Ik heb TNS en ik deed nog iets, maar daar ben ik mee gestoptquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:41 schreef MsMessy het volgende:
[..]
o.a. en nog een aantal meer. Kost me een uur per maand of zo.
Ik heb ooit via LinkedIn een uitnodiging ontvangen voor deelname aan een enquête (10 minuutjes), dat leverde ¤ 20 op. Ik was echter zo dom om op het eind aan te geven dat ik in het vervolg geen uitnodigingen wil ontvangen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:38 schreef MsMessy het volgende:
Was enquetes aan het invullen.Goedkope manier om aan cadeaubonnen te komen.
Momenteel vertrouw ik jou gewoon voor geen ene meterquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:39 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Niks aan de hand. Heb gewoon last van zonnesteek in mijn hoofd
Wel voor 2 meter?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:46 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Momenteel vertrouw ik jou gewoon voor geen ene meter
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:46 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Momenteel vertrouw ik jou gewoon voor geen ene meter
Is Tijn al bij het station?quote:
Wisselend, maar ik heb al voor ¤150,- aan bolletje bonnen gehad denk ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:51 schreef sylvesterrr het volgende:
spam!
Hoeveel levert dat eigenlijk op?
Time of death: 16:54
Die kunnen niet bij TNS, toch?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:57 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Doe ik ook wel en ook Irischeques. Altijd handig
Nee dacht het niet, maar wel bij een van de andere bureaus. Maar vraag me even niet welke want ik heb er echt wel een aantal. Vul ook alleen maar in wat me kan boeien.quote:
quote:
Hehe, vervelendquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik spaar geld, maar het gaat alleen niet zo snel
Hij wil graag een meisje zijnquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
MsMessy is gekloond door sylvesterrr zie ik?
Waarom zat je dat te kijkenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:10 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Over meisje gesproken. Ik heb gisteren gezien hoe ze van een piemel een vagina maken
Goed... tijd om maar eens naar het station te rijden.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:10 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Over meisje gesproken. Ik heb gisteren gezien hoe ze van een piemel een vagina maken
Ik lag in een scheur.. Ik zat toen aan mijn 5e biertje denk ik... Het was super gezellig... Echt, gewoon van narigheid in een scheur gaan liggen...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:10 schreef IHaveAmnesia het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Goed... tijd om maar eens naar het station te rijden.
quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:10 schreef IHaveAmnesia het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:16 schreef Waaghals het volgende:
ik heb wel vaker een piemel in een vagina zien verdwijnen, maar dit nog nooit
Dat zijn waarschijnlijk een ander soort "documentaires"quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:16 schreef Waaghals het volgende:
Zelfs bij mijn eigen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:17 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dat zijn waarschijnlijk een ander soort "documentaires"
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:16 schreef Waaghals het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:17 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dat zijn waarschijnlijk een ander soort "documentaires"
Ik zelfs in een anus!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:16 schreef Waaghals het volgende:
Neeee?! Ook al?quote:
Ik werk bij een Amerikaans bedrijf.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:22 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Was op tv. Me vriend werd er misselijk van. Ik was gewoon nieuwsgierig
Ah, ja ik kijk ook regelmatig allerlei van die medische shit en mijn vriend vind dat dus ook niets.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:22 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Operaties op tv heb ik totaal geen moeite mee. Poliknische behandelingen vond ik ook wel leuk om te zien.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:22 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ik had een jongen leren kennen die graag een vrouw wilde zijn. Ik was best close met hem. Hij wou ooit een rok van mij lenen. Zo erg vond ik dat niet, maar ik vond het op lang termijn best lastig om ermee om te gaan. Want doordat hij zich op zijn gemak voelde bij mij, kreeg hij gevoelens voor me. Ik wist niet wat ik daarmee moest. Voel me er nog steeds schuldig over.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:25 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik werk bij een Amerikaans bedrijf.
Hoorde deze week het verhaal dat een man zich daar had laten ombouwen tot vrouw.
Toen hij voor de eerste keer weer op het werk was had de directeur een meeting gehouden waarin dit werd verteld tegenover alle medewerkers daar op kantoor. Terwijl hij/zij er bijstond in jurk en de andere mochten allemaal vragen stellen.
Ik ga bij een vriendinnetje eten. Maar het kan zijn dat het niet doorgaatquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:30 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Btw,
Zijn er mensen die morgen avond niets te doen hebben en willen meeten?
Hij woont in Zuid-Limburgquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:35 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Juist.
Anders Rotterdam weer? Of Den Haag... Leiden?
Maastricht, leuke stad! Ik reed gedurende 1,5 jaar bijna twee keer per week die kant op (vanaf Nijmegen).quote:
Ik vind het EK / WK straks wel leuk, maar deze wedstrijden...? Nee...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:38 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Wie houdt er eigenlijk van voetbal? Ben er geen fan van, maar voor de gezelligheid wil ik wel slachtoffer zijn
Dat dus...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind het EK / WK straks wel leuk, maar deze wedstrijden...? Nee...
Is dat die mooie bij Pathé de Kuip?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:39 schreef IHaveAmnesia het volgende:
http://www.atoll-rotterdam.nl/
Rotterdam,
Bowlen?
Ik weet niet maar ik heb liever een leren bal hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:38 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Wie houdt er eigenlijk van voetbal? Ben er geen fan van, maar voor de gezelligheid wil ik wel slachtoffer zijn
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:40 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik weet niet maar ik heb liever een leren bal hoor
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dat die mooie bij Pathé de Kuip?
Yes! Ik vind deze echt gaaf.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dat die mooie bij Pathé de Kuip?
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:43 schreef Pien85 het volgende:
Opluchting... Niet Tijn, maar gewoon HJ bij het station
Ik zou best willen, maar ik kan daar morgen pas iets over zeggen.quote:
Ik had bowlen een tijdje afgezworen maar vind het stiekem tocht best wel leukquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:39 schreef IHaveAmnesia het volgende:
http://www.atoll-rotterdam.nl/
Rotterdam,
Bowlen?
Ik kan en wil welquote:
Idd leukquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Maastricht, leuke stad! Ik reed gedurende 1,5 jaar bijna twee keer per week die kant op (vanaf Nijmegen).
Ik ben er tot nu toe alleen maar voorbij gelopen, maar ik vind hem wel mooiquote:
Slim!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:44 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Anders ga ik gewoon een DM rondje bij leden die in de buurt wonen
Waar werkt je vriendin? Dan zorg ik er wel voor dat ze wordt opgeroepen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zou best willen, maar ik kan daar morgen pas iets over zeggen.
Sorry lievie , maar ik moet het even rustig aan doen. Anders ben ik weer twee dagen kompleet van het pad afquote:
Ik bak er ook niets van hahahaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:44 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik had bowlen een tijdje afgezworen maar vind het stiekem tocht best wel leukhoewel ik er niks van bak
[..]
Ik kan en wil wel
Haha, gemeente Woensdrecht (google maar!)quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waar werkt je vriendin? Dan zorg ik er wel voor dat ze wordt opgeroepen.
Ik ben er ook nog nooit binnen geweest ook alleen voorbij gelopen, maar ziet er wel heel leuk uitquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben er tot nu toe alleen maar voorbij gelopen, maar ik vind hem wel mooi
Je knie nog steeds?? Anders doe je een drankje alleen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:45 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Sorry lievie , maar ik moet het even rustig aan doen. Anders ben ik weer twee dagen kompleet van het pad af
Ja idd!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:45 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog nooit binnen geweest ook alleen voorbij gelopen, maar ziet er wel heel leuk uit
Nee, m'n knie gaat weer goed. Maar ik heb nog niet veel energie en dan heb ik al gauw dat als ik weer vanalles loop te doen en ook nog 's avonds uit, dat alles weer zeer gaat doen. Dat durf ik nog even niet aan eigenlijkquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:46 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Je knie nog steeds?? Anders doe je een drankje alleen?
Zij is toch niet de enige verloskundige in Woensdrecht die dienst heeft? Kan je niet iets specifieker zijn?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, gemeente Woensdrecht (google maar!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |