Is dat die mooie bij Pathé de Kuip?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:39 schreef IHaveAmnesia het volgende:
http://www.atoll-rotterdam.nl/
Rotterdam,
Bowlen?
Ik weet niet maar ik heb liever een leren bal hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:38 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Wie houdt er eigenlijk van voetbal? Ben er geen fan van, maar voor de gezelligheid wil ik wel slachtoffer zijn
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:40 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik weet niet maar ik heb liever een leren bal hoor
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dat die mooie bij Pathé de Kuip?
Yes! Ik vind deze echt gaaf.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dat die mooie bij Pathé de Kuip?
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:43 schreef Pien85 het volgende:
Opluchting... Niet Tijn, maar gewoon HJ bij het station
Ik zou best willen, maar ik kan daar morgen pas iets over zeggen.quote:
Ik had bowlen een tijdje afgezworen maar vind het stiekem tocht best wel leukquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:39 schreef IHaveAmnesia het volgende:
http://www.atoll-rotterdam.nl/
Rotterdam,
Bowlen?
Ik kan en wil welquote:
Idd leukquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Maastricht, leuke stad! Ik reed gedurende 1,5 jaar bijna twee keer per week die kant op (vanaf Nijmegen).
Ik ben er tot nu toe alleen maar voorbij gelopen, maar ik vind hem wel mooiquote:
Slim!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:44 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Anders ga ik gewoon een DM rondje bij leden die in de buurt wonen
Waar werkt je vriendin? Dan zorg ik er wel voor dat ze wordt opgeroepen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zou best willen, maar ik kan daar morgen pas iets over zeggen.
Sorry lievie , maar ik moet het even rustig aan doen. Anders ben ik weer twee dagen kompleet van het pad afquote:
Ik bak er ook niets van hahahaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:44 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik had bowlen een tijdje afgezworen maar vind het stiekem tocht best wel leukhoewel ik er niks van bak
[..]
Ik kan en wil wel
Haha, gemeente Woensdrecht (google maar!)quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waar werkt je vriendin? Dan zorg ik er wel voor dat ze wordt opgeroepen.
Ik ben er ook nog nooit binnen geweest ook alleen voorbij gelopen, maar ziet er wel heel leuk uitquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben er tot nu toe alleen maar voorbij gelopen, maar ik vind hem wel mooi
Je knie nog steeds?? Anders doe je een drankje alleen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:45 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Sorry lievie , maar ik moet het even rustig aan doen. Anders ben ik weer twee dagen kompleet van het pad af
Ja idd!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:45 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog nooit binnen geweest ook alleen voorbij gelopen, maar ziet er wel heel leuk uit
Nee, m'n knie gaat weer goed. Maar ik heb nog niet veel energie en dan heb ik al gauw dat als ik weer vanalles loop te doen en ook nog 's avonds uit, dat alles weer zeer gaat doen. Dat durf ik nog even niet aan eigenlijkquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:46 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Je knie nog steeds?? Anders doe je een drankje alleen?
Zij is toch niet de enige verloskundige in Woensdrecht die dienst heeft? Kan je niet iets specifieker zijn?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, gemeente Woensdrecht (google maar!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |