Ja dat dacht ik ook jaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:27 schreef Solique het volgende:
[..]
Wat ik weet is het gratis parkeren bij de Gamma naast de Kuip
Ahhhh!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:27 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ik moet jullie gewoon zien voordat ik weg gaAnders vergeten jullie me
Tijn, kom je ook?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Behalve als er een paar mannen met een bal willen spelen daar
Voetbal is klaar hèquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Behalve als er een paar mannen met een bal willen spelen daar
Hoe kunnen we jou nu vergetenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:27 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ik moet jullie gewoon zien voordat ik weg gaAnders vergeten jullie me
Hhmm, toch wel verleidelijkquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:25 schreef sylvesterrr het volgende:
Is het trouwens nog wel enigszins bereikbaar met de auto? Heeft er iemand nog een lift nodig?
De parking zelf van de Kuip is niet altijd gratis.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:29 schreef automatic_ het volgende:
Volgens mij kan je ook gratis parkeren naast de Kuip... Of bedoel jij dat Solique?
Is dat zo?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:28 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Vooral jij moet komen. Wij moeten praten!
Ooo oke, dan heb ik die twee misschien door elkaar gehaaldquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:29 schreef Solique het volgende:
[..]
De parking zelf van de Kuip is niet altijd gratis.
Gamma zit iets verder langs de weg, naast de Pathe zowat.
Je mag toch ook best wat later komen, geen probleem. Niet dat wij er al weg zijn na 1 uurtje.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dat zo?
Jullie spreken 20.00 af? Ook al is zij bevalling-loos, dan kan ik er misschien ook wel rond 21.30 / 22.00 zijn, maar kan niets beloven
Hahaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:29 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Hhmm, toch wel verleidelijkMaar kan je moeilijk vragen om even over Voorhout te rijden. Argh mijn hart verkiest het momenteel weer boven mijn brein. Wat bowlen en gezelligheid
Naja, als jullie niet binnen 10 minuten weg zijn als ik er ben, dan kan mij dat inderdaad weinig schelenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Je mag toch ook best wat later komen, geen probleem. Niet dat wij er al weg zijn na 1 uurtje.
Geen idee... Ik heb daar ook weleens last van namelijkquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:31 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja lach maar, waarom maak ik het mezelf zo graag moeilijk
omdat gezelligheid verleiding is..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:31 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja lach maar, waarom maak ik het mezelf zo graag moeilijk
Anders kunnen wij toch ook wat later beginnen met bowlen als je weet dat je later gaat komen. Niets mis mee.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, als jullie niet binnen 10 minuten weg zijn als ik er ben, dan kan mij dat inderdaad weinig schelen
Nee, dat moeten jullie niet doenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Anders kunnen wij toch ook wat later beginnen met bowlen als je weet dat je later gaat komen. Niets mis mee.
Zekerquote:
of ze mag voor mij invallen als ik het niet meer trek met me rugquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Anders kunnen wij toch ook wat later beginnen met bowlen als je weet dat je later gaat komen. Niets mis mee.
Voorhout ligt niet echt op de route nee.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:29 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Hhmm, toch wel verleidelijkMaar kan je moeilijk vragen om even over Voorhout te rijden. Argh mijn hart verkiest het momenteel weer boven mijn brein. Wat bowlen en gezelligheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |