SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We doen ook af en toe meeten:
quote:Wanneer?
Zaterdag 30 juni om 15:00. We maken er een gedenkwaardige dag van.
Waar?
Utrecht. (specifieke locatie komt later) Vanaf hier verzamelen we en gaan we door tot het niet meer leuk is.
Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
Hungry_Joe
automatic_
Pien85
LaPeach
Skull-splitter
Solique
sylvesterrr
Blind_Guardian
Onder voorbehoud:
Comp_Lex
Softlegend
DeHovenier
whosvegas
filatelistfetisjist
Magnetronkoffie
MissionPhailed
henrivo
[ Bericht 1% gewijzigd door sylvesterrr op 01-06-2012 17:48:27 ]
Dan ga ik wel weerquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:16 schreef MsMessy het volgende:
[..]
De gouden glans is er een beetje vanaf
quote:
Begon ook m'n spullen al in te pakken, dacht al dat het aan mij lag..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:21 schreef MsMessy het volgende:
Tja daarom de gouden glans eraf, al het fantastische is al aan het andere topic gegeven.
Speciaal voor jou!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:31 schreef MsMessy het volgende:
Oké verder met de dagelijkse beslommeringen. We zullen het dit topic moeten stellen zonder ons goud.
Ik ookquote:
Kijken of mijn werkgever nog bestaat en als dat zo is gelijk maar een goed gesprek voeren met ze.quote:
quote:
Wat gaan jullie doen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:43 schreef Pien85 het volgende:
Zo, ik ga me zo maar 's klaarmaken om richting HJ te gaan
Eten, Game of Thrones kijken en zombies afschieten op de PS3 iigquote:
OMG PIEN!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Eten, Game of Thrones kijken en zombies afschieten op de PS3 iigOh en neuken.
Ik ga zo wel eerst bellen, geen zin om 20 kilometer voor niets om te rijden.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:45 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Aha. Veel succes.
Kan je niet eerst even bellen? Of wil je hem verrassen?
Goed bezigquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Eten, Game of Thrones kijken en zombies afschieten op de PS3 iigOh en neuken.
Nouja, het is niet alsof men niet weet dat we dat gaan doen... toch?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:50 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Zo straight forward haha
Ik sta al een tijdje droogMe libido is naar de klote
En mijn vriend is sowieso te druk de laatste tijd.
Veel plezierquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nouja, het is niet alsof men niet weet dat we dat gaan doen... toch?
Anyway, ik ben wegstraks verder posten vanuit de trein
![]()
Neuk ze!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nouja, het is niet alsof men niet weet dat we dat gaan doen... toch?
Anyway, ik ben wegstraks verder posten vanuit de trein
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wou eigenlijk jou qouten met de vraag ''wat gaan jullie doen''quote:
Dan nog beter lezen:quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk jou qouten met de vraag ''wat gaan jullie doen''
Maargoed
Wat ga jij in leiden doen?
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Kijken of mijn werkgever nog bestaat en als dat zo is gelijk maar een goed gesprek voeren met ze.
"Oh by the way, ik heb hier nog een declaratie van ¤ 400 aan parkeerkosten. Regel je dat ook nog even?"quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Kijken of mijn werkgever nog bestaat en als dat zo is gelijk maar een goed gesprek voeren met ze.
Ik snap dat spel nog steeds niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:32 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik speel Catan met 2 Nederlanders haha
Daar waar ik speelde zijn het allemaal NL'ersquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:32 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik speel Catan met 2 Nederlanders haha
Linkjes! Auto's zijn leukquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:44 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 gaat zo even naar een paar auto's kijken.. Ben benieuwd of er wat tussen staat
http://ccdb.autoselect.nl(...)haap&kenteken=TLDJ74quote:
Dan ga ik toch liever auto's kijken..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Auto's kijken is als boodschappen doen?
Wat voor auto heb je? Foto's!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:52 schreef automatic_ het volgende:
Haha, gelukkig niet! Anders zou het een duur grapje worden, want ik heb net een nieuwe auto
Een peugeot 208. Hij is vandaag één maandje geworden, dus het is feestquote:
Echte vrouwenbak ditquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Een peugeot 208. Hij is vandaag één maandje geworden, dus het is feest![]()
[ afbeelding ]
Heb nog geen foto van de voor- / achterkant volgens mij, haha.
Tja, wat wil je met deze kleurquote:
Ik doe dat als ik me verveel op de fiets... Tegemoetkomend autoverkeer analyseren op de auto en of er dan een vrouw of een man in zit.quote:
Holy crap, je kunt wel zien waar de centen zitten..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Een peugeot 208. Hij is vandaag één maandje geworden, dus het is feest![]()
[ afbeelding ]
Heb nog geen foto van de voor- / achterkant volgens mij, haha.
Naja, nu zitten er geen centen meer hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:00 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Holy crap, je kunt wel zien waar de centen zitten..
Mooie kar, zeker ook van binnen..
Ja, geen idee...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:01 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Men zegt altijd dat mannen in een dure auto ergens voor moeten compenseren.. Hoe zit dat bij vrouwen? Mooie auto hoor. Ik gebruik voorlopig lekker de auto's van mijn ouders.
Ja, dat is leuk hahaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:04 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr wil ook in een nieuwe auto rijden.
Kan ik de opties tenminste zelf uitkiezen.
Kperquote:
Dat dus.. tot die tijd moet ik het met afdankertjes doen..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bij m'n volgende sollicitatie maar eens een leaseauto regelen...
Ik heb momenteel nog geen afspraken die dag, dus hell, zet mij er maar bij hoor. Tof auto, kan ik lekker biertjes drinkenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kper![]()
Jij gaat ook wel mee hè de 30e? Mag je met mij meerijden
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:15 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Onmogelijke liefdes/verhoudingen zijn mooi he
Geef gewoon antwoord op mijn vraagquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:16 schreef MsMessy het volgende:
Over wie/wat heb je het nu. Interesse is gewekt
Heerlijkquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:15 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ja, ik ben best liefquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:15 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb momenteel nog geen afspraken die dag, dus hell, zet mij er maar bij hoor. Tof auto, kan ik lekker biertjes drinken
Welke vraag? Ik zie geen vraag...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:17 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Geef gewoon antwoord op mijn vraag
Mag je ook wasco gebruiken?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:19 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Die ''What if'' vraag zorgt voor zoveel scenario's die je zelf met viltstiften, kleurpotloden, handverf en alles kan inkleuren. Ik doe er graag glitters bij
JAquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:17 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Geef gewoon antwoord op mijn vraag
Neequote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:15 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Done. Misschien kunnen we de dag erna wel een feestje vierenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik ben best lief
Zet het maar in je agenda![]()
Finale EK toch?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:23 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Done. Misschien kunnen we de dag erna wel een feestje vieren
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet??quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:26 schreef automatic_ het volgende:
Volgens mij gaat het niet zo goed met IHA
Als het lukt welquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:15 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Geen idee, maar ze zit wel weer in een rare gedachtenkronkel volgens mij. Zo een die ik niet echt kan volgenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:26 schreef automatic_ het volgende:
Volgens mij gaat het niet zo goed met IHA
Haha, ik ook nietquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:28 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze zit wel weer in een rare gedachtenkronkel volgens mij. Zo een die ik niet echt kan volgen
Niks aan de hand. Heb gewoon last van zonnesteek in mijn hoofdquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:28 schreef MsMessy het volgende:
Geen idee, maar ze zit wel weer in een rare gedachtenkronkel volgens mij. Zo een die ik niet echt kan volgen
TNS Nipo?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:38 schreef MsMessy het volgende:
Was enquetes aan het invullen.Goedkope manier om aan cadeaubonnen te komen.
Zonnesteek is mijn excuus om deze week niet te werken. Verzin een ander smoesje.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:39 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Niks aan de hand. Heb gewoon last van zonnesteek in mijn hoofd
Ga je naar de Beer van Lemmer?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:40 schreef JK1982 het volgende:
Ik ga maar eens richting Lemmer.. Tot later!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |