SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We doen ook af en toe meeten:
quote:Wanneer?
Zaterdag 30 juni om 15:00. We maken er een gedenkwaardige dag van.
Waar?
Utrecht. (specifieke locatie komt later) Vanaf hier verzamelen we en gaan we door tot het niet meer leuk is.
Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
Hungry_Joe
automatic_
Pien85
LaPeach
Skull-splitter
Solique
sylvesterrr
Blind_Guardian
Onder voorbehoud:
Comp_Lex
Softlegend
DeHovenier
whosvegas
filatelistfetisjist
Magnetronkoffie
MissionPhailed
henrivo
[ Bericht 1% gewijzigd door sylvesterrr op 01-06-2012 17:48:27 ]
Dan ga ik wel weerquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:16 schreef MsMessy het volgende:
[..]
De gouden glans is er een beetje vanaf
quote:
Begon ook m'n spullen al in te pakken, dacht al dat het aan mij lag..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:21 schreef MsMessy het volgende:
Tja daarom de gouden glans eraf, al het fantastische is al aan het andere topic gegeven.
Speciaal voor jou!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:31 schreef MsMessy het volgende:
Oké verder met de dagelijkse beslommeringen. We zullen het dit topic moeten stellen zonder ons goud.
Ik ookquote:
Kijken of mijn werkgever nog bestaat en als dat zo is gelijk maar een goed gesprek voeren met ze.quote:
quote:
Wat gaan jullie doen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:43 schreef Pien85 het volgende:
Zo, ik ga me zo maar 's klaarmaken om richting HJ te gaan
Eten, Game of Thrones kijken en zombies afschieten op de PS3 iigquote:
OMG PIEN!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Eten, Game of Thrones kijken en zombies afschieten op de PS3 iigOh en neuken.
Ik ga zo wel eerst bellen, geen zin om 20 kilometer voor niets om te rijden.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:45 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Aha. Veel succes.
Kan je niet eerst even bellen? Of wil je hem verrassen?
Goed bezigquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Eten, Game of Thrones kijken en zombies afschieten op de PS3 iigOh en neuken.
Nouja, het is niet alsof men niet weet dat we dat gaan doen... toch?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:50 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Zo straight forward haha
Ik sta al een tijdje droogMe libido is naar de klote
En mijn vriend is sowieso te druk de laatste tijd.
Veel plezierquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nouja, het is niet alsof men niet weet dat we dat gaan doen... toch?
Anyway, ik ben wegstraks verder posten vanuit de trein
![]()
Neuk ze!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nouja, het is niet alsof men niet weet dat we dat gaan doen... toch?
Anyway, ik ben wegstraks verder posten vanuit de trein
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wou eigenlijk jou qouten met de vraag ''wat gaan jullie doen''quote:
Dan nog beter lezen:quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk jou qouten met de vraag ''wat gaan jullie doen''
Maargoed
Wat ga jij in leiden doen?
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Kijken of mijn werkgever nog bestaat en als dat zo is gelijk maar een goed gesprek voeren met ze.
"Oh by the way, ik heb hier nog een declaratie van ¤ 400 aan parkeerkosten. Regel je dat ook nog even?"quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Kijken of mijn werkgever nog bestaat en als dat zo is gelijk maar een goed gesprek voeren met ze.
Ik snap dat spel nog steeds niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:32 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik speel Catan met 2 Nederlanders haha
Daar waar ik speelde zijn het allemaal NL'ersquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:32 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik speel Catan met 2 Nederlanders haha
Linkjes! Auto's zijn leukquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:44 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 gaat zo even naar een paar auto's kijken.. Ben benieuwd of er wat tussen staat
http://ccdb.autoselect.nl(...)haap&kenteken=TLDJ74quote:
Dan ga ik toch liever auto's kijken..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Auto's kijken is als boodschappen doen?
Wat voor auto heb je? Foto's!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:52 schreef automatic_ het volgende:
Haha, gelukkig niet! Anders zou het een duur grapje worden, want ik heb net een nieuwe auto
Een peugeot 208. Hij is vandaag één maandje geworden, dus het is feestquote:
Echte vrouwenbak ditquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Een peugeot 208. Hij is vandaag één maandje geworden, dus het is feest![]()
[ afbeelding ]
Heb nog geen foto van de voor- / achterkant volgens mij, haha.
Tja, wat wil je met deze kleurquote:
Ik doe dat als ik me verveel op de fiets... Tegemoetkomend autoverkeer analyseren op de auto en of er dan een vrouw of een man in zit.quote:
Holy crap, je kunt wel zien waar de centen zitten..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Een peugeot 208. Hij is vandaag één maandje geworden, dus het is feest![]()
[ afbeelding ]
Heb nog geen foto van de voor- / achterkant volgens mij, haha.
Naja, nu zitten er geen centen meer hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:00 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Holy crap, je kunt wel zien waar de centen zitten..
Mooie kar, zeker ook van binnen..
Ja, geen idee...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:01 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Men zegt altijd dat mannen in een dure auto ergens voor moeten compenseren.. Hoe zit dat bij vrouwen? Mooie auto hoor. Ik gebruik voorlopig lekker de auto's van mijn ouders.
Ja, dat is leuk hahaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:04 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr wil ook in een nieuwe auto rijden.
Kan ik de opties tenminste zelf uitkiezen.
Kperquote:
Dat dus.. tot die tijd moet ik het met afdankertjes doen..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bij m'n volgende sollicitatie maar eens een leaseauto regelen...
Ik heb momenteel nog geen afspraken die dag, dus hell, zet mij er maar bij hoor. Tof auto, kan ik lekker biertjes drinkenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kper![]()
Jij gaat ook wel mee hè de 30e? Mag je met mij meerijden
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:15 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Onmogelijke liefdes/verhoudingen zijn mooi he
Geef gewoon antwoord op mijn vraagquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:16 schreef MsMessy het volgende:
Over wie/wat heb je het nu. Interesse is gewekt
Heerlijkquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:15 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ja, ik ben best liefquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:15 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb momenteel nog geen afspraken die dag, dus hell, zet mij er maar bij hoor. Tof auto, kan ik lekker biertjes drinken
Welke vraag? Ik zie geen vraag...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:17 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Geef gewoon antwoord op mijn vraag
Mag je ook wasco gebruiken?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:19 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Die ''What if'' vraag zorgt voor zoveel scenario's die je zelf met viltstiften, kleurpotloden, handverf en alles kan inkleuren. Ik doe er graag glitters bij
JAquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:17 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Geef gewoon antwoord op mijn vraag
Neequote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:15 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Done. Misschien kunnen we de dag erna wel een feestje vierenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik ben best lief
Zet het maar in je agenda![]()
Finale EK toch?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:23 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Done. Misschien kunnen we de dag erna wel een feestje vieren
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet??quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:26 schreef automatic_ het volgende:
Volgens mij gaat het niet zo goed met IHA
Als het lukt welquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:15 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Geen idee, maar ze zit wel weer in een rare gedachtenkronkel volgens mij. Zo een die ik niet echt kan volgenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:26 schreef automatic_ het volgende:
Volgens mij gaat het niet zo goed met IHA
Haha, ik ook nietquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:28 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze zit wel weer in een rare gedachtenkronkel volgens mij. Zo een die ik niet echt kan volgen
Niks aan de hand. Heb gewoon last van zonnesteek in mijn hoofdquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:28 schreef MsMessy het volgende:
Geen idee, maar ze zit wel weer in een rare gedachtenkronkel volgens mij. Zo een die ik niet echt kan volgen
TNS Nipo?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:38 schreef MsMessy het volgende:
Was enquetes aan het invullen.Goedkope manier om aan cadeaubonnen te komen.
Zonnesteek is mijn excuus om deze week niet te werken. Verzin een ander smoesje.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:39 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Niks aan de hand. Heb gewoon last van zonnesteek in mijn hoofd
Ga je naar de Beer van Lemmer?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:40 schreef JK1982 het volgende:
Ik ga maar eens richting Lemmer.. Tot later!
Ik heb TNS en ik deed nog iets, maar daar ben ik mee gestoptquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:41 schreef MsMessy het volgende:
[..]
o.a. en nog een aantal meer. Kost me een uur per maand of zo.
Ik heb ooit via LinkedIn een uitnodiging ontvangen voor deelname aan een enquête (10 minuutjes), dat leverde ¤ 20 op. Ik was echter zo dom om op het eind aan te geven dat ik in het vervolg geen uitnodigingen wil ontvangen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:38 schreef MsMessy het volgende:
Was enquetes aan het invullen.Goedkope manier om aan cadeaubonnen te komen.
Momenteel vertrouw ik jou gewoon voor geen ene meterquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:39 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Niks aan de hand. Heb gewoon last van zonnesteek in mijn hoofd
Wel voor 2 meter?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:46 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Momenteel vertrouw ik jou gewoon voor geen ene meter
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:46 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Momenteel vertrouw ik jou gewoon voor geen ene meter
Is Tijn al bij het station?quote:
Wisselend, maar ik heb al voor ¤150,- aan bolletje bonnen gehad denk ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:51 schreef sylvesterrr het volgende:
spam!
Hoeveel levert dat eigenlijk op?
Time of death: 16:54
Die kunnen niet bij TNS, toch?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:57 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Doe ik ook wel en ook Irischeques. Altijd handig
Nee dacht het niet, maar wel bij een van de andere bureaus. Maar vraag me even niet welke want ik heb er echt wel een aantal. Vul ook alleen maar in wat me kan boeien.quote:
quote:
Hehe, vervelendquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik spaar geld, maar het gaat alleen niet zo snel
Hij wil graag een meisje zijnquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
MsMessy is gekloond door sylvesterrr zie ik?
Waarom zat je dat te kijkenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:10 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Over meisje gesproken. Ik heb gisteren gezien hoe ze van een piemel een vagina maken
Goed... tijd om maar eens naar het station te rijden.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:10 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Over meisje gesproken. Ik heb gisteren gezien hoe ze van een piemel een vagina maken
Ik lag in een scheur.. Ik zat toen aan mijn 5e biertje denk ik... Het was super gezellig... Echt, gewoon van narigheid in een scheur gaan liggen...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:10 schreef IHaveAmnesia het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Goed... tijd om maar eens naar het station te rijden.
quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:10 schreef IHaveAmnesia het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:16 schreef Waaghals het volgende:
ik heb wel vaker een piemel in een vagina zien verdwijnen, maar dit nog nooit
Dat zijn waarschijnlijk een ander soort "documentaires"quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:16 schreef Waaghals het volgende:
Zelfs bij mijn eigen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:17 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dat zijn waarschijnlijk een ander soort "documentaires"
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:16 schreef Waaghals het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:17 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dat zijn waarschijnlijk een ander soort "documentaires"
Ik zelfs in een anus!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:16 schreef Waaghals het volgende:
Neeee?! Ook al?quote:
Ik werk bij een Amerikaans bedrijf.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:22 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Was op tv. Me vriend werd er misselijk van. Ik was gewoon nieuwsgierig
Ah, ja ik kijk ook regelmatig allerlei van die medische shit en mijn vriend vind dat dus ook niets.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:22 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Operaties op tv heb ik totaal geen moeite mee. Poliknische behandelingen vond ik ook wel leuk om te zien.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:22 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ik had een jongen leren kennen die graag een vrouw wilde zijn. Ik was best close met hem. Hij wou ooit een rok van mij lenen. Zo erg vond ik dat niet, maar ik vond het op lang termijn best lastig om ermee om te gaan. Want doordat hij zich op zijn gemak voelde bij mij, kreeg hij gevoelens voor me. Ik wist niet wat ik daarmee moest. Voel me er nog steeds schuldig over.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:25 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik werk bij een Amerikaans bedrijf.
Hoorde deze week het verhaal dat een man zich daar had laten ombouwen tot vrouw.
Toen hij voor de eerste keer weer op het werk was had de directeur een meeting gehouden waarin dit werd verteld tegenover alle medewerkers daar op kantoor. Terwijl hij/zij er bijstond in jurk en de andere mochten allemaal vragen stellen.
Ik ga bij een vriendinnetje eten. Maar het kan zijn dat het niet doorgaatquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:30 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Btw,
Zijn er mensen die morgen avond niets te doen hebben en willen meeten?
Hij woont in Zuid-Limburgquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:35 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Juist.
Anders Rotterdam weer? Of Den Haag... Leiden?
Maastricht, leuke stad! Ik reed gedurende 1,5 jaar bijna twee keer per week die kant op (vanaf Nijmegen).quote:
Ik vind het EK / WK straks wel leuk, maar deze wedstrijden...? Nee...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:38 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Wie houdt er eigenlijk van voetbal? Ben er geen fan van, maar voor de gezelligheid wil ik wel slachtoffer zijn
Dat dus...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind het EK / WK straks wel leuk, maar deze wedstrijden...? Nee...
Is dat die mooie bij Pathé de Kuip?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:39 schreef IHaveAmnesia het volgende:
http://www.atoll-rotterdam.nl/
Rotterdam,
Bowlen?
Ik weet niet maar ik heb liever een leren bal hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:38 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Wie houdt er eigenlijk van voetbal? Ben er geen fan van, maar voor de gezelligheid wil ik wel slachtoffer zijn
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:40 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik weet niet maar ik heb liever een leren bal hoor
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dat die mooie bij Pathé de Kuip?
Yes! Ik vind deze echt gaaf.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dat die mooie bij Pathé de Kuip?
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:43 schreef Pien85 het volgende:
Opluchting... Niet Tijn, maar gewoon HJ bij het station
Ik zou best willen, maar ik kan daar morgen pas iets over zeggen.quote:
Ik had bowlen een tijdje afgezworen maar vind het stiekem tocht best wel leukquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:39 schreef IHaveAmnesia het volgende:
http://www.atoll-rotterdam.nl/
Rotterdam,
Bowlen?
Ik kan en wil welquote:
Idd leukquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Maastricht, leuke stad! Ik reed gedurende 1,5 jaar bijna twee keer per week die kant op (vanaf Nijmegen).
Ik ben er tot nu toe alleen maar voorbij gelopen, maar ik vind hem wel mooiquote:
Slim!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:44 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Anders ga ik gewoon een DM rondje bij leden die in de buurt wonen
Waar werkt je vriendin? Dan zorg ik er wel voor dat ze wordt opgeroepen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zou best willen, maar ik kan daar morgen pas iets over zeggen.
Sorry lievie , maar ik moet het even rustig aan doen. Anders ben ik weer twee dagen kompleet van het pad afquote:
Ik bak er ook niets van hahahaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:44 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik had bowlen een tijdje afgezworen maar vind het stiekem tocht best wel leukhoewel ik er niks van bak
[..]
Ik kan en wil wel
Haha, gemeente Woensdrecht (google maar!)quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waar werkt je vriendin? Dan zorg ik er wel voor dat ze wordt opgeroepen.
Ik ben er ook nog nooit binnen geweest ook alleen voorbij gelopen, maar ziet er wel heel leuk uitquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben er tot nu toe alleen maar voorbij gelopen, maar ik vind hem wel mooi
Je knie nog steeds?? Anders doe je een drankje alleen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:45 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Sorry lievie , maar ik moet het even rustig aan doen. Anders ben ik weer twee dagen kompleet van het pad af
Ja idd!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:45 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog nooit binnen geweest ook alleen voorbij gelopen, maar ziet er wel heel leuk uit
Nee, m'n knie gaat weer goed. Maar ik heb nog niet veel energie en dan heb ik al gauw dat als ik weer vanalles loop te doen en ook nog 's avonds uit, dat alles weer zeer gaat doen. Dat durf ik nog even niet aan eigenlijkquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:46 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Je knie nog steeds?? Anders doe je een drankje alleen?
Zij is toch niet de enige verloskundige in Woensdrecht die dienst heeft? Kan je niet iets specifieker zijn?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, gemeente Woensdrecht (google maar!)
Herkenbaarquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:47 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee, m'n knie gaat weer goed. Maar ik heb nog niet veel energie en dan heb ik al gauw dat als ik weer vanalles loop te doen en ook nog 's avonds uit, dat alles weer zeer gaat doen. Dat durf ik nog even niet aan eigenlijk
Awww... Jammerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:47 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee, m'n knie gaat weer goed. Maar ik heb nog niet veel energie en dan heb ik al gauw dat als ik weer vanalles loop te doen en ook nog 's avonds uit, dat alles weer zeer gaat doen. Dat durf ik nog even niet aan eigenlijk
helemaal geen dm gehadquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:56 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Awww... JammerDan zie ik je na augustus weer.
Voor degene die wel willen en kunnen:
Om 20:00 bij Atoll (http://www.atoll-rotterdam.nl/)
Als er enkele aanmelden is het gewoon definitief en zien we elkaar daar
Heb net een DM rondje gedaan naar de mensen in de buurt.
Ja, is jammer inderdaad, maar moet aan m'n lijf denken en niet aan wat ik allemaal leuk zou vinden, want dan ga ik weer zo snel stuk.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:56 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijkquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:00 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja, is jammer inderdaad, maar moet aan m'n lijf denken en niet aan wat ik allemaal leuk zou vinden, want dan ga ik weer zo snel stuk.
Is cool johquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:00 schreef automatic_ het volgende:
Mocht ik meer weten (en nog kunnen komen) dan post ik hier wel ofzo. Is dat handig?
Moeten jullie wel in het topic kijken hequote:
Smakelijk!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:01 schreef MsMessy het volgende:
Maar ik ga eten koken, opeten enz. Tot later
Heel goed!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:16 schreef Pien85 het volgende:
Zo, Pien met laptop op de bank en HJ in de keuken met het eten bezig... Ik heb dit goed geregeld
Gewoon spytoolen op je naamquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:09 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
mooi hoef ik niet terug te lezen ook
haha nou dat heb je zeker goed geregeldquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:16 schreef Pien85 het volgende:
Zo, Pien met laptop op de bank en HJ in de keuken met het eten bezig... Ik heb dit goed geregeld
Oja!! Hoe doe je dat?!quote:
Schijnt te kunnen hoe precies geen ideequote:
Ja, wat heb ik daar nu aan?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Schijnt te kunnen hoe precies geen idee
Niet zo veelquote:
Grote meidquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:03 schreef automatic_ het volgende:
Ooo irritant, haha.
Ik vind een liedje leuk, maar daarin zit een "piepje" en dat is het piepje van WhatsApp. Dus telkens denk ik; Euj! Een berichtje! En dan ga ik kijken, maar dan is het niet
En ik trap er elke keer in..
Welk liedje?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:03 schreef automatic_ het volgende:
Ooo irritant, haha.
Ik vind een liedje leuk, maar daarin zit een "piepje" en dat is het piepje van WhatsApp. Dus telkens denk ik; Euj! Een berichtje! En dan ga ik kijken, maar dan is het niet
En ik trap er elke keer in..
Ik ben niet van het ICQ tijdperk volgens mijquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:08 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Dat had je vroeger ook met dat oh-oh geluidje van ICQ
Ik ben vrijwel meteen naar MSN gegaanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:13 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Eind jaren 90 begon het met ICQEn toen ineens had iedereen MSN...
Klinkt als een leuk plan. Heb momenteel nog niets gepland.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:01 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Zo, jou ook gestuurdIk dacht, jij bent al op de hoogte haha.
Vele zullen al plannen hebben. Dit is ook een last minute impulsieve meet haha.
Gewoon mee gaanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:15 schreef automatic_ het volgende:
Straks ben ik allemaal jaloers dat jullie gaan en ik niet
Waarom ga je dan niet?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:15 schreef automatic_ het volgende:
Straks ben ik allemaal jaloers dat jullie gaan en ik niet
En weer terug.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:51 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga maar eens sportief genieten van de natuur.
Ik heb niks ontvangen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:56 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Voor degene die wel willen en kunnen:
Om 20:00 bij Atoll (http://www.atoll-rotterdam.nl/)
Als er enkele aanmelden is het gewoon definitief en zien we elkaar daar
Heb net een DM rondje gedaan naar de mensen in de buurt.
Kan je haar niet assisteren? Dan sta je niet buiten.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:18 schreef automatic_ het volgende:
Ik moet morgen eerst werken en daarna ga ik eten bij een vriendinnetje.
Zij is alleen verloskundige & heeft dienst, dus het kan zijn dat ik opeens buiten sta
Dan proberen op tijd van haar kant uit duidelijkheid te hebben.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:18 schreef automatic_ het volgende:
Zij is alleen verloskundige & heeft dienst, dus het kan zijn dat ik opeens buiten sta
Naja, een bevalling komt vaak spontaan hèquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan proberen op tijd van haar kant uit duidelijkheid te hebben.
Hopen dat er geen vliezen breken danquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:18 schreef automatic_ het volgende:
Nee, dankje...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:18 schreef sylvesterrr het volgende:
Kan je haar niet assisteren? Dan sta je niet buiten.
Meestal na +/- 9 maandenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, een bevalling komt vaak spontaan hè
Ja, en dan nog spontaanquote:
Ik kom 98%quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:21 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Weissman komt 99%. Meer aanmeldingen?
Weet ikquote:
Gezellig!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:21 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Als jij gaat (of sylliebilly), dan kan ik jou contacten als er spontaan een baby komtquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:21 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Jij mag mij altijd lastig vallenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:22 schreef automatic_ het volgende:
Als jij gaat, dan kan ik jou contacten als er spontaan een baby komt
Vooruit dan maar, ik kom ook wel.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:21 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Moet ik me aangesproken voelen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:22 schreef automatic_ het volgende:
Als jij gaat (of sylliebilly), dan kan ik jou contacten als er spontaan een baby komt
Leukk!! gezelligquote:
De Kuip is altijd goed bereikbaar, toch?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:25 schreef sylvesterrr het volgende:
Is het trouwens nog wel enigszins bereikbaar met de auto? Heeft er iemand nog een lift nodig?
IHA is daarmee begonnen volgens mijquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waar heb ik al die bijnamen aan te danken?
Wat ik weet is het gratis parkeren bij de Gamma naast de Kuipquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:25 schreef sylvesterrr het volgende:
Is het trouwens nog wel enigszins bereikbaar met de auto? Heeft er iemand nog een lift nodig?
Die krijg je vanzelf van de dames op Fok!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waar heb ik al die bijnamen aan te danken?
Behalve als er een paar mannen met een bal willen spelen daarquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De Kuip is altijd goed bereikbaar, toch?
Ik moet jullie gewoon zien voordat ik weg gaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:24 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Leukk!! gezellig![]()
Nou IHA die spontane actie werkt wel goed
Ja dat dacht ik ook jaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:27 schreef Solique het volgende:
[..]
Wat ik weet is het gratis parkeren bij de Gamma naast de Kuip
Ahhhh!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:27 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ik moet jullie gewoon zien voordat ik weg gaAnders vergeten jullie me
Tijn, kom je ook?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Behalve als er een paar mannen met een bal willen spelen daar
Voetbal is klaar hèquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Behalve als er een paar mannen met een bal willen spelen daar
Hoe kunnen we jou nu vergetenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:27 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ik moet jullie gewoon zien voordat ik weg gaAnders vergeten jullie me
Hhmm, toch wel verleidelijkquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:25 schreef sylvesterrr het volgende:
De parking zelf van de Kuip is niet altijd gratis.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:29 schreef automatic_ het volgende:
Volgens mij kan je ook gratis parkeren naast de Kuip... Of bedoel jij dat Solique?
Is dat zo?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:28 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Vooral jij moet komen. Wij moeten praten!
Ooo oke, dan heb ik die twee misschien door elkaar gehaaldquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:29 schreef Solique het volgende:
[..]
De parking zelf van de Kuip is niet altijd gratis.
Gamma zit iets verder langs de weg, naast de Pathe zowat.
Je mag toch ook best wat later komen, geen probleem. Niet dat wij er al weg zijn na 1 uurtje.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dat zo?
Jullie spreken 20.00 af? Ook al is zij bevalling-loos, dan kan ik er misschien ook wel rond 21.30 / 22.00 zijn, maar kan niets beloven
Hahaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:29 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Hhmm, toch wel verleidelijkMaar kan je moeilijk vragen om even over Voorhout te rijden. Argh mijn hart verkiest het momenteel weer boven mijn brein. Wat bowlen en gezelligheid
Naja, als jullie niet binnen 10 minuten weg zijn als ik er ben, dan kan mij dat inderdaad weinig schelenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Je mag toch ook best wat later komen, geen probleem. Niet dat wij er al weg zijn na 1 uurtje.
Geen idee... Ik heb daar ook weleens last van namelijkquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:31 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja lach maar, waarom maak ik het mezelf zo graag moeilijk
omdat gezelligheid verleiding is..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:31 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja lach maar, waarom maak ik het mezelf zo graag moeilijk
Anders kunnen wij toch ook wat later beginnen met bowlen als je weet dat je later gaat komen. Niets mis mee.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, als jullie niet binnen 10 minuten weg zijn als ik er ben, dan kan mij dat inderdaad weinig schelen
Nee, dat moeten jullie niet doenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Anders kunnen wij toch ook wat later beginnen met bowlen als je weet dat je later gaat komen. Niets mis mee.
Zekerquote:
of ze mag voor mij invallen als ik het niet meer trek met me rugquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Anders kunnen wij toch ook wat later beginnen met bowlen als je weet dat je later gaat komen. Niets mis mee.
Voorhout ligt niet echt op de route nee.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:29 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Hhmm, toch wel verleidelijkMaar kan je moeilijk vragen om even over Voorhout te rijden. Argh mijn hart verkiest het momenteel weer boven mijn brein. Wat bowlen en gezelligheid
Anders kunnen wij altijd nog wat gaan drinken als je later komt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |