wordt morgen heel slecht toch?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:13 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Zonnetje en blauwe lucht, het ziet er goed uit. Hopelijk blijft het morgen zo, aangezien ik minstens 12 kilometer wil gaan wandelen.
Nee!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ja morgen regen, zuiden het meeste en noorden het minste
We kunnen het goed gebruiken, tis hier best droog.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ja morgen regen, zuiden het meeste en noorden het minste
ben benieuwd morgen. Is hier vanavond en morgen Levenslied.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:36 schreef Jor_Dii het volgende:
De regen komt pas in de loop van de nacht..
t was heerlijkquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Was best lekker weer vandaag. Nog even lekker op het balkon gezeten ook!
Ja.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:15 schreef Adelante het volgende:
't lijkt er op dat het tot eind van de middag regent in Arnhem
Hoogstens even van de zolderkamer afquote:Op zondag 3 juni 2012 11:51 schreef Arcee het volgende:
Waarom vinden jullie het allemaal zo'n ramp dat het regent op zondag? Moeten jullie allemaal naar buiten?
Laat het zondag maar regenen en dan verder niet.
Ik heb toch liever dat het maandag regent en ik op kantoor zit dan op m'n vrije zondagquote:Op zondag 3 juni 2012 11:51 schreef Arcee het volgende:
Waarom vinden jullie het allemaal zo'n ramp dat het regent op zondag? Moeten jullie allemaal naar buiten?
Laat het zondag maar regenen en dan verder niet.
KouKleumquote:
Hier staat de verwarming ook aan.quote:
En laatst zat je nog te vechten met je ventilatorquote:
En die ventilator ligt nu in stukken.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:52 schreef fotostarter het volgende:
[..]
En laatst zat je nog te vechten met je ventilator
Hier i shet nog 21 graden binnen, en de keukendeur open....
Ik totaal niet, want zondags hoef ik de deur niet uit.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:57 schreef Adelante het volgende:
Ik heb toch liever dat het maandag regent en ik op kantoor zit dan op m'n vrije zondag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |