wordt morgen heel slecht toch?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:13 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Zonnetje en blauwe lucht, het ziet er goed uit. Hopelijk blijft het morgen zo, aangezien ik minstens 12 kilometer wil gaan wandelen.
Nee!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ja morgen regen, zuiden het meeste en noorden het minste
We kunnen het goed gebruiken, tis hier best droog.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ja morgen regen, zuiden het meeste en noorden het minste
ben benieuwd morgen. Is hier vanavond en morgen Levenslied.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:36 schreef Jor_Dii het volgende:
De regen komt pas in de loop van de nacht..
t was heerlijkquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Was best lekker weer vandaag. Nog even lekker op het balkon gezeten ook!
Ja.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:15 schreef Adelante het volgende:
't lijkt er op dat het tot eind van de middag regent in Arnhem
Hoogstens even van de zolderkamer afquote:Op zondag 3 juni 2012 11:51 schreef Arcee het volgende:
Waarom vinden jullie het allemaal zo'n ramp dat het regent op zondag? Moeten jullie allemaal naar buiten?
Laat het zondag maar regenen en dan verder niet.
Ik heb toch liever dat het maandag regent en ik op kantoor zit dan op m'n vrije zondagquote:Op zondag 3 juni 2012 11:51 schreef Arcee het volgende:
Waarom vinden jullie het allemaal zo'n ramp dat het regent op zondag? Moeten jullie allemaal naar buiten?
Laat het zondag maar regenen en dan verder niet.
KouKleumquote:
Hier staat de verwarming ook aan.quote:
En laatst zat je nog te vechten met je ventilatorquote:
En die ventilator ligt nu in stukken.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:52 schreef fotostarter het volgende:
[..]
En laatst zat je nog te vechten met je ventilator
Hier i shet nog 21 graden binnen, en de keukendeur open....
Ik totaal niet, want zondags hoef ik de deur niet uit.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:57 schreef Adelante het volgende:
Ik heb toch liever dat het maandag regent en ik op kantoor zit dan op m'n vrije zondag
Ja, dat zei Fredo55 ook een paar posts boven je.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:03 schreef Djeez het volgende:
Net op de radio dat het vandaag even koud is als afgelopen kerst
Dat is een oud gezegde inderdaad, 20 juli is die naamdag overigens.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:59 schreef Djeez het volgende:
Is het volgende ofzo niet Sint Margriet? Als het dan regent, regent het zes weken dat het giet...
Dat haal ik ook makkelijk! Achter het gasfornuisquote:Op zondag 3 juni 2012 17:53 schreef Dven het volgende:
Hier was het vandaag een comfortabele 34 graden
Hier was het vandaag dik 300 graden.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat haal ik ook makkelijk! Achter het gasfornuis
je hebt ook echt die kleuren exact overgenomen?quote:Op zondag 3 juni 2012 19:49 schreef Gitank2 het volgende:
Hoe de neerslagpluim tot stand kwam..
[ afbeelding ]
* Resistor schopt Dven naar Hoe is het weer bij jullie /klaag- en opscheptopic #4quote:Op maandag 4 juni 2012 07:42 schreef Dven het volgende:
33 graden vandaag en met uitzondering van morgen (26 graden) lijkt het de komende tijd overdag niet meer onder de 30 graden te komen. De zomer is begonnen!
Sorry, ik pasquote:Op maandag 4 juni 2012 07:59 schreef Resistor het volgende:
[..]
* Resistor schopt Dven naar Hoe is het weer bij jullie /klaag- en opscheptopic #4
Bah, dat is ook geen fijne combinatie. Bij 20 graden en regen voelt het vaak zo klef.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:20 schreef Narasan het volgende:
Het is echter een tijdelijke verbetering want op woensdag schuift er weer een actieve depressie over onze omgeving met de nodige regen en bewolking. Door de aanvoer uit het zuidwesten zullen de temperaturen tussen de 18 en 20 graden uitkomen.
Meer de Europese Moesson..quote:Op maandag 4 juni 2012 10:13 schreef Djeez het volgende:
Valt dit nu wel of niet onder de Schaapscheerderskou?
En volgens mij gaat dit jaar 1998 echt overtreffen qua kou en regen.
Ksssstquote:Op maandag 4 juni 2012 10:43 schreef Dven het volgende:
31 graden in de schaduw op het balkon
Goed vertoeven zo!
Heb ik liever 10 graden en regen hoor....quote:Op maandag 4 juni 2012 10:43 schreef Dven het volgende:
31 graden in de schaduw op het balkon
Goed vertoeven zo!
Geniet van deze mooie dag dan!quote:Op maandag 4 juni 2012 10:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heb ik liever 10 graden en regen hoor....
Ach, een 31 is niets meer dan een achterstevoren geschreven 13 dus uiteindelijk verschilt het weer tussen NL en BG op het moment zoveel nog nietquote:
Ik niet, heb wel zin in een zomer ala 2003.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heb ik liever 10 graden en regen hoor....
Klopt, het wil s' avonds nogal kort maar krachtig regenen. Qua temperaturen verschilt het niet veel met Griekenland en Turkije maar door die sporadische buien is het hier wel altijd groen. Onweer is ook op z'n minst tweewekelijks en in de winter is waar ik zit -25 geen uitzondering, zo lag er afgelopen winter bijna een meter sneeuw!quote:Op maandag 4 juni 2012 10:59 schreef Igen het volgende:
Je zou willen dat je tegen Dven iets kon zeggen als "wacht maar, want straks bij jullie...". Maar ik heb eens uitgerekend dat ze daar op de balkan eigenlijk het interessantste weer van Europa hebben. Warm en zonnig in de zomer maar niet woestijnachtig, koud genoeg in de winter voor wintersport in de bergen, en met vaak onweer.
Ik snap serieus niet hoe mensen in godsnaam kunnen genieten van temperaturen boven de 25 graden....zelfs op vakantie wil ik dat niet. 22 graden, lekker zonnetje, zacht fris windje...dat is het perfecte weer en mag het het hele jaar zijnquote:
Wanneer is dat?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:05 schreef mazaru het volgende:
Als het op Sint Merardusdag regent, dan regent het zes weken alle dagen.
Ik heb het graag boven de 25 of onder de 0 graden. Verschil moet er zijnquote:Op maandag 4 juni 2012 11:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet hoe mensen in godsnaam kunnen genieten van temperaturen boven de 25 graden....zelfs op vakantie wil ik dat niet. 22 graden, lekker zonnetje, zacht fris windje...dat is het perfecte weer en mag het het hele jaar zijn
Heerlijk, ik heb een flinke tijd in Australië gezeten... iedere dag heerlijk weer (in de woestijn dan) dat was echt genieten... en toen ging ik weer terug naar Nederland (waarom weet ik nog steeds nietquote:Op maandag 4 juni 2012 11:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet hoe mensen in godsnaam kunnen genieten van temperaturen boven de 25 graden....zelfs op vakantie wil ik dat niet. 22 graden, lekker zonnetje, zacht fris windje...dat is het perfecte weer en mag het het hele jaar zijn
Doe mij maar.... -10 +23quote:Op maandag 4 juni 2012 11:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb het graag boven de 25 of onder de 0 graden. Verschil moet er zijn
En gelijk Sint Margriet erachteraan. Twaalf weken regenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |