SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. DOE MEE MET EEN FOK!TEAM
Met een Fok! Team meedoen aan een estafetteloop?
Op zaterdag 7 juli 2012 wordt in Rotterdam de Rotterdam Ekiden gelopen. ( www.rotterdamekiden.nl ) Een leuke gelegenheid om eens de mensen die je online aanmoedigt in levende lijve aan te moedigen. Ook is er na de loop een buffet en een BBQ (die we zelf kunnen meenemen en kosten dus voor eigen rekening), dus gezelligheid achteraf is ook goed mogelijk. De kosten zijn 45 euro per team met nog extra kosten voor 2 chips (totaal 4 euro), dus ongeveer 8 euro per persoon. Het buffet erna kost 14 euro per persoon. De wedstrijd begint om 12 uur en zal toch wel het grootste deel van de middag duren.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.quote:Een EKIDEN is een Japanse estafetteloop. Eki betekent "plaats" en Den staat voor "bezorgen". In vroegere tijden werden in Japan namelijk belangrijke documenten door diverse lopers vliegensvlug van de ene naar de andere plaats gebracht. Het sportieve evenement EKIDEN is op deze klassieke koeriersdienst gebaseerd. Het pakket documenten wordt gesymboliseerd door een sjerp, de Tasuki.
Zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km.In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand.
Deelnemen aan een "EKIDEN" is niet alleen sport bedrijven, maar ook een paar uur gezellig in de buitenlucht met mede sporters en/of vrienden genieten.![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:04 schreef LieLie het volgende:
Ik heb nu geen muziek mee bij het lopen en vind het wel rustgevend eigenlijk.![]()
![]()
Als we nu doorpakken moeten de hardloopschoenen ook maar mee op vakantie. Dan wil ik wel een rondje in Central Park doen!![]()
![]()
Oe, volgende week weer een intervaltraining zie ik. 10x2 minuten wedstrijdtempo met steeds een minuutje wandelen ertussen. Lekker. Ik hou van die harde trainingen
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
• Maximal Crazy - Tiesto
• Ace of Spades - Motorhead
• Battery - Metallica
• Before I Forget - Slipknot
• Breathe - Prodigy
• Die MF Die - Dope
• Enter Sandman - Metallica
• Smells like Teen Spirit - Nirvana
• Smack my bitch up - Prodigy
• Serial Thrilla - Prodigy
• Run with the wolves - Prodigy
• Voodoo People(pendulum remix) - Prodigy
• Warriors dance - Prodigy
• Thunderstruck - AC/DC
• Highway to hell - AC/DC
Voor de hoge tempo rondjes![]()
![]()
Is intervaltraining per definitie wedstrijdtempo? Ik dacht dat je bij interval gewoon zo hard rende als je kon.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:13 schreef mosselmossel het volgende:
Oe, volgende week weer een intervaltraining zie ik. 10x2 minuten wedstrijdtempo met steeds een minuutje wandelen ertussen. Lekker. Ik hou van die harde trainingenNiet meer actief op Fok!![]()
Ik ren vaak op Rammstein, vooral de remixes zijn fijn. Sonne live ook trouwens
.
Niet meer actief op Fok!![]()
Nee hoor, niet per se wedstrijdtempo. Je kan intervallen ook in lager dan wedstrijdtempo doen zelfs. Ook dan pompt je hart sneller door die continuë tempoversnellingen. Op wedstrijdtempo is het nog iets lastiger en je kan uiteraard ook boven je wedstrijdtempo gaan zitten.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is intervaltraining per definitie wedstrijdtempo? Ik dacht dat je bij interval gewoon zo hard rende als je kon.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Vrij makkelijkquote:
Ja doei.![]()
Er staat geen run/running/walk/walking in de titel.quote:
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Ik heb op mijn route een klein stukje met trappen die je op moet lopen en dan moet ik steeds aan dit nummer denkenquote:Maar het is wel de ultieme motivatie nummerquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:35 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Er staat geen run/running/walk/walking in de titel.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Dan moet je dat deuntje gewoon gaan gillen. Kijken hoe mensen reageren.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb op mijn route een klein stukje met trappen die je op moet lopen en dan moet ik steeds aan dit nummer denkenJa, dat dan weer wel.quote:[..]
Maar het is wel de ultieme motivatie nummerIt's funny
But not ha-ha funny.![]()
Oké. In mijn schema zitten ook climaxtrainingen, dus beginnen in d1, d2 en dan d3. Zelfde effect zo'n beetje?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:33 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nee hoor, niet per se wedstrijdtempo. Je kan intervallen ook in lager dan wedstrijdtempo doen zelfs. Ook dan pompt je hart sneller door die continuë tempoversnellingen. Op wedstrijdtempo is het nog iets lastiger en je kan uiteraard ook boven je wedstrijdtempo gaan zitten.
Denk dat ik idd eens ga spelen met interval, zo eens in de één à twee weken: tijdens een duurloopje een aantal keren een minuut versnellen ofzo.Niet meer actief op Fok!![]()
Ik heb Spotify op mijn telefoon.
Aldus;
http://open.spotify.com/u(...)HmTbr4guIG4obith2MOY
Lekker op de shuffle en gaan met die banaan
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
Ja, hoewel je hartslag in een climaxloop langzaam maar zeker omhoog gaat en bij een interval steeds omhoog en omlaag. Daar zit dus wel verschil in. Misschien aardig voor jou om een paar dingetjes uit een onderhoudsschema van RW te halen misschien. Daarin zitten ook intervaltraiingen en climaxlopen. En die zijn toegespitst op mensen die dus al 10km lopen. Bij mij is het naar de 10km toe uiteraard.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oké. In mijn schema zitten ook climaxtrainingen, dus beginnen in d1, d2 en dan d3. Zelfde effect zo'n beetje?
Denk dat ik idd eens ga spelen met interval, zo eens in de één à twee weken: tijdens een duurloopje een aantal keren een minuut versnellen ofzo.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Met een banaan rennen loopt niet zo heel fijn denk ikquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:40 schreef Finland. het volgende:
Ik heb Spotify op mijn telefoon.
Aldus;
http://open.spotify.com/u(...)HmTbr4guIG4obith2MOY
Lekker op de shuffle en gaan met die banaan![]()
![]()
I got a hangover![]()
Lekker om met een kater te gaan hardlopen
Monsterlijk brak jezelf voortslepen
Chips! wtffffff![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nighwishhad niet anders verwacht met zo'n username
[ Bericht 9% gewijzigd door Dr.Sexy op 02-06-2012 13:50:53 ]![]()
Ik wou nu gaan lopen (ik weet dat ik dat een aantal uurtjes geleden ook zei, kwam ineens wat tussendoor) maar ik heb even vlug een vraag tussendoor.
Ik heb dus een bluetooth hartslagmeter van Polar. Begin van deze week leek ik ineens klinisch dood op het einde van mijn loop. Ik ging ervan uit dat mijn batterij op was. Ik heb net de batterij vervangen en nu krijg ik nog steeds geen verbinding. En ja, de batterij is vol (heb hem met een fluke gemeten) en hij zit er goed in. Is dit een bekend probleem?![]()
Zo. 2 x 15 min met 2 min wandelen ertussen.
Na de eerste 15 minuten dacht ikdit gaat goed!
In de laatste 15 minuten voelden m'n benen loodzwaar en leek ik niet vooruit te komen. Heb 2 keer een tussensprintje gedaan in de hoop het zware gevoel eruit te lopen, maar het wilde niet helpen.
Wel trots dat ik ben doorgelopen ondanks steken in m'n zij
Voor de gluurders: http://runkeeper.com/user/tclinden/activity/92335157♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Zelfde probleem momenteel. Zit ik ineens op een hartslag van 0, terwijl ik ook de batterij vervangen heb.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:45 schreef streamnl het volgende:
Ik wou nu gaan lopen (ik weet dat ik dat een aantal uurtjes geleden ook zei, kwam ineens wat tussendoor) maar ik heb even vlug een vraag tussendoor.
Ik heb dus een bluetooth hartslagmeter van Polar. Begin van deze week leek ik ineens klinisch dood op het einde van mijn loop. Ik ging ervan uit dat mijn batterij op was. Ik heb net de batterij vervangen en nu krijg ik nog steeds geen verbinding. En ja, de batterij is vol (heb hem met een fluke gemeten) en hij zit er goed in. Is dit een bekend probleem?Niet meer actief op Fok!![]()
Hahahaha, dat vind ik zo grappig.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:44 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Met een banaan rennen loopt niet zo heel fijn denk ik![]()
![]()
I got a hangover![]()
Lekker om met een kater te gaan hardlopen
Monsterlijk brak jezelf voortslepen
Chips! wtffffff![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
CHIPZ IS BACK WE ARE BACK IN BLACK MAKING UP A STORY WHILE WE COVER ANY TRACKS.
Heb laatst ook op Pink Floyd gelopen, ik ga daar dan echt helemaal in op![b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Topperquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:46 schreef Yuki het volgende:
Zo. 2 x 15 min met 2 min wandelen ertussen.
Na de eerste 15 minuten dacht ikdit gaat goed!
In de laatste 15 minuten voelden m'n benen loodzwaar en leek ik niet vooruit te komen. Heb 2 keer een tussensprintje gedaan in de hoop het zware gevoel eruit te lopen, maar het wilde niet helpen.
Wel trots dat ik ben doorgelopen ondanks steken in m'n zij
Voor de gluurders: http://runkeeper.com/user/tclinden/activity/92335157
The walking deadquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zelfde probleem momenteel. Zit ik ineens op een hartslag van 0, terwijl ik ook de batterij vervangen heb.![]()
![]()
Ook deze ?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zelfde probleem momenteel. Zit ik ineens op een hartslag van 0, terwijl ik ook de batterij vervangen heb.![]()
Nou ik heb je lijst opgeslagen hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:51 schreef Finland. het volgende:
[..]
Hahahaha, dat vind ik zo grappig.
CHIPZ IS BACK WE ARE BACK IN BLACK MAKING UP A STORY WHILE WE COVER ANY TRACKS.
Heb laatst ook op Pink Floyd gelopen, ik ga daar dan echt helemaal in op!Al zal ik soms van het lachen geen adem meer krijgen. Al die goude oude plaatjes
![]()
Klasgenoot van mij had laatst een albumcover gemaakt voor Kraantje Pappi
* Dr.Sexy Zit mee te bleren op Paradise city![]()
Nee, gewoon een simpel geel geval dat ik vier jaar geleden al gekocht heb. Wel van Polar. Maar tijdens het lopen is 'ie ook niet accuraat, volgens mij.quote:Niet meer actief op Fok!![]()
Daar woon ik dus nietquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:58 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Where the girls are fat and have big titties
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik ben de lijst even weer aan het uitdunnen. Want vaak denk ik: 'lekker nummer' (dat is negen van de tien keer in aangeschoten/dronken staat), maar zodra je er op gaat hardlopen is het niks. Er zitten inderdaad wat van die foute nummers bij, al hebben die vaak wel een lekkere beat waar je goed op kan rennen.
Kraantje Pappi en dergelijke is ook niet hetgeen dat ik ook zou draaien als ik niet aan het hardlopen ben.
Ik ga straks wel weer terug naar de winkel met de bonnetjes. Ben benieuwd, ik laat je wel weten wat ze zeiden. Maar nu wil ik $%@% gaan lopen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, gewoon een simpel geel geval dat ik vier jaar geleden al gekocht heb. Wel van Polar. Maar tijdens het lopen is 'ie ook niet accuraat, volgens mij.![]()
PS over muziek
Ik DM net Finland over deze playlist:
http://open.spotify.com/u(...)Xim1MLYgCbbQ2v1m2nxc
Dit zijn nummers die je vaak zelf net niet zou kiezen maar je loopt er heerlijk op
Edit: nu ben ik weg![]()
![]()
![]()
Ik zal vanmiddag eens kijken of ik net zo'n epische afspeellijst kan makenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:58 schreef Finland. het volgende:
Ik ben de lijst even weer aan het uitdunnen. Want vaak denk ik: 'lekker nummer' (dat is negen van de tien keer in aangeschoten/dronken staat), maar zodra je er op gaat hardlopen is het niks. Er zitten inderdaad wat van die foute nummers bij, al hebben die vaak wel een lekkere beat waar je goed op kan rennen.
Kraantje Pappi en dergelijke is ook niet hetgeen dat ik ook zou draaien als ik niet aan het hardlopen ben.
summerjamx 1000
![]()
Zo gaat 'ie nietquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:58 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Where the girls are fat and have big titties.
Dat nummer loopt wel lekkerquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:59 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik zal vanmiddag eens kijken of ik net zo'n epische afspeellijst kan maken
summerjamx 1000
Idd, nog best lastig om nrs te vinden waar je echt lekker op looptquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:58 schreef Finland. het volgende:
.
www.Jog.fm is heuuull handigquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd, nog best lastig om nrs te vinden waar je echt lekker op loopt.
![]()
Summerjamquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:59 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik zal vanmiddag eens kijken of ik net zo'n epische afspeellijst kan maken
summerjamx 1000
![]()
Sandro Silva/Quintino - Epicx1000
En uiteraard nummers als Dragostea Din Tei, Rien Rien N'a Change, Cambodia, Boom Boom Boom en The Final Countdown.
Daar heb ik geen last vanquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:03 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ja maar dan denk ik automatisch aan in bikini bouncende borsten
Ik heb nu een kleine 100 kilometer op mijn nieuwe schoenen gelopen en eens gekeken naar de slijtage. Op mijn hak heb ik nog reliefjes en op de bal van mijn voet niet. Houdt dat in dat ik op de voorkant land of kun je daar eigenlijk niks van zeggen?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nee, meestal erboven, maar bij langere intervaltrainingen net wat eronder.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is intervaltraining per definitie wedstrijdtempo? Ik dacht dat je bij interval gewoon zo hard rende als je kon.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Jammer, de meeste nrs van The Prodigy zitten ver beneden mijn tempoquote:.
Zo, toch met een voldaan gevoel verder met de dag. Exact 5km in 30 minutenMet aflevering 10 van Evy. Dus flink wat gewandeld.
Ben er wel aardig kapot van. Maar wat een voldoening
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Nicequote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:14 schreef henkde_j het volgende:
Zo, toch met een voldaan gevoel verder met de dag. Exact 5km in 30 minutenMet aflevering 10 van Evy. Dus flink wat gewandeld.
Ben er wel aardig kapot van. Maar wat een voldoening![]()
![]()
-
[ Bericht 100% gewijzigd door henkde_j op 02-06-2012 14:15:06 ]Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Even eten laten zakken en dan ga ik echt
![]()
Startnummer voor morgen net opgehaald![]()
Er doen alleen aan de 10km al zo'n 1200 lopers mee. Mooie opkomst vind ik
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Iedereen aanmoedigen van 250 t/m 259
Ik zie 'm gewoonquote:
Alleen een deel van het startnummer is geblurrd♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Bang voor een groep juichende fokkers langs de zijlijn ?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:17 schreef justmattie het volgende:
[ afbeelding ]
Startnummer voor morgen net opgehaald![]()
Er doen alleen aan de 10km al zo'n 1200 lopers mee. Mooie opkomst vind ik![]()
Meneertje heeft hem al aangepastquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zie 'm gewoon
Alleen een deel van het startnummer is geblurrd
252 volgens mij.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik hoef niet met naam en toenaam op internet. Vandaar de blur
Verzamel ze allemaalquote:
Jij zit in Drenthe. Dat is al 1 fok!ker minder. Maar al die dames van hier mogen mij best supporterenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:20 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Bang voor een groep juichende fokkers langs de zijlijn ?
zo, ik heb m'n waterbelt maar even op maat genaaid, want een afzakkende band of een band die constant afvalt omdat de klittenbandstukken tever over elkaar heen vallen is niet prettig rennen ervaarde ik gisteren
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Alleen als we je mogen aanraken anders doe ik het niet.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
veiligheidsspeld is tha magic word.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:23 schreef DJMO het volgende:
zo, ik heb m'n waterbelt maar even op maat genaaid, want een afzakkende band of een band die constant afvalt omdat de klittenbandstukken tever over elkaar heen vallen is niet prettig rennen ervaarde ik gisterenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
is mij niet stevig genoegquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:24 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
veiligheidsspeld is tha magic word.heb echt een flink stuk moeten inkorten en dat gaat het stevigste met ijzergaren
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Whahaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jij zit in Drenthe. Dat is al 1 fok!ker minder. Maar al die dames van hier mogen mij best supporterenZe kunnen je makkelijk herkennen trouwens: De enige die op zijn startnummer staat de stampen van: Ja maar ik heb hem toch gekocht einz einz einz
![]()
Ik vind je heel lief, maar Friesland is me echt even wat te ver morgenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jij zit in Drenthe. Dat is al 1 fok!ker minder. Maar al die dames van hier mogen mij best supporteren
Leuk, Leeuwarden. Wil ik ook nog wel eens lopen. Gaat het door de stad, justmattie?
Heb je het ooit geprobeerd? 21km lang meegelopen aan 1 stuk door.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:24 schreef DJMO het volgende:
is mij niet stevig genoegheb echt een flink stuk moeten inkorten en dat gaat het stevigste met ijzergaren
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Net trouwens een hele Italiaanse touristenbus gehighfived
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Die chip registreert het moment dat je over start en finish gaat, en evt tussentijden tijdens een loop. Zo heb je een nauwkeurige registratie van je tijd over de wedstrijdafstand.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:25 schreef VKV het volgende:
Wat is nou eigenlijk precies de bedoeling/het nut van zo'n hardloopchip?
Vanaf moment dat het startschot gaat tot je zelf over de startlijn bent gegaan kan soms wel 5-10 minuten durenToch jammer als daarvoor geen correctie plaatsvindt.
Bovendien kan je, adhv je tussentijden, zien of je een beetje vlak gelopen hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
reliefjes.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:07 schreef mosselmossel het volgende:
Ik heb nu een kleine 100 kilometer op mijn nieuwe schoenen gelopen en eens gekeken naar de slijtage. Op mijn hak heb ik nog reliefjes en op de bal van mijn voet niet. Houdt dat in dat ik op de voorkant land of kun je daar eigenlijk niks van zeggen?Snoezig woord.
Ik denk dat je bij zo'n profielslijtage vooral kunt concluderen dat je schurender, dus met meer energie, afzet dan dat je landt.Farts are jazz to assholes![]()
Daarmee wordt tijdens de wedstrijd je tijd geregistreerd. Als je er niet zelf één hebt, moet je er één huren en het is uiteindelijk goedkoper om er zelf één te hebben als je meerdere wedstrijden loopt.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:25 schreef VKV het volgende:
Wat is nou eigenlijk precies de bedoeling/het nut van zo'n hardloopchip?
Maar ik geloof dat ze tegenwoordig steeds meer overgaan op startnrs met een chip erin die je weggooit als je klaar bent.Niet meer actief op Fok!![]()
Daar kan ik best mee leven.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:23 schreef slacker_nl het volgende:
Alleen als we je mogen aanraken anders doe ik het niet.En de enige die met twee geblurde cijfers looptquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:24 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
WhahaZe kunnen je makkelijk herkennen trouwens: De enige die op zijn startnummer staat de stampen van: Ja maar ik heb hem toch gekocht einz einz einz
Dat eerste maakt een hoop goedquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind je heel lief, maar Friesland is me echt even wat te ver morgen
Jep. En een stukje door het bos vlak buiten de stad. De HM gaat zelfs nog door diverse wijkenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:26 schreef Viking84 het volgende:
Leuk, Leeuwarden. Wil ik ook nog wel eens lopen. Gaat het door de stad, justmattie?
Op 30 juni zit m'n chip idd in het startnummerquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daarmee wordt tijdens de wedstrijd je tijd geregistreerd. Als je er niet zelf één hebt, moet je er één huren en het is uiteindelijk goedkoper om er zelf één te hebben als je meerdere wedstrijden loopt.
Maar ik geloof dat ze tegenwoordig steeds meer overgaan op startnrs met een chip erin die je weggooit als je klaar bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Leuk hoor. Wordt nog lastig kiezen volgens jaar, met al die HMs
.
De chips voor Amersfoort zouden in de week van 28 mei verzonden worden, deze week dus, maar nog niets gekregen. Gelukkig staat er nu op de site dat 'ie dinsdag 5 juni in m'n brievenbus moet liggen.Niet meer actief op Fok!![]()
nee, niet zulke afstanden, maar het moet bij mij strak strak zitten, anders ga ik me irriteren. dat is met gewone riemen ook zo. Ik zet dus kracht als ik 'm om m'n middel vast maak, en de meeste veiligheidsspelden overleven dat niet ... nu heb ik m'n gewoon netjes vastgenaaid, hij kan geen kant op en ik kan kracht zetten wat ik wil 't verschuift geen milimeter.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:27 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Heb je het ooit geprobeerd? 21km lang meegelopen aan 1 stuk door.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Op 30 juni zit m'n chip idd in het startnummerLiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En wat Yuki zegt idd. Brutotijd is de tijd vanaf het startschot en de nettotijd is de tijd dat jij daadwerkelijk over de startstreep gaat. Verschilde bij mij toch ruim 5 minuten
.
Ondanks dat ik niet kan lopen ben ik toch naar Waterweg beweegt gegaan. Langs de kant gestaan om oa de collega's aan te moedigen...niet kunnen lopen was wel![]()
Het is prima weer dus lekker in het zonnetje gestaan...
Minpuntje was dat de route blijkbaar niet goed stond aangegeven zodat een groep lopers verkeerd liep. In plaats van 5km liepen die 7.5km. Sommige lopers waren laaiend en stapten uit de race. Kom op mensen, het is niet het OKT maar een plaatselijk loopje... in tranen uitbarsten omdat je gegarandeerde 1ste plek niet uitkomt lijkt me wat ' over the top '![]()
![]()
Ik weet het nu.. Maar nu ga je het vast nooit weer zeggenquote:
De laatste keer verschilde het bij mij zo'n 40 seconden zie ik netquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lief.
En wat Yuki zegt idd. Brutotijd is de tijd vanaf het startschot en de nettotijd is de tijd dat jij daadwerkelijk over de startstreep gaat. Verschilde bij mij toch ruim 5 minuten
.
Als het jou blij maakt, wil ik het best vaker zeggen hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:37 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik weet het nu.. Maar nu ga je het vast nooit weer zeggen
Dan stond je best goed vooraan in het startvak, of niet?quote:[..]
De laatste keer verschilde het bij mij zo'n 40 seconden zie ik net♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Bij mijn laatste wedstrijden waren de lopers in vakken verdeeld obv de verwachte eindtijd, vandaarquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:37 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik weet het nu.. Maar nu ga je het vast nooit weer zeggen
[..]
De laatste keer verschilde het bij mij zo'n 40 seconden zie ik net. Ik had dus een hele mensenmassa voor me die nog in beweging moest komen
.
Natuurlijk maakt mij dat blijquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als het jou blij maakt, wil ik het best vaker zeggen hoor![]()
[..]
Dan stond je best goed vooraan in het startvak, of niet?
Ik stond halverwege, en er deden niet veel mee
Dat met die vakken heb ik morgen ook. Geen idee hoe een chaos dat wordt met 1200 lopersquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bij mijn laatste wedstrijden waren de lopers in vakken verdeeld obv de verwachte eindtijd, vandaar. Ik had dus een hele mensenmassa voor me die nog in beweging moest komen
.
Geen chaos, als het goed is. Daar zijn die vakken juist voor. Plus: start liever in een startvak dat te makkelijk voor je is. Inhalen is leuker dan ingehaald worden
.
Oh, dat scheeltquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt mij dat blij
Ik stond halverwege, en er deden niet veel mee
[..]
Dat met die vakken heb ik morgen ook. Geen idee hoe een chaos dat wordt met 1200 lopers
Wat een heerlijk loopweer. Niet te warm, verfrissend windje. 10.5KM in een uur. Mooi HM schema
Net besloten tóch nieuwe schoenen te gaan kopen. Ervaar nu net na het lopen vermoeide knieen op de 10+ afstanden en dat had ik tot een maand geleden niet.
Kan dat ik gewoon in een kutconditie verkeermaar goed, baat het niet schaadt het niet, draag ik voorlopig 2 paar tegen elkaar in. Volgend weekend maar weer eens naar run2day.
![]()
Ik had dus voor gisteren zo'n chip aan m'n schoenveters geregenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daarmee wordt tijdens de wedstrijd je tijd geregistreerd. Als je er niet zelf één hebt, moet je er één huren en het is uiteindelijk goedkoper om er zelf één te hebben als je meerdere wedstrijden loopt.
Maar ik geloof dat ze tegenwoordig steeds meer overgaan op startnrs met een chip erin die je weggooit als je klaar bent.Ik neem aan dat de eindtijden op de site van de wedstrijd gebaseerd zijn op wat de chip aangeeft?
![]()
![]()
Yup. Die geven de brutotijd aan en de nettotijd. Nettotijd is dus de relevante tijdquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:50 schreef VKV het volgende:
[..]
Ik had dus voor gisteren zo'n chip aan m'n schoenveters geregenIk neem aan dat de eindtijden op de site van de wedstrijd gebaseerd zijn op wat de chip aangeeft?
.
Misschien loop je wel gewoon te veel?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat een heerlijk loopweer. Niet te warm, verfrissend windje. 10.5KM in een uur. Mooi HM schema
Net besloten tóch nieuwe schoenen te gaan kopen. Ervaar nu net na het lopen vermoeide knieen op de 10+ afstanden en dat had ik tot een maand geleden niet.
Kan dat ik gewoon in een kutconditie verkeermaar goed, baat het niet schaadt het niet, draag ik voorlopig 2 paar tegen elkaar in. Volgend weekend maar weer eens naar run2day.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: