Herkenbaarquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:47 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee, m'n knie gaat weer goed. Maar ik heb nog niet veel energie en dan heb ik al gauw dat als ik weer vanalles loop te doen en ook nog 's avonds uit, dat alles weer zeer gaat doen. Dat durf ik nog even niet aan eigenlijk
Awww... Jammerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:47 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee, m'n knie gaat weer goed. Maar ik heb nog niet veel energie en dan heb ik al gauw dat als ik weer vanalles loop te doen en ook nog 's avonds uit, dat alles weer zeer gaat doen. Dat durf ik nog even niet aan eigenlijk
helemaal geen dm gehadquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:56 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Awww... JammerDan zie ik je na augustus weer.
Voor degene die wel willen en kunnen:
Om 20:00 bij Atoll (http://www.atoll-rotterdam.nl/)
Als er enkele aanmelden is het gewoon definitief en zien we elkaar daar
Heb net een DM rondje gedaan naar de mensen in de buurt.
Ja, is jammer inderdaad, maar moet aan m'n lijf denken en niet aan wat ik allemaal leuk zou vinden, want dan ga ik weer zo snel stuk.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:56 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijkquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:00 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja, is jammer inderdaad, maar moet aan m'n lijf denken en niet aan wat ik allemaal leuk zou vinden, want dan ga ik weer zo snel stuk.
Is cool johquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:00 schreef automatic_ het volgende:
Mocht ik meer weten (en nog kunnen komen) dan post ik hier wel ofzo. Is dat handig?
Moeten jullie wel in het topic kijken hequote:
Smakelijk!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:01 schreef MsMessy het volgende:
Maar ik ga eten koken, opeten enz. Tot later
Heel goed!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:16 schreef Pien85 het volgende:
Zo, Pien met laptop op de bank en HJ in de keuken met het eten bezig... Ik heb dit goed geregeld
Gewoon spytoolen op je naamquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:09 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
mooi hoef ik niet terug te lezen ook
haha nou dat heb je zeker goed geregeldquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:16 schreef Pien85 het volgende:
Zo, Pien met laptop op de bank en HJ in de keuken met het eten bezig... Ik heb dit goed geregeld
Oja!! Hoe doe je dat?!quote:
Schijnt te kunnen hoe precies geen ideequote:
Ja, wat heb ik daar nu aan?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Schijnt te kunnen hoe precies geen idee
Niet zo veelquote:
Grote meidquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:03 schreef automatic_ het volgende:
Ooo irritant, haha.
Ik vind een liedje leuk, maar daarin zit een "piepje" en dat is het piepje van WhatsApp. Dus telkens denk ik; Euj! Een berichtje! En dan ga ik kijken, maar dan is het niet
En ik trap er elke keer in..
Welk liedje?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:03 schreef automatic_ het volgende:
Ooo irritant, haha.
Ik vind een liedje leuk, maar daarin zit een "piepje" en dat is het piepje van WhatsApp. Dus telkens denk ik; Euj! Een berichtje! En dan ga ik kijken, maar dan is het niet
En ik trap er elke keer in..
Ik ben niet van het ICQ tijdperk volgens mijquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:08 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Dat had je vroeger ook met dat oh-oh geluidje van ICQ
Ik ben vrijwel meteen naar MSN gegaanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:13 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Eind jaren 90 begon het met ICQEn toen ineens had iedereen MSN...
Klinkt als een leuk plan. Heb momenteel nog niets gepland.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:01 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Zo, jou ook gestuurdIk dacht, jij bent al op de hoogte haha.
Vele zullen al plannen hebben. Dit is ook een last minute impulsieve meet haha.
Gewoon mee gaanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:15 schreef automatic_ het volgende:
Straks ben ik allemaal jaloers dat jullie gaan en ik niet
Waarom ga je dan niet?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:15 schreef automatic_ het volgende:
Straks ben ik allemaal jaloers dat jullie gaan en ik niet
En weer terug.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:51 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga maar eens sportief genieten van de natuur.
Ik heb niks ontvangen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:56 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Voor degene die wel willen en kunnen:
Om 20:00 bij Atoll (http://www.atoll-rotterdam.nl/)
Als er enkele aanmelden is het gewoon definitief en zien we elkaar daar
Heb net een DM rondje gedaan naar de mensen in de buurt.
Kan je haar niet assisteren? Dan sta je niet buiten.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:18 schreef automatic_ het volgende:
Ik moet morgen eerst werken en daarna ga ik eten bij een vriendinnetje.
Zij is alleen verloskundige & heeft dienst, dus het kan zijn dat ik opeens buiten sta
Dan proberen op tijd van haar kant uit duidelijkheid te hebben.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:18 schreef automatic_ het volgende:
Zij is alleen verloskundige & heeft dienst, dus het kan zijn dat ik opeens buiten sta
Naja, een bevalling komt vaak spontaan hèquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan proberen op tijd van haar kant uit duidelijkheid te hebben.
Hopen dat er geen vliezen breken danquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:18 schreef automatic_ het volgende:
Nee, dankje...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:18 schreef sylvesterrr het volgende:
Kan je haar niet assisteren? Dan sta je niet buiten.
Meestal na +/- 9 maandenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, een bevalling komt vaak spontaan hè
Ja, en dan nog spontaanquote:
Ik kom 98%quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:21 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Weissman komt 99%. Meer aanmeldingen?
Weet ikquote:
Gezellig!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:21 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Als jij gaat (of sylliebilly), dan kan ik jou contacten als er spontaan een baby komtquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:21 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Jij mag mij altijd lastig vallenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:22 schreef automatic_ het volgende:
Als jij gaat, dan kan ik jou contacten als er spontaan een baby komt
Vooruit dan maar, ik kom ook wel.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:21 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Moet ik me aangesproken voelen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:22 schreef automatic_ het volgende:
Als jij gaat (of sylliebilly), dan kan ik jou contacten als er spontaan een baby komt
Leukk!! gezelligquote:
De Kuip is altijd goed bereikbaar, toch?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:25 schreef sylvesterrr het volgende:
Is het trouwens nog wel enigszins bereikbaar met de auto? Heeft er iemand nog een lift nodig?
IHA is daarmee begonnen volgens mijquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waar heb ik al die bijnamen aan te danken?
Wat ik weet is het gratis parkeren bij de Gamma naast de Kuipquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:25 schreef sylvesterrr het volgende:
Is het trouwens nog wel enigszins bereikbaar met de auto? Heeft er iemand nog een lift nodig?
Die krijg je vanzelf van de dames op Fok!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waar heb ik al die bijnamen aan te danken?
Behalve als er een paar mannen met een bal willen spelen daarquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De Kuip is altijd goed bereikbaar, toch?
Ik moet jullie gewoon zien voordat ik weg gaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:24 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Leukk!! gezellig![]()
Nou IHA die spontane actie werkt wel goed
Ja dat dacht ik ook jaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:27 schreef Solique het volgende:
[..]
Wat ik weet is het gratis parkeren bij de Gamma naast de Kuip
Ahhhh!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:27 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ik moet jullie gewoon zien voordat ik weg gaAnders vergeten jullie me
Tijn, kom je ook?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Behalve als er een paar mannen met een bal willen spelen daar
Voetbal is klaar hèquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Behalve als er een paar mannen met een bal willen spelen daar
Hoe kunnen we jou nu vergetenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:27 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ik moet jullie gewoon zien voordat ik weg gaAnders vergeten jullie me
Hhmm, toch wel verleidelijkquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:25 schreef sylvesterrr het volgende:
De parking zelf van de Kuip is niet altijd gratis.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:29 schreef automatic_ het volgende:
Volgens mij kan je ook gratis parkeren naast de Kuip... Of bedoel jij dat Solique?
Is dat zo?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:28 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Vooral jij moet komen. Wij moeten praten!
Ooo oke, dan heb ik die twee misschien door elkaar gehaaldquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:29 schreef Solique het volgende:
[..]
De parking zelf van de Kuip is niet altijd gratis.
Gamma zit iets verder langs de weg, naast de Pathe zowat.
Je mag toch ook best wat later komen, geen probleem. Niet dat wij er al weg zijn na 1 uurtje.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dat zo?
Jullie spreken 20.00 af? Ook al is zij bevalling-loos, dan kan ik er misschien ook wel rond 21.30 / 22.00 zijn, maar kan niets beloven
Hahaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:29 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Hhmm, toch wel verleidelijkMaar kan je moeilijk vragen om even over Voorhout te rijden. Argh mijn hart verkiest het momenteel weer boven mijn brein. Wat bowlen en gezelligheid
Naja, als jullie niet binnen 10 minuten weg zijn als ik er ben, dan kan mij dat inderdaad weinig schelenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Je mag toch ook best wat later komen, geen probleem. Niet dat wij er al weg zijn na 1 uurtje.
Geen idee... Ik heb daar ook weleens last van namelijkquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:31 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja lach maar, waarom maak ik het mezelf zo graag moeilijk
omdat gezelligheid verleiding is..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:31 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja lach maar, waarom maak ik het mezelf zo graag moeilijk
Anders kunnen wij toch ook wat later beginnen met bowlen als je weet dat je later gaat komen. Niets mis mee.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, als jullie niet binnen 10 minuten weg zijn als ik er ben, dan kan mij dat inderdaad weinig schelen
Nee, dat moeten jullie niet doenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Anders kunnen wij toch ook wat later beginnen met bowlen als je weet dat je later gaat komen. Niets mis mee.
Zekerquote:
of ze mag voor mij invallen als ik het niet meer trek met me rugquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Anders kunnen wij toch ook wat later beginnen met bowlen als je weet dat je later gaat komen. Niets mis mee.
Voorhout ligt niet echt op de route nee.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:29 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Hhmm, toch wel verleidelijkMaar kan je moeilijk vragen om even over Voorhout te rijden. Argh mijn hart verkiest het momenteel weer boven mijn brein. Wat bowlen en gezelligheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |