Dan proberen op tijd van haar kant uit duidelijkheid te hebben.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:18 schreef automatic_ het volgende:
Ik moet morgen eerst werken en daarna ga ik eten bij een vriendinnetje.
Zij is alleen verloskundige & heeft dienst, dus het kan zijn dat ik opeens buiten sta
Naja, een bevalling komt vaak spontaan hèquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan proberen op tijd van haar kant uit duidelijkheid te hebben.
Hopen dat er geen vliezen breken danquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:18 schreef automatic_ het volgende:
Ik moet morgen eerst werken en daarna ga ik eten bij een vriendinnetje.
Zij is alleen verloskundige & heeft dienst, dus het kan zijn dat ik opeens buiten sta
Nee, dankje...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:18 schreef sylvesterrr het volgende:
Kan je haar niet assisteren? Dan sta je niet buiten.
Meestal na +/- 9 maandenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, een bevalling komt vaak spontaan hè
Ja, en dan nog spontaanquote:
Ik kom 98%quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:21 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Weissman komt 99%. Meer aanmeldingen?
Weet ikquote:
Gezellig!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:21 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Als jij gaat (of sylliebilly), dan kan ik jou contacten als er spontaan een baby komtquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:21 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Jij mag mij altijd lastig vallenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:22 schreef automatic_ het volgende:
Als jij gaat, dan kan ik jou contacten als er spontaan een baby komt
Vooruit dan maar, ik kom ook wel.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:21 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Moet ik me aangesproken voelen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:22 schreef automatic_ het volgende:
Als jij gaat (of sylliebilly), dan kan ik jou contacten als er spontaan een baby komt
Leukk!! gezelligquote:
De Kuip is altijd goed bereikbaar, toch?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:25 schreef sylvesterrr het volgende:
Is het trouwens nog wel enigszins bereikbaar met de auto? Heeft er iemand nog een lift nodig?
IHA is daarmee begonnen volgens mijquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waar heb ik al die bijnamen aan te danken?
Wat ik weet is het gratis parkeren bij de Gamma naast de Kuipquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:25 schreef sylvesterrr het volgende:
Is het trouwens nog wel enigszins bereikbaar met de auto? Heeft er iemand nog een lift nodig?
Die krijg je vanzelf van de dames op Fok!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waar heb ik al die bijnamen aan te danken?
Behalve als er een paar mannen met een bal willen spelen daarquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De Kuip is altijd goed bereikbaar, toch?
Ik moet jullie gewoon zien voordat ik weg gaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:24 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Leukk!! gezellig![]()
Nou IHA die spontane actie werkt wel goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |