Schijnt te kunnen hoe precies geen ideequote:
Ja, wat heb ik daar nu aan?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Schijnt te kunnen hoe precies geen idee
Niet zo veelquote:
Grote meidquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:03 schreef automatic_ het volgende:
Ooo irritant, haha.
Ik vind een liedje leuk, maar daarin zit een "piepje" en dat is het piepje van WhatsApp. Dus telkens denk ik; Euj! Een berichtje! En dan ga ik kijken, maar dan is het niet
En ik trap er elke keer in..
Welk liedje?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:03 schreef automatic_ het volgende:
Ooo irritant, haha.
Ik vind een liedje leuk, maar daarin zit een "piepje" en dat is het piepje van WhatsApp. Dus telkens denk ik; Euj! Een berichtje! En dan ga ik kijken, maar dan is het niet
En ik trap er elke keer in..
Ik ben niet van het ICQ tijdperk volgens mijquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:08 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Dat had je vroeger ook met dat oh-oh geluidje van ICQ
Ik ben vrijwel meteen naar MSN gegaanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:13 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Eind jaren 90 begon het met ICQEn toen ineens had iedereen MSN...
Klinkt als een leuk plan. Heb momenteel nog niets gepland.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:01 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Zo, jou ook gestuurdIk dacht, jij bent al op de hoogte haha.
Vele zullen al plannen hebben. Dit is ook een last minute impulsieve meet haha.
Gewoon mee gaanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:15 schreef automatic_ het volgende:
Straks ben ik allemaal jaloers dat jullie gaan en ik niet
Waarom ga je dan niet?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:15 schreef automatic_ het volgende:
Straks ben ik allemaal jaloers dat jullie gaan en ik niet
En weer terug.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:51 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga maar eens sportief genieten van de natuur.
Ik heb niks ontvangen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:56 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Awww... JammerDan zie ik je na augustus weer.
Voor degene die wel willen en kunnen:
Om 20:00 bij Atoll (http://www.atoll-rotterdam.nl/)
Als er enkele aanmelden is het gewoon definitief en zien we elkaar daar
Heb net een DM rondje gedaan naar de mensen in de buurt.
Kan je haar niet assisteren? Dan sta je niet buiten.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:18 schreef automatic_ het volgende:
Ik moet morgen eerst werken en daarna ga ik eten bij een vriendinnetje.
Zij is alleen verloskundige & heeft dienst, dus het kan zijn dat ik opeens buiten sta
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |