wordt morgen heel slecht toch?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:13 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Zonnetje en blauwe lucht, het ziet er goed uit. Hopelijk blijft het morgen zo, aangezien ik minstens 12 kilometer wil gaan wandelen.
Nee!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ja morgen regen, zuiden het meeste en noorden het minste
We kunnen het goed gebruiken, tis hier best droog.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ja morgen regen, zuiden het meeste en noorden het minste
ben benieuwd morgen. Is hier vanavond en morgen Levenslied.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:36 schreef Jor_Dii het volgende:
De regen komt pas in de loop van de nacht..
t was heerlijkquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Was best lekker weer vandaag. Nog even lekker op het balkon gezeten ook!
Ja.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:15 schreef Adelante het volgende:
't lijkt er op dat het tot eind van de middag regent in Arnhem
Hoogstens even van de zolderkamer afquote:Op zondag 3 juni 2012 11:51 schreef Arcee het volgende:
Waarom vinden jullie het allemaal zo'n ramp dat het regent op zondag? Moeten jullie allemaal naar buiten?
Laat het zondag maar regenen en dan verder niet.
Ik heb toch liever dat het maandag regent en ik op kantoor zit dan op m'n vrije zondagquote:Op zondag 3 juni 2012 11:51 schreef Arcee het volgende:
Waarom vinden jullie het allemaal zo'n ramp dat het regent op zondag? Moeten jullie allemaal naar buiten?
Laat het zondag maar regenen en dan verder niet.
KouKleumquote:
Hier staat de verwarming ook aan.quote:
En laatst zat je nog te vechten met je ventilatorquote:
En die ventilator ligt nu in stukken.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:52 schreef fotostarter het volgende:
[..]
En laatst zat je nog te vechten met je ventilator
Hier i shet nog 21 graden binnen, en de keukendeur open....
Ik totaal niet, want zondags hoef ik de deur niet uit.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:57 schreef Adelante het volgende:
Ik heb toch liever dat het maandag regent en ik op kantoor zit dan op m'n vrije zondag
Ja, dat zei Fredo55 ook een paar posts boven je.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:03 schreef Djeez het volgende:
Net op de radio dat het vandaag even koud is als afgelopen kerst
Dat is een oud gezegde inderdaad, 20 juli is die naamdag overigens.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:59 schreef Djeez het volgende:
Is het volgende ofzo niet Sint Margriet? Als het dan regent, regent het zes weken dat het giet...
Dat haal ik ook makkelijk! Achter het gasfornuisquote:Op zondag 3 juni 2012 17:53 schreef Dven het volgende:
Hier was het vandaag een comfortabele 34 graden
Hier was het vandaag dik 300 graden.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat haal ik ook makkelijk! Achter het gasfornuis
je hebt ook echt die kleuren exact overgenomen?quote:Op zondag 3 juni 2012 19:49 schreef Gitank2 het volgende:
Hoe de neerslagpluim tot stand kwam..
[ afbeelding ]
* Resistor schopt Dven naar Hoe is het weer bij jullie /klaag- en opscheptopic #4quote:Op maandag 4 juni 2012 07:42 schreef Dven het volgende:
33 graden vandaag en met uitzondering van morgen (26 graden) lijkt het de komende tijd overdag niet meer onder de 30 graden te komen. De zomer is begonnen!
Sorry, ik pasquote:Op maandag 4 juni 2012 07:59 schreef Resistor het volgende:
[..]
* Resistor schopt Dven naar Hoe is het weer bij jullie /klaag- en opscheptopic #4
Bah, dat is ook geen fijne combinatie. Bij 20 graden en regen voelt het vaak zo klef.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:20 schreef Narasan het volgende:
Het is echter een tijdelijke verbetering want op woensdag schuift er weer een actieve depressie over onze omgeving met de nodige regen en bewolking. Door de aanvoer uit het zuidwesten zullen de temperaturen tussen de 18 en 20 graden uitkomen.
Meer de Europese Moesson..quote:Op maandag 4 juni 2012 10:13 schreef Djeez het volgende:
Valt dit nu wel of niet onder de Schaapscheerderskou?
En volgens mij gaat dit jaar 1998 echt overtreffen qua kou en regen.
Ksssstquote:Op maandag 4 juni 2012 10:43 schreef Dven het volgende:
31 graden in de schaduw op het balkon
Goed vertoeven zo!
Heb ik liever 10 graden en regen hoor....quote:Op maandag 4 juni 2012 10:43 schreef Dven het volgende:
31 graden in de schaduw op het balkon
Goed vertoeven zo!
Geniet van deze mooie dag dan!quote:Op maandag 4 juni 2012 10:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heb ik liever 10 graden en regen hoor....
Ach, een 31 is niets meer dan een achterstevoren geschreven 13 dus uiteindelijk verschilt het weer tussen NL en BG op het moment zoveel nog nietquote:
Ik niet, heb wel zin in een zomer ala 2003.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heb ik liever 10 graden en regen hoor....
Klopt, het wil s' avonds nogal kort maar krachtig regenen. Qua temperaturen verschilt het niet veel met Griekenland en Turkije maar door die sporadische buien is het hier wel altijd groen. Onweer is ook op z'n minst tweewekelijks en in de winter is waar ik zit -25 geen uitzondering, zo lag er afgelopen winter bijna een meter sneeuw!quote:Op maandag 4 juni 2012 10:59 schreef Igen het volgende:
Je zou willen dat je tegen Dven iets kon zeggen als "wacht maar, want straks bij jullie...". Maar ik heb eens uitgerekend dat ze daar op de balkan eigenlijk het interessantste weer van Europa hebben. Warm en zonnig in de zomer maar niet woestijnachtig, koud genoeg in de winter voor wintersport in de bergen, en met vaak onweer.
Ik snap serieus niet hoe mensen in godsnaam kunnen genieten van temperaturen boven de 25 graden....zelfs op vakantie wil ik dat niet. 22 graden, lekker zonnetje, zacht fris windje...dat is het perfecte weer en mag het het hele jaar zijnquote:
Wanneer is dat?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:05 schreef mazaru het volgende:
Als het op Sint Merardusdag regent, dan regent het zes weken alle dagen.
Ik heb het graag boven de 25 of onder de 0 graden. Verschil moet er zijnquote:Op maandag 4 juni 2012 11:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet hoe mensen in godsnaam kunnen genieten van temperaturen boven de 25 graden....zelfs op vakantie wil ik dat niet. 22 graden, lekker zonnetje, zacht fris windje...dat is het perfecte weer en mag het het hele jaar zijn
Heerlijk, ik heb een flinke tijd in Australië gezeten... iedere dag heerlijk weer (in de woestijn dan) dat was echt genieten... en toen ging ik weer terug naar Nederland (waarom weet ik nog steeds nietquote:Op maandag 4 juni 2012 11:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet hoe mensen in godsnaam kunnen genieten van temperaturen boven de 25 graden....zelfs op vakantie wil ik dat niet. 22 graden, lekker zonnetje, zacht fris windje...dat is het perfecte weer en mag het het hele jaar zijn
Doe mij maar.... -10 +23quote:Op maandag 4 juni 2012 11:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb het graag boven de 25 of onder de 0 graden. Verschil moet er zijn
En gelijk Sint Margriet erachteraan. Twaalf weken regenquote:
ik heb hem er al weer bij gepaktquote:Op maandag 4 juni 2012 13:20 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Ik had beter het winterdekbed kunnen laten liggen!
Ik vertik het! Ik heb wel een trui aangetrokkenquote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 14:43 schreef andreas612 het volgende:
[..]
hier nu 8,4 in de schaduw en 8,4 in de z... oh wacht.. laat maar
Hier ook zoiets, als je in juli vorig jaar dacht dat het niet slechter kan qua zomerweerquote:Op maandag 4 juni 2012 14:43 schreef andreas612 het volgende:
[..]
hier nu 8,4 in de schaduw en 8,4 in de zeikende regen
Vandaag de derde keer?quote:Zomerdagen met een maximumtemperatuur beneden 10 graden zijn in Nederland een zeldzaamheid. In De Bilt is het sinds 1901 maar op twee dagen voorgekomen dat de temperatuur een etmaal lang niet boven 10 graden uitkwam.
quote:Op maandag 4 juni 2012 15:37 schreef Lemans24 het volgende:
Van buienradar.nl:
[..]
Vandaag de derde keer?
Ja, we gaan er nog overheen voor middernacht.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:25 schreef zoem het volgende:
[ afbeelding ]
Op het randje ook geen 10C in De Bilt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 juni 2012 20:18 schreef fotostarter het volgende:
Vandaag werd ik wakker, de zon scheen naar binnen.![]()
Vrolijk sprong ik op de fiets, en hoorde de vogeltjes fluiten die net wakker werden doordat de brandende zon op hun paarsgestreepte kale bolus broeide.![]()
Helemaal bezweet kwam ik aan op het werk. Man man, wat een hitte, en dat om 6 uur in de morgen
Dit beloofd een mooie dag! En ja hoor, het was nog geen 12 uur, en het voelde als 30 graden, maar het was maar 26. Strak blauwe lucht, geen zuchtje wind. Heerlijk. Toen hoorde ik in de verte licht gepiep, wat steeds dichterbij kwam. WTF was deze? Het werd luider, luider en nog luider.....Mijn god.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent goed pissig he?
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
quote:Op maandag 4 juni 2012 20:18 schreef fotostarter het volgende:
Vandaag werd ik wakker, de zon scheen naar binnen.![]()
Vrolijk sprong ik op de fiets, en hoorde de vogeltjes fluiten die net wakker werden doordat de brandende zon op hun paarsgestreepte kale bolus broeide.![]()
Helemaal bezweet kwam ik aan op het werk. Man man, wat een hitte, en dat om 6 uur in de morgen
Dit beloofd een mooie dag! En ja hoor, het was nog geen 12 uur, en het voelde als 30 graden, maar het was maar 26. Strak blauwe lucht, geen zuchtje wind. Heerlijk. Toen hoorde ik in de verte licht gepiep, wat steeds dichterbij kwam. WTF was deze? Het werd luider, luider en nog luider.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
Wat een contrast hè. Gelukkig kun je je warm kleden, maar andersom is het lastigerquote:Op maandag 4 juni 2012 21:50 schreef horned_reaper het volgende:
Dit weer..... ik heb vandaag maar weer een trui aan getrokken....
Dat was hier wel anders, aan het eind van de dag was het strakblauw met mooie volle maanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:29 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Zonnetje!
Maar dat duurt vast niet lang: zo begon het gisteren ook, om compleet in mineur te eindigen.
Waar lees je dit terug? Als ik op de website van het KNMI kijk zie ik voor vannacht 10 graden...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:21 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Nachtvorst??? Is dat vaker voorgekomen in juni?
Net toch maar even een stukje gaan joggen, ook voor de broodnodige vitamine D. Met zonnetje was het best te doen, maar zodra er een wolk verschijnt is het gewoon koud.
Post 144.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:15 schreef Infection het volgende:
[..]
Waar lees je dit terug? Als ik op de website van het KNMI kijk zie ik voor vannacht 10 graden...
Ik las het op teletekst...Vorst aan de grond, dus niet echt nachtvorst, maar gewoon wel heel erg koud. Weet niet hoe waar het is hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:15 schreef Infection het volgende:
[..]
Waar lees je dit terug? Als ik op de website van het KNMI kijk zie ik voor vannacht 10 graden...
Je zit op het oosten?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:02 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Ik zit alweer met een trui aan, en de ramen zijn weer gesloten.
Ja, zuidoosten. Op dagen als vandaag goed te merken, 's morgens is het nog te doen, later wordt het gewoon fris. Lang leve wollen sokkenquote:
Hier precies andersomquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:18 schreef Wild_Overstekend het volgende:
[..]
Ja, zuidoosten. Op dagen als vandaag goed te merken, 's morgens is het nog te doen, later wordt het gewoon fris. Lang leve wollen sokken
Ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:18 schreef Slobeend het volgende:
Iemand hier had eind juni een hittegolf beloofd, kom dat nog uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neil LOVES Carrots!
Al vanaf 16 uur volop zon hier, net anderhalf uur hardgelopen, ik begin alweer bruin te wordenquote:
Ja veel kouder kan het niet worden...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:04 schreef Lemans24 het volgende:
Dat het eind juni warmer zal zijn dan de afgelopen dagen, is vrijwel zeker. Maar of het 16 of 36 graden wordt, weet niemand.
Anders ik wel. Lekker naar Italië over een maandje.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja veel kouder kan het niet worden...
Ik word ook al depressief als ik de pluim zie
Uhm hoe klinkt voorjaar?quote:
VIEZE HOEREKUTVOGELS DIE JE ELKE OCHTEND WAKKER MAKENquote:
ditquote:Op woensdag 6 juni 2012 07:52 schreef StateOfMind het volgende:
Na een voorjaar met vooral regen, regen en regen (okee, er zijn tussendoor wel wat kleine periodes geweest met beter weer, maar het was toch voornamelijk regen wat de klok sloeg) , lijkt er nu nog steeds geen verandering in te zijn gekomen: regen, regen en regen.
Daarom denk ik nog steeds dat we afstevenen op het natste jaar ooit. 1998 zal een prachtig jaar zijn vergeleken met 2012! Het regent al zeker drie maanden nagenoeg onafgebroken!quote:Op woensdag 6 juni 2012 07:52 schreef StateOfMind het volgende:
Na een voorjaar met vooral regen, regen en regen (okee, er zijn tussendoor wel wat kleine periodes geweest met beter weer, maar het was toch voornamelijk regen wat de klok sloeg) , lijkt er nu nog steeds geen verandering in te zijn gekomen: regen, regen en regen.
Wat een onzinquote:Op woensdag 6 juni 2012 08:11 schreef Djeez het volgende:
[..]
Daarom denk ik nog steeds dat we afstevenen op het natste jaar ooit. 1998 zal een prachtig jaar zijn vergeleken met 2012! Het regent al zeker drie maanden nagenoeg onafgebroken!
Overdrijven is ook een kunst. Het was meer dan een week droog laatst. (oke alsnog treurigquote:Op woensdag 6 juni 2012 08:11 schreef Djeez het volgende:
[..]
Daarom denk ik nog steeds dat we afstevenen op het natste jaar ooit. 1998 zal een prachtig jaar zijn vergeleken met 2012! Het regent al zeker drie maanden nagenoeg onafgebroken!
Bij ons (Ede) lag gisterochtend 5 juni ijsaanslag op het dakquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik las het op teletekst...Vorst aan de grond, dus niet echt nachtvorst, maar gewoon wel heel erg koud. Weet niet hoe waar het is hoor.
Waar woon jij? onder de niagara?quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:11 schreef Djeez het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Gitank2 op 06-06-2012 14:41:56 ]Neil LOVES Carrots!
Uh, wisselvallig hoort gewoon bij de lente hoor. Vanaf 21/6 is het pas zomer, dus ik zie het probleem niet zo.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:29 schreef StarGazer het volgende:
T/m 20/06 blijft het waarschijnlijk zeer wisselvallig.
Het lijkt met het jaar slechter te worden
Ach hou toch op. Het is alleen maar wisselvallig pleurisweer. Daar doen die paar mooie dagen niks aan af. En die zomers zijn de laatste jaren ook niet veel.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:54 schreef zoem het volgende:
[..]
Uh, wisselvallig hoort gewoon bij de lente hoor. Vanaf 21/6 is het pas zomer, dus ik zie het probleem niet zo.
Waar ligt je camera op?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:44 schreef Fredo55 het volgende:
Toch wat dreigend hier in Zeeland in de namiddag.
[ afbeelding ]
Even stout geweest en met HTC gemaakt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Waar ligt je camera op?
Ik ga er tenmisnte vanuit dat je de foto niet in Paint bewerkt hebt..
Zo te zien ligt er een of andere zeem op het dashboard van een autoquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Waar ligt je camera op?
Ik ga er tenmisnte vanuit dat je de foto niet in Paint bewerkt hebt..
Krijgen we misschien toch nog een witte zomervakantiequote:Op woensdag 6 juni 2012 18:41 schreef Gitank2 het volgende:
Voor het nageslacht/ de archieven:
De vergelijkbare (of zelfs koelere) temperaturen van 3 juni met nieuwjaar en kerst.
Met nieuwjaar gaat de schaalverdeling zelfs tot 16 graden, op 3 juni tot 15
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh dat, is inderdaad een zeem.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:54 schreef Resistor het volgende:
[..]
Zo te zien ligt er een of andere zeem op het dashboard van een auto
Zou zomaar kunnen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:06 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Krijgen we misschien toch nog een witte zomervakantie
twitter:weermanreinier twitterde op woensdag 06-06-2012 om 21:35:48Zullen we nieuwe berekening ECMWF betitelen als 'extremely wishfull thinking". Komt voor za 16-6 met 30-35C. reageer retweet
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:40 schreef Jor_Dii het volgende:
twitter:weermanreinier twitterde op woensdag 06-06-2012 om 21:35:48Zullen we nieuwe berekening ECMWF betitelen als 'extremely wishfull thinking". Komt voor za 16-6 met 30-35C. reageer retweet
Een 28 juni 2011'je? (eveneens wishful thinkingquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:40 schreef Jor_Dii het volgende:
quote:
quote:donderdag 7 juni 2012
Voor een synoptische analyse, zie vorig blogbericht welke kan worden aangehouden.
De modellen en evolutie in de situatie bevestigen de kans op zwaar onweer over het zuidoosten van BE en geheel LUX. Daar dieper in de TE850 tong en bij hoge shear & storm reletive helecity (SRH01km tot 220!) kunnen relatief gemakkelijk supercells tot ontwikkeling komen. Minpunt is de toch vrij bescheiden onstabiliteit met een CAPE amper rond 1000 J/kg en een LI amper onder -2. Maar de hoge shear kan dit grotendeels compenseren alsook de verwachtte dynamische triggering. Dit gebied bevindt zich ook in de uitgang van een vrij krachtige jetstreak wat eveneens een aandachtspunt is.
De kansen op wateroverlast op grote schaal lijken minder van tel, des te meer het gevaar voor windschade met een Ivens rond 100 km/h. Ook het opvallend lage LCL niveau (met dus vochtige PBL) wekken de aandacht en indiceren verhoogde kansen op een lokale tornado bij een supercell.
Mocht in de komende modelrun de onstabiliteit wat hoger zijn en de waarnemingen de situatie bevestigen kan overwogen worden tot een HIGH RISK te gaan voor de zuidoostelijke gebieden.
Gadverdamme. Is het nu veels te koud, is het dan weer veels te warm. Waarom is het weer nooit gewoon een beetje gemiddeld.quote:Op donderdag 7 juni 2012 02:20 schreef Lemans24 het volgende:
Ja, de pluim is voor de lange termijn erg warm. We zien wel, maar de vorige warme periode (eind mei) werd wel zo lang vantevoren correct voorspeld.
Inderdaad, het land ligt in een regio waarin het of "te koud" is danwel "te warm" ,te droog of te nat, te somber of te zonnig.quote:
Nederlanders klagen altijd, niet alleen over het weer.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:03 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Inderdaad, het land ligt in een regio waarin het of "te koud" is danwel "te warm" ,te droog of te nat, te somber of te zonnig.
Zouden wij er ook het meest over praten/klagen, samen met de Britten?
Klopt, maar volgens mij is dat ook wel waar dat Nederlanders in verhouding tot andere volken veel klagen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nederlanders klagen altijd, niet alleen over het weer.
Althans, dat wordt toch altijd gezegd?
Ik klaag eerder bij 30+ graden dan 18 graden en een buitjequote:Op donderdag 7 juni 2012 15:39 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Klopt, maar volgens mij is dat ook wel waar dat Nederlanders in verhouding tot andere volken veel klagen.
Ik klaag niet zo vaak, alleen wanneer het telkens regent in de zomer.
Namelijk liever een natte zomer door een paar mooie onweerssituaties dan wat we deze week hebben.
Ik niet, maar vind beide wel lekker.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik klaag eerder bij 30+ graden dan 18 graden en een buitje
Oja, doe ik ook nog aan mee volgende weekquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:44 schreef Pino112 het volgende:
Ha, vanavond de wandel4daagse binnenhalen met de muziek, volgens mij komt er dan een goede bui aan.
Hier 22:00uurquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:36 schreef andreas612 het volgende:
gvd, moet nog eten halen voor m'n avondeten, 8 uur gaat 't dicht en 't regent pijpestelen![]()
![]()
kutbrabant
Loop danquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:43 schreef Jor_Dii het volgende:
Godverdomme wat een grafweer hier in N-Brabant en ik sta op het punt te gaan hardlopen!
Laat maar komen, zon schijnt ondertussen weer.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:20 schreef WeerServies het volgende:
Nieuw lijntje met onweer in de maak boven het westen van België? Kan nog wat worden voor zeeland dan
http://www.noodweer.be/onweer/
Iets na elven krijg je de nieuwequote:Op donderdag 7 juni 2012 20:34 schreef junkiexp het volgende:
Nog een pluimpje voor de komende dagen beschikbaar?
quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:57 schreef knep het volgende:
Tornado gespot in Belgisch Limburg:
[ afbeelding ]
http://www.l1.nl/nieuws/1(...)indhoos#.T9EFMLBcBnQquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:57 schreef knep het volgende:
Tornado gespot in Belgisch Limburg:
[ afbeelding ]
Dat is 3,5 km verderop, moet zeggen dat het ook flink waaide een uur geleden.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:47 schreef Swomp het volgende:
[..]
http://www.l1.nl/nieuws/1(...)indhoos#.T9EFMLBcBnQ
Ook door Nederlands grondgebied geraasd ?
Volgens Hart van NL enorme ravage in Limburg doo die tornadoquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:47 schreef Swomp het volgende:
[..]
http://www.l1.nl/nieuws/1(...)indhoos#.T9EFMLBcBnQ
Ook door Nederlands grondgebied geraasd ?
Mwah, voor Nederlandse begrippen. Paar video's en de meldingen hier:quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:35 schreef Djeez het volgende:
[..]
Volgens Hart van NL enorme ravage in Limburg doo die tornado
HvNquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:35 schreef Djeez het volgende:
[..]
Volgens Hart van NL enorme ravage in Limburg doo die tornado
En daar is het woord!quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:07 schreef Kutjelik het volgende:
wat een ontzettend benauwd tyfus weer in het zuid-westen
Kutjelik?quote:
+1 in Lelystad. Gaat hier goed tekeer.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:27 schreef kiwiko het volgende:
net ineens uit het niets............ donker dikke regen en een WIND, niet normaal....... en nu is het weer rustig........ en windstil.
Precies zoals hier.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:34 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Stralend blauw en zon, en dan opeens een ultrakort buitje, en nog altijd heel veel wind.
Uitermate bizar weer, maar wel boeiend.
Zuidhorn ook.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:17 schreef uniekhoorn het volgende:
STortregen en behoorlijk onweer bij Leek (groningen)
Wij zijn verhuisd tijdens een hittegolf, was ook niet aan te radenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:36 schreef Djeez het volgende:
In Assen gaat het ook flink tekeer. En morgen hebben we in het Noorden weer eens pech. Waar het in de rest van het land heerlijk weer wordt, valt er in het Noorden van het land veel regen. Niet leuk, tijdens een verhuizing
Das al de derde ministorm in eindhoven vandaag.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:23 schreef DemonRage het volgende:
Eventjes gutst het er lekker uit hier in Eindhoven.
prachtig zonnig hier in 020 maar idd DIE WIND!quote:
Had ik ook vanmiddag. Uit het niets spoel je ineens weg.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:34 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Stralend blauw en zon, en dan opeens een ultrakort buitje, en nog altijd heel veel wind.
Uitermate bizar weer, maar wel boeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |