zelfs mij gelukt. Ook cold turkey. Over een paar weken is het 30 juli en dan heb ik al een jaar niet gerookt. En rookte "pas" vanaf mijn 16de.
Dat lukt je wel!![]()
Vond het eigenlijk een piece of cake![]()
Straks 30 min lopen![]()
Ohhhhh en ik heb ook nog roze veters gekregen![]()
![]()
nou ja, juist omdat hier dus ook mensen zitten waarvan ik wist dat ze gerookt hebben en nu dus gestopt zijn, postte ik het ook hierhoopte al op ervaringsverhalen
![]()
trouwens nog wat anders .. aanhakend op het afvallen door hardlopen, sinds ik ben gaan lopen, is mijn buik duidelijker zichtbaar geworden't lijkt wel alsof de rest in rap tempo strak wordt, maar die buik ..
Haha kijk ze stoer doen, ik heb van mijn 22 jarige leven nog nooit een sigaret aangeraakt![]()
Dat is pas stoppen met roken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: